ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

معرفی فیلم «دراکولا»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

۵ سال پیش
فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران از 9 تیرماه اکران شده است.

سلام سینما- فیلم سینمایی «دراکولا» سومین ساخته رضا عطاران از 9 تیرماه اکران شده است. «دراکولا» قصه تازه ای را در سینمای ایران به تصویر کشیده است که تا کنون تجربه نشده است. رضا عطاران پیش از این، فیلم های «خوابم می‌آد» و «رد کارپت» را در کارنامه خود ثبت کرده است. پخش فیلم «دراکولا» به عهده فیلمیران است.

 

خلاصه فیلم:

(باصدای آهسته) الو...سلام قربان... خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... 38 سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...

 

عوامل فیلم:

کارگردان، نویسنده: رضا عطاران/ تهیه کننده: علی سرتیپی/ مدیر فیلمبرداری:معین رضا مطلبی/ مدیر صدابرداری:فرشید احمدی/ مدیر تولید: کامران حجازی/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ طراح صحنه: محسن نصرالهی/ طراح لباس: سحر شهامت/ تدوین: محمد توکلی/ صداگذار: محمد کشفی/ موسیقی: حمیدرضا صدری/ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست/ مدیر تدارکات: جواد سلیمانی/ منشی صحنه: زهرا تحقیقی/ مشاور رسانه ای: بیتا موسوی/ مدیر امور مالی: سمیرا مهربان/ جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ طراح بدلکاران: امیر حسین خنجری/ عکاس: محمد بدرلو

بازیگران: لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی، سوگل محرابی، آرش دوست محمدی

 

عکس های فیلم و پشت صحنه:

 

 رضا عطاران در نمایی از فیلم «دراکولا» ساخته خودش

 

 فیلم «دراکولا»

 

 سیامک انصاری در نمایی از فیلم «دراکولا»

 

 فیلم «دراکولا» با بازی ویشکا آسایش

 

 ژاله صامتی در نمایی از فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران

 

 «دراکولا» فیلمی از رضا عطاران

 

 رضا عطاران و علی سرتیپی در نمایی از پشت صحنه فیلم «دراکولا»

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم دراکولا مراجعه کنید.

 

حواشی:

فریدون جیرانی که از اعضای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود، «دراکولا» را یکی از آثار پرفروش سال 95 سینمای ایران دانست.

رضا عطاران، همچون دیگر ساخته‌های خود در کنار کارگردانی، به ایفای نقش هم می‌پردازد.

علی سرتیپی درباره انتخاب نشدن فیلم «دراکولا» رضا عطاران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت:

"خود من و رضا هدف اصلی‌مان مردم است و آنها قطعا می‌بینند و نظر می‌دهند، اما این فیلم می‌توانست گرمای خوبی به جشنواره بدهد و فضای آن را گرم‌تر کند. همانطور که سال گذشته «نهنگ عنبر» در جشنواره پذیرفته نشد و امسال بعد از فیلم «محمد»  پرفروش‌ترین فیلم سال شد، معتقدم «دراکولا» هم می‌تواند به لحاظ مردمی فیلم موفقی باشد. "

علی سرتیپی درباره اصلاحات فیلم «دراکولا» گفت:

"به هر حال این موضوع طبیعی است که هر فیلمی برای اخذ پروانه نمایش نیازمند به اصلاحیه باشد، اما اصلاحیه‌ هایی که به «دراکولا»  وارد شد خیلی زیاد نیست و از ۱۵ مورد کمتر است."

لوون هفتوان، یکی از بازیگران اصلی فیلم «دراکولا»، تجربه درخشانی در فیلم «پرویز» داشته است و برای اولین بار است که با رضا عطاران همکاری می کند.

رضا عطاران اعلام کرده است به دلیل اینکه درگیر ساخت فیلم «دراکولا» بوده، مجبور شده پیشنهاد جذاب بازی در فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی را رد کند.

