معرفی فیلم «لانتوری»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان از 13 مرداد ماه با محدودیت سنی بالای 16 سال در گروه سینمایی آفریقا و گروه هنر و تجربه اکران شده است.

معرفی فیلم «لانتوری»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

سلام سینما- فیلم سینمایی «لانتوری» سومین ساخته رضا درمیشیان از 13 مرداد ماه با محدودیت سنی بالای 16 سال در گروه سینمایی آفریقا و گروه هنر و تجربه اکران شده است. «لانتوری» به عنوان هفتمین فیلم برتر جشنواره فجر از نگاه کاربران سلام سینما انتخاب شد. سوژه اسید پاشی «لانتوری» این فیلم را به یکی از کنجکاور بر انگیز ترین فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تبدیل کرده بود. فیلم «لانتوری» در پنجاه و یکمن جشنواره کارلووی‌واری، نوردهمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، سومین فستیوال فیلم‌های ایرانی در کلن آلمان، بخش پانارومای شصت و ششمین جشنواره برلین، هفتمین جشنواره فلورانس ایتالیا به نمایش در آمده است. مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است. عرضه و پخش بین‌المللی فیلم برعهده‌ی محمد اطبایی و پخش داخلی آن برعهده فیلمیران است. «لانتوری» سومین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم های «بغض» و «عصبانی نیستم!» است.

فیلم «لانتوری» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین صدا را دریافت کرد. این فیلم در دو بخش بهترین طراحی چهره‌پردازی و بهترین تدوین نیز نامزد سیمرغ بلورین شد.

 

جوایز فیلم:

سیمرغ بلورین بهترین صدا سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای محمدرضا دلپاک

بهترین فیلم سومین جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی زوریخ

تندیس بهترین عکاسی از دومین جشن عکاسان سینمای ایران برای نوشین جعفری

 

خلاصه فیلم:

داستانی عاشقانه در بستر شهر تهران روایت می شود.

 

عوامل فیلم:

كارگردان، نویسنده، تهیه کننده: رضا درمیشیان/ مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی/ تدوین: هایده صفی‌یاری/ موسیقی: کیهان کلهر/ طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک/ مدیر تولید: محمد رضا منصوری/ طراح چهره‌ پردازی سه بعدی: عبدالله اسکندری/ طراح چهره‌ پردازی: مهرداد میرکیانی/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ طراح لباس: گلناز گلشن/ صدابردار: سعید بجنوردی/ مدیر برنامه‌ریزی: افشین رضایی‌/ دستیار اول کارگردان: امیرحسین غیاثوند/ جلوه‌ های بصری: امیر سحرخیز/ مشاور توليد: احسان ظلى پور/ عکاس: نوشین جعفری

بازیگران: مريم پاليزبان، باران كوثرى، نويد محمدزاده، رضا بهبودی، مهدی کوشکی ، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی ، ستاره پسیانی ، بهرام افشاری ، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی ، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب، وحید قاضی زاهدی، هادی احمدی، شهریار فرد، امیر حسین طاهری ، امیر رضا رنجبران، میثم نوروزی، علیرضا خاتمی، رضا رباط جزی، حامد اسماعیل زاده ، پانته آ غدیریان، محمد حسین پور

 

عکس های فیلم و پشت صحنه:

 

 فیلم «لانتوری»(lantouri)

 

 مريم پاليزبان در نمایی از فیلم «لانتوری»

 

 باران كوثرى در فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان

 

 نويد محمدزاده در فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان

 

 تنديس بهترين عكس دومين جشن عكاسان سينماى ايران به نوشين جعفرى براى عكاسى فيلم لانتورى

 

 فیلم «لانتوری» با بازی مهدی کوشکی و مريم پاليزبان

 

 مریم پالیزبان و نوید محمدزاده در نمایی از فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان

 

 بهناز جعفری در فیلم «لانتوری»

 

 بهرام افشاری در فیلم «لانتوری»

 

 مریم پالیزبان و نوید محمدزاده در فیلم «لانتوری»

 

 باران کوثری در نمایی از فیلم «لانتوری»

 

 نوید محمدزاده و رضا درمیشیان در پشت صحنه فیلم «لانتوری»

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم لانتوری مراجعه کنید.

