ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

حمایت دو خانم بازیگر از احسان حاج صفی و مسعود شجاعی

یک سال پیش
ترانه علیدوستی و مهناز افشار نسبت به خبر محرومیت دو بازیکن تیم‌ملی واکنش نشان دادند.

به گزارش سلام سینما، داورزنی معاون وزیر ورزش در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد زیرا آنها خط قرمزها را زیر پا گذاشتند.

در پی اعلام این خبر، مهناز افشار و ترانه علیدوستی توئیت های حمایتی از این دو بازیکن منتشر کردند.

مهناز افشار در توییتر خود نوشت:

فوتبال بازی کردن حق شماست درخشش هر دوی شما رو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهیم دید»

 

 

مهناز افشار محرومیت فوتبالیست ها

 

ترانه علیدوستی در توییتر خود نوشت:

کاش اهالی فوتبال پشت م.شجاعی و ا.حاج صفی رو خالی نکنن. قدر قهرمانان ملی مون رو بدونیم، این ما هستیم که به آن ها نیاز داریم.

 

ترانه علیدوستی حمایت از شجاعی و حاج صفی

 

پیش تر مهرداد میناوند در مقابل یک تیم اسرائیلی حضور پیدا کرده بود و با مشکلی بابت حضور در تیم ملی مواجه نشد.

نظرهای منتشرشده


علی
یک سال پیش
مهدی مهدوی کیا به دلیل زدن گل به آمریکا در جام جهانی 1998 از خدمت سربازی معاف شد و بلافاصله به تیم بوخوم آلمان پیوست و به جای دو سال سربازی دو سال فوق عالی رو در آلمان گذروند و تبدیل به سوپر استار بوندس لیگا شد و هنوز که هنوزه آقای خاتمی رییس جمهور وقت به این لقدامش داره پز میده و هواداراش هم همینطور !!!!!!!! دلیلش اون معافیته که سیاسی نبود ؟؟؟؟؟؟ یه کم انصاف هم بدک نیست !!!! امثال خانم ها افشار و علیدوستی هم کمی دانش و اخلاق خودشونو ببرن بالا بهتره تا اظهار نظر بی مورد کنند !!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سید امیر حسین شاه امیریان
یک سال پیش
از ادبيات صحبت كردن اونايي كه موافق محروميت ورزشكارا هستند معموله چه جور شخصيتهايي هستند
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
behrooz
یک سال پیش
دلواپسا چه میکنن!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد محمد
یک سال پیش
وقتی به باشگاهت تعهد همکاری میدی یعنی مجبوری بازی کنی یک بازی , بازی نکردن اینجا مجبورشون کردن نمیدونم این چه برخوردیه اصلا ورزش و سیاست همخونی با هم ندارن وقتی تیم فوتبال فلسطین باهاشون بازی ملی میکنه من نمیدونم این چه داستانیه کاپیتان عشقی سپاس از خانم های علیدوستی و افشار
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ارتا
یک سال پیش
من با اسرائیل بازی نکردن را قبول دارم، ولی وقتیکه تیم، ایران را، یا یکی از باشگاه های ایران را "نمایندگی" میکند. این دو در خارج، در یک تیم کشور خارجی بازی میکنند. برای این افراد "خط قرمز" تعیین کردن هیچ استدلال منطقی ندارد. این رفتار فدراسیون، با تحریمهای آمریکا علیه ایران که برای کشورهای سوم "خط قرمز" تعیین میکند فرقی ندارد. آیا وقتی این دو از بازی سر باز زدند و بخاطر نقض قرارداد به دادگاه کشیده شدند، فدراسیون حاضر است پا وسط بگذارد و غرامت را بپردازد و قراردادی بهتر، یا همسان برایشان ببندد؟ بودجه ای به این منظور دارد؟ [...]
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صادق
یک سال پیش
خانوم افشار زیاد جوش نزن توبرو شوهرتو جمع کن.ترانه خانوم از شماانتظار نداشتیم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ایرانی
یک سال پیش
مرگ بر اسرائیل
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حمید
یک سال پیش
این آب که سربالا میره واین قورباغه است که ابوعطا میخونه .یعنی کلا همه ما از هوش رفتیم با این حمایت!!!!!!!!!!!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
هنرمند
یک سال پیش
حق؟! نیاز؟! مطمئن باشید خیلی وقته امید به چند گروه را از دست داده ایم؛یکی اونا یکی شما
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین جانم
یک سال پیش
واقعا براتون متاسفم اینقدر انسانیت واستون بی اهمیته ؟؟؟ خانم علیدوستی ملت و کشور ایران هیچوقت نیازمند چهارتا فوتبالیست نبوده و نخواهد بود شما اگه نیازمندشونی از طرف ما حرف نزنید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
امین
یک سال پیش
ترانه خانم تو برو توی فیلم آشغال شهرزادبازی کن نمی خوادنظربدی!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