در این فیلم، رضا عطاران مانند دیگر ساخته‌های خود در کنار کارگردانی و نویسندگی به ایفای نقش نیز پرداخته است. عطاران در مصاحبه ای گفته است که بازیگری را به تخصص های دیگر ترجیح می دهد.

 

پوسترهای فیلم:

 

 پوستر فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران

 

 پوستر فیلم «دراکولا»

 

آنونس:

ساخت آنونس: کیارش اسدی زاده

 

 



سایت رسمی فیلم «دراکولا»: www.draculafilm.ir

 

نظرهای منتشرشده

فاطمه پورمحمد
۴ سال پیش
من که خیلی خوشم اومد. یه فیلم ساده و بی ادعا در مورد اعتیاد و پست شدن ارزش آدما بعد از معتاد شدن. خیلی لذت بردم. یعنی میخوام یه بار دیگه هم برم ببینمش. فیلم سفارشی ساز یا خشک و اخلاقی نبود اما یه پیام اجتماعی رو بدون تشریفات متداولی که برای رسوندن اینجور پیاما هست، به مردم نشون میداد.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
لاله
۴ سال پیش
موضوع فیلم خیلی خوب بود.مخالفت با بی بند و باری که داره رواج پیدا میکنه تو جامعه .از این سمت نسلی رو داریم که سگ و گربه ها شدن بچه های خونه.با لایک خوردن یه پست از شب عروسیشون خوشحال تر میشن.از ناهار و شام تو خونه خبری نیست. تموم دنیاشون فضای مجازیه و ....از اون سمت نسلی که کتاب میخونن.به اجداد و اصل و نسبشون احترام میزارن.پایبند اصول اخلاقین.کنار هم شام میخورن و ..... که این نسل دوم کم کم دارن از جامعه طرد میشن.من خودم این قضیه رو تو بعد های مختلف دیدم.برای همین این فیلمو دوست داشتم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
راضیه
۴ سال پیش
فیلمی بسیار عمیق و پرمعنا که باز هم تبلیغات منفی و جو سازی های دروغین تخریبش کرد.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali nori
۴ سال پیش
اینقدر بد از این فیلم شنیده بودم که حتی می خواستم از تماشای این فیلم منصرف شوم اما برخلاف انتظار فیلم خوبی بود. اتفاقا سینمای ایران به همچین فیلمی احتیاج داشت هر چند از اواسط فیلم یه مقدار افت کرد اما در کل خوب و راضی کننده بود. دیگه تصمیم گرفتم به نظرات و نمرات درباره فیلم ها نگاه نکنم و از تماشای فیلمها لذت ببرم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علیرضا
۴ سال پیش
با سلام به نظر من یکی از مفهومی ترین فیلمهای کمدی بود که به نمایش در آمد. خالی از لودگی ها و رقصیدنها و لباس زنها را پوشیدن. کمدی تقریبا سیاهی که مخاطب هوشمند خود را به فکر وا میداشت. این فیلم یکی از بهترین فیلمها و شاید بهترین فیلم ساخته شده توسط عطاران بود. نویسنده فیلم هم خود جناب عطاران بود که بایستی به فکر بکرش آفرین گفت.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علیرضا
۴ سال پیش
من به عنوان یه تماشاگر ، میخوام به رضا عطاران بابت فکر بکر و نابش تبریک بگم. انقدر این ایده ناب و خوب بود که من رو کامل از دنیای خودم خارج کرد. شاید بشه به فیلم نامه ایرادهایی گرفت. اما عالی بو برادر. اگه یکی دو تا صحنه بسیار کمدی و یکی دوتا صحنه ترسناک که جیغ تماشاچی رو در بیاره به فیلم اضافه میشد، اونوقت شاهد یک فیلم بی نظیر بودیم. راستی این این فیلم از فیلم خوابم میاد و خیلی از فیلمهای دیگت بهتر بود. از گینس که خیلی بهتر بود. ممنون.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد رضا
۴ سال پیش
مزخرفترین فیلمی بود که تو عمرم دیدم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا
۵ سال پیش
دراکولا،توهین مستقیم رضا عطاران به شعور مخاطب...
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهریار
۵ سال پیش
