آدرس ایمیل نادرست است

نمایش کلمه عبور نمی‌تواند خالی باشد

بازیابی کلمه عبور

نام نمی‌تواند خالی باشد

نام خانوادگی نمی‌تواند خالی باشد

آدرس ایمیل نمی‌تواند خالی باشد

نمایش رمز عبور نمی‌تواند خالی باشد

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا دستورات لازم جهت تغییر رمز حساب کاربری شما از طریق ایمیل برای شما ارسال گردد.

Error message here!

بازگشت به لاگین

بستن
2016-10-29 12:21:59
رای کاربران
10 / 6.75
108 رای
رای منتقدان
10 / 3.50
2 رای

شهرزاد 2

حسن فتحی

فصل دوم شهرزاد در ادامه داستان فصل اول است.


معرفی کامل فیلم

دیالوگ‌های ماندگار


هاشم خان: یه مرد برای دل گرو بستن به یه لحظه احتیاج داره...اما برای فراموش کردنش به یه عمر

قانونی بخرید و دانلود کنید


نظرهای منتشر شده (142 نظر)

شما می‌بایست نام خود را وارد نمایید.

شما می بایست یک ایمیل صحیح وارد نمایید.

شما می‌بایست یک متن وارد نمایید.

خطر لو رفتن داستان
مونا
23 مهر 96 | 14:19
مونا

در جواب مینا خانم من فصل دو از پانزده قسمت پنج تاش را دیدم این فصل را هم اصلا نمی بینم

پاسخ
نوا بانو نوری
22 مهر 96 | 23:18

بگذریم•••••
دوست عزیز:س
الان دقیقا چه ربطی داشت شما میگی: مرگ بر آ•م•ر•ی•ک•ا ؟؟!! مگه این سریال آ•م•ر•ی•ک•ا•ی•ی•هه؟؟؟؟!!!!!! فکرکنم شما از اون منتقدهای سرسخت م•ا•ه•و•ا•ر•ه هستی که از فیلمهای خ•ا•ر•ج•ی بدش میاد

پاسخ
نوا بانو نوری
22 مهر 96 | 23:08

چه با مزه منم یجورایی با شما موافقم مهری خانم واقعا باید آهنگ؛ خسته ام! برا عوامل این فیلم خوند واقعا فکرکنم فصل دوم این فیلم کشتی دل طرفدارش به گل نشوند••••

پاسخ
مینا
22 مهر 96 | 09:53
مینا

پس لطفا سری سومش که اومد نه بخرید نه ببینید حالا که فهمیدید مزخرفه چون با تمام ضعف هاش باز از خیلی از سریال ها بهتر بود

پاسخ
مهری
20 مهر 96 | 15:11
مهری

اگه نگاه کردیم دلیلش این بود که بخاطر سری اولش امید داشتیم ازجایی خوب بشه بخاطر اینکه به این زودی ازاقای فتحی ناامید نشدیم و باورمون نمیشد اینطوری پیش بره و تموم شه و حرفی برای گفتن نداشته باشه هراثرهنری راباید باخودش مقایسه کنن ما داریم ازسریالی حرف میزنیم که تویری اول یه شاهکاربودو درسری دوم مثل یک کشتی به گل نشسته سرگردان بعدهم کی گفت حالا همه پول دادن بالایش این سری ایقدرچرت بود که من یکی فقط دوقسمتشو خریدم دیدم ارزش نداره هنوزهم سرحرفم هستم

پاسخ
س
20 مهر 96 | 05:22
س

خلاصه 60هزار تومان پول بی زبان
یک کلامه مزخرف ترین سریال تاریخ اگر این همه ستاره توش نبود شبکه نهال هم حاضربه پخشش نمی شد.
مرگ بر امریکا

پاسخ
لیلی
20 مهر 96 | 03:07
لیلی

واقعا خنده داره مردم ما در همه حالت فقط نق میزنن خوبه فصل دو پونزده قسمت بود یکی دوقسمت نبوده نشستن تا اخرین قسمتشو دیدن اونوقت میان میگن سریال مزخرف بود افتضاح بود دوست عزیز اگه چرت بود نمیشستی نگاه کنی پس الکی ایراد نگیرین چرت پرتم نگین واس کمپین پول سرکار گذاشتن مردم
اتفاقا این سریال یه شاهکار بود خییییلی قشنگ بود بی صبرانه منتظر فصل سومش هستیم مرسی و حیف از خانم رویا نهالی بخاطر بازی تکشون و حیف که دیگه نیستن جاشون خیلی خالی میشه مرسی اقای جعفری که تو این قسمت نشون دادن این نقش فقط فقط میتونست مال ایشون باشه و هیچکی نمیتونست اینجوری بازی کنه
وتشکر فراوان از اقای شهاب حسینی بخاطر این درجه پختگی

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
هوری
18 مهر 96 | 17:57
هوری

واقعا که یک سریال مزخرف بود، فیلمنامه بی سر و ته و سکانس ها ماس مالی بودن.

پاسخ
یوری
18 مهر 96 | 17:54
یوری

خب سرکار خانم مریم، این سایت ها هستن که بگن وقتی سریالی مزخرفه و وقت تلف کردنه شما وقتت رو پاش نذاری.

پاسخ
مینا
18 مهر 96 | 10:14
مینا

واقعا دلیل این همه نظر منفی رو نمیفهمم!!!!!!!!!! اگه بد چرا نگاه میکنید؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ
مهری
17 مهر 96 | 22:56
مهری

سری جالبی نبود پیچ درپیچهای الکی و بیخود خنده داراونجایش بود که قباد به مادرزنش میگه منو شما محرمیم میخواستن سوتی سری قبل را بپوشونن که میخواست دست مادرزن راببوسه مادرزن پرید هوا دومتر؛جای قباد بودم دیگه ایقدرخودم را سبک نمیکردم حرف شهرزاد راقبول دارم یک سال و نیم زندگی کردی خوب کردی فراموشش کن اصلا دیگه محبت بین این دوتا برایم جالب نیس از بس داستانرا هی پیچ دادن اون تیکه اخرهم که شهرزاد خاک میریخت روسرش مزخرف بود مثلا میخواستن ماراتوخماری نگه دارن که ازالان دلمون عین سیروسرکه بجوشه که آی حتما فرهاد مرده و شهرزاد همچین اداها میادو خوشحال بشیم...همون بهتر که تموم شد شورش رادراورده بودن این قسمت گلاره عباسی و امیرجعفری عالی بازی کردن سکانس توی رستوران اوج هنر جعفری بود که معمولا



ازبازیش خوشم نمی اومد...

پاسخ
مریم
17 مهر 96 | 12:39
مریم

واقعا خیلی افتضاح هم تمام شد

پاسخ
نوا بانو نوری
13 مهر 96 | 20:38

بگذریم○○○ دوستان جالب بدونید یه کتاب رمان هست هم اسم یکی از آهنگ های فیلم شهرزاد بنام {به رسم یادگار }

پاسخ
نوا بانو نوری
13 مهر 96 | 20:33

اووووه معذرت میخوام فکرکنم مشکل از دستگاه من بود بگذریم•• به نظره شخصی من این فیلم دیگه نباید یکی مثل عمه بلقیس از دست بده چون دیگه نمیدونم برا فصل بعد چه شخصیت قدرتمندی رو میتونه مشابه بزرگ آقا پیدا کنه مگر اینکه بخوان بزرگ آقا برگرده با این حال بازم عمه نمیره خیییلی بهتره (عشق گذشتش به هاشم خان خیییلی با مزه هست خخخخخخخخ) راستی به نظره شخصی من باید شوهره بلقیس خانم و بچه هاشو هم نشون بدن••

پاسخ
نوا بانو نوری
13 مهر 96 | 17:41

جاااااا نم!!!! اینجا چه خبره؟؟!! چرا یکهو ناگهان همه نظرا باهم پرید؟! اینجا کللللللییییییی نظر بود که دقیقا چی شده؟؟!!

