معرفی فیلم «آب نبات چوبی»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» ساخته محمدحسین فرح‌بخش از 27 مرداد ماه اکران شد.

معرفی فیلم «آب نبات چوبی»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

سلام سینما- فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» چهارمین ساخته محمدحسین فرح‌بخش از 27 مرداد ماه ابتدا در گروه آزاد و بعد از یه هفته به سرگروهی سینما کوروش اکران شد. شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع بیرونی رخ می‌دهد شکل می‌گیرد. فیلم اجتماعی  «آب نبات چوبی» محصول موسسه سینمایی پویا فیلم است. محمدحسین فرح‌بخش پیش از این فیلم‌های سینمایی «عطش»، «خصوصی» و «مستانه» را در کارنامه کارگردانی خود ثبت کرده است.

فیلم «آب نبات چوبی» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

خلاصه داستان های فیلم:

- داستان فیلم درباره دختران فراری است.

- «آب نبات چوبی» مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می‌کند؛ اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است.

- اختلاف دیدگاه ۲ نسل قدیم و جدید پیرامون مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور این فیلم را شکل می‌دهد.

 

عوامل فیلم:

کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش/ نویسنده: علی اصغری(بر اساس داستانی از کامران قدکچیان)/ تهیه‌کننده: عبداله عیلخانی/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/ صدابردار صحنه: بابک اخوان/ طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق/ موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد/ طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ طراح صحنه: حجت اشتری/ تدوین: مستانه مهاجر/ مدیر تدارکات: محمد عزت خواهی/ دستیار اول کارگردان، برنامه‌ریز: کریم امینی/ مشاور کارگردان: فرهاد اصلانی/ صداگذاری: حسین ابوالصدق/ مدیر تولید: مهدی چراغی/عکاس: لیلا خوش کنار

بازیگران: رضا عطاران، سحر قریشی، هنگامه حمیدزاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شیوا طاهری، شقایق فراهانی، میلاد کی مرام، شراره رنجبر، شیما مرزی، مه رو شعله ور، بیتا عالمی، کامبیز بنان، دینا آبرون، حسین توکلی، امین میکائیلیان، محمد فیروز بخت و امیر علی طالقانی، حسین لواسانی

 

عکس های فیلم و پشت صحنه:

 سحر قریشی در فیلم «آب نبات چوبی»

 هنگامه حمیدزاده و رضا عطاران در نمایی از فیلم «آب نبات چوبی» ساخته محمدحسین فرح‌بخش

 فیلم «آب نبات چوبی» با بازی سحر قریشی و هنگامه حمیدزاده

 نمایی از فیلم «آب نبات چوبی» با بازی کریم امینی و میلاد کی مرام

 هنگامه حمیدزاده در نمایی از فیلم «آب نبات چوبی»

 فیلم «آب نبات چوبی» با بازی سحر قریشی

 نمایی از فیلم «آبنبات چوبی» ساخته محمدحسین فرح‌بخش

 پشت صحنه فیلم «آبنبات چوبی»

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم آب نبات چوبی مراجعه کنید.

 

حواشی:

یادداشت محمدحسین فرح‌بخش، کارگردان فیلم «آب نبات چوبی»:

"زمانی که کامران قدکچیان فیلمنامه اولیه «آب نبات چوبی» که براساس طرح خودش آن را نوشته بود، به من داد متوجه شدم معضل اجتماعی را در این فیلمنامه مطرح کرده است. معضلی که در جامعه ما وجود دارد، اما ممکن است همه در مواجه اولیه آن را از خودشان دور کنند. با این حال فکر می کنم زمانی که فیلم را ببینند خیلی زود متوجه می شوند که این معضل در جامعه ما وجود دارد و آن را می پذیرند. من اعتقاد دارم که سینما فقط سرگرمی است و اگر فیلمسازی بتواند در کنار سرگرم کردن مخاطب حرفی هم بزند، کار مهمی انجام داده است. مضمون این فیلم، یک مضمون تابو شکن امروز جامعه ماست و این داستان اجتماعی به شدت مرا غلغلک داد تا آن را بسازم. من با لحظه لحظه آن احساس نزدیکی کردم و این فیلم یکی از لذت بخش ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته ام. تیم بسیار خوب و جوانی بر سر فیلم «آب نبات چوبی» داشتم، مخصوصا فیلمبردارمان، روزبه رایگا که واقعا استثنایی بود. واقعا از تجربه ساخت این فیلم راضی هستم و هر بار از تماشای آن لذت بردم."