فیلم خوبی بود ولی خنده دار نه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین
۵ سال پیش
متوسط از هر نظر
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ساینا
۵ سال پیش
فیلمی خوب از عطاران که دیده نشد یا بهتره بگم بد دیده شد
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
افشانه
۵ سال پیش
مخالفانِ نااگاه اين فيلم رو به بدترين شكل كوبيدن
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سحر
۵ سال پیش
خیلیها معنای این فیلم رو درک نکردند و فقط بر اساس ظاهر و خیلی سطحی فیلم رو قضاوت و نقد کردند.... باز هم ظاهرنگری متاسفانه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رویا
۵ سال پیش
افتضاااااااح بووووووووووووووود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
زهرا
۵ سال پیش
رضا عطاران 10 تومنمو بده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهرزاد
۵ سال پیش
ناظر محترم مگه ننه قمر کلمه بدی بود که حذفش کردی فدات شم؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهرزاد
۵ سال پیش
در ضمن با این فیلمهای مزخرفی که این چند وقته اخیر دیدم مثل زاپاس و مرگ ماهی و بارکد و .. . به این نتیجه رسیدم که فیلمنامه نویسی کار چندان سختی نیست. هر [...] میتونه فیلمنامه نویس بشه . پس منم بشینم یه چیزی سر هم بندی کنم بدم فیلمش کنند.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهرزاد
۵ سال پیش
خوشم نیومد. واقعا سینمای ما به کجا داره میره؟ بابا یکم بیشتر ر وی فیلمنامه هاتون کار کنید.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فربد
۵ سال پیش
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهدی
۵ سال پیش
فیلم کلا 2تا صحنه خنده دار داشت.....فیلم که کلا حوصله سر بر بود...و به صورت افتضاحی پایان یافت......
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
الناز کیان افشار
۵ سال پیش
اقای حسین فیلمی عین این تایم یا رونانت یا وکیشن و ارباب حلق ها مزخرفن دراکولا و رسوایی و گینس و ابد ویک روز و ادم باش و من سالوادور نیستم و بارکد خوبن سینمای ما مسخره بازیه جز فیلم های تک توک جهانیمون
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین
۵ سال پیش
فیلم عالی لطفا کسیایی که میگید حیف وقتتون برید همون فیلم های مزخرف خارجی رو ببینید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی ثروتی
۵ سال پیش
فیلمش خیلی قشنگ بود من که خوشم اومد ولی کاش محدودی سنی داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ساغر
۵ سال پیش
فیلم پرمعنایی بود. خیلی زیبا انتقادشو به اعتیاد مطرح کرده بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهسا
۵ سال پیش
بدترین و افتضاح ترین فیلم آقای عطاران.برای خودم متاسفم بخاطر وقتی که پای دیدن این فیلم گذاشتم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نسرين
۵ سال پیش
افتضاح حيف رضا عطاران كه تو .....
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فرشید
۵ سال پیش
ندیده میگم قشنگ
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سرندیپیتی
۵ سال پیش
دراکولا و زاپاس دو تا از بدترین و افتضاح ترین فیلم هایی بودند که تا حالا تو سینما دیدم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حنا
۵ سال پیش
به نظر من واقعا بی معنی بود از رضا عطاران همچین فیلمی بعید بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمیرا
۵ سال پیش