پاسخ
عباس
12 مهر 96 | 12:05
عباس

حيف شهاب حسيني كه تو شهرزاد 2 بازي كرد كه اينقدر تو فيلمنامه دارن خرابش مي كنن ، قباد كه در فصل اول يك پسر معصوم بود حالا تبديل شده به يك آدم كش و قاچاقچي ، من فكر ميكنم دليل اصلي ضعيف بودن شهرزداد 2 فقط فيلمنامه است . نتونستن از شهاب حسيني كه سوپراستار سينماي ايرانه نقش خوبي براش تعريف كنن

پاسخ
عباس
12 مهر 96 | 11:12
عباس

به نظرم مشكل اصلي شهرزاد 2 بر ميگرده به فيلمنامه ، وقتي شهرزاد آب پاكي رو ميريزه رو دست قباد و اصلا ديگه به قباد فكر نميكنه يعني سريال از اون جذابيت اصليش كه صحنه هاي عاطفي بين قباد و شهرزاده خارج مي شه و بينندگان مجبورن بسنده كنن به عشق آبكي فرهاد و شهرزاد

پاسخ
نوا بانو نوری
10 مهر 96 | 23:22

من فکر میکردم اون کمپینی که دوست عزیز پایین گفت بخاطر یسری مسائل دیگه راه افتاد

پاسخ
نوا بانو نوری
10 مهر 96 | 23:17

معذرت میخوام! یک سوال چه بلائی سره عمه بلقیس { قرص قمر } اومد اون بنده خدا روهم کشتن؟؟؟؟؟!!!!!!!! [نکنه وااااقعا اون اکرم دیونه این بدبخت از تراس اتاق پرت کرده ]؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مونا
09 مهر 96 | 17:13
مونا

در یک کلام فصل دو واقعا افت کرده

پاسخ
نیلو فر
09 مهر 96 | 17:01
نیلو فر

این فصل دو زمینه چینی برای فصل آخر بود
مطمنم خوب تموم میشه

پاسخ
مهدیس
08 مهر 96 | 07:22
مهدیس

با نظر همه دوستان موافقم ولذت بردم از اینکه مردم شعوربالایی دارند ،اما ددوستانیکه از قضیه اختلاس ششکایت داشتن یک مدت کمپین نه به شهرزاد راه اافتاد تا تتکلیف پول ها معلوم شه اما کسی حمایت نکرد وحتی بعضی ها ه اون افراد گفتن حسود در ححالیکه اگر ییکبار پشت هم بودیم دیگر شاهد این اتفاق های ناراحت کننده نبودیم و این سریال بی محتوا و تجاری ادامه پیدا نمیکرد ،[...] واین بار گوشواره بی ریخت و دستبند مرغ امین هم بطور محسوسی تبلیغ کردند و گوشواره های شهرزاد دایم در حال تکان خوردن است وواقعا توهین به شعور مردم تا چه حد پول دوستی تا چه اندازه، بجای اینکارها ییکم ممحتوای فیلم رو بهتر میکردین اامافقط به فکر پول بودین وکش دادن برای خالی کردن جیب ما بودین متاسفم ازون همه ححمایت که قدرشو ننتونستن 

پاسخ
نوا بانو نوری
05 مهر 96 | 01:14

بگذریم••• عجب!!! پس که خانم قرص قمر ع•ش•ق• اول هاشم خان پدره فرهاد همون عمه بلقیس بوده چه قدر هم سرنوشتشان [جدایی تلخ ] شبیه شهرزاد و فرهاد بود یچیزه دیگه من دقیقا متوجه نشدم چه بلائی سر این بنده خدا میاد این خانم هم واقعا از تراس اتاقش پرت میشه پایین میمیرد یا کابوس هاشم خان بود؟؟!!•••• اگه واقعا این بلا سر این خانم میاد من که میگم کاره همون اکرم موز ماره آبزیره کاه آخه ململم تهدیدش میکرد پرتش کرد از پله پایین این عمه هم یقش گرفت•••• واااای مرگه این خانم دیگه برا این فیلم زیادی ناراحتی و تلخی میاره•• بعد برادرش اون همه کاره بود بعد تقی به توقی خورد•••• اخخخخ من اگه کارگردان بودم به جای شربت بدبخت بینوا اون اکرم 10 خط روزگار و میکشتم ز•ن•ی•ک•ه اعصابخوردکن!!!! اییییشششش مثل گربه20 تا جون داره چه کاراهم که نکرده نمونش اون ململ بدبخت••••

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نوا بانو نوری
01 مهر 96 | 20:01

از نکات فصل1 که فکرکنم اصلا بهش توجه نشد (زیرا 80در صد توجه ها معطوف قبادو شهرزاد فرهاد شاید آذر بود....) این بودکه همونطوری که تو قسمت (ملی و راه نرفته اش) گفتم اقایونی مثل بزرگ آقا و جمشید خان پدره شیرین بانو و شهرزاد اینا .. مردهایی که در زمان خییییییلی قدیم بودن و حرف حرف خودشان بود یعنی تقریبا همه مردها در زمان های خییییییییلی قدیم همینطوری بودن که نه خواهراشان نه همسراشون نه فرزندانشان نمیتونستن رو حرف اونا اظهار نظر کنن حرف اول آخر خونه ماله پدره خونه بود حتی وقتی لازم میدید دست هم رو زنو فرزنداشون بلند میکردن.. توفصل یک شهرزاد هم دیدیم جمشید خان چند بار میخواست سیمین بزنه همینطور که بعد فرار شهرزاد و فرهاد روی شهرزاد کمربند کشید.. فصل اول شهرزاد به نظره من خیییلی قشنگ شوهر و پدران قدیمی رو نشونداد••••

پاسخ
لیلی
01 مهر 96 | 03:45
لیلی

به نظر من که خیلی سریال زیبایی شده حتی از فصل اولشم بهتره بی نظیرن همه بازیگرای این سریال مخصوصا بازی زیبای اقای شهاب حسینی و امیرحسین فتحی و امیرخان جعفری
منکه عاشقانه این سریال دنبال میکنم ممنونم اقای فتحی

پاسخ
نوا بانو نوری
30 شهریور 96 | 23:41

اتفاقا منم با اون دوست عزیز موافقم○○○ تو فصل اول این فیلم خییلیا بودن که به نظره شخصی من جای خالیشون توفصل بعد حس میشه•••• اگه از بزرگ آقا و پدره شهرزاد..جمشیدخان بگذریم خوده برادره آقا نصرت هم بود.. آقا حشمت که اونم خییییلی الکی بیخودوبیجهت زدن کشتنش درست مثل ململ بیچاره و دوستای فرهاد؛بابک و مریم و آذره گلدره ای{رویا} دلم برای همشون تنگ می شه•••• رفیقم کجایی؟! دقیقا کجایی؟! ••••

پاسخ
نوا بانو نوری
30 شهریور 96 | 23:23

عجب!!!! •••• با عرض معذرت و پوزش فروان میشه بپرسم چرا یسری از نوشته های من•••• ثبت نمیشه منم دقیقا مثل بقیه دوستان محترم حرف میزنم

پاسخ
سارا
28 شهریور 96 | 13:55
سارا

سریال شهرزاد فقط سری اولش خوب بود، سری اولش هم خیلی بد تموم شد، سری دومش هم به درر نمیخوره

پاسخ
چرا رفتی
28 شهریور 96 | 02:50
چرا رفتی

خلاصه فصل دو شهرزاد
درهر قسمت یکی می میره یکی می فهمه حامله شده یکی عاشق می شه هر سه چهارتا سکانسم قباد شراب می خوره وسیگار می گشه واسه تنوع هم امیر جعفری یادست می کنه تو گوشش یا دماغش
رضا کیانیان چند حرف بی سر ته وبه درد نخور بی معنی می گه
وشهرزاد وفرهاد برا هم دلبری می کنن
قصه ی ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید. سینما سلام بچاپ لطفا

پاسخ
مهری
28 شهریور 96 | 00:39
مهری

قرار نیست اقای فلاحی پور با این نقش یخ کرده ای که تو داستان داره حالا فکر کنه شق القمر میکنه که ناراحته چراهمه میگن شهرزاد2 لوسه و با رفتن بزرگ اقا همه چیز بهم خورده اولا ما نگفتیم فقط بزرگ اقا خوب بازی کرده بود هرچند که اصلا اسم باری علی نصیریان نمیشه گفت بازی اون زندگی میکنه نه بازی و خداییش هیچکس مثل اوشون ندبدم اما شهاب هم سری اول عالی بازی میکرد الان دیگه زورش نمیرسه و نمیتونه بارسریال رابه تنهایی به دوش بکشه الان کاملا تنها شده درصورتی سری اول نصیریان و پاک نیت هم بودندو باهاشم خان میشدند چهارتا ستاره که عالی بازی میکردند به نظر من جای اینکه به مردم ایراد بگیرین و به یه پیشکسوت که توهمین سن و سال هم میذارتون سرجیبش حسادت کنین یه فکری به حال سریالتون بکنین که اساسی مالیده

پاسخ
ممنممم
26 شهریور 96 | 20:15
ممنممم

پس همون بهتر که من ندیدم دوشه چه قدر ناراحتید😂😂😂
چرا میگید شبیه کیمیا شده😁😁😁😁😁

پاسخ
شهرزادقصه
26 شهریور 96 | 16:06
شهرزادقصه

پول حرام عاقبت کار را به اینجا می کشونه
شما که توفیلم مدام از رانت بزرگ آفا حرف می زنید خودتون باپول رانت م.ا ساختید. خداوکیلی این گسل بااین که ستاره های خاصی نداره خیلی قوی تر از شهرزاد حداقل داستان به یک سمت حرکت می کندنه...
وبازهم مردم
بازهم بیت المال
بازهم دروغ
بازهم ژن خوب
بازهم کیمیا
بازهم برجام
بازهم بدعهدی
بازهم همه چی آرومه من چقدر خوشبختم.....

پاسخ
ه
25 شهریور 96 | 15:59
ه

چه کسی جز خود فتحی می تونست سریال را به این حد از افتضاح بکشون
من برم کیمیا را نگاه کنم.......
شهرزاد کجایی
دقیقاکجایی

پاسخ
هوریه
24 شهریور 96 | 21:32
هوریه

هیچکاک میگه تنها راز کشش داستان فیلم تعلیق و حادثه است.
جناب فتحی ولی دیگر شور تعلیق را در آوردن.فقط یک مشت حادثه های مختلف رو سر هم زدن بدون اینکه مخاطب هیچ نتیجه ای ازشون بگیره.
طوری شده که دیگه حتی اگه شهرزاد هم بمیره دیگه برای مخاطب مهم نیس.
چون دیگه گند سریال در اومده و واقعا مضحک شده.
آدم رو یاد پلیس بازی های دوره ی مهد کودک خودش می اندازه.

