ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

صحبت های ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره/ من فیلمساز وابسته به نظام هستم/ برای صدا و سیما متاسفم / اف به ...

۶ ماه پیش
ابراهیم حاتمی کیا در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به تندی از صدا و سیما و منتقدان موسسه اوج انتقاد کرد.

به گزارش سلام سینما، از حضور ابراهیم حاتمی کیا در سالن مراسم احتمال می رفت وی قرار است در جشنواره امسال سیمرغ دریافت کند. اما کمتر کسی پیش بینی می کرد حضور ابراهیم حاتمی کیا بر روی سن با صحبت ها تند رو به رو شود.

وی در ابتدای صحبت هایش خود را یک فیلمساز وابسته به نظام معرفی کرد. و از اهالی سینما بابت انتقاد به موسسه اوج انتقاد کرد. وی در ادامه صحبت هایش گفت بچه های موسسه اوج همان سربازان گمنام امام زمان هستند. وی در بخش دیگری از صحبت های خود از سپاه تشکر کرد.

وی در پایان صحبت هایش برای رضا رشیدپور و مسئولین تلویزیون ابراز تاسف کرد. و گفت: شکایت خود به شبکه دو و سوم سیما را به خدا می برد.

 

 

نظرهای منتشرشده


s.m
۶ ماه پیش
به کوری چشم حسودان انشا الله خدا جناب حاتمی کیا رو حفظ کنه .با ارزوی تندرستی و موفقیت برای این بزرگوار.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمیه
۶ ماه پیش
فیلمساز اقلیت؟؟؟ بلند شید برید بین مردم تا بفهمید چه کسانی در اقلیتند! مردمی که از بغضهای سیاسی عده ای متعصب به دور هستند ارزش این فیلم رو میدونن. ارزشمندترینها پشت ابراهیم سینمایمان هستند. اگر نقد دارید راجع به فیلم بنویسید نه راجع به عقده هایتان! مردم خوب میفهمند چه قماشی و از چه سبب قصد ضایع کردن زحمات جهادگرانه این مرد رو دارن . اگر مردید حاضرم خودم مقابلتان بنشینم و پاسخ نقدهای فنیتان را بدهم. اما اگر موضعتان موضع کینه و نفاق است که هست ، وصف گرانبار سید مرتضی و بوسه ی پرمهر سردار محبوب و مقتدرمان ما را بس . باقی افاضات ارزش وقت تلف کردن ندارد . تا ابد هم تلاش کنیم آنکه خودش رو به خواب زده بیدار نمیشود که نمیشود. و من الله توفیق
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali gh
۶ ماه پیش
مردی شما
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
kian
۶ ماه پیش
30 سال هر وقت که اراده کردی با حمایت کامل ارگان های دولتی و نظامی تونستی هر سال هر فیلمی که خواستی بسازی در حالیکه فیلمساز های درجه یک و مستقل این مملکت ممنوع الکار بودن..اگه الان داری بلند داد می زنی به این خاطر ه که خودت هم فهمیدی که طرز تفکرت دیگه در اکثریت مردم خریدار نداره...بچه لوس سیستم ...فیلمساز اقلیت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نوا بانو
۶ ماه پیش
با عرض پوزش! من متوجه نشدم که الان سپاه و حاج قاسم سلیمانی چه ربطی به فیلم و سریال دارن؟؟؟؟!!!!!!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مینا
۶ ماه پیش
بلاخره همه ادما یه روزی خود واقعی شونو نشون میدن که حاتمی کیا نشون داد فقط با پاچه خواری سپاه به اینجا رسیده و اصلا شخصیت یه کارگردان رو نداره
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ارتا
۶ ماه پیش
واقعن چرا مرد بالغی مثل حاتمی کیا باید مثل پیره زنهایی که بچه های همسایه، تو بازی، دویده اند و گلهای تو باغچه اش را لگد کرده اند، جیغ بزند و لعنت و نفرین کند و لنگه کفش پرت کند؟!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
marziye
۶ ماه پیش
من نمیگم فیلم های آقای حاتمی کیا همه شاهکار هستند ولی ببینید ایشون چقدر تحت فشار بودن و عصبانی که اینطور حرف زدن ضمن این که خیلی مسخره ست آقای رشید پور چون حامی دولت فعلی هستند 24 ساعته از صبح تا شب همه برنامه ها رو کنترات بردارن جای اعتراض هم ندارن آقای رشید پور ، چون پولشون را از ضایع کردن دیگران و حاشیه سازی در میارن یه نگاه به اینترنت بکنین همش زده صحبت های جنجالی رشیدپور راجع به فلان... از مهران مدیری و حاتمی کیا و مهدویان تا باران کوثری و سحر قریشی و خیلی های دیگه ... وقتی همه ازت شاکی هستن لابد یه گیری تو کارت هست آقای رشید پور! به نظر من حاتمی کیا جایزه اصلیش رو از حاج قاسم سلیمانی گرفت ... دمش گرم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Arash
۶ ماه پیش
فیلم میلیاردی می‌سازی، با بهترین شرایط اکران می‌گیری، سیمرغ رو دوتایی می‌کنند تا بدون سیمرغ نمانی، سی ساله روی این صحنه می‌آیی و باز طلبکاری و از تلویزیون به خدا شکایت می‌بری چون چیزی جز تحسین از فیلمت پخش کرده! این است بچه لوس سینمای وابسته!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