فیلم خوبی بود. فقط کمدی نبود. طنز تلخ بود. با تم جامعه شناسی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
يگانه
۵ سال پیش
فيلمى كه سوژه جالبي داشت ولي در كارگرداني ايراد داشت. بازيگراي مطرح و خوبى داره. قشنگ بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مشیانه
۵ سال پیش
به نظر من اگه ازش انتظار کمدی داشته باشین می خوره تو ذوقتون ولی به عنوان یک طنز تلخ کار قشنگیه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه
۵ سال پیش
تو تیزرش همچین نشون میدن وموسیقی کمدی گذاشتن که جلب شن همین مونده عطاران کلاه بزاره سرمون هرگی از راه میرسه میذاره خخخخخ مدیری وسریال نیمه کاره و بی کیفیت عطاران و... رو پیشونیه ما چی نوشته بخوننین
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی
۵ سال پیش
اقای دارا ما به غیرکمدی بودن فیلم اعتراض نداریم معضل اعتیاد مهمه ولی خیلی بد پرداخت شده بود همون کمدی بساره بهتره عطارا ن درضمن تو تیزرش ادای فیلم کمدی رو دراوردن وگول میخورن مردم این یه نوع کلاه برداریه اقای عطاران
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
دارا
۵ سال پیش
فیلم قابل تأملی بود. اصلاً انتظار خنده شوخی نداشته باشید. کار کاملا جدی هست و فضاش متفاوته
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیخی
۵ سال پیش
کسانی که به این راحت دهن باز می کنن و می گن "افتضاح" و سایت هم سریعاً نظراتشونو منتشر میکنه واقعاً با تعمق به فیلم فکر کردین؟ اصلاً فهمیدید پیامش چی بود؟ ....... چرا تو هر فیلمی فقط دنبال خندیدن هستیم؟ اگه می خوایم بخندیم فیلم هایی مثل "سالوادور" و "پنجاه کیلو آلبالو" و ده ها فیلم دیگه هستن. این فیلم واقعاً واسه خندیدن ساخته نشده. اگر با این دید برین تماشاش با تعمق بیشتری تماشاش خواهید کرد. ممنونم. امیدوارم نظر این جانب هم منتشر بشه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مريم
۵ سال پیش
متاسفانه بدترين فيلمي كه از اقاي عطاران ديدم ...حيف زمان و فكرمان كه صرف تماشاي اين فيلم شد ...
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
جم
۵ سال پیش
نكته جالب اينه كه همه فكر ميكنن وقتي اسم عطاران رو يه فيلمي هست اون فيلم بايد حتما كمدي باشه، در صورتي كه اين فيلم اصلا قرار نبود بخندونه ما رو... شايد حتي قرار بود باعث شه گريه كنيم!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شروين
۵ سال پیش
سلام و خسته نباشيد دوستان: ضمن احترام به همه نظرات، اين فيلم به نظر من از نظر كارگرداني و فضاسازي هيچ ايرادي نداشت. يك كمدي سياه بود با جزيياتي كه فيلم هاي خون آشامى و دراكولائي همه دارن. بازي ها هم حقيقتا ايرادي نداشت، مثلا شما در بازي اون اقاي چاق يا خانم صامتي و حتي خود عطاران چه عيبي مي تونيد پيدا كنيد عزيزان؟؟؟ اما از نظر فيلمنامه كار جاي كار بيشتري داشت ولي مفهوم بنيادين كار اتفاقا بد نبود. پيام اخلاقي زيبايي داشت: اين كه يك خون آشام با اون هيبت و دم و دستگاه از يك معتاد رام تر و بي آزارتره. فكر ميكنم سانسور شديد هم ضرباتى را وارد كرده بود كه مي شد از تكه پاره بودن فيلم دريافت ... به نظر من دراكولا از ١٠ امتياز ٧ را مي گيره.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد
۵ سال پیش
افتضاح اخه این فیلم بود ساختی لطفا نرید نبینید داره کلاه برداری میکنه [...]
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ایمان
۵ سال پیش
یک کمدی سیاه خوب از رضا عطاران. مرگ بر ملودرام اجتماعی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نسیم
۵ سال پیش