پاسخ
ماه گل
24 شهریور 96 | 18:26
ماه گل

یک نکته دیگر اینکه معمولا کاری که موفق نمیشه میگن مردم حمایت نکردند اما در مورد شهرزاد مردم با جان و دل نشان دادند که تا چه حد اگر کاری خوب باشد حمایت میکنند تا یک تو دهنی هم به صدا و سیما باشه . فتحی نباید این همه حمایت مردم را بی جواب میگذاشت و بین دعواهای خودشان باید این سریال را تعطیل میکرد نه اینکه این هم مزخرفات بی سر و ته سر هم کنه به خورد ملت بده تکلیف دزدی ها هم که مشخص نشد . حالا بقیه قسمت ها را هم مدام با « فلاش بک‌ » کردن پر میکنه . این هم یک ترفند است که در سریالهای مزخرف ساخته شده و بی سرو ته سیما هم از آن استفاده میشه . حالا مدام همه به نظرشون میاد . فتحی داره مدام وقت کشی میکنه اصلا آدم شک میکنه که قسمت اول را فتحی و همکار خانمش نوشته به نظر میاد شاید اصلا نویسنده ها افراد دیگری بودند چطور میشه این چرخش صد و هشتاد درجه ای ؟‌ یک نقش هم به پسرش داده این میان که حال آدم بهم میخوره از بازیش . فتحی نباید جواب حمایت مردم را اینگونه میداد بهتر بود همان قسمت اول سریال را می بست لااقل تن در نمیداد به یک تهیه کننده دزد که هنوز تکلیف کارش معلوم نیست و اصلا جوابگوی مورد اختلاس از حساب فرهنگیان نبوده اگر چه هردو تهیه کننده پاشون گیر است . اما از قرار رضوی فقط دردش « حجاب » بوده !! اما میلیاردها دلار پول و ثروت ملی که توسط آقا زاده ها به بانکهای غربی ها سرازیر میشه دغدغه نیست نکند در غرب همه «‌حجاب » دارند که خروج این پولها اصلا مد نظر نیست . اما واقعا چه پولی به جیب زدند بابت این سریال . دوباره ملت به بازی گرفته شدند.

پاسخ
ماه گل
24 شهریور 96 | 18:13
ماه گل

در ضمن معاون صدا و سیما از آب گل آلود ماهی نگیرد . دلیل اینکه شبکه های خانگی نیز نمی توانند موفق شوند و اینگونه درجا میزنند و دست به دامان سرمایه داران دزد میشوند که هنوز هم به پرونده آنها رسیده گی نشده اتفاقا عملکرد بعد صدا و سیما است که اصلا و ابدا جنبه ملی نداره و فقط به یک طبقه خاص تعلق پیدا کرده . سریالهای به غایت سرتا سر دروغ و تحریف تاریخ مثل کیمیا و معمای شاه فقط نانی شد برای مافیای فعال هنرپیشه ها که برای خود دستمزد کسب کنند . در سریال کیمیا تمام سعی شد چهره انقلابیون خراب شود و به جای آن از یک ساواکی تقدیر شود و سعی شود اور ا «‌خاکستری » ببینند و آب توبه بریزند بر روی سر ساواکی ها . تمام سریالهای ساخته شده در سیما از همین ویژه گی برخوردار هستند شوهای مدل لمپنی بی سر و ته پیامهای کاملا ضد ملی و ضد انقلاب نهایتا اگر سریالهایی هم ساخته شده مثل سریال مختار که یک واقعه تاریخی بود دیگه تکرار نمیشه و روز به روز سیما تبدیل شد به یک رسانه ای که هدف خاص سیاسی را در جهت از بین بردن اهداف اصلی انقلاب پیگیری میکنه بین ظاهر و باطن در رسانه تصرف شده بسیار تفاوت است علی رغم شعارهای داده شده باطن بر مبنای ترویج ابتذال و ارتجاع است بنابراین تعجبی نکنید از شبکه های خانگی که سردر آورده اند و متاسفانه آنها هم تقشون در میاد مثل سریال شهرزاد.

پاسخ
u
22 شهریور 96 | 15:04
u

واقعا.....................
برای شهاب حسینی متاسفم که حاضر به ادامه کار شد

پاسخ
نوا بانو نوری
22 شهریور 96 | 15:01

این جور که معلومه این سریال هم[توفصل2 ] شده مثل: ماجرای نیم روز..معمای شاه..کیمیا و•••• من از نظرهای دوستان عزیز تو این سایت به علاوه تیزر های قسمت های جدیدش به این نتیجه رسیدم هرچی فصل اول این فیلم؛ {عاشقانه بی غرض و تعصب بود مثل دندونطلاو جامع دران } فصل 2.... نمیدونم چرا اینقدر سفارشی و اهتمالا شعاری شده [چسبیدن به همون موضوع که من و خیییییییلیییییییییها ی دیگه ازش خوششون نمیاد •••• ] من دوستداشتم این فیلم هم در ادامه به زیبایی؛{ دندون طلا } پیش بره اما•••• خدا به داد فصلهای بعد برسه

پاسخ
مهناز
21 شهریور 96 | 08:49
مهناز

کاملا با نظر دوستان دیگر موافقم . فصل دوم افتضاح است یک سری مزخرفات سرهم شده بی سر و ته وپلیس بازی . مثل اینکه فتحی یادش رفته داستان با یک روز تاریخی بیست و هشت مرداد شروع شد و جذابیتش به خاطر همین بود واقعیتی را در مورد وضعیت انقلابیون نشان داد و عواقب کودتایی که در کشور شد مد نظر بود اما در بخش دوم فتحی میخواهد از هر جنایتکاری یک قهرمان و انسان بسازد انگار یادش رفته پدر فرهاد یک جنایتکار همدست آقا بزرگ بود. اصلا شخصیتها دیگه جای خودشان نیستند همه چی قاطی شده و مسخره . واقعا حیف که دوباره مردم گول خوردند این همه حمایت فقط پول شد به جیب یک آقا زاده مفت خودر و امامی هم که هنوز اسمش روی فصل دوم است هیچ کسی هم پاسخگو نشد در مورد این همه دزدی هایی که از حساب فرهنگیان کرد. واقعا شرم آور است اینگونه با احساسات مردم بازی کردن . فحتی واقعا افتضاح کردی

پاسخ
نوا بانو نوری
21 شهریور 96 | 01:17

با این تصیف دوست عزیز ار ادامه سریال یعنی همونطور که حدس زده بودم فرهاد قراره بشه دوست رفیق فابریک. برادرخونده [علی شریعتی] اییییییی وای برما.....

پاسخ
ساناز
20 شهریور 96 | 20:11
ساناز

واقعا دیگه از ضعف به ابتدال کشیده شده صد رحمت به فیلمهای ترکی

پاسخ
علی
20 شهریور 96 | 19:41
علی

این که داره شبیه سریال کیمیا میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!فصل سومش هم میگن زمان انقلاب رو روایت میکنه............الله اعلم

پاسخ
علی
20 شهریور 96 | 12:21
علی

این که داره شبیه سریال کیمیا میشه!!!!!!!!!!!!!!!!فصل سومش هم میگن زمان انقاب رو روایت میکنه...............الله اعلم

پاسخ
نوا بانو نوری
16 شهریور 96 | 21:50

چند سوال داشتم ممنون میشم دوستانی که هنوز میتونن فیلم بخرن ببینن توضیح بدن•••• شهرزاد بالا سره شیرین چیکار میکنه؟! نکنه به عنوان پرستار شیرین اومده اونجا عمارت بزرگ آقا؟ ! در اون صورت باید گفت؛ مگه شیرین بانو دختره عزیز در دانه بزرگ آقا نباید کلی خدم حشم داشته باشه تو اون طهران کلللی دکتر و پرستار ریخته•••• چیکار با شهرزاد دارن اون دیگه خودش زندگی مستقل داره شوهرداره••• تازه تا اونجا که یادم میاد شیرین از شهرزاد متنفر بود•••• امیدوارم به شعور مخاطب احترام گذاش ته و همچنین کاری نکرده باشن

پاسخ
یوری گاگارین
16 شهریور 96 | 13:15
یوری گاگارین

واقعا خیلی هنر میخواد که با این همه بازیگر خوب سریالی تا این حد کسل کننده و خنثی بسازی.خواهشا وقتی هنر تقلید از خارجی ها را ندارین الکی مردم را با فصل های متعدد سریال های آبکی و خنک تان سر کار نذرید.

پاسخ
حوری
16 شهریور 96 | 13:10
حوری

باور نمی کنم که این همون فیلمی است که فصل اول اش شده بود بخشی از زندگی مردم.