مدت زمان فیلم 90 دقیقه است.

عبداله عیلخانی تهیه کننده «آب نبات چوبی»، درباره فیلمنامه این فیلم گفت:

"بعد از خواندن قصه دیدم چارچوب درستی دارد اما قصه ضعیف بود و حدود 11 بار آن را بازنویسی کردیم. فیلمنامه شاید دو ماه یا بیشتر طول کشید و به طور کلی از شروع تا پایان 4 ماه زمان برد."

یکی از نکات مثبت این فیلم، از دیدگاه عبداله عیلخانی تهیه کننده «آب نبات چوبی»، آن است که نقش عطاران نسبت به فیلم های قبلی متفاوت است و این بستگی به پذیرش مخاطب دارد.

نام فیلم در ابتدا «تهران من» نام داشت که پس از فیلمبردارى به «آبنبات چوبى» تغییر نام داد.

محمدحسین فرح‌بخش اعلام کرده است که فیلم را پیش از مردم برای مسئولان اقتصادی کشور ساخته است.

علی اصغری فیلمنامه این فیلم را براساس طرحی از کامران قدکچیان نوشته است.

فیلم «آب نبات چوبی» در 26 روز طی 22 جلسه فیلمبرداری انجام شد.

فیلم «آب نبات چوبی» چهارمین همکاری عبداله علیخانی(تهیه کننده) و محمدحسین فرح‌بخش بعد از فیلم های «مستانه»، «زندگی خصوصی» و «عطش» است.

محمدحسین فرح‌بخش در خصوص حضور و ایفای نقش سحر قریشی در فیلم گفت:

"اوایل در برابر این انتخاب هم جبهه می گرفتند اما پس از مدتی گفتند که انتخاب بسیار خوبی است که البته در این نقش و ایفای آن فرهاد اصلانی نیز بسیار اثرگذار بود."

در پیش تولید فیلم «آب نبات چوبی»، فرهاد اصلانی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی انتخاب شده بود اما در نهایت به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور داشت. او درباره این موضوع گفت:

"با اقای فرحبخش همکاری لذت بخشی در «زندگی خصوصی» داشتیم که در «مستانه»س ادامه پیدا کرد. در این فیلم هم صحبت از بازی شد که من علاقه‌ای به حضور در فیلم‌های پرتنش نداشتم اما گفتم هر کمکی که بتوانم انجام می‌دهم."

سحر قریشی با اشاره به اینکه قرار بوده ابتدا در نقش مارال بازی کند، بیان کرد:

"فیلمنامه را وقتی برای من فرستادند، قرار بود نقش مارال را بازی کنم. این متن اولین فیلمنامه‌ای بود که در هنگام خواندن آن من گریه می‌کردم و با نقش «نگین» خیلی ارتباط گرفتم و حتی در ذهنم او را بیشتر دوست داشتم و جذابیت بیشتری برایم داشت، دوست داشتم فضای بحران جوانان امروز که در نگین خیلی دیده می‌شد را بازی کنم و به سختی توانستم آن را بگیرم."

آریا عظیمی نژاد که سومین همکاری خود را با محمدحسین فرح‌بخش در «آبنبات چوبی» داشته است، درباره آهنگسازی فیلم گفت:

"فیلم های فرح بخش نوعی بیماری دارد که برای موسیقی بسیار جذاب است."

محمدحسین فرح‌بخش درباره فیلم «آب نبات چوبی» گفت:

"«آب نبات چوبی» یک فیلم غیر خطی است که با داستان جلو می رود و شاید از این منظر در سینمای ایران نمونه باشد؛ چرا که معمولاً در فیلم های غیر خطی داستانی وجود ندارد و همه چیز بر اساس فرم شکل می گیرد."