خیلی برام جالب بود نظرها نمیخوام توهین کنم معذرت میخوام اما واقعا چرا اینقدر سطحی به این فیلم نگاه شده.فیلم بسیار خوبی بود و کلی ظریف و پر از نکته از همه لحاظ اصلا فیلم سطحی نبود خواهش میکنم کم لطفی نکنید حتما فیلم رو ببینید طنز تلخ هست و بسیار کنایه دار در ضمن اگر ما از فیلمی خوشمون نیامد یا فقط برای این میریم سینما که بخندیم دیگه کلامون پس معرکست .این چند وقت از کارگردانای خوب فیلمای خوبی دیدم واقعا ممنونم ازشون
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فربدMFM
۵ سال پیش
توی فیلم میخواست بگه اونایی که معتادند از درکولایی که خون خارند هم بد ترند
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
یاشار
۵ سال پیش
به شدت پایین تر از انتظار ! فیلم خوب شروع میشه . و در عین یه فضا سازی خوب و دادن اطلاعات بیننده رو تقریبا درگیر و جذب میکنه . اینکه شخصی گیر یک خانواده خون آشام بیفته به هر حال جالب و جذابه و مخاطب رو ترغیب به تماشا میکنه . ولی متاسفانه خیلی سریع فاز فیلم بعد از حدود نیم ساعت عوض میشه و دقیقا ۱۸۰درجه با بخش اول تغییر میکنه و به پایین تر سطح ممکن میرسه تا جایی که حتی اون نیمه نسبتا جذاب اول فیلم هم از خراب میکنه ! عطاران به شدت تکراری شده تو این کار و ویشکا آسایش در نقشی که اتفاقا پتاسیل بالایی هم میتونسته داشته باشه حضور تاثیر گذاری نداره ! متاسفانه دراکولا ناموفق ترین کار عطاران هستش .
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ساناتا
۵ سال پیش
افتضاح بود حیف اون پول
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه
۵ سال پیش
دراكولا برخلاف آن چه مي شنويد و مي خوانيد اصلاً فيلم بدي نيست فقط خيلي خاص و شخصي است. شوخي نمي كنم: شايد بهتر بود در سينماي هنر و تجربه اكران مي شد!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهرانه
۵ سال پیش
مدتهاست فهمیده ام سایت های مختلف و برخی نشریات خاص تمام تلاش خود را می کنند تا فیلمی را بالا بکشند و فیلم دیگری را نابود کنند! اتفاقی که دقیقاً برای «دراکولا« دارد رخ می دهد و قبلا هم برای فیلم هایی چون «بادیگارد» یا «کفش هایم کو؟!» رخ داد. «دراکولا» را امروز در کمال ناامیدی دیدم و با چیزهایی که در این سایت خوانده بودم یقین داشتم فقط وقت و پولم هدر می رود و به صرف علاقه شدیدم به خانم ویشکا آسایش فیلم را تماشا کردم اما فیلم تکانم داد! از خودم پرسیدم چرا چنین فیلمی را جشنواره رد کرد؟ احتمالا داوران و هیئت انتخاب گرامی هم با کوته نظری و سطحی نگری تمام فیلم را تماشا و داوری کرده بودند. فیلم مملو از المان های خاص و نکات و آیتمهای ریزی بود که متوجه شدنشان دید بصیرت می خواست. این فیلم اصلا یک فیلم نشانه شناسانه بود. با کلی مفاهیم ریز و درشت. بازی ها بسیار دقیق و حرفه ای بودن. فضاسازی کار محشر بود و واقعا یادآور کارهای دراکولایی غربی. کاش انقدر غیر منصفانه نقد نمی نوشتید و دوستان هم انقدر سطحی نگرانه فیلم ها را قضاوت نمی کردند. می دانم احتمال انتشار نظرمن در سایت ضعیف است چون نظرم خلاف نظر مسئولین محترم و کلیت دوستان است اما اگر این نظر منتشر شد و خواندیدش به آن اطمینان کنید. خیلی وقت ها حرفهامون منصفانه نیست.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
کسری
۵ سال پیش
فیلمش ایده خوبی داشت ولی چفت و بست نداشت. شایدم سانسوراش زیاد بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عارف
۵ سال پیش
انقدر ازش بدی گفتید مشتاق شدم برم ببینم چیه؟!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