ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

معرفی فیلم «بادیگارد»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

۳ سال پیش
فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا از 26 اسفند ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است.

سلام سینما- فیلم سینمایی «بادیگارد» هجدهمین ساخته ابراهیم حاتمی کیا از 26 اسفند ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. «بادیگارد» مضمونی اجتماعی دارد، این فیلم درباره یک محافظ شخصی است این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت می کند اما در جایی دیگر و بر اساس حوادث متوجه می شود که او بیش از آنکه به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است.محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و این موضوع باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی  از فعالان هسته ای کشور است. فیلم «بادیگارد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و پخش آن بر عهده فیلمیران است. به گفته کارن همایون فر، بی شک «بادیگارد» بهترین، ساخت یافته ترین، نفس گیر ترین اثر حاتمی کیا است. «بادیگارد» به عنوان دومین فیلم برتر جشنواره فجر از نگاه کاربران سلام سینما انتخاب شد.

فیلم «بادیگارد» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. «بادیگارد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی پرویز پرستویی و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبردای نامزد شد.

 

خلاصه فیلم:

چرا اینقدر دیر اومدی؟ -مأموریت بودم +شغلت چیه؟ -تو حفاظتم +نگهبانی؟ -محافظم +آهان پس بادیگاردی

 

عوامل فیلم:

کارگردان، نویسنده: ابراهیم حاتمی‌کیا/ تهیه کننده: احسان محمدحسنی/ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی/ برنامه‌ریز: اشکان سپهر/ منشی صحنه: ندا آصف/ مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری/ فیلمبردار: کوهیار کلاری/ مدیرتولید: محمدصادق آذین/ تدوین: مهدی حسینی‌وند/ موسیقی: کارن همایونفر/ طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان/ مدیر صدابرداری: بهمن اردلان/ طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری/ طراح صحنه: کامیاب امین‌عشایری/ مدیر جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی/ مدیر جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی/ طراح کانسپت (concept) و استوری‌بورد: سهیل دانش اشراقی/ مدیر و طراح بدلکاری: گروه بدلکاران خیبر؛ علیرضا فتحی/ مشاور کارگردان در امور نظامی و حفاظتی: سجاد رضاپور/ مدیرتدارکات: محمدرضا صادق/ مستندسازی پروژه: یوسف حاتمی‌کیا/ مدیر پروژه : احسان محمدحسنی/ مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور/ عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا

بازیگران: پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، کیمیا حسینی، شیلا خداداد، پریوش نظریه،  سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، محمد ربانی، سیامک سالاری

 

عکس های فیلم و پشت صحنه:

 

 پرویز پرستویی در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 مریلا زارعی و دیبا زاهدی در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 امیر آقایی در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 شیلا خداداد و بابک حمیدیان در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 پرویز پرستویی و امیر آقایی در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 پرویز پرستویی و بابک حمیدیان در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 فرهاد قائمیان و محمد حاتمی در نمایی از فیلم «بادیگارد»

 

 ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی و بابک حمیدیان در پشت صحنه فیلم «بادیگارد»

 

 مریلا زارعی، پرویز پرستویی و ابراهیم حاتمی کیا در نمایی از پشت صحنه فیلم «بادیگارد»

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم بادیگارد مراجعه کنید.

 

حواشی:

ابراهیم حاتمی کیا درباره ساخت فیلم «بادیگار» گفت:

"نقد شخصیت سیاسی و منش سیاسی را مطرح می‌کنم و این مساله جدی من است و روی آن تاکید دارم و ربطی به این دولت و آن دولت ندارد."

معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران درباره فیلم «بادیگارد» گفت:

" این فیلم بر اساس سناریویی واقعی نوشته شده است و گوشه ای از اقدامات دشمن برای حذف افراد تاثیرگذار را نشان می‌دهد."

پرویز پرستویی در فیلم «بادیگارد» بعد از 10 سال و برای ششمین بار، جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفته است.

کارن همایون فر درباره فیلم و موسیقی «بادیگارد» گفت:

"بعد از این همه سال دوستی و کار مشترک، زیباترین، خوش ساخت ترین، هیجان انگیزترین و بی شک از نظر من بهترین، ساخت یافته ترین، نفس گیر ترین اثر حاتمی کیا را دوباره در کنارش هستم. شک نکنید زیباترین موسیقی ای که در سینما ساخته ام و لحظه به لحظه ، نت به نت آن را با عشق و هیجان مینویسم. حاتمی کیا با یک پرویز پرستویی تکرارنشدنی با بازگشت به اوجی غریب از مریلا زارعی درخشان و امیر آقایی حیرت انگیز و بابک حمیدیان متفاوت و فیلمبرداری باشکوه محمود کلاری دوست قدیمی و گروهی بی نظیر امسال قلب هایتان را تسخیر خواهد کرد."