پاسخ
مریم
15 شهریور 96 | 18:30
مریم

من یک اشتباهی کردم دوباره بعداز سه چهار قسمت این قسمت یازده را دیدم این شهرزاد را فتحی خواسته یک خانم دکتر عاقل نشان دهد.ولی همان خانم دکتر عاقل بچش را یک مدت است ندیدهمغازه ها ومنبع درامدشان گرفته شده .شیرین را هم با ان وضع اوردند از فرهاد سوال می کند تو برای اذر هم شعر میگفتی.این کار فقط دران شرایط یا از یک دختر چهارده ساله برمی اید یا از کسی با شخصیت شیرین واقعا باید به فتحی برای شخصیت پردازی خوبش تبریک گفت

پاسخ
مهری
15 شهریور 96 | 18:27
مهری

والا با این خوابی که قباد دیدو حرفهایی که اینجا و اونجا تو نظرات خوندم انگار قراره قباد بمیره الله اعلم

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نيايش
15 شهریور 96 | 02:26
نيايش

قسمت يازده واسه آخرش ناراحت كننده بود من بهش چهار دادم

پاسخ
مریم
14 شهریور 96 | 23:19
مریم

وقت عزیز رو پای همچین فیلمایی نباید گذاش
فصل یکش هم چیزی نبود اما مثل این که این یکی دیگه اخرشه

پاسخ
نوا بانو نوری
14 شهریور 96 | 19:17

معذرت میخوام من فکر میکردم که در ادامه قباد قراره یه بلائی سر فرهاد بیاره که بتونه شهرزاد برگردونه به زور خونه خودش.. من چون متاسفانه نتونستم ادامش ببینم میپرسم این اتفاق افتاد؟! یا من اشتباه حدس زده بودم؟!

پاسخ
مهری
13 شهریور 96 | 22:47
مهری

واای دیگه حالم داره از این فیلم بهم میخوره قسمت 11 رادیگه اصلا نمیتونستم تاته ببینم یه کم نگاه میکردم یه کم راه میرفتم یه کم باگوشیم بازیمیکردم اصلا جلبم نمیکرد این همین من بودم که سری اولش پای لپ تابم میخکوب میشدم الان واقعا تحمل یه قسمت دیدن راندارم...اینطوری که برمیاد این فصل هم همینجور تموم میشه میره و به هیچ سرانجامی نمیرسه...تازه فکرکنین فصل 3 دیگه چه یخی میشه اونم اگه قبادرااین فصل برحمت خدابفرستن

پاسخ
دریای زمین
11 شهریور 96 | 23:24
دریای زمین

واقعا شهرزاد 2 اصلا قابل مقایسه با کارهای مثل روشن تر از خاموشی - شب دهم - زمانه - شهرزاد1 نیست پشت همه اون کار هایی که نام بردم یه خردی نفته بوده و از درک تاریخی و اجتماعی می اومد و سواد کارگردان رو نشون می داد اما فصل دو شهرزاد خیلی معمولیه مثل فیلم ترکی و واقعا نباید خاطره خوش شهرزاد رو خراب می کردن فصل یک می تونست یه پایان خیلی جذاب داشته باشه
هیچ ایرادی نداره یه سریال ده فصل حتی داشته باشه اما به شرطی که فیلمنامه از اول به همین قصد نوشته شده باشه نه بخاطر سود کش دارش کنن گریم ها هم خیلی خراب شده خصوصا فرهاد - شخصیت پردازی هم همینطور در یک کلام فیلم نیست فقط یه آنونسه جذابه و فقط بخاطر خاطرات خوش شهرزاد 1 پیگیری می شه امیدوارم که بتونه دوباره خودشو بالا بکشه...

پاسخ
نيايش
11 شهریور 96 | 20:15
نيايش

خوبه كه

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نيايش
11 شهریور 96 | 20:15
نيايش

خوبه كه

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نيايش
11 شهریور 96 | 20:15
نيايش

خوبه كه

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ع
10 شهریور 96 | 00:17
ع

واقعا از این همه شراب خواری سیگار کشیدن در هر سکانس وایجاد یارابطه بین زن مرد مانند فیلم قبل انقلاب تو هرقسمت خسته شدم.بازی افتضاح رضاکیانیان وامیر جعفری که به کنار فتحی چه می کنی با این فیلم؟

پاسخ
ندا
08 شهریور 96 | 20:04
ندا

بنظر من اقای فتحی در سن پنجاه وپنج شش سالگی دچار پیری زود رس وبی حوصلگی شده است. و فصل دوم شهرزاد ترکیبی از پدر خوانده وفیلم فارسی های قدیم و نیم نگاهی به هزار دستان ودرنهایت سریال های ترکی داشته ولی بمراتب از تک تک ان ها ضعیف تراست .درست است که سریال را نمی شود با فیلم مقایسه کرد ولی دیروز گیتارا گرفتم و دیدم چقدر یک کارگردان برای کار اولش کار قوی ارایه داده است.

پاسخ
حوری
07 شهریور 96 | 14:11
حوری

به نظر من اگر قرار بود فصل دوم به این وضعیت پیش بره بهتر بود که پرونده سریال تو همون فصل اول بسته میشد.با کش دار کردن موضوع و گذاشتن حاشیه های بی مورد در فیلم فقط داریم فیلم رو نچسب می کنیم.

پاسخ
نوا بانو نوری
05 شهریور 96 | 23:14

توفصل اول هم خیییلی از دوستان عزیز تو سایتهای مختلف می گفتن که نقش بزرگ آقا هم کپی ایرانی شده نقش پدر خوانده هست••

پاسخ
نوا بانو نوری
05 شهریور 96 | 00:22

به نظره من قباد دیگه نباید با شهرزاد کاری داشته باشه خودش با یه پخ گفتن بزرگ آقا ترسید رفت شهرزاد طلاق داد الان دقیقادنبال چی میگرده؟!!! من یاده اون شخیت منفی اون سریال خارجی معروف می ندازه [امیر ]که پوست سره اون دختری که عاشقش بود کند از عشقش جداش کردو•••• به نظره من قباد تو فصل2 اهتمالا یه کپی ایرانیزه شده نقش عامر[امیر ]شده.... این اصلا خوب نیست هرکی عاشق بخواد طرف مقابلش آزار بده چه خانم باشه چه آقا اصلا فرقی نداره.. یکی باید به اینجور افراد بگه بابا شاید اون طرف شما رو نخواد مگه زوره؟!!!
واااالا!

پاسخ
مهری
03 شهریور 96 | 09:00
مهری

بله به نظر می رسد که داستان عما چیزدیکه ای برای گفتن ندادد و دچاارزوال فیلمنامه شده اما سیراتفاقات باتمام اب بندی طبیعی است کاملا قابل حدس بود که شهرزاد برنخواهدگشت اونم باپای خودش اگرهم برمیگشت خنده دارمیبود که اینهنه ازعشق به فرهاد فریادها بزند بعدهم تا که قباد گفت برگردد برگردداین راهیه که انتخاب کرده و باید به قول خودش تا تهش بره...ازطرفی قباد برای وصال شهرزاد تا اینجا هم نباید پیش می رفت من جایش بودم دیکه کاری بهش نداشتم و میذاشتم همون هفته ای یه باردوبار امید را ببیندو خلاص...دیکه اصلا نباید دنبال این زن باشد به هرحال روزکاری باهم خوش و خرم بودند که تموم شده رفتهخیلی ها باکسی خوش و خرمن و طرف میمیره باید چه کار کنن؟قباد هرجه جلوتربرود خورش را بیشتر خراب میکند...

پاسخ
مریم
02 شهریور 96 | 15:52
مریم

تمام نه قسمت فصل دو شهرزاد را می شد. تو سه قسمت خلاصه کرد.یک فیلمنامه ضعیف را کلی اب بهش بستند

پاسخ
Sjd
31 مرداد 96 | 01:17
Sjd

با تمام احترامی که برای فصل 1 شهرزاد قائلم ولی فصل 2 سریال واقعا ضعیفه...
اصلا موضوع نداره فصل 2...
9 قسمت پخش شده که کلا میشد داخل 3 قسمت خلاصش کرد،امیدوارم که ادامه سریال بهتر باشه!!

پاسخ
نيايش
30 مرداد 96 | 20:10
نيايش

عالى بود

پاسخ
راضیه
28 مرداد 96 | 20:07
راضیه

به نظر من یک تار موی مدار صفر درجه به کل هیکل شهرزاد می ارزه....

پاسخ
نوا بانو نوری
28 مرداد 96 | 00:50

با عرض پوزش.. اما مگه جناب آقای فراستی هم (سینما و نمایش خانگی) نگاه میکنن؟؟!! من فکر میکردم ایشون فیلم سریالهایی به غیر از [صداوسیما] رو ب.د. آ.م.و.ز.ی میدونن که نمیشه همراه خانواده مخصوصا بچه ها تماشاکرد....