 

حواشی:

رضا درمیشیان درباره مضمون فیلم «لانتوری» گفت:

"باید این زشتی‌های موجود در جامعه را نشان می‌دادم که اگر آدمی چنین جنونی برای اسیدپاشی دارد، بداند چه عاقبتی برای او پیش می‌آید."

باران کوثری، نوید محمدزاده، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا کرده‌اند.

نوشین جعفری تندیس بهترین عکس را برای فیلم «لانتوری» از دومین جشن عکاسان سینمای ایران گرفته است.

«لانتوری» با نمایش بیش از سی سانس فوق العاده در جشنواره فیلم فجر، رکوردار سانس‌های فوق العاده جشنواره فجر بوده است.

مریم پالیزبان پس از چهارده سال از بازی در فیلم «نفس عمیق» و فیلم اکران نشده «لرزاننده چربی» در این فیلم به سینما بازگشته است و نقش اصلى زن فيلم «لانتوری» را ايفا مى كند.

رضا درمیشیان درباره فیلم «لانتوری» گفت:

"فیلم‌ام قصه حذف است و با این نگاه آن‌ را ساخته‌ام و فیلم‌نامه‌ی آن را خیلی تکنیکال نوشتم."

همزمان دو گریمور مطرح سینمای ایران در فیلم «لانتوری» حضور دارند. گریم های رئال فیلم توسط مهرداد میرکیانی و گریم سه بعدى توسط عبدالله اسکندری انجام شده است.

فیلم «لانتوری» دومین همکاری نوید محمدزاده و رضا درمیشیان بعد از فیلم «عصبانی نیستم!» است.

فیلم «لانتوری» سومین همکاری باران کوثری(بازیگر)، محمدرضا دلپاک(طراح صدا)، هایده صفی یاری(تدوینگر) و رضا درمیشیان بعد از فیلم «عصبانی نیستم!»و «بغض» است.

رضا درمیشیان از همان زمان صدور پروانه ساخت، پیش تولید فیلمش را آغاز کرد. پیش تولیدی که انتخاب بیش از صد لوکیشن و بازیگران بخش اصلی آن بود..

فیلمبرداری فیلم «لانتوری» به علت عدم همکاری برخی نهادهای دولتی و وضعیت لوکیشن‌های باقیمانده، برای مدت زمانی متوقف شده بود.

اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه رضا درمیشیان از مسئولان برگزاری جشنواره تقاضای بلیت‌هایی بیشتر از میزانی که برای عوامل هر فیلم در نظر گرفته شده، کرده است و تهدید هم کرده که اگر این تعداد بلیت را در اختیار او نگذارند، اجازه اکران فیلمش در کاخ جشنواره فیلم فجر را نمی‌دهد، شایعه بوده است. ستاد برگزاری جشنواره ضمن رد این خبر اعلام کرد، هیچ مکالمه‌ای میان درمیشیان و مسئولان برگزاری جشنواره برای دریافت بلیت صورت نگرفته.

از صبح 13 مرداد ماه «لانتوری» در سینماها به نمایش درآمده، ولی در بین اسامی سینماهای نمایش دهنده حوزه هنری به چشم نمی‌خورد.

آمنه بهرامی از رضا درمیشیان کارگردان «لانتوری» تشکر کرد و نوشت:

"از كارگردان «لانتورى» سپاسگزارم که توانست به این موضوع با این رویکرد بپردازد. هر کسی می‌تواند موضوع اسیدپاشی را به‌نوعی مطرح کند چراکه تا درد مطرح نشود، مردم به آن فکر نمی‌کنند، گرچه ماجرایی غم‌انگیز است و معضلی که وجود دارد باید به آن اندیشیده و آن را حل کنند..."