«آب نبات چوبی» همچنین نام فیلمی است با بازی منوچهر وثوقی که پیش از انقلاب به روی پرده های سینماهای تهران رفت.

اکران خصوصی فیلم «آب نبات چوبی» با حضور جمعی از اهالی هنر در سینما عصر جدید برگزار شد.

سحر قریشی در اکران فیلم «آب نبات چوبی» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 سحر قریشی در اکران فیلم «آب نبات چوبی» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

نگار عابدی به همراه سحر قریشی در اکران فیلم «آب نبات چوبی» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 نگار عابدی به همراه سحر قریشی در اکران فیلم «آب نبات چوبی» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

رضا عطاران در اکران خصوصی فیلم «آب نبات چوبی»

 رضا عطاران در اکران خصوصی فیلم «آب نبات چوبی»

 

محمدحسین فرح‌بخش و قربان محمدپور در اکران خصوصی فیلم «آب نبات چوبی»

 محمدحسین فرح‌بخش و قربان محمدپور در اکران خصوصی فیلم «آب نبات چوبی»

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم آب نبات چوبی مراجعه کنید.

 

پوستر فیلم:

 پوستر فیلم «آب نبات چوبی»

 


معرفی فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر/ «آب نبات چوبی»، عکس های فیلم، پشت صحنه و بخش هایی از فیلم معرفی فیلم «آب نبات چوبی» در زمان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر


 

بخش هایی از فیلم:

 

آنونس:

 

نظرهای منتشر شده

تیما

۵ سال پیش

۱۰ فروردین ۱۳۹۶

الان نگین مرد؟نمرد؟
پاسخ
گزارش تخلف
ا

۵ سال پیش

۲۳ دی ۱۳۹۵

عالی
پاسخ
گزارش تخلف
نفس

۵ سال پیش

۱۱ دی ۱۳۹۵

فیلمه خوبی بود حرف زدنه سحر قریشیو دوس داشتم بامزه میشد ....ولی نفهمیدم این نفره سوم رابطه همون نگین بود؟ نگین مگه نمرد؟ صحنه سازی بود؟ پس چرا گفتن تو جاده کرج مرده بعدم چرا نگین پولو گرفت؟ بعدش که گزفت کجا رفت؟ ابهامات زیادی داشت ولی خوشم اومد از اینکه مشکلات جامعه رو بیان کرد
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۱ دی ۱۳۹۵

واقعا چرت و پرت بود. به " ابد و یک روز " میگن فیلم نه اين ... خیلی مبهم بود
پاسخ
گزارش تخلف
مریم

۵ سال پیش

۲۵ آذر ۱۳۹۵

اصلا فیلم جالبی نبود جزئ فیلم هایی بود که بعد دیدنش تنها حسی که داشتم اعصاب خوردی شدید بود
پاسخ
گزارش تخلف
amirtohan

۵ سال پیش

۲۲ آذر ۱۳۹۵

چه جوری ببینمش لطفا بگین دوستان ...خواهش خیلی کنجکاوم
پاسخ
گزارش تخلف
امید

۵ سال پیش

۱ آبان ۱۳۹۵

افتضاح.
پاسخ
گزارش تخلف
خسرو امین زاده

۵ سال پیش

۲۹ مهر ۱۳۹۵

یک فیلم پر سر و صدا ولی فاقد تکنیک فیلم برداری. سناریوی بسیار سبک و بازیهای ضعیف و با نام آب نبات چوبی بی ربط به مو ضوع فیلم. بازی عطاران هم ضعیف بود. از تماشای این فیلم متاسفم.
پاسخ
گزارش تخلف
امین هدایتی

۵ سال پیش

۲۳ مهر ۱۳۹۵

سلام اقا من دیدم و عالی بود خسته نباشید می گم به همه عوامل بخوصوص استاد عزیزم اقای فرح بخش عزیز
پاسخ
گزارش تخلف
مرضيه