پرویز پرستویی درباره نقشش در فیلم «بادیگارد» گفت:

" «بادیگارد» تجربه بسیار شیرینی برای من بود. حیدر که در «بادیگارد» حضور دارد خود را بادیگارد نمی داند بلکه ایثارهایی که می‌کند و از همه چیز خود مثل همسر و فرزند خود می‌گذرد برای این است که وظیفه حفاظت را حراست از اعتقاد و ایمان خودش می داند. در یک جمله درباره نقش «حیدر» در این فیلم باید بگویم که او در نهایت دچار شک می شود و  این شک گره داستان «بادیگارد» است."

ابراهیم حاتمی کیا با اشاره به اینکه فیلمبرداری فیلم «بادیگارد» سه ماه طول کشیده است گفت:

"البته وقتی می‌گویم سه ماه منظورم سه ماه حاتمی کیایی است که فشار زیادی روی همه عوامل بوده است. و اصرار زیادی داشتم که همه صحنه‌های اکشن را دربیاوریم. به همی دلیل فشار زیادی روی محمود لاری بود که زیر باران و در حین رانندگی فیلمبرداری کند، روی پرویز پرستویی فشار زیادی بود و هنوز هم بابت آسیب‌هایی که در جریان فیلم داشته، تحت درمان و فیزیوتراپی است."

مریلا زارعی درباره نقش شیلا خداداد در فیلم «بادیگارد» گفت:

"شیلا خداداد حدود سه سال در سینما نبود و برای این فیلم ویژگی‌هایی که مد نظر آقای حاتمی‌کیا بود، از جمله تیپ ظاهری و تیپ شخصیتی، ویژگی‌های ظاهری، لحن و صدای بازیگر در او وجود داشت. صادقی و صداقت باید در چشم‌های این نقش دیده می شد. من معقدم گاهی با انتخاب یک بازیگر، کارگردان برای حضور او ریسک می‌کند."

ابراهیم حاتمی کیا درباره شباهت حاج حیدر به سردار سلیمانی گفت:

"به عشق سردار قاسم سلیمانی، فیلم بادیگارد را ساختم. تصویر ذهنی که از حاج حیدر در ذهنم داشتم، تنها تداعی کننده حاج قاسم سلیمانی است. منش و رفتار و چهره ظاهری ایشان برایم الگوی بسیار خوبی بود که می توان در این فیلم به مردم معرفی کرد. باز هم می گویم خیلی خوشحالم که توانستم از شخصیت سردار سلیمانی الهام بگیرم و شخصیت حاج حیدر با بازی پرویز پرستویی که من به او سردار سینمای ایران می گویم را در فیلم «بادیگارد» ترسیم کنم."

حاج قاسم سلیمانی، انگشتر مدافعان حرم را به حاتمی‌کیا اهدا کرد.

پژمان لشکری پور، مجری طرح فیلم «بادیگارد» درارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر حضور الهام چرخنده در این فیلم گفت:

"در رسانه های مجازی اینچنین عنوان شده که الهام چرخنده از سوی برخی از نهادها برای بازی در این فیلم سفارش شده است که کاملا کذب است و بنده اکیدا این مطلب را رد می کنم. ما برای ساخت «بادیگارد» از هیچ ارگانی سفارش نگرفته ایم و بر همین اصل قرار نیست به سفارش شخص یا نهادی از حضور یک بازیگر در فیلم بهره ببریم.‌"

«بادیگارد» دومین همکاری محمود کلاری(فیلمبردار) و ابراهیم حاتمی کیا بعد از فیلم «از کرخه تا راین» است.

محمود کلاری درباره فیلم «بادیگارد» گفت:

"«بادیگارد» در ژانری ساخته شده که به دلیل مشکلات مالی و بضاعت ضعیف سینمای ایران، کمتر تهیه کننده ای سراغ آن می‌رود و همراهی من به عنوان مدیر فیلمبرداری با حاتمی‌کیا از این جهت جذاب بود چون کمتر فرصتی پیش می‌آید که در این ژانر کار کنم."