باران کوثری و ستاره پسیانی بر روی فرش قرمز فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

 باران کوثری و ستاره پسیانی بر روی فرش قرمز فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

نويد محمدزاده و باران کوثری بر روی فرش قرمز فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

 نويد محمدزاده و باران کوثری بر روی فرش قرمز فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

مریم پالیزبان در اکران فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

 مریم پالیزبان در اکران فیلم «لانتوری» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم لانتوری مراجعه کنید.

 

دیالوگ های فیلم «لانتوری»:

ملک (مهدی کوشکی): صدای ویراژ ماشین اینا تو دوردوارشون رو مخ منه، من می دونم هر بوق اینا چه معنی ای داره.

.

مریم (مریم پالیزبان ): من مال هیشکی نیستم، حتی مال خودمم نیستم
پاشا (نوید محمدزاده): چه بهتر پس، مال من باش!
.

پاشا (نوید محمدزاده): بهت بر نخوره ها ، من چیزی خاصی نمی گم، می گم تو باید مواظب باشی کسی عاشقت نشه

.

پاشا (نوید محمدزاده): من نباید عاشقش می شدم

پاشا (نوید محمدزاده) : یا مال منی یا هیشکی

.

ملک (مهدی کوشکی): توو فکرشی ؟!... توو فکرته ؟!... فکرت توو اونه ؟!... بهش بگو...من نگفتم الان یارو یه بچه ام داره !...

.

وقتی میتونی توقع بخشش داشته باشی که خودت چیزی با ارزش تر رو بخشیده باشی.

.

توو وجود هرکدوم از ما یه هیتلر هست یه ماندلا!... جامعه هست که باعث میشه، کدومو بیرون بیاریم!...

 

پوسترهای فیلم:

 

 پوستر فیلم «لانتوری»

 

پوستر بین المللی فیلم «لانتوری»

 

فیلم لانتوری در زمان جشنواره - سایت سلام سینما:

این فیلم در زمان جشنواره از سوی کاربران، رتبه هفتم را با امتیاز 6.45 از ۱۰ در بین فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سایت سلام سینما بدست آورد.

 

لینک صفحه جشنواره فیلم لانتوری در زمان جشنواره سی و چهارم

 

آنونس:

 

 

صفحه رسمی فیلم «لانتوری» در اینستاگرام: lantourithemovie

 

برنامه زمانی فیلم لانتوری

 

نظرهای منتشر شده

ایدا

۶ سال پیش

March 10, 2017

نوید جان دوست داریم فیلم وولش
پاسخ
گزارش تخلف
نوید

۶ سال پیش

November 19, 2016

سلام ؛آقا من آلمان زنگی میکنم هرکاری کردم نتونستم این فیلم رو ببینم چه کار کنم ؟؟؟
پاسخ
گزارش تخلف
مانی

۶ سال پیش

November 6, 2016

فیلم نبود اصلا یه مستند شوک مسخره بود که ارزش یه بار دیدنم نداشت.حیفه وقتی که هدر رفت واسه همچین مستندی بازی نوید محمد زاده هم افتضاح بود حیف این همه استعدادش که صرف این دیوونه بازیا میشه..
پاسخ
گزارش تخلف
نگار

۶ سال پیش

October 30, 2016

لانتوری درد جامعه است واقعا باید خداقوت گفت به سازندش مرحبا بازی اقای محمد زاده و مریم عزیز بسیار جذاب بود مخصوصا اخرش
پاسخ
گزارش تخلف
امیرحسین

۶ سال پیش

October 28, 2016

تعجب میکنم،،آن قدری که ساختمان هایمان قد کشیده مغز های ما قد نکشیده...(اکبر عبدی)،،، شما مگر در جایگاه انتقاد هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! اینجا نوشته شده نظر خود را بگویید،،یعنی پالسی که گرفتی رو بگو تمام،،دیگه سینمای ایران یا بازیگرا خوبن یا بد رو بعد این که 12 سال سینما خوندی بگو...،برو بعد 30 سال تجربه از ده نمکــــی ایراد بگیر. بیا تغییر رو از خودمون شروع کنیم...
پاسخ
گزارش تخلف
پارمیدا