۵ سال پیش

۱۸ مهر ۱۳۹۵

چرا اسمش آب نبات چوبي بود؟؟؟؟؟؟
پاسخ
گزارش تخلف
سپیده

۵ سال پیش

۱۵ مهر ۱۳۹۵

والا اومدم بنویسم که چقدددر حالم بد بود بعد فیلم.دیدم همگی موتفق القول هم نظرن با من و چقدر تاسف باره. بعد مدتها یه فیلم داغون و افتضاح دیدم . بازم متاسفانه البته با تمام احترام به زحمت هایی که کشیده بودن. جدا تدوینش بد بود. به شدت خسته شده بودم بس که باید فکر میکردم چی به چی شد و جالبه آخرم معلوم نشد چی شد. بد بود
پاسخ
گزارش تخلف
شبنم

۵ سال پیش

۱۴ مهر ۱۳۹۵

دوستان من فیلمو ندیدم یکی بگه چه جوریه لینک دانلودش هنوز نیومده بگیرم ببینم
پاسخ
گزارش تخلف
پرهام

۵ سال پیش

۹ مهر ۱۳۹۵

واقعيت نشون دادن كاريه كه اصغر فرهادي و سعيد روستايي كرده بودن. اين كار با اين اجراي ضعيف و فيلم نامه بي سر و ته باعث ميشه مردم بت واقعياتي كه تلخ هم هستند بخنده.
پاسخ
گزارش تخلف
شهپر

۵ سال پیش

۹ مهر ۱۳۹۵

خانم مینو گل گفتی
پاسخ
گزارش تخلف
مينو

۵ سال پیش

۶ مهر ۱۳۹۵

سحر قريشى از هر لحاظ زير استاندارده، كاش تو نسل جديد بازيگرامون كساني مثل بيتا فرهى، سوسن تسليمي، فاطمه معتمداريا، هديه تهراني و ليلا حاتمي رو داشتيم. من نگران آينده سينمامونم كه اين گوهران گرانبها پير بشن ... كي قراره جايگزينشون بشه؟:(
پاسخ
گزارش تخلف
یونس

۵ سال پیش

۶ مهر ۱۳۹۵

من هنوز ندیدم .ولی تو رو خدا بذارید واقعیت های جامعه که من و شما ازش بیخبریم رو به تصویر بکشن. خیانت که موضوع تازه ای نیست که اینقدر همه گارد گرفتید و تعصب دارید . عه والا بخدا
پاسخ
گزارش تخلف
نلي

۵ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۵

من نفهميدم! اونايي ك از بازي كيمرام تعريف ميكنيد اصلا فيلمو ديدين؟ ميدونين كل بازي ايشون تو فيلم يه سكانس بيشتر نيس اونم تازه با ديالوگ خيلي كم؟ از چيش تعريف مى كنين اخه دوستان؟ درست نيست مردمو گمراه ميكنيد با اين نظرات.
پاسخ
گزارش تخلف
مهرداد

۵ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۵

حرف زدن سحر قريشي تو اين فيلم مثل حرف زدنش تو برنامه ديد در شب بود.... دقيقا با همون لحن.
پاسخ
گزارش تخلف
دهنکی

۵ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۵

کاملا خوب بود عالی به نظرم باید جزو نامزد های اسکار میشد شبیه فیلم های اصغر فرهادی بود من 6 بار دیدم / سحر قریشی سوپر استاره سینما
پاسخ
گزارش تخلف
آزيتا راوى

۵ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۵

بد نبود ولى اين تيپ فيلما دهه ٨٠ خيلي بيشتر مُد بود و به مذاق ملت خوش ميومد
پاسخ
گزارش تخلف
سارا

۵ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۵

من این فیلم رو نرفتم و با توجه به مطالبی و نظرهایی که از دوستان خوندم قصد رفتن و دیدن این فیلم رو هم ندارم. اما به طور کلی از بازی خانم قریشی نه خوشم میاد نه انتظاری دارم. اما واقعا نظرهایی که در مورد بازی آقای عطاران خوندم ناراحتم کرد. بازیگری قوی که استعداد بسیاری داره. عجیب است که توی چنین فیلم هایی بازی کردن؟ من فیلم "من" رو رفتم، فیلنامه و بقیه موارد جالب نبود، اما بازی خانم حاتمی جدای آن ها بود ولی باز هم در شان ایشون نبود. آقای عطاران هم همین مساله براشون پیش اومد. کاش تمام فیلم ها مثل فیلم "فروشنده" همراه داشتن داستانی قوی، بازی خوب و کارگردانی مناسبی داشته باشن تا بازیگرای خوب کشور بتونن واقعا توانایی هاشونو نشان بدن.
پاسخ
گزارش تخلف
نيلوفر