پاسخ
مسعود فراستی
27 مرداد 96 | 11:34
مسعود فراستی

فصل دوم سریال شهرزاد تا الآن فوق العاده مزخرف اعصاب خردکن و چرت بوده و واقعا به نسبت فصل اول افتضاح به تمام معنا بوده فیلمنامه اش ضعیف تر شده بازیگراش بازیشون اعصاب خرد کن شده آهنگای چاووشی به نسبت فصل اول ضعیف تر شده و روند فعلی سریال بسیار آزار دهنده و ضدمخاطب شده من که دیگه از خیر دیدن ادامه این سریال بی محتوا گذشتم حیف وقت و پول

پاسخ
نوا بانو نوری
26 مرداد 96 | 00:54

یه چیزی رو فراموش کرده بودم بگم.. تو فصل1 بابک میخواد سرگرد بکشه مریم مانع میشه و خودش تیر میخوره بعدش هم بابک سرگرد میزنه و بعد خودش رو.... به نظره من اگه قرار بود تو فصل2 سرگرد برگرده(یعنی زنده بمونه.. ) بابک و مریم هم همین اتفاق باید براشون میوفتاد {یعنی اونام باید زنده میموندن••• } اجحاف شد در حق اون 2نفر....

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مریم
25 مرداد 96 | 19:21
مریم

جالب ترین نکته این است. که شیرین از اول نازا بود.الان هم چهار پنج ماه است تیمارستان است.هر روز یک مشت قرص اعصاب می خورد. وکتکش هم می زدنند حالا حامله است. واقعا فیلمنامه نقص دارد

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
واقع نگر ضد تعصب
25 مرداد 96 | 14:05
واقع نگر ضد تعصب

فصل دوم تا اینجا ناامید کننده و مزخرف محض بوده

پاسخ
حمید
23 مرداد 96 | 14:43
حمید

متاسفانه سریال افت زیادی کرده بعداز دیدن قسمت هشتم تصمیم گرفتم سریال نبینم ونخرم

پاسخ
حمید
23 مرداد 96 | 14:42
حمید

متاسفانه سریال افت زیادی کرده بعداز دیدن قسمت هشتم تصمیم گرفتم سریال نبینم ونخرم

پاسخ
حمید
23 مرداد 96 | 14:42
حمید

متاسفانه سریال افت زیادی کرده بعداز دیدن قسمت هشتم تصمیم گرفتم سریال نبینم ونخرم

پاسخ
Sari
23 مرداد 96 | 14:39
Sari

فصل دومش خیلی مسخرس مسخره حوصلمون سر رفت باو

پاسخ
Sari
23 مرداد 96 | 14:39
Sari

فصل دومش خیلی مسخرس مسخره حوصلمون سر رفت باو

پاسخ
راضیه
21 مرداد 96 | 18:45
راضیه

الان شما بزنید شبکه ی آی فیلم و سریال مدار صفر درجه ی آقای حسن فتحی رو ببینید بعد از 10 سال کیفیت این سریال و جذابیت داستان اش حیرت انگیزه، اون کجا و این شهرزاد کجا.

پاسخ
هوشنگ
21 مرداد 96 | 18:38
هوشنگ

ای کاش فصل دوم ساخته نمی شد........اصلا رضایت بخش نیست.

پاسخ
نیلو فر
16 مرداد 96 | 22:48
نیلو فر

عالی بود این قسمت
مخصوصا اون سکانسی که فرهاد به شهرزاد دانندگی یاد میداد
واقعا فرهاد نمونه یه مرد رویایی که فکرکنم خیلی کم باشه مردی که عشق میورزه به زنش وبه زبون میاره و مردی آزادی وعدالت میخواد مردی که هوای خانوادشو داره
به نظرم شخصیت فرهاد یه شخصیت اسطوره ای وبی شک هیچ کس از همچین شخصیتی بدش نمیاد شخصیتی کاملا خوب وعاشق ارزوی هرکسیه

پاسخ
فرشته
06 مرداد 96 | 21:51
فرشته

واقعا سریال قشنگیه

پاسخ
Rose
06 مرداد 96 | 04:17
Rose

دست آقای فتحی و بقیه ی دست اندرکاران این سریال درد نکنه. واقعا احترام به شعور مخاطب است. و ممنون از بازی خوب شهاب حسینی که همه جا میدرخشد.

پاسخ
یوسف
04 مرداد 96 | 13:04
یوسف

این سریال تازه جون گرفته.........

پاسخ
نوا بانو نوری
03 مرداد 96 | 17:06

معذرت میخوام! این چه ربطی داشت یعنی هر دختری اسمش ونوس باشه از روی یه ممسسه اسم مستعار برداشته یعنی نمیتونه اسم واقعی باشه ماهم تو فامیلوآشنا خانمهایی به نام ونوس داریم.. یعنی اونام اسمشون کپی کردن؟؟!! جل الخالق....

پاسخ
لیلی
03 مرداد 96 | 01:50
لیلی

من امروز قسمت پنجم دیدم باید بگم بببییییی نظظظظیییر بود من سه قسمت اول شهرزاد دیدم حقیقتش امیدمو از دست دادم و حس کردم کیفیت سریال از دست رفته گرچه هنوزم میگم عشق بین شهرزاد وفرهاد بیش از اندازه مصنوعیه و این دو بازیگر ارتباط لازم باهم ایجاد نکردن
برای همین یکی از ضعفای سریال به شمار میاد ولی شهاب حسینی با بازی درخشانش ادم وادار به ادامه ی سریال می کنن باید بگم شهرزاد تازه داره جا میفته و این بسیار خوشحال کنندست مطمینم این فصل از اولشم قشنگتر میشه ممنونم از بازیگرا وعوامل این سریال زیبا

پاسخ
لیلی
03 مرداد 96 | 01:50
لیلی

من امروز قسمت پنجم دیدم باید بگم بببییییی نظظظظیییر بود من سه قسمت اول شهرزاد دیدم حقیقتش امیدمو از دست دادم و حس کردم کیفیت سریال از دست رفته گرچه هنوزم میگم عشق بین شهرزاد وفرهاد بیش از اندازه مصنوعیه و این دو بازیگر ارتباط لازم باهم ایجاد نکردن
برای همین یکی از ضعفای سریال به شمار میاد ولی شهاب حسینی با بازی درخشانش ادم وادار به ادامه ی سریال می کنن باید بگم شهرزاد تازه داره جا میفته و این بسیار خوشحال کنندست مطمینم این فصل از اولشم قشنگتر میشه ممنونم از بازیگرا وعوامل این سریال زیبا

پاسخ
علیار
01 مرداد 96 | 20:04
علیار

جناب ونوس که از اسم مستعارتون هم پیداست موسسه کنکوری ونوس ثبت نام کردی برو پای درس و کنکورت این سریالا برای کسی نون و آب نمیشه....

پاسخ
علیار
01 مرداد 96 | 20:04
علیار

جناب ونوس که از اسم مستعارتون هم پیداست موسسه کنکوری ونوس ثبت نام کردی برو پای درس و کنکورت این سریالا برای کسی نون و آب نمیشه....

پاسخ
مهدیس
01 مرداد 96 | 05:55
مهدیس

همه اینا به کنار من این همه بی محبتی به شیرین رو درک نمیکنم فصل یک هم خیلی اشکال داشت مثلا جچرابزرگ اقای دنیا دیده ددختریک معتاد بی خانواده رو ندیمه دخترش کرد چون معمولا ندیمه جزو محرم ترین ومطمین ترین نزدیکان هست یا ململ چرا چیزی به بزرگ اآقانگفت که اکرم چه بلایی سر شیرین اآوردهههمش هی میگفت اخرش میگم اخرش پته تو رو اآبمیریزم یا موقع قتل مململ این ااکرمبود که هلش داد چون اآخرین للحظه به اکرم برخورد کرد اونم هلش داد. یا اینکه اونا اون همه قتل کردن اما به اکرم که رسید یه شاهد گذاشتن. یا چرا ببزرگاآقادستمال مادر شیرین رو به شهرزاد داد وبه شیرین نداد واینکه مگه اموال بزرگ اآقابه اسم قباد ببودهکه به وکیلش گفت میخوام به نام شیرین بشه. چرا باید اموال به ااسم داماد باشه اونم قباد بی ععرضهکه خود بزرگ اآقامیدونست شیرین رو نمیخواد. یا اون زمانی که اکرم لباس ها رو پاره کرد چرا شیرین هیچ ااعتراضی نداشت یا دنبال ماجرا به این مهمی نگرفت ؟ کلا اکرم راحت بود که هر گوهی ممیخوادبخوره تو اون خونه ؟ با اون همه اآدمیککهتو اون خونه بود ؟شیرین از یه دختر سر راهی هم وضعش بدتر بود هیچکی هیچ توجهی بهش نداشت اینا خیلی رو ااعصاب بود و توجیهی نداشت. یا دروغ گفتن شهرزاد به قباد که رفت اآذررو جراحی کنه. بعد موقع طلاقش تو ماشین با ااینکه یک ماه از طلاقش ممیگذره قباد میاد دست بذاره رو شونش میگه شرع وعرف اجازه نمیده پاتو از گلیمت درازتر مکنی اما اونجا شرع وعرف اجازه میده تو دروغ بگی به همه وپنهان کاری کنی. اآخر داستان بزرگ اآقامیگه میدونستن قباد پسر نصرته پس چرا دخترشو بیچاره کرد برا وارث ؟میتونست شیرین رو به ییکی دیگه بده بقول خودش از دربار که مزه عشقو بچشه واز همه بدتر اگه میدونست چراقبادو برا جانشینی انتخاب کرده بود که بعد فرصت نکنه عو ض کنه وشیرین جانشین باشه

پاسخ
نوا بانو نوری
01 مرداد 96 | 02:51

من بیشتر فصل اولش دیده بودم و قسمت اول فصل2رو هم خریدم به نظرم خیییلی خوب بود اما دقیقا قسمت نمیدونم سه یاچهار فصل2 رو دیدم واقعا متوجه شدم متاسفانه یجورایی شده.... انشالله بتونه دوباره به جایگاه اولش برگرده اتفاقا همانطورکه دوستان عزیز هم اشاره کرده بودن به نظره من عشق فرهادو آذر خیلی خوب و بامزه در اومده بود من تو فصل1 از مرگه دوست فرهاد بابک؛(امیرحسین رستمی)و نامزدش مریم و آذر(رویا )؛ خیلی ناراحت شدم به نظرم یکی از قشنگیها و زیبایی های فیلم به غیر از استاد نصریان این 3نفر بودن به نظرم شاید اگه این 3نفر نمیمردن فیلم یکدفعه افت محسوس نمیکرد.... ناخواسته دلم برای همشون تنگ شد....