۶ سال پیش

October 27, 2016

هرچه بازی هانیه توسلی مصنوعی بود، بازی بهنوش طباطبایی جذاب و عالی.
پاسخ
گزارش تخلف
امیر

۶ سال پیش

October 21, 2016

عالی بود
پاسخ
گزارش تخلف
Mahdi3

۶ سال پیش

October 18, 2016

بیشتر شبیه به مستند بود تا یه فیلم سینمایی...
پاسخ
گزارش تخلف
نفیسه

۶ سال پیش

October 10, 2016

فیلم بسیار ضعیفی بود هم از لحاظ ساختار و هم از بابت موضوعی که انتظار می رفت بسیار قوی تر به آن پرداخته شود
پاسخ
گزارش تخلف
فاطیما&

۶ سال پیش

October 5, 2016

من همین دیشب این فیلمو دیدم و کاملا تحت تاتیر داستانی ک یجورایی میشه گفت تو جامعه دیدم قرار گرفتم.وقتی داستان تو نقطه اوج قرار میگرفت منم به همراش نفسم بند میومد.از محدود فیلمای ایرانی بود ک انقد منو شیفته ی خودش کرد.موفق باسید&&&
پاسخ
گزارش تخلف
maryam

۶ سال پیش

October 2, 2016

یکی از تاثیر گذارترین فیلم هاست. آقای نوید محمد زاده بازی هاشون حرف نداره. من عاشق فیلمها و بازی هاشون هستم.
پاسخ
گزارش تخلف
مسعود. ر

۶ سال پیش

October 1, 2016

خيلي خوشحالم و از خودم تشكر ميكنم كه فرصت ديدن يك فيلم خوب ، قوي و حاوي پيام رو به خودم دادم ، همه چيز اين فيلم عالي بود و هست ، فيلمنامه ، بازي ، كارگزداني و..... از همه بهتر موسيقي .
پاسخ
گزارش تخلف
هاله

۶ سال پیش

September 30, 2016

يكي ب من بگه چرا انقده از بازي مريم پاليزبان تعريف ميكنين؟؟ ايشون نقشش خيلي كوتاه بود و اصلا بازي متفاوتي نداشت. اين نقشو شايد خيليها از جمله ساره بيات مي تونستن بهتر دربيارن
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

September 29, 2016

با سلام وخسته نباشید فیلم بسیار خوبی بود.
پاسخ
گزارش تخلف
الهام

۶ سال پیش

September 24, 2016

لانتوری واقعیت جامعه و حزب باد بودن مردم رو خیلی خوب نشون داده بود ، اونجایی که مریم قصاص میخواست همه طرفدارش بودند و اونجایی که بخشید باز هم همه ملاکارد به دست تو خیابونا ریختند . لانتوری خیلی خوب بود بازی ها عالی بود . خسته نباشید به همه عوامل فیلم .
پاسخ
گزارش تخلف
عطري

۶ سال پیش

September 24, 2016

به يك معضل اجتماعي اشاره كرده بود ولي با پرداخت بهتر ميتونست موفق تر عمل كنه
پاسخ
گزارش تخلف
مریم

۶ سال پیش

September 24, 2016

سلام خیلی ممنون عالی بود من عاشق بازیگر نوید محمد زاده ام بازم ممنون
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

September 24, 2016

فیلم خوبی بود، اما تو ذهن نمی مونه" فیلم موندگاری نیست"
پاسخ
گزارش تخلف
رويان

۶ سال پیش

September 23, 2016

اونقدري كه انتظار داشتم قوى نبود. موضوع مهمي رو به چالش كشيده بود كه جاي تشكر داره از فيلمساز ولى واقعا دوست نداشتم انقدر كليشه اى باشه
پاسخ
گزارش تخلف
شهریار