شیلا خداداد بعد از پنج سال دورری از سینما با انصراف از فیلم «رسوایی 2»، در فیلم «بادیگارد» بازی کرده است.

فیلم «بادیگار» سومین همکاری امیر آقایی و ابراهیم حاتمی کیا بعد از فیلم «ارتفاع پست»، سریال «خاک سرخ» است. اولین حضور سینمایی امیر آقایی در فیلم «ارتفاع پست» بود.

خبرهایی مبنی بر اینکه رضا کیانیان قصد داشت در فیلم «بادیگارد» بازی کند منتشر شد اما کیانیان این خبر را تکذیب کرد.

پژمان لشکری‌پور مجری طرح فیلم سینمایی «بادیگارد» در پاسخ به سخنان حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی مبنی بر نبود تصمیمی از سوی سازمان سینمایی برای اهدای سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی به «بادیگارد» گفت:

"با توجه به این تکذیبیه جناب آقای ایوبی که الحمدلله تنها بخشی از میان صحبت‌های بنده است که به نظرشان قابل تکذیب آمده است به نظر می‌رسد آقای ایوبی مانند بسیاری از مطالب دیگری که در سازمان سینمایی می‌گذرد در این زمینه نیز اطلاعات کافی نداشته و یا به او اطلاعات درست منتقل نشده است"

کامران نجف زاده، خبرنگار و روزنامه نگار، درباره نقش کوتاهش در فیلم «بادیگارد» گفت:

"باعث افتخار شد که بین افراد حرفه‌ای و نام آشنا و قابل احترام سینما هستم. احساس کردم می‌خواهم جلوی دوربین حاتمی‌کیا و در کنار آن‌ها - حتی در همین مدت کم- بازی کنم."

پرویز پرستویی با اشاره به اینکه کاش «بادیگارد» به جشنواره نمی رفت، خطاب به خانواده شهدا گفت:

"شما نمی‌توانید این خانواده را نادیده بگیرید. من پیش از این در محضر شما نبودم ولی هرگاه از تلویزیون شما را می‌دیدم با خانواده‌ شهدای هسته‌ای اشک ریختم. جنگ تمام نشده است؛ مگر شهدای هسته‌ای نیستند. مردم ما هنوز بعد از سه دهه به آرامش نرسیده‌اند."

پرویز پرستویی در اکران فیلم «بادیگارد» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

 پرویز پرستویی در اکران فیلم «بادیگارد» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

مریلا زارعی در اکران فیلم «بادیگارد» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

 مریلا زارعی در اکران فیلم «بادیگارد» در کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

پوسترها:

 

 پوستر فیلم «بادیگارد» با بازی پرویز پرستویی

 

 پوستر فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا

 

 پوستر فیلم «بادیگارد»

 

فیلم بادیگارد در زمان جشنواره - سایت سلام سینما:

این فیلم در زمان جشنواره از سوی کاربران، رتبه دوم را با امتیاز 7.07 از ۱۰ در بین فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سایت سلام سینما بدست آورد.

 

لینک صفحه جشنواره فیلم بادیگارد در زمان جشنواره سی و چهارم

 

آنونس های فیلم:

 

 

 

 

پشت صحنه فیلم:

 

 