پاسخ
نوا بانو نوری
28 تیر 96 | 14:29

من 2 قسمت از فصل دوم فعلا دیدم.. فصل اول که بعدازسریال عالی؛ {دندون طلا} خیییلی سریال خوبی بود قسمت اول فصل2 هم خوب بود اما به نظرم در ادامه خییییییلی معمولی میشه درست حدس زده بودم از قسمتهای سوم، چهارم فصل2 متاسفانه فیلم افت میکنه فصل1 خیییییلی بهتر بود.. (البته نمیدونم امیدوارم دوباره در آینده اوج بگیره به خوبی فصل اول)

پاسخ
هاوارد
27 تیر 96 | 00:22
هاوارد

جالب اینه که آقای فتحی کلید فصل سوم رو هم زده، من واقعا موندم که فصل دوم چه گلی به سرمون زده که اینا فکر کردن مردم میخوان ادامه این افتضاح هنری رو ببینن.

پاسخ
ونوس
26 تیر 96 | 09:06
ونوس

فکر کنم بیشتر باید مطلب رو باز کنم ،‌ چندتا نکته هست اولا تو فصل اول شهرزاد هم خیلی ها می گفتن فقط ده قسمت اول قوی بود و بقیه ضعیف شد . مثال میزنم مثلا گفته شد عشق بین آذر گلدره ای و فرهاد اصلا خوب در نیومده و ... ولی با اتمام فصل اول الان که خاطره ها زنده میشه و با فیدبک به گذشته من تو نظرات خیلی ها خوندم و دیدم که گفتن عشق بین اون دو نفر خیلی عالی شکل گرفته بود و مثال دیگه اینکه قسمت 27 فصل اول اوج قصه بود و کلا از فصل اول تعریف و تمجید میشه .
نکته دوم : اکثر بیینده ها با اتمام فصل اول انتظار داشتن یه اتفاق خارق العاده تو فصل دوم بیفته و تو همون قسمت اول شاهد کلی ماجراجویی و چالش باشن در حالی که تو سبک کارهای آقای فتحی چون شاهد شکل گرفتن یه قصه هستیم مطابق با همون قالب قصه گویی مواجهیم و کم کم قصه به نقطه اوجش نزدیک میشه
نکته سوم : خیلی ها از زندگی و عاشقانه های فرهاد و شهرزاد انتقاد می کنن و اون رو لوس می دونن ، در مورد نوع بازی عاشقانه ترانه و مصطفی زمانی و حتی شهاب حسینی باهاشون موافقم ، هیچ کدوم نتونستن نقش دلداده و عاشق رو بازی کنن و با احترام به بازی فوق العاده شهاب حسینی باید بگم ایشون هم برای بازی نقش عاشق کمی مشکل دارن و نتونستن اون حس مورد نظر رو مثلا مثل استاد فقید خسرو شکیبایی دربیارن ولی موضوع شعر خوندن شهرزاد و فرهاد و انتقاد درباره اون متاسفانه برمی گرده به ضعف دانش اکثر جوونهای ما از ادبیات و زندگی اون موقع که روابط عاشقانه اون زمان رو با جامعه فعلی ما مقایسه می کنن و باید بگم زبان شعر و ادبیات اساسا بهترین زبان برای بیان احساسات عاشقانه ست و چون اولا عشق این روزها مُرده و از بین رفته و احساسات عاشقانه هم به تبع اون به شکل گذشته نیست نمی تونن درک کنن که عاشق و معشوق برای هم شعر بخونن و به این شکل ابراز احساسات کنن!

پاسخ
رضا
25 تیر 96 | 19:44
رضا

دوستان ، مشکل اصلی این سریال در فاز دوم قصه گو نبودن در قسمت عاشقانه آن است یعنی وقتی انتقام قباد برای مخاطب جالب است که عشق شهرزاد و فرهاد به اندازه کافی جذاب در آمده باشد که مخاطب نگران سرنوشت آن ها شود. اتفاقی که عملا در فاز دوم نیفتاده و همین عامل عدم جذابیت آن است.

پاسخ
ساناز
25 تیر 96 | 17:12
ساناز

در جواب خانم ونوس اتفاقا منم دلم از همین می سوزد زمانی استاد تقوایی وعلی حانمی بهترین سریال ها رامی ساختند،مثل هزار دستان ودایی جان ناپلیون الان شده فتحی که این سریالش حتی از کارهای قبلیش پنج سر وگردن پایین تر است.

پاسخ
نوا بانو نوری
25 تیر 96 | 16:09

سریال (شهرزاد) اصلا بد نیست خیییلی هم خوبه اینو صدهزاربار گفتم.. اما من نمیدونم چرا از تفکرهای یسری افراد تو اون زمان اصلا خوشم نمیاد امیدوارم که (شهرزاد) و سطاش مثل:[ ماجرای نیمروز و نمیدونم.. کیمیا و معمای شاه و..... شعاری نشه و طرف یه جناه خاصی رو بگیره] اگه اینجوری بشه که میشه شبیه فیلم سریالهای [صداوسیما] آه ه ه ه!! امیدوارم فرهادو نکننش برادر خونده[ علی شریعتی ] دروغ نگم من از تفکرات این آقا هم ا*ص*ل*ا خ*و*ش*م ن*م*ی*ا*د

پاسخ
ونوس
24 تیر 96 | 16:11
ونوس

چه قبول کنین چه نکنین حسن فتحی بهترین سریال ساز ایرانه و خیلی ها از جمله من سبک کارهاش را خیلی می پسندن ،فصل دوم شهرزاد هم تازه شروع شده و هنوز زوده درباره ش قضاوت مثبت یا منفی بکنیم ، بعدش هم آدم نمی دونه امتیاز 8 از 10 ملت به سریال رو باور کنه یا کامنت های منفی رو !!!

پاسخ
ابراهیم
23 تیر 96 | 00:01
ابراهیم

فقط یک کلام میگم یک سریال بی محتوا و چرت.

پاسخ
نوا بانو نوری
22 تیر 96 | 22:32

بعدش به سوال دیگه با عرض پوزش اینا مثلا [قراره انقلاب کنن یعنی باعث بانی پیروزی جمهوری اسلامی بشن] ؟؟!! خدا به داد ما برسه....

پاسخ
نوا بانو نوری
22 تیر 96 | 22:24

من از نقش مصطفی زمانی تو فیلم؛جامع دران بیشتر خوشم اومد تا شهرزاد الان مصطفی زمانی میخواد نقش دوست و رفیق فابریک علی شریعتی رو بازی کنه؟!!!!!!!!!!! فصل اول فکرکنم یکم بهتر بود....

پاسخ
مهدی
22 تیر 96 | 16:23
مهدی

فقط مونده سمندون رو ببرن تو شهرزاد که باازی کنه....چرتش کردن

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ساناز
21 تیر 96 | 22:18
ساناز

فصل یک از قسمت شانزده هفده اخرش لو رفت .الان از قسمت سوم همین داستان ابکی لو رفته است. مرگ قباد و جانشینی شهرزادبجای قباد

پاسخ
دیوید
21 تیر 96 | 21:28
دیوید

واقعا فصل دوم این سریال ها و فیلم ها بیشتر تجاریه تا حرفه ای، فقط و فقط چپاول جیب مردم رو نشون کردن پول ندین تا ضایع بشن.

پاسخ
شهرزاد بی خاصیت
21 تیر 96 | 20:30
شهرزاد بی خاصیت

وااای خدا آخه چقدر این سریال تظاهر گره. مثلا میخواد بگه ما هم بلدیم عاشق باشیم! در یک کلام وقتتون رو پاش تلف نکین، در یک کلام یک سریال آشغال و مزخرف.

پاسخ
منصور اصل کابل
21 تیر 96 | 20:28
منصور اصل کابل

شهرزاد2 یک سریال فوق العاده بی ارزش و چرنده.

پاسخ
علی پور قدم
21 تیر 96 | 20:25
علی پور قدم

میدونین شهرزاد بار دیگه به همه ثابت کرد که حفظ کردن کیفیت خیلی سخت تر از ادامه دادن اثر به امید داشتن کیفیت است.......