۶ سال پیش

September 23, 2016

دخترا بیشتر میگن فیلم بدیه . من خوشم اومد . چون موضوع فیلم رو نمی دونستم . فکر میکردم راجع به یه مشت لات و لوته . ولی فیلم جذاب بود چون هم ذهنو درگیر سرانجام لانتوری میکرد و هم سرانجام رابطه اون دو تا . فیلم همچنین به دیدگاه های مختلف آدمای مختلف می پرداخت که خیلی جالب بود. شخصیت ها خیلی خوب بهشون پرداخته شده بود. فقط پایان کار یکم کلیشه ای بود به نظره من اگه قصاص میشد، هم خیلی دردناک تر و بهتر بود، هم میتونستن پشیمونی مریم رو بعد قصاص نشون بدن . این جوری جالب تر نیست؟؟
پاسخ
گزارش تخلف
ماندی

۶ سال پیش

September 21, 2016

اولین فیلمی بود که دیدم و دوست داشتم هرچی زودتر تموم شه تا سالن رو ترک کنم انقدر که افتضاح بود و اعصاب خورد کن
پاسخ
گزارش تخلف
گلنوش

۶ سال پیش

September 21, 2016

مزخرف
پاسخ
گزارش تخلف
سارا

۶ سال پیش

September 20, 2016

عالی و آموزنده
پاسخ
گزارش تخلف
مهرداد

۶ سال پیش

September 18, 2016

مزخرف ، مزخرف و مزخرف ، كاش بازيگرا ، فيلمسازا و همه و همه كه اينجا نظر ميدن فيلم خوبيه چرا كه چند تا خط قرمز رو رد كرده كمي هم فيلم خارجي ببينن تا بفهمن اصلا فيلم يعني چي ، متاسفانه فروش فيلم لانتوري هم فقط و فقط بخاطر اون عدد +١٦ ، تمام ايران رفتن ببينن شايد صحنه دلربايي تو فيلم هست كه نوشته +١٦ متاسفم براي سينماي ايران و متاسفم براي كارگرداناني مثل فرهادي و ... كه اينجا حروم ميشن و فيلمهاي پر فروشي كه باهاشون بايد وقابت كنن لانتوري و اخراجي ها و اينجور مزخرفاته
پاسخ
گزارش تخلف
مرجان

۶ سال پیش

September 18, 2016

من ٤ بار اين فيلمو ديدم و بازهم دوست دارم ببينم. بسسسسسيار عالى. بسيار. من فروشنده روهم ديدم. و به تمام كسانى كه ميخوان از بين اين ٢ فيلم انتخاب كنن پيشنهادم لانتورى. خوشحالم كه سينماى ايران به سمتى داره ميره كه ميشه راحت راجب مشكلات جامعه و دولت صحبت كرد.
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

September 17, 2016

فیلم بدی نبود. اینکه تقریباً همه تماشاگران فیلم می دانستند موضوع فیلم اسیدباشی است میتوانست جریان قصه گویی و کشش داستان فیلم را دچار اشکال کند اما در عمل این اتفاق نیافتاد که نکته مثبتی برای فیلمساز است. شیوه روایی مستند گونه و روایی فیلم به شخصیت پردازی افراد متعدد داستان در زمانی محدود فیلم کمک کرده بود مهمترین اشکالم به فیلم این است که انتخاب مریم پالیزبان برای این نقش اصلاً انتخاب درستی نبوده. با تمام احترام به پالیزبان اما دختری که بتواند کسی را آنطور عاشق کند و در عین حال یک خواستگار ثروتمند آنچنانی هم داشته باشد می توانست گزینه دیگری باشد. ضمناً زیباتر بودن بازیگر این نقش و مقایسه چهره او با زمانی که آن اتفاق برایش می افتد، می توانست به افزایش بار دراماتیک فیلم کمک کند.
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

September 16, 2016

زنی که در اخر فیلم جوان اسیدپاش را می بخشد همان کسی هست که در نشریه خارجی علیه حکم قصاص مقاله نوشته است در واقع این فیلم در جهت بخششی که اسلام می گوید نیست بلکه در جهت محکوم کردن حکم اللهی قصاص است با توجه به این نکته که محدودیت ها در کشور موجب ان شده است که اقای درمیشیان این سخنش را بسیار سربسته بگوید
پاسخ
گزارش تخلف
کامیاب زارع