سایت رسمی فیلم «بادیگارد»:  http://bodyguardmovie.ir

نظرهای منتشرشده

زارع
۲ سال پیش
تکراری و بی محتوا
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهسا
۲ سال پیش
فیلم بسیار زیبا و تاثیر گذاری بود برعکس فیلمهایی با موضوعات و حاشیه های بی ارزش این فیلم با هنرنمایی تک ستاره سینمای ایران پرویز پرستویی بسیار عالی بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
sareh
۲ سال پیش
با تشکر از سایت سلام سینما من چندتا سوال دارم،بچه ها کسی میدونه بگه:چرا حاج حیدر چشمش درد میکرد و نمیتونست بخوابه؟اونجایی که به دخترش میگه گناه الیاس چیه که جوابشو نمیدی دیالوگش حذف شده چی جواب میده دختره؟که بعد مامانش اشاره میکنه حرف بزن
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
hamid6002
۲ سال پیش
داستان ضعيفي بود و بزور مي خواست بعضي ها را تقديس كنه ولي كارگردانيش خوب بود حيف اين همه هزينه واسه اين داستان
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رامین
۲ سال پیش
اولا این فیلم رو باید داخل سالن سینما دید تا زحمات فنی که براش کشیده شده قابل مشاهده باشه دوما از بازی امیر آقایی وفرهاد قائمیان نمیشه گذشت وحاتمی کیا از لحاظ ساختار وفرم سینمایی در مسیر رشد قرارداره.اما ازلحاظ فیلمنامه نه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
abbas
۲ سال پیش
آقای حاتمی کیا در بین کارگردانا قابل ستایشه دلیلش هم روشنه ، ایشون هنوز برا ارزش ها انقلاب ارزش قائله و البته یه فرد وطن دوست هست ضمن اینکه همه وجودش رو صرف زنده کردن اسطوره های همین مرز و بوم میکنه ... بهر حال هر کسی برا وطنش یه ذره ارزش قائل باشه باید برا امثال حاتمی کیاها احترام بزاره. این فیلم هم دقیقا روایتگر یه واقعیت تلخ بود که هیچکس مثل اقای حاتمی کیا نمی تونست روایت کنه من حید ر ذبیحی های زیادی رو دیدم و هر روز میبینم ...و این تصویر و روایت دقیقا روایت درد و ها و رنج ها بود انشاالله خدا به حاج ابراهیم عمر بده تا از این فیلم های ارزشی بسازه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صدف
۲ سال پیش
فیلم خوبی نبود . خیلی اغراق آمیز و صحنه های غیر واقعی . بی ارزش بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی
۲ سال پیش
باید باور کنیم دوران یک سری کارگردانها دیگه گذشته
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهران
۲ سال پیش
جناب صمدی خدابیامرزه آقای کیارستمی رو اما بادیگارد رو اقای حاتمی کیا ساخته
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین
۲ سال پیش
فیلم برای من کسل خسته کننده بود بعضی صحنه ها خیلی اماتور بود آژانس شیشه ای یه چیز دیگه بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شینا بر وزن سینا
۲ سال پیش
سلام سینما. کلی زحمت کشیدم که نظرم رو بنویسم و بعد شما نمایش بدی، اما ندادی. سانسور؟ آخ آخ آخ بابا کوس رسوایی که با سانسور، سانسور نمیشه. ببین حاتمی کیا خودش چی گفته؟ اینو بدون سانسور پخش کن، چون خودش داره پنبه خودش رو میزنه. از خواب غلفت بیدار بشید ------------------------------------------------------ حاتمی کیا : بارها در محافل روحانیت گفته ام که ما می دانیم با سینما می شود چه کرد، با رنگ و نور و با چادر به سر می‌توان سکسی ترین فیلم را ساخت. ما قانونش را بلدیم، این شوخی است که می توانیم پشت فیلم ها پنهان شویم، سینما آدم را عریان می کند...» ------------------------------------------------------ خب من هم، همینو پیش بینی کرده بودم که شما انتشار ندادید نظرم رو.... بادیگارد، شک خود حاتمی کیاست از این همه سال لاپوشونی و ماستمالی کردن و خود فریبی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صمدی
۲ سال پیش
سینمای کیارستمی و امثال کیارستمی خیلی وقته تاریخ مصرفش گذشته و دیگه اعتباری نداره . فیلمی به شدت ضعیف و شعار گونه . تمام آدمها تو فیلم حاتمی کیا به طرز فاجعه باری فرشته هستند بیگناه و معصوم و جامعه حقشون رو نداده . نظام بهشون بدهکاره . مردم بهشون بدهکارن .... این آقای فیلمساز از همه طلبکاره . جوری فیلم میسازه انگار تو این جامعه فقط یه فیلمساز هست و فقط یه فیلمساز حرفش درسته و فیلمش فیلمه اون هم ایشونه. آقای کیارستمی وقت شعار دادن گذشته. همون کاراکترهای فیلمهای شما که فرشته وار به تصویر میکشیدشون و اغراق آمیز ازشون بت میسازید این مملکت رو به نابودی کشیدن و یه عده جیره خور مفت خور و رانت خوار تمام سرمایه این مملکت رو به باد دادن .... اینها رو فیلم کن . درد جامعه رو فیلم کن . اون وقت اسمت میشه کارکردان و فیلمت فیلمه . نمره این فیلم منفی 20 از 10