پاسخ
علیزاده
20 تیر 96 | 22:32
علیزاده

وای که چقدر ابکی شده عشق شهرزاد و فرهاد..... واقعا حوصله سر بره. خب بلد نیستین نسازین مگه مجبورین خاطره خوب مردم از این سریال رو خراب کنین

پاسخ
قباد دیوان سالار
20 تیر 96 | 18:44
قباد دیوان سالار

این سریال اصلا حرفه ای نیست. واقعا صرفا بازی با موقعیته فقط جای آدما توش عوض میشه. فقط یک لوکیشن جاش عوض میشه فقط یک موقعیت به یک موقعیت دیگه تبدیل میشه فقط دیالوگ به دیالوگ عوض میشه، واقعا ولی هدف اثر معلوم نیس مثلا که چی؟ قدرت نمایی قباد بعد از علی نصیریان؟ آیا فقط به صرف اینکه قسمت اول رو داریم می سازیم باید انقدر خام دستانه فقط یک قسمت کامل رو به کفن و دفن بزرگ آقا بپردازیم؟ آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است؟ چرا زمینه سازی نشده که مخاطب قراره با چه قصه ای مواجه بشه؟ فقط یک درام خشک که قراره بر پایه موفقیت سری اول پیش بره یا شاید هم یک شوخی؟ فصل اول هم البته داستان زیاد پیچیده ای نداشت ولی حداقل چالش داشت ..............

پاسخ
Rose
20 تیر 96 | 02:52
Rose

این سریال بسیار عالیست و هر قسمت جذاب تر از قسمت قبل میشود. بازیکر ها همه حرفه ای و خوب عمل میکنند. و البته شهاب حسینی در قله در شاه نقش قباد دیوانسالار همچنان و مثل همیشه میدرخشد.

پاسخ
مشتی حسن
19 تیر 96 | 19:04
مشتی حسن

والا یک سریال جذاب و حرفه ای که برای تک تک اجزایش فکر شده و هدف خاصی رو دنبال میکنه نمونه اش هم در پایان فاز یک با مرگ بزرگ اقا شاهد بودیم. کلا با هدف وارد فاز بعدیش میشه برعکس سریال های تلویزیون که تازه در پایان کارشون به فکر این می افتن که چجور قصه رو تموم کنن و بیشتر هم کلیشه ای تمومش میکنن کلیشه از این جهت که تموم شدن اول و اخر رسالت واقعی یک اثر است. به نظر من این که حالا عده ای اصرار دارن که اثر فعلا جذاب نیست قدرت بازیگری این اثر رو میرسونه اون هم بخاطر حذف علی نصیریان که نشون داد میتونه چجوری بار یک اثر رو به تنهایی به دوش بکشه ولی واقعا عمق تاثیر گذاری اثر زمانی مشخص میشه که مردم درگیر قصه بشن. شهرزاد قصه زیاد پیچیده ای نداره ولی کشش داره در واقع این دوتا مفهوم در پارادوکس با هم نیستن مثلا اگر فیلم فروشنده کشش داشت بخاطر پیچیده گویی بود در واقع فیلمنامه ای کاملا دو پهلو داشت ولی اخر هیچکدوم از دو گروه مخالف و موافق موفق به قانع کردن هم نشدن و دلیلش هم فقط به خاطر یک چیز بود اون هم عقیده. یعنی هر کسی از دید فرهنگی که به خیال خودش توش بزرگ شده باید اثر رو تفسیر کنه در حالی که ممکنه نتیجه درست یا نادرست باشه. این نه اشکال اثره و نه اشکال سینما. سینما یک ظرفه و تا چیزی توش قرار نگیره گنجایش مردمش دست کارگردانان نخواهد امد و در واقع با ازمون و خطا میخوان محک بزن سلایق مردم رو و چه خوب که کشش همراه باشه با چالش چرا که خیلی ها فیلم رو اسودگی از فکر و اندیشه می دونن یعنی جایی که مدتی بری و فقط از اندیشیدن به روز مره در بیای. در حالی که امان از اینکه این هم خودش یک روزمرگیه که ادم سرگرمی هاش رو خالی از اندیشه بدونه. نوکریم تا تحلیل بعدی

پاسخ
دریای زمین
19 تیر 96 | 17:58
دریای زمین

شهرزاد نسبت به فصل یک خیلی عقبه چون پشت شهرزاد یک خردی نهفته بود داستان عشق پیرمرد مرد سالار به دختری جوان و لایق دانستن آن برای جانشینی خودش
در ساخت فصل دو گویا حتی نگاه دقیقی هم به فصل یک نشده بزرگ آقا می گفت خودش از وضعیت بدی شروع کرده امپراطوری شو ساخته و حرفی در باب خاندانی که شریک باشن مطرح نبوده.
عشق شهرزاد و فرهاد هم که در فصل اول زیبا و دلنشین بود خیلی مصنوعی و سطحی شده البته هر عشقی بعد از به وصال رسیدن کمرنگ میشه اما دیگه نه اینطور خیلی دیالوگ هاشون سطحیه.
گریم مصطفی زمانی هم خیلی بد شده گریم فصل یک خیلی بهتر بود
و اما الان جذاب ترین نقش ها عمه بلقیس و شیرین هستند
نقس بلقیس خیلی به رویا نونهالی می خوره و از گریم - شخصیت پردازی تا دیالوگ ها و ... ترکیب خیلی خوبی ارائه شده برای خود خانم نونهالی هم خوبه که توانایی خودش رو در بازی کردن نقش متفاوت ثابت کنه

پاسخ
عاشق شهرزاد
19 تیر 96 | 11:18
عاشق شهرزاد

والا به نظر من از این سریال نمیشه توقع داستان داشت و بیش تر طرفدارانش هم به خاطر بازیگرای خوبشه.

پاسخ
عاشق شهرزاد
19 تیر 96 | 11:18
عاشق شهرزاد

والا به نظر من از این سریال نمیشه توقع داستان داشت و بیش تر طرفدارانش هم به خاطر بازیگرای خوبشه.

پاسخ
هوشنگ
19 تیر 96 | 11:15
هوشنگ

سریال باید مثل قرمه سبزی جا بیفته. یکم صبر کنید دوستان .

پاسخ
علی ف
18 تیر 96 | 19:37
علی ف

جناب آقای محترم این جا جای نظر دادن درباره اثر است نه اینکه بیای اینجا و بگی فلان بازیگر بدرد نمیخوره، تو داری به یک آدم توهین میکنی و میگی بدرد نخور، من هم به عنوان طرفدار جدی ایشون حق دارم از ایشون دفاع کنم بعدش هم انقدر شجاعت داشته باش که به خود نفر مقابل حرفت رو بزن و پای خانواده رو پیش نکش.

پاسخ
ارسطو گوهرپور
17 تیر 96 | 15:00

جناب علی ف در این که خانم نونهالی بازیگر قدری هستند حرفی نیست ولی از نظر من ایشون به در این نقش نمیخورند و شما هم به جای این که در مورد بازیگری و سلیقه من نظر بدین اول برین طرز حرف زدن یاد بگیرید و فرهنگ خانواده ات را اینجا به رخ نکشید

پاسخ
علی ف
17 تیر 96 | 12:39
علی ف

آقای گوهر پور خواهش میکنم وقتی چیزی از بازیگر حرفه ای حالی ات نیست حرف از سر شکم ات نزن، خانم رویا نونهالی بسیار عالی بازی کرده ولی متاسفانه جنابعالی بسیار آدم کم سلیقه و سطحی نگری هستی و خواهشا از این به بعد نظر بی ارزش ات رو برای خودت نگه دار.

پاسخ
ارسطو گوهرپور
16 تیر 96 | 14:38

کاش به جای بازیگر نقش عمه بلقیس از یه بازیگر دیگه استفاده میشد مثل استاد فاطمه معتمد آریا خانم نونهالی اصلا به این نقش نمیاد

پاسخ
هوشنگ
15 تیر 96 | 23:18
هوشنگ

واقعا متاسفم برای یک عده که حسادت مثل مار تو حلقوم شون چنبره زده و حالا فقط با گذشت دو قسمت حمله کردن به سریالی که همه مردم از ته قلب دوستس دارن. یه کم به خودتون بیاین و انسان باشید.چون بیشعور بودن خیلی راحته.

پاسخ
نیلوفر امیرآبادی
15 تیر 96 | 02:00

هرقسمت جذاب تر باتوجه به تیزر خیلی مونده تا جذابیت اصلی
ولی یکی از بهترین سریال ایرانی که دیدم

پاسخ
ساناز
15 تیر 96 | 00:14
ساناز

فعلا که فصل دو اصلا خوب نبوده بخصوص قسمتهای شهرزاد وفرهاد

پاسخ
پارمیدا رحیم نژاد
14 تیر 96 | 16:51

من نمیدونم این شهرزاد چی داره که همه واسش سر و دست می شکنن حالا اگه فصل اولش قشنگ بوده دلیل بر این نمیشه که فصل دومش از عاشقانه قشنگ تر باشه لطفا یه کم عاقلانه تر نظر بدید قبول دارم ممکنه بازیگراش از عاشقانه بهتر باشن البته عاشقانه هم بازیگرای خوب کم نداره مانند مهناز افشار، ساره بیات و با کمی اقراق محمد رضا گلزار که ایشون تو این سریال خوش درخشیدن البته آقای هومن سیدی از قلم افتادن که بیشتر طرفداران این سریال از بازی ایشون خوششون اومده ولی همه اینا به پای شهاب حسینی نمیرسن قبول دارم ولی ما در رای گیری به موضوع سریال رای میدیم نه بازیگرا......