۵ سال پیش

۱ مهر ۱۳۹۵

واي چرا انقدر مبهم بود آخه؟!! معلوم نشد اون سه تا آخر فيلم مردن يا نه و اين كه نفر سوم كه مسعود باهاش بود همون نگين بود آيا؟!؟؟ مهرداد كي بود اون وسط در كل فيلم بسيار افتضاحي بود مخصوصن بازي سحر قريشي و موسيقي متنو تيكه تيكه بودن فيلم و در آخر ابهامات..:
پاسخ
گزارش تخلف
بهنام

۵ سال پیش

۱ مهر ۱۳۹۵

هرفیلمی که بازیگرش سحرقریشی باشه کلا نگاه کردن نداره
پاسخ
گزارش تخلف
دريا

۵ سال پیش

۳۱ شهریور ۱۳۹۵

براي بچه هاي دو ساله خوب بود
پاسخ
گزارش تخلف
ویدا

۵ سال پیش

۳۱ شهریور ۱۳۹۵

بازی سحر قریشی افتضاح وتصنعی بود بازی خانم فراهانی از اونم بدتر موزیک متن افتضاح و اعصاب خردکن بود
پاسخ
گزارش تخلف
ياسمن

۵ سال پیش

۳۰ شهریور ۱۳۹۵

سر و تهي نداشت فيلم. واقعا چرت بود. از اول فيلم هم معلوم بود حضور عطاران نمي تونه تا اين حد خنثي باشه و قطعا نقش موثرتري داره. بازي سحر قريشى چيزي فراتر از بد بود. اما شقايق فراهاني از اونم بدتر بود و من نمي فهمم چرا ايشون با ٤٥ سال سن و نزديك به ٢٥ سال سابقه هنوز نميتونه درست حس بگيره؟:(
پاسخ
گزارش تخلف
مينا

۵ سال پیش

۲۷ شهریور ۱۳۹۵

«آب نبات چوبی» از نظر من یک نام تمثیلی است، چرا که چوب به راحتی شکسته می شود و آب نبات نیز خیلی زود از بین می رود. می توان گفت هر دو این ها به گونه ای ناپایدار است و شرایط حاکم در فیلم را به خوبی نشان می دهد. آب نبات شیرینی لحظه ای دارد و به سرعت از بین می رود. انسان باید به دنبال شیرینی های پایدار برود. در این فیلم نیز همین گونه است روابط حاکم بین شخصیت های فیلم، روابط مقطعی و احساسی است و ردپایی از روابط عقلایی در آن دیده نمی شود و همانطور که در فیلم نشان داده می شود روابطی که بر پایه احساس بنا می شود در لحظه ممکن است از بین برود. اين پاسخ جناب فرح بخش مي باشد، در جواب پرسش علت نام فيلم.
پاسخ
گزارش تخلف
پریسا

۵ سال پیش

۲۶ شهریور ۱۳۹۵

اصلا فیلم خوبی نبود. داستان منسجم نبود. بازی سحر قریشی. بد بود. هماهنگی در فیلم نبود. انتهای فیلم اصلا باور پذیر نبود. اسم فیلم هیچ ربطی به موضوع نداشت. خلاصه به سختی تا آخره فیلم توو سینما موندم.
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۶ شهریور ۱۳۹۵

فیلم خوبی بود مشکلات جامع رو نشون می داد متاسفانه همیچین اتفاق های تو جامع ی ما داره میوفته و ما باید از این مشکلات آگاه باشیم که واقعا همچین مرد های کثیف داریم تو این جامع که خودشون مظلوم در آوردند و آدم کثیفی هستند فیلمی تلخ ولی زیبا و پرمحتا سنگین بود این فیلمها باید ساخته شند تا درس عبرت شن واسه بقیه دخترها تا گول آنها را نخورند فیلم خیلی خوبی بود و جن لذت بردم
پاسخ
گزارش تخلف
SanaZ