۶ سال پیش

September 13, 2016

فیلم در دقایق اول بسیار پر هیاهو و مستندگونه بود اما این موضوع در پایان به من که مخاطب عام هستم کمک زیادی کرد.من این فیلم را فقط به خاطر نوید محمدزاده دیدم که اصلا از این کار پشیمان نیستم
پاسخ
گزارش تخلف
بهداد

۶ سال پیش

September 12, 2016

اگه پاشا قصاص ميشد فيلم پيام بدى در مورد قصاص به جامعه مخابره ميكرد، حالا كه بخشيده شده پيام بدى به جامعه القا شده از اين بابت كه يه اقدام جنايت كارانه عاقبت چندان بدى هم ميتونه نداشته باشه. فكر ميكنم اين مشكل جامعه ماست كه اولا اين پديده ناهنجار اسيدپاشى به چنين بحرانى تبديل شده و جامعه راه حلى هم براى كاهش اون (حداقل تا امروز) نداره و دوما راه حل مناسبى هم براى بر خورد با مجرمى كه اين جنايت رو مرتكب شده نداره.
پاسخ
گزارش تخلف
Maede

۶ سال پیش

September 11, 2016

من خیلی علاقهـ داشتمـ برمـ ببینمـ نظرارو خوندمـ یکمـ زده شدمـ هیشکی درمورد عاشقانهـ بودنهـ فیلمـ چیزی نگف همه یا حالشون بد شدهـ بود یا میگفتن تاثیر گذار بود ، من بیشتـر بخاطر اینڪه عاشقانس مشتاق بودگـ ببینمـ ، الانـ نمیدونمـ ببینم یا نبینم
پاسخ
گزارش تخلف
my

۶ سال پیش

September 11, 2016

عااالی بود عالی
پاسخ
گزارش تخلف
محمد . د

۶ سال پیش

September 11, 2016

امروز رفتیم این فیلم رو دیدیم به نظرم فیلم بدی نیست . به نظر من فیلم خوب فیلمیه که انقدر جذاب باشه که ده سال هم که گذشت باز هم مایل باشی ببینیش ولی من حوصله ندارم دوباره این فیلم رو ببینم اگر هم قرار باشه دوباره ببنیم فقط بعد از اسید پاشی رو میبنم .اسپویل ( سکانس توی پارک و سکانس قصاص پاشا واقعا قشنگ و میخکوب کننده بود طوری که وقتی مریم پاشارو بخشید یه سری از شدت خوشحالی دست زدن . و نوید محمد زاده ... با اینکه خیلی دیالوگ نداشت ولی واقعا عالی بود مخصوصا تو سکانس قصاص و نگاه هایی که به دکتر میکرد . ) فیلمه تلخ ولی تاثیر گذار به نظرم ارزش یه بار دیدن رو داره .
پاسخ
گزارش تخلف
سیما

۶ سال پیش

September 11, 2016

از نظر من این فیلم جزو قویترین فیلم های در حال اکران سینما ایران به شمار میاد. دلیل نظر منفی بسیاری از دوستان رو تلخی آزاردهنده فیلم میدونم ، تا حدی که در سالن سینما کسر عظیمی از جمعیت سرهاشون رو پایین انداخته بودند تا شاهد بعضی سکانس ها نباشند. فیلم قدرت این رو داشت که بیننده رو در جایگاه یکایک شخصیت ها قرار بده و پا به پای اون ها احساس کنه، تصمیم بگیره و تجربه کسب کنه. تماشا فیلم و فرصت اینکه خودتون هم بتونید برای فیلم نقدی ارائه کنید رو از دست ندید.
پاسخ
گزارش تخلف
Baran

۶ سال پیش

September 11, 2016

من دوبار این فیلمو دیدم عالیه یکی از بهترین فیلمایی هست که تا حالا دیدم
پاسخ
گزارش تخلف
فاطيما