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مینا
۲ سال پیش
فیلم قوی بود ولی آثار کیاحاتمی افتادن تو دور تکرار و تکرار.اصل ماجرا یه چیزه فقط ظاهر داستان روایتاش تغییر میکنه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نیما هوشمند
۲ سال پیش
به نظرم بادیگارد فیلم بسیار خوبی از نظر سینمایی است و اکثر منتقدان ایشان نقدهای ایدئولوژیک سیاسی و مذهبی به اثار حاتمی کیا دارند ، فیلم از نظر کارگردانی ، فیلمنامه و کست بازیگری عالی بود و موسیقی متن از کارن همایونفر یک اثر به یادماندنی، به نظر شخصی من ، می توان در هر زمینه ای شک کرد مخصوصا وقتی بحث اعتقاداتی و سیاسی که شک راهش به یقین می رسد ، کاش ممکلت ما بادیگاردهای اینچنینی بیشتری داشت.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه
۲ سال پیش
کاش بادیگارد ادای احترامی بود به قربانیان ترور در ایران، به دکتر شهریاری که سهمش از پیگیری خونش شد اسم یک میدان در نزدیکی دانشگاه... ولی بادیگارد ادای احترامی بود به بادیگاردها، کسانی که شغلشان حفاظت از جان دیگری با جان خود ست. سطح بالای احساس در فیلم باعث نشد با "تقدس زایی" نهفته در آن هم دل شوم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی فرح بخش
۲ سال پیش
شک نکین این فیلم از قوی ترین فیلم های سینمای این روزهاست که دیگر تکرار نخواهد شد.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
م.ب
۲ سال پیش
من قبل از هرچیز واقعا و به شدت ناراحتم که نتونستم فیلمو تو سینما ببینم! فیلم به معنای واقعی کلمه کولاک بود!!! از همه نظر معرکه بود! از دیالوگای محشرش تا آهنگسازی و بازی فوق العاده ی بازیگرا!!! و لطفا دوستانی که با فیلم مخالفن فقط بگن فیلمو نپسندیدم!!! نه اینکه بیان یه نقدایی از فیلم بکنن که خودشونم میدونن فقط بهانه و ایراد الکیه..!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ایرانی
۲ سال پیش
فیلم خیلی سطح پایینی بود.متاسفم برای بازیگرایی مثل مریلا زارعی که اینجور فیلما رو بازی میکنن
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مسلم
۲ سال پیش
عالی بود. به عنوان یک تماشاچی نه یک منتقد سینما از فیلم لذت برم. هیچ فیلم ایرانی تا حالا نتونسته منو هیجانات منو سریز کنه کاری که فیلم های خارجی خیلی با من انجام میدن مثل مرگ خانواده استارک یا افتادن بچه مرموز از پله در فیلم لوپر. به هر حال از اقای حاتمی کیا تشکر میکنم که منو به سینمای ایران امیدوار کرد. ممنون
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali nori
۲ سال پیش
خیلی خوب بود. بازیگرانی که خیلی دوستشون دارم همگی در این فیلم بودند پرویز پرستویی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، مریلا زارعی و بابک حمیدیان البته نقاط ضعفی هم داشت اما در مجموع قابل قبول بود و نشون داد ابراهیم حاتمی کیا یه استانداردی رو تو فیلماش رعایت می کنه و همین باعث شده هیچکدومش از فیلماش در سطح پایینی نباشند. ضمنا صحنه های اکشن فیلم هم تو این سینمای خالی از اکشن ایران واقعا خوب کار شده بودند اما از نکات معرکه فیلم باید به لحظات پایانی و نمایی که دوربین از تونل می گیره همراه با موسیقی شاهکار کارن همایونفر اشاره کرد که واقعا تحسین برانگیز بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
دیاکو
۲ سال پیش
جناب حاتمی کیا جهانبینی عجیبی داره انگار که ایشون دقدقه یه عده فرشته بی گناه رو داره که تو هیچ کدام از آثارش بخصوص این شخصیت حیدر هیچ اشتباهی نمی کنن ،خیلی از خودشون شاکی هستن که تو جنگ شهید نشدن،حق مطلق هم با اونها و هم فکرهاشونه،تو این فیلم که کلا به ریس جمهور هم توهین شد،و به شکلی هم از هم فکرهای موتوری، آشوبگر! وسفارت سوزان دفاع میکنه، من اصلا کاری به ساختار فنی و سینمایی فیلم کاری ندارم چون در جایگاه نظر دادن نیستم ،و صلاحیت و سوادی در این مورد ندارم، ولی بد نیست ایشون اون چشمها و لنز دوربینشون رو کمی باز کنن و ببینن ،که تفکری که دارن ازش دفاع میکنن و دغدغش رو دارن،اتفاقا در سالهای اخیر چه بلاهایی به سر مردم و کشور آوردن