۵ سال پیش

۲۲ شهریور ۱۳۹۵

من نميدونم چرا نظر بدى به اين فيلم ميدن اولا اگه فيلم زياد ببينيد متوجه ميشيد ك واقعن سبك متفاوت بود(در سينماى ايران) سبك دارك هميشه ك نبايد سبكا يكى يا فيلم لوده بازى باشه فيلم اجتماعى روز بود و اين كه واقعن افكت هاي فيلم بردارى و عقب و جلو كردن فيلم متفاوت و سعى داشتن اون استرس و نگرانى به بيننده منتقل كنند و گنگ بودن و موندن فيلم از جمله اين كه مسعود كيه يا مارال چه طور مرد يا اين كه مرتضى و مريم و مادرش زنده موندن يا نه و اين همه اينا ١٥ دقيقه اخر اشكار سد ولى بازم بيننده رو گذاشت تو منگنه كه اون سه نفر مردن و مرگ نگين در اواسط فيلم صحنه سازى بوده (براى پليس ها ) يا اينكه نه نمردن و مرتضى ميره سر قبر خواهرش ك مادر نگين فك ميكرده بچه خودشه (بخاطر مداركى كه نگين به مارال ميده) و مهمم تر از همه سعى داشتند يه حس بدى و بيننده منقل كنند كه موفق بودند :) و بازى آقاى عطاران كه براى اولين بار نقش متفاوت بود به نوبه خودشون فوق العاده بود :)
پاسخ
گزارش تخلف
سيما

۵ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

در جواب به دوست عزيز "مخاطب س " بايد بگم كه نگين اون مدارك خودِ مارال كه اون دوستشون ( شيوا طاهري) از خونه مارال اينا ورداشته بود رو به مارال داد، نه مداركِ خودشو! و اينكه گفتن نگين توو جاده تصادف كرده، نه اينكه كسي كشتع اش يا خوردش يا تكه تكه شده.
پاسخ
گزارش تخلف
سيما

۵ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

* «آب نبات چوبی» پیش از این با نام «تهران من» پروانه ساخت گرفته بود چطور شد نام آن تغییر کرد؟ -«تهران من» یک اسم کاملا موقت بود. «آب نبات چوبی» از نظر من یک نام تمثیلی است، چرا که چوب به راحتی شکسته می شود و آب نبات نیز خیلی زود از بین می رود. می توان گفت هر دو این ها به گونه ای ناپایدار است و شرایط حاکم در فیلم را به خوبی نشان می دهد. آب نبات شیرینی لحظه ای دارد و به سرعت از بین می رود. انسان باید به دنبال شیرینی های پایدار برود. در این فیلم نیز همین گونه است روابط حاکم بین شخصیت های فیلم، روابط مقطعی و احساسی است و ردپایی از روابط عقلایی در آن دیده نمی شود و همانطور که در فیلم نشان داده می شود روابطی که بر پایه احساس بنا می شود در لحظه ممکن است از بین برود. اين پاسخ جناب فرح بخش مي باشد، در جواب پرسش علت نام فيلم.
پاسخ
گزارش تخلف
سيما

۵ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

نگين وقتي از خونه فرار كرد صحنه سازي كرده كه مرده، كه ديگه كسي دنبالش نكرده. يه تيكه هايي از اينكه ديگه كسي دنبالش نمياد هم توو فيلم به مارال گفت. زنده اس.
پاسخ
گزارش تخلف
علی

۵ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

نگین چی شد مکه نمرده بود .حضور بی معنی میلاد کی مرام چی بود.با کی میخواس بره ترکیه.این که نشد فیلم خود فرح بخشم نفهمیده چی شد فیلمش چه برسه به ما همچنان خصوصی بهترین فیلم فرح بخش است
پاسخ
گزارش تخلف
مجید پران

۵ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

یکی به من بگه نگین چی شد ؟؟؟ مرده یا زندست؟ مثلا آبنبات چوبی 2 میخوان بسازن ؟؟ خوب جدی چی شد ؟
پاسخ
گزارش تخلف
کاوه