۶ سال پیش

September 10, 2016

يكي از مزخرف ترين فيلم هايي كه تا حالا ديدم
پاسخ
گزارش تخلف
ava

۶ سال پیش

September 10, 2016

سلام من هروقت میخوام برم و این فیلم رو نگاه کنم با خواندن نظرهای شما دوستان منصرف میشم هرانچه که این سریال برای زیر 16 سال خوب نیست اما بازم دلم میخواد برم ببینم این فیلم فکر میکنم مال اون هایی هست که قربانی اسید پاشی شدن وهدف ساختن این فیلم یک چیزه کوچکی هست تا ماان قربانی شدگان بگوییم که درک تون میکنیم و من داستان رو خوندم تویه جامعه خیلی ها شکل پاشا هستند که بدون هیچ حرفی باید قصاص شوند چون اگر بخشیده بشن ممکنه زندگی یک ادم دیگه ای رو خراب کنن چون اسید پاشی رو فقط میتونه یه ادمی انجام بده که ذهنه مریضی داره اگرم مریم بخشش کردفقط بخاطره علاقه ای که پاشا نسبت به مریم داشته اما بقیه چی...........
پاسخ
گزارش تخلف
امیرحسین

۶ سال پیش

September 10, 2016

لانتوری سوژه ای جذاب، بکر و تحسین برانگیز دارد که متاسفانه قربانی اسید شعارزدگی، قالب غیر جذاب و داستان پردازی غلط شده است.
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

September 10, 2016

این فیلم قربانیان اسید پاشی رو تشویق میکنه ک ببخشن.به قول دکتر الستی فیلم طوری ساخته شده ک مردم از شخصیت پاشا خوششون بیاد و همین مردم رو تشویق به اسید پاشی میکنه و باعث میشه جوونا از شخصیت دوست داشتنی پاشا الگو بگیرن و قربانیان اسید پاشی هم اونا رو ببخشن و در نهایت همه چیز به نفع جانی ها دوباره تموم میشه.واقعا دلم میخواد قصد آقای درمیشیان رو از حمایت جانیان بدونم.فیلم خوش ساختی بود اما مطمعنا بازتاب بدی خواهد داشت مثل سربال های آمریکایی دکستر و بلک لیست که آدم عاشق شخصیت مجرم ها و جانی های تو فیلم میشه.وحشتناکه....
پاسخ
گزارش تخلف
مریم

۶ سال پیش

September 10, 2016

داستان عالی و تاثیر گذار بود. تکنیک فیلمسازی در حین متفاوت بودن بسیار روی اعصاب بود. نیم ساعت طول کشید تا فیلم شروع شود. نوید محمدزاده فوق العاده بود مثل همیشه.
پاسخ
گزارش تخلف
بهناز

۶ سال پیش

September 9, 2016

من این فیلمو ندیدم اما داستان فیلم رو که خوندم خیلی خوشم اومد فکرمیکنم فیلم خیلی خوبی باشه واقعا افرین به کارگردان جوان این فیلم اقای درمیشیان که به موضوع اسیدپاشی اشاره کرده چون هیچکس واقعا به این درد ازجامعه اشاره ای نکرده بود موضوعی که خیلی توی جامعه ما گسترده شده وسالانه بیش از یک میلیون نفر قربانی اسیدپاشی میشن بازم احسنت میگم به اقای درمیشیان به خاطر این حرکت مثبتی که تو دنیای سینما انجام دادند.
پاسخ
گزارش تخلف
یعقوب صمصامی

۶ سال پیش

September 9, 2016

فیلمی تاثیرگذار روابط مریم و پاشا و تاثیر رفتار یک طرف و برداشت متفاوتی که طرف مقابل داره به خوبی نشون داده بود اینکه بصورت مستند دیدگاه اقشار مختلف رو در رابطه با موضوع می گفتن جالب بود گریم اسیدپاشی هم فوق العاده بود فیلمیه که ارزش دیدن داره
پاسخ
گزارش تخلف
مريم