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عليرضا
۲ سال پیش
سلام چرا شماره پلاك زانتيا ميثم لحظه اولي كه از خونه مياد بيرون پلاك جلو با پلاك عقب فرق ميكنه ؟؟؟؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ازاده مقدم
۲ سال پیش
بسيار براي اقاي حاتمي كيا و سبك و سياق فيلمهاشون احترام قائلم ،در مجموع فيلم رو پسنديدم، بجز ديالوگ اخر حيدر:خوابم مياد، سردمه ....!!!!!!؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
اتیلا
۳ سال پیش
خیلیم. عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
تندیس
۳ سال پیش
قطعاً در خوب بودن این فیلم هیچ شک و تردیدی ندارم اما سوژه های آقای حاتمی کیا دیگه خیلی خیلی تکراری شدن. یعنی این موضوعات رو همیشه به انحای مختلف دارن دستمایه قرار میدن. کاش کمی تحول ایجاد کنن در فیلمسازیشون؛ کاری که بسیاری از فیلمسازای هم سن و سال ایشون مثل رخشان بنی اعتماد انجام دادن و موفق هم بودن.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شکوفه
۳ سال پیش
از حاتمی کیا زیاد خوشم نمیاد اما با دفاعی که از اصغر فرهادی و ترانه و مانی حقیقی در مقابل اون روزنامه کرد ازش خوشم اومد و حس کردم آدم جسوریه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
روزبه
۳ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آیدا
۳ سال پیش
خوب بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ساغر
۳ سال پیش
فیلم خوب بود ولی کارگردانش واقعاً مورد علاقه من نیستند
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی
۳ سال پیش
یک مهندس لوس یک دلواپس که خودش هم به خودش شک دارد .از چ خیلی ضعیف تر بود ..
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عسل
۳ سال پیش
ایشون همون کسی بود که بارها به کیارستمی نازنین اهانت کرد.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سارا
۳ سال پیش
خیلی فیلم بیخودی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسام
۳ سال پیش
بسیار عالی بود مثل همیشه کارای آقای حاتمی کیا عالی هستند
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سحر ملقب به حسین
۳ سال پیش
خییییییییییلی خوب بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
پریسا
۳ سال پیش
واقعا فوق العاده بووووووووووووووووووود محشره
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
امیرحسین
۳ سال پیش
خوب بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مجید داودی
۳ سال پیش
فیلم خوبی بود کارگردانی خوب و یه جورایی تماشاگر رو یاد فیلم اژانس شیشه ای مینداخت البته ناگفته نماند بادیگارد از اژانس شیشه ای ضعیف تر بود ، و در ضمن بازی پرستویی قابل قبول بود ولی بقیه بازیگران بازی چندان خوبی از خودشون ارائه نکرده بودند
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مرضيه
۳ سال پیش
مزخرف وديگر هيچ!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی
۳ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد
۳ سال پیش
خیلی فیلم بیخودی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سیروس
۳ سال پیش
همیشه حاتمی کیا و آثارش قابل احترام بوده و هست و لازمه به دوستانی که میگن دوره ی این فیلم ها تموم شده باید عرض کنم ارزش ها هیچوقت از بین نمی روند شاید کم رنگ بشوند اما از بین نمی روند شاید حاتمی کیا به خاطر پررنگ کردن ارزش ها خلق شده باشه . تعداد یا ز دوستان و همشهریان عزیزم در این فیلم حضور داشتند که شاید میشد بیشتر دیده شوند اما مطمئنم خودشون از تجربه با حاتمی کیا خشنود هستند برای بازیگران زاهدانی این فیلم بزرگ آقایان حمیدرضا سلیمانی ، مهدی هاشمی و چنگیز نارویی آرزوی موفقیت بیشتر دارم ./ یا علی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
تیرداد
۳ سال پیش
از نظر عقیدتی با عقاید فیلمساز موافقتی ندارم ولی فیلم خوب ساحته شده بود و کارگردانی درخشانی داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بی نظیر
۳ سال پیش
من این فیلمو به عنوان یک فیلم ارزشمند به همه دوستان عزیز پیشنهاد می کنم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیما
۳ سال پیش
این فیلم عالی بود واقعا کار شده بود و ارزش سینما رفتن رو داشت حتی خیلی بهتر از ابد و یک روز بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