پاسخ
ساناز
14 تیر 96 | 15:18
ساناز

ادم متاسف می شود که ما سال به سال داریم از هر نظر افت می کنیم.سریال تاریخی مان زمانی هزار دستان مرحوم حاتمی بود. که با وقتی من دوساله بودم ساخته شده یازده ساعت سانسور دارد.ولی ان قدر قوی است. خود همین اقای فتحی کارهای قبلیش اگرچه نسبت به هزار دستان پایین تر است . ولی نسبت به شهرزاد قوی تر است. متاسفم روزگاری کارهای طنزمان امسال دایی جان ناپلئون و اجاره نشین ها بود الن شده،پنجاه کیلو البالو هزار دستانمان هم شده شهرزاد، هرچند چند قسمت اول فصل یک جذاب بود ، بخصوص بازی علی نصریان وشهاب حسینی ولی قسمتهای اخر بشدت افت کرد، فصل دو هم یک قسمتش را دیدم ضعیف بود

پاسخ
امید عباس آبادی
12 تیر 96 | 01:44

قسمت اول و دوم شهرزاد پخش شد و دیدیم اما اظهار نظر و امتیاز دادن به سریال فعلا زوده با پایان قسمت دوم به نظر میرسه باید منتظر اتفاقات جذاب و جالبی باشیم ..... هر 5 قسمت یک ارزیابی کلی میکنم سریال شهرزاد 2 حسن فتحی رو

پاسخ
نوا بانو نوری
09 تیر 96 | 15:36

خواهشا تو فصل چهارم یه پسره جون بین 28تا30 سال نیاریید(به جای نقش امید) همبازی خانمها؛ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار و آقایون شهاب حسینی و مصطفی زمانی نکنید خواهش میکنم این بچه بزرگ شد نقشهای این بنده های خدارو عوض کنید.. مثل کیمیا و ستایش به چشم شیرین و شهرزادخانم عینک نزنید مثل جامع دران بازی گران رو عوض کنید.. آخه این بنده های خدا خودشون دهه 60 هستن(مصطفی زمانی*ترانه علیدوستی*پریناز ایزدیار )خییییلی بد و با عرض معذرت [آنرمال]میشه اگه یه نفر مثلا بین دهه 60تا70 بیارید جای پسره اینا(امید..کبیر) بزارید•••

پاسخ
Mahshid Zakeri
07 تیر 96 | 06:22

عالی محشر دلنیشین سپاس اقا فتحی شهاب نازنین و بانو ترانه و تمامی هنرمندان این سریال فاخر زیبا مانا باشید

پاسخ
علی یاری
05 تیر 96 | 13:19

بازم ماجرا های ما و شهرزاد.امیدوار بودم حالا که توی نمایش خانگی دست سازندگان باز تره یکم بیشتر به محتوا اهمیت بدن ولی دوستان از این آزادی فقط برای نشون دادن چیزای دیگه استفاده کردن.باورش سخته برام که کارگردان این فیلم همون کارگردان مدار صفر درجه ست.فصل اول که هیچ غافلگیری نداشت.هیچ فاجعه و واژگونی نداشت.انگار کارگردان با واژه تعلیق بیگانه بود.همون داستان های مثلث عشقی تکراری.با یکم رنگ و لعاب.ظاهرن فصل دوم هم ادامه همین رونده.من به قسمت اول از 10 با ارفاق 6 میدم...

پاسخ
آرمان رستگار
03 تیر 96 | 09:46

عالی

پاسخ
عرفان
02 تیر 96 | 15:00
عرفان

واقعا ادم از نگاه کردن به فیلم خجالت می کشه تمامش شده سیگار مشروب رژ قرمز شهرزاد
شروع فصل دوم خیلی بدبود

پاسخ
نوا
02 تیر 96 | 02:34
نوا

آقامهران.. یعنی شما فیلمهای دهه 20تا سال 56 ندید یعنی؟!!! والاا من که فکر میکردم هممهه حتی هم سنو سالهای خودم (دهه شصت هفتادیا)حداقل فیلمهای {قدیمی،نوستالژی}خودمون رو دیدن.. چه برسه به سنو سالهای بالاترمثل مادرپدرها ..مادروپدربزرگهاکه اون زمان زندگی کردن خوشون میدونن ..شمااگه فیلمهای قدیمی رو ندیدیدلطفا،فیلم سریالهای اونزمان{دهه 20تا اواخر50}روببینیدبعدبه امثال فیلمهایی مثل؛{شهرزاد*دندونطلاوجامع دران}بگید:بدحجاب!اتفافامن هروقت[صدا وسیما]میدیدم حرصمیخورم....امثال:[کیمیا معمای شاه..مدارصفردرجه کلاهپهلوی و.... ]قیافه خانمها واقعاضایع وآنرمال هستش خداروشکرتوسینما؛{جامع دران}ونمایشخانگی؛{دندون طلاوشهرزاد}خیییلی نرمال شد به نظره من هنوزحالاحالاها جاداره تابه سطح درستش برسه•••فقط محض اطلاع اون زمان ح*ج*ا*ب *آ*ز*ا*د. بودمثل خیییلی از کشورها•••

پاسخ
مریم
30 خرداد 96 | 22:16
مریم

شروع فصل دو خیلی ضعیف است

پاسخ
مهران
29 خرداد 96 | 17:14
مهران

چرا این فیلم انقد بد حجابه

پاسخ
.
29 خرداد 96 | 16:14
.

قسمت اول که جذاب نبود اصلا.دیالوگای خیلی مصنوعی.بازیا مصنوعی.کلا همه چی غیرطبیعی بود.از حرف زدنای فرهاد و شهرزاد تا مراسم بزرگ آقا تا حرف زدنای عمه بلقیس و وراث.
فقط امیدوارم تا اخر فیلم اینجور نباشه قباد همش مست باشه و شهرزاد شهرزاد کنه

پاسخ
نوا بانو نوری
04 خرداد 96 | 13:15

مثلا استاد ثریاقاسمی به میانسالی حمیرا(خانم نسیم ادبی)خواهربزرگ شهرزاد میخوره•••

پاسخ
نوا بانو نوری
04 خرداد 96 | 12:39

یک مورددیگه عزیزان خواهشابه کارگردان محترم بفرمائیدبه فیلم خیییلی خوب وزیبا{جامع دران }نگاه کنن که چه زیبابازیگران جونی و میانسالی گوهرومهلقاخانم انتخاب کردن چقدربازیگران جونی به پیریشون میومد همه عالی بودن{مخصوصاگوهر؛صدای استادمریم بوبانی خیییلی به باران کوثری میومد خیلی فیلم زیباکرده بود}••• خواهشابرای میانسالی شیرین خانم وشهرزادخانم از ستایش وکیمیابه قول معروف عینک قرض نگیرید.... خواهشاعوضشون کنید... تو سریال(پس ازباران)هم اون دایی که مریضی روانی خطرناک داشت(همون برادر خانم بزرگ {آقا رحیم نوروزی چه قدر عالی تو پیری بااستادجهانگیرالماسی عوضش کردن•••به نظره من خیییلی عالی بود؛ اون دونفرهم به نظره من خیییلی به هم میومدن}) یچیزه بامزه اگه یادتون باشه اونجاهم استادمحمودپاک نیت(پدره شهرزاد)با آقا شهاب حسینی عزیز(قباد) هم بازی بودن•••

پاسخ
مریم
22 اردیبهشت 96 | 14:59
مریم

حالا فصل دو اش مثل اخر فصل یک هندی نباشد خوب است هرچقدر ده قسمت اولش قوی بود ،بعد از ان افت کرد.

پاسخ
علی
15 اردیبهشت 96 | 00:00
علی

گور بابای کنکور و درس و مدرسه ، این سریال رو عشقه.

پاسخ
هانیه
27 فروردین 96 | 00:55
هانیه

وای خداروشکر از 29 خرداد میاد بیصبرانه منتظرم

پاسخ
نوا
27 اسفند 95 | 18:17
نوا

میشه بپرسم چیشد؟!! بلاخره قراره ساخته بشه؟!یا قراره مثل جامعه دران سالها بهش گیربدن...

پاسخ
محمد جوکر
20 بهمن 95 | 18:07
محمد جوکر

داستان زیبایی داره...امیدوارم زودتر ساخته بشه

پاسخ
نوا بانو
26 دی 95 | 00:00
نوا بانو

انشالله بتونن دهه 40به زیبایی که توفیلم؛دندون طلا. نشون داده شد نشون بدن به نظرمن دندون طلا دهه 40تا70خوردی رو خوب نشونداده بدون هیییچ غرض و تعصبی!

پاسخ
زهرا
28 آذر 95 | 17:22
زهرا

منتظر هستم.

پاسخ
مهشید
03 آذر 95 | 19:30
مهشید

منتظر شهرزاد ۲ سپاس اقا فتحی شهاب نازنین مهر بانو ترانه و تمامی هنرمندان این سریال فاخر دلنیشین ایرانی

پاسخ