۶ سال پیش

September 9, 2016

به نظر من واقعا افتضاح بود ، هيچ بارمثبتي نداشت حيف وقتم ، من كه فشارم افتاد و دچار حالت تهوع شدم و سالن رو ترك كردم ، كلا به نظر من قصاص هيچ مسئله اي رو حل نميكنه ، شخصي كه اين كار را ويا قتل و جنايت مرتكب ميشه در شرايطي كه تصميم به اينكار ميگيره كلا قدرت فكر و تصميم نداره كه بخواد به اين فكر كنه كه قصاصي هم وجودداره حتي تو اون لحظه قصاص رو هم به جون ميخره ، به نظر من اگر قصاص جواب ميداد بايد در جوامع اسلامي جرم و جنايت تا الان ريشه كن شده بود
پاسخ
گزارش تخلف
نسيم

۶ سال پیش

September 9, 2016

وقتي نقدها رو خوندم متوجه شدم كه چقدر سطحي شايد فيلم رو ديدم، اينكه خيلي ها گفتن محتوا نداشت، اكثر جاها ريداندنسي بود و بيشتر جاها فيلم رها شده بود... خودمم حتي نتونستم اون قسمت هاي قصاص رو نگاه كنم و پا به پاي فيلم پيش برم، چشم هام رو مي بستم، ولي نكته اينجاست من شهروند، من ايراني كه باد به هر سمت مي وزه من هم به اون سمتم ( كه فيلم لانتوري هم به اين موضوع اشاره ظريفي داشت، با نشون دادن مردمي كه مريك هر تصميمي مي گرفت حمايتش مي كردن) من نوعي، حداقل درد و رنج ادمي رو كه به اين مصيبت گرفتار مي شه رو با تمام وجودم درك كردم، شايد هيچ فيلم ديگه اي هرچقدر با نمايش هاي ظريف و قدرتمند نمي تونست اين تاثير رو رو من بگذاره... صرف نظر از مشكلات حاشيه اي ديگري كه فيلم اشاره كرده بود ( و شايد واقعا كم محتوا و حشو) بودن، اما مطمئنم هر زني ( شايد نه انقدر خشن) خشونتي كه جامعه ما در اين سطح بهش دچار هست ( و اغلب از طرف مردان) رو درك كرده... و حس قوي اي از فيلم گرفته
پاسخ
گزارش تخلف
مهرداد

۶ سال پیش

September 9, 2016

فیلم بسیار تاثیرگذار با مضمون بخشش. جمله پایانی فیلم ضربت نهایی را به بیننده وارد می کنه. خوشحالم که در ترویج فرهنگ بخشش به جای قصاص مورد توجه اهالی سینما قرار گرفته است
پاسخ
گزارش تخلف
مهدی

۶ سال پیش

September 9, 2016

برای اولین بار با نظر مسعود فراستی موافقم. فیلم گیجه و گنگ. درگیرت میکنه اما زود ولت میکنه و از ذهنت میره...
پاسخ
گزارش تخلف
سعید

۶ سال پیش

September 7, 2016

لانتوری فیلمی هست که واقعا برای کسانی که معنای واقعی فیلم رو درک میکنن برای افرادی که دنبال سرگرمی و تفریح میان سینما مطمئنن جنبه ی مثبتی نداره ولی برای اون دسته افراد که معنی واقعی فیلم رو درک میکنن عالیه و پر از مفهوم و خطاب به رویا خانم منتقد ثواب اینجوری هست نه اينجوری(صواب) خانم تحصیل کرده منتقد
پاسخ
گزارش تخلف
Baran

۶ سال پیش

September 7, 2016

من دوبار این فیلمو دیدم واقعا فوق العاده بود
پاسخ
گزارش تخلف
مینا

۶ سال پیش

September 7, 2016

فیلم لانتوری یک فیلم جنجالی در بعد اجتماعی بود.نگرش های زیادی میتوان به این فیلم داشت.هم از بعد اموزشی که بخشش بود هم نگرش منفی میتوان به فیلم لانتوری داشت که نگرشی مانند گسترش خشم و زور گیری میباشد.هرکسی میتواند یک درسی بگیرد.فیلم لانتوری با توجه به فضای بسته و محدود ایران بخوبی پیامش را به بیننده منتقل کرد.
پاسخ