ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

مقاله‌های

0

گفت و گویی با علی ملاقلی پور درباره وضعیت سینمای ایران، مشکلات جوانان در این عرصه و حواشی پیرامون نخستین ...

0

چه کسی برای حاتمی پاپوش دوخت! رسانه‌های تصویری از دوره فراگیری به دلیل ذات خود در برقراری ارتباط با ...


ماهنامه دنیای قلم
0

مرجان اشرفی زاده متولد سال 1360، داراي مدرك كارشناسي ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر بوده و فعاليت ...


ماهنامه دنیای قلم
0

سینما به‌عنوان مهم‌ترین ابزار بیان هنری قرن بیستم به دلیل قرار گرفتن در برهه‌ای از تاریخ که تغییرات زندگی ...


ماهنامه دنیای قلم
0

بررسی سه‌گانه (لب‌هایم را بخوان، ضربان قلب من ایستاده است و پیامبر)   مقدمه: ژاک اودیار زاده 30 ...


ماهنامه دنیای قلم
0

سینما و پول‌شویی چگونه پول های کثیف دامان سینمای ایران را لکه‌دار نموده‌اند   پول کثیف اصطلاحی ...


ماهنامه دنیای قلم
0

گفت و گو با امیر شهاب رضویان،درباب وضعیت فعلی سالن های سینمای ایران،اقتصاد سینما و چشم انداز آینده


ماهنامه دنیای قلم
0

مسابقه‌ی تلویزیونی را می‌توان جزو جذاب‌ترین آیتم های تلویزیون برای مخاطبین و برنامه‌سازان دانست که قدمت ...

0

  چگونه جنگ جهانی دوم ناجی اقتصاد در حال شکست سینما شد     جنگ را می توان جزو نخستین رفتارهای ...


ماهنامه ی دنیای قلم
0

تحریم شاید واژه‌ای باشد که در سال‌های اخیر جایش را در ادبیات مردم به‌خوبی پیدا کرده است،کمتر شخصی در ...


ماهنامه ی دنیای قلم
0

  سینماتک واژه‌ای است فرانسوی که معادل فارسی آن فیلم‌خانه می‌باشد، تاریخچه‌ی افتتاح سینماتک مربوط ...


ماهنامه ی فرهنگ و سینما
0

ورود تلویزیون به ایران در دهه‌ی 60 میلادی صورت گرفت که با تأسیس نخستین فرستنده تلویزیونی در مهرماه 1337 ...


ماهنامه ی دنیای قلم
0

فینچر از سال ۱۹84 تا زمان ساخت نخستین فیلمش یعنی بیگانه‌ی ۳ در حدود ۴۹ ویدئو کلیپ ساخته است که اکثر آنها ...


ماهنامه ی فرهنگ و سینما
0

یادداشتی درباره‌ی اعلام اسامی فیلم های توقیفی سینمای ایران


ماهنامه فرهنگ و سینما
0

رابطه‌ی مابین اقتصاد و سینما از آن دست مطالبی است که پیشینه‌ی آن به درازای عمر سینما می‌باشد هرچند که ...


ماهنامه ی دنیای قلم
0

عشق، مرگ، تقدیر تأملی در باب سه‌گانه‌ی ایناریتو (عشق سگی، ۲۱ گرم، بابل)   آلخاندرو گونزالز ایناریتو ...


ماهنامه ی فرهنگ و سینما
0

نظریه مؤلف را شاید بتوان افراطی‌ترین نظریه‌ی سینمایی دانست نظریه‌ای که در دهه 50 میلادی توسط فرانسوا ...


ماهنامه ی فرهنگ و سینما