۵ سال پیش

۲۰ شهریور ۱۳۹۵

من متوجه نمیشم منظور شما از فیلم زشت چیه!! این فیلم خیلی قوی نبود قبول دارم ولی نقدهایی که اینجا میخونم واقعا مغرضانه است انگار. در مجموع فیلم بالاتر از حد متوسط بود و یه نکات مثبتی مثل طریقه روایت فیلم و بستن به موقع داستان که بنظرم خوب هم بود... ارزش دیده شدن داشت به طور قطع.
پاسخ
گزارش تخلف
اریانا

۵ سال پیش

۱۸ شهریور ۱۳۹۵

افتضاه بود تو عمرم چنین فیلم زشتی ندیده بودم فقط خیانت و کشت وکشتار بود حیف وقتم که گذاشتم
پاسخ
گزارش تخلف
علی اصغر

۵ سال پیش

۱۷ شهریور ۱۳۹۵

فیلم خیلی خوبی بود چون یه معضل رو داشت روایت میکرد و کاملا ازش راضی هستم بازی عطاران کریم امینی و میلاد کی مرام هم عالی بود
پاسخ
گزارش تخلف
بهار

۵ سال پیش

۱۶ شهریور ۱۳۹۵

به نظر من هم فیلم بسیار ضعیف و سر در گمی بود مثلا میلاد کیمرام که تو تیتراژ زده بود حضور هنرمندانه...کجاش هنرمندانه بود نقش دیوار بود به نظرم.در کل متاسفم به خاطر زمان و هزینه ای که بابت این فیلمها میدیم.چه ربطی داشت به آب نبات چوبی فیلمهای ایرانی سراسر هزلیات شده.متاسفم واقعا.
پاسخ
گزارش تخلف
مهرك

۵ سال پیش

۱۶ شهریور ۱۳۹۵

بدترين فيلمي كه مي شد ساخته شه
پاسخ
گزارش تخلف
دنیز

۵ سال پیش

۱۵ شهریور ۱۳۹۵

فیلم واقغا عالی بود یکی از مشکلات جامعه رو گفتن خیلی هم خوب بود اونایی که نظر بد میدن فکرشون بده در ضمن مواد مخدر و سیگارو تبلیغ نمیکنن نشون میدن که ادمای کثیف چنین کارایی میکنن از نظر من فیلم واغن عالی بود
پاسخ
گزارش تخلف
مازیار

۵ سال پیش

۱۵ شهریور ۱۳۹۵

من نمی دونم چرا تو تمام فیلمهای جدید کشیدن سیگار و مواد مخدر رو اینقدر واضح دارن تبلیغ می کنن و صدای ارشاد هم درنمیاد اون از دراکولا و اینم از این
پاسخ
گزارش تخلف
مهرگان

۵ سال پیش

۱۲ شهریور ۱۳۹۵

اصلا فکر نمیکردم آقای عطاران توی چنین فیلم هایی با چنین فیلم نامه های افتضاحی بازی کنن! گفتن بیا بریم این فیلمو ببینیم عطاران توشه ولی جدی بازی کرده بیاین بریم ببینیم چجوری از آب دراومده! اصلا خوب نبود!! باز بازی آقای آقاخانی وقتی جدی بازی میکنه خیلی بهتر بود. ولی انصافا اگه میدونستم سحر قریشی توشه، اصلا نمیرفتم. تو بیمزگی داره همینجوری پیش میره. و همینطور حیف خانم فراهانی چی بود این! د مده بود واقعا. اسم فیلم فارسی مدرن خیلی بهش میاد!
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۰ شهریور ۱۳۹۵

فیلم بسیار مذخرفی بود و داستان اصلا معلوم نشد که چی شد
پاسخ
گزارش تخلف
قمر در عقرب

۵ سال پیش

۱۰ شهریور ۱۳۹۵

فیلم خیلی قشنگ بود.باید کلیه جوایزی که تا کنون به همه فیلم ها از اذل تا ابد در تمام زمینه های از قبیل فیلمنامه و کارگردان و بازیکنان خلاصه همه و همه تا آبدارچی محترم را به این فیلم داد.در ضمن باید به وزرارت محترم ارشاد نیز نفیسترین و با ارزش ترین جایزه ممکن را داد.اسمش هم خیلی قشنگه.
پاسخ