ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

معرفی فیلم «طعم شیرین خیال»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و آنونس

۴ سال پیش
فیلم «طعم شیرین خیال» ساخته کمال تبریزی از 20 اسفند ماه به سرگروهی سینما آفریقا اکران شده است.

سلام سینما- فیلم «طعم شیرین خیال» پانزدهمین ساخته کمال تبریزی، کارگردان پرکار سینمای ایران از 20 اسفند ماه به سرگروهی سینما آفریقا اکران شده است. «طعم شیرین خیال» نوعی طنز رمانتیک متفاوت درباره محیط زیست و رابطه انسان و زمین است. پخش این فیلم بر عهده ی شرکت سینمایی نور تابان است. ساخته قبلی کمال تبریزی به نام «طبقه هساث» سومین فیلم پرفروش سال 1393 بوده است.

فیلم «طعم شیرین خیال» در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی و بصری شد.

کمال تبریزی درباره ی ارتباط مخاطب با فیلم «طعم شیرین خیال» گفت:

"هر زمان که به خانه سینما می‌روم بوی سیگار می‌گیرم و این موضوع برایم ناراحت کننده است، اگر فیلم ما باعث شود قدری نسبت به محیط اطراف و فضای زندگی ما توجه بیشتری کنیم و پاکی قبلی کره زمین را به آن برگردانیم، بهترین هدیه فیلم ماست که امیدوارم تماشاگران هم آن را بپذیرند."

 

خلاصه فیلم «طعم شیرین خیال»:

شیرین، ماجرای آشنایی خود و خانواده ‌اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می‌‌کند.

 

شعار فیلم «طعم شیرین خیال»:

حدیث عشق با آن زبانی که تا حالا نشنیدی.

 

عوامل فیلم «طعم شیرین خیال»:

کارگردان: کمال تبریزی/ نویسنده: نغمه ثمینی با همکاری علی میرمیرانی براساس طرحی از محمدعلی حسین نژاد/ تهیه‌کننده: محمد علی حسین‌نژاد/ تدوین: بهرام دهقانی/ مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی/ مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور/ طراح صحنه: سارا سمیعی/ طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان/ طراح لباس: مجید لیلاجی/ طراح چهره پردازی: مجید اسکندری/ موسیقی: مسعود سخاوت دوست/ جلوه های بصری: فرهاد یوسفی پور/ مدیر تولید: جلیل شعبانی/ عکاس: زهرا مصفا

بازیگران: شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسف‌پور، آسیه سلطانی نژاد

 

عکس های فیلم و پشت صحنه «طعم شیرین خیال»:

 

فیلم طعم شیرین خیال با بازی شهاب حسینی و نازنین بیاتی

 

نازنین فراهانی و نازنین بیاتی در فیلم طعم شیرین خیال

 

شهاب حسینی و نازنین بیاتی در فیلم طعم شیرین خیال

 

نازنین بیاتی و پرندگان در فیلم طعم شیرین خیال

 

نادر فلاح و نازنین بیاتی در فیلم طعم شیرین خیال

 

کمال تبریزی در پشت صحنه فیلم طعم شیرین خیال

 

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم طعم شیرین خیال مراجعه کنید.

 

حواشی فیلم «طعم شیرین خیال»:

فیلم «طعم شیرین خیال» در ابتدا «درسرهای شیرین» نام داشت.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم اکران خصوصی فیلم «طعم شیرین خیال» حضور داشت و با بیان این که بخش مهمی از موضوع محیط زیست به عمل و رفتار مردم ارتباط تنگاتنگی دارد، گفت:

"انسان ها مهمترین عامل تخریب طبیعت هستند. طعم شیرین خیال قصه رمانتیکی در فضای دلنشین شهر کرمان با لهجه شیرین مردم این دیار است که به خوبی با موضوع محیط زیست درآمیخته است."

کمال تبریزی درباره شایعه سفارشی بودن فیلم «طعم شیرین خیال» گفت:

"متاسفانه هیچ حمایتی از طرف سازمان محیط زیست در ساخت فیلم نشده است. این در صورتی است که ظاهر فیلم نشان می دهد که باید حامی «طعم شیرین خیال» محیط زیست باشد اما نه، هیچ حمایتی حتی مشاوره کاشناسی هم نکردند."

فیلم «طعم شیرین خیال» بر اساس اعلام خانه سینما به علت زمان اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر از بخش نظرسنجی آرای مردمی سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر خارج شد.

کمال تبریزی با اشاره به نگارش فیلمنامه «طعم شیرین خیال» توسط نغمه ثمینی و علی میرمیرانی گفت:

"خانم ثمینی فیلمنامه این کار را متحول کرد، مهم‌ترین اتفاق این فیلم‌نامه فاصله‌گذاری آن است، این فاصله گذاری تقریبا به معنای تئاتری است اما جنسش سینمایی است."

نازنین بیاتی  درباره ی حضورش در فیلم «طعم شیرین خیال» گفت:

"برای من خیلی سخت بود که هم شخصیت اول فیلم و هم راوی باشم که با دوربین حرف می زند. استفاده از لهجه کرمانی برای من مشکل بود ولی به کمک نادر فلاح توانستم از عهده ی این کار بربیام. امیدوارم با دیدن فیلم کمی با زمین و طبیعت‌مان مهربان‌تر باشیم چون اگر از بین برود هیچ چیزی نخواهیم داشت."

شعار فیلم «طعم شیرین خیال» از شعر حافظ الهام گرفته شده است.

حدود 2 سال و نیم روی فیلمنامه فیلم «طعم شیرین خیال» کار شده است.

لوکیشن‌های این فیلم در استان کرمان انتخاب شده است و سعی شده در کنار نقل داستان، به مقولات و مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالم انسان با طبیعت و محیط‌زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود

 

پوستر های فیلم «طعم شیرین خیال»: (طراح پوستر: محمدحسین هوشمندی)

 

پوستر فیلم طعم شیرین خیال با بازی شهاب حسینی و نازنین بیاتی

 

پوستر فیلم طعم شیرین خیال ساخته کمال تبریزی

 

فیلم طعم شیرین خیال در زمان جشنواره - سایت سلام سینما:

این فیلم در زمان جشنواره با 215  رای از سوی کاربران با امتیاز 6.44  از ۱۰ رتبه نهم را در بین فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سایت سلام سینما بدست آورد.

 

لینک صفحه جشنواره فیلم طعم شیرین خیال در زمان جشنواره سی و سوم

 

آنونس فیلم «طعم شیرین خیال»:

 

 

نظرهای منتشرشده

مسعود
۲ سال پیش
جلوه های طبیعی,رنگ طبیعت,موضوع,ساخت,لهجه زیبای کرمانی,و ... عالی و درجه یک من تعجبم فروش کم فیلم فقط یک دلیل دارد اونم عدم تبلیغ رو این فیل بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نیلوفر
۳ سال پیش
به نظرم فیلم متفاوت و جالبی بود و صد البته بازی روان اقای حسینی و نازنین بیاتی هم جذاب ترش کرده بود .به نظرم سبک فیلم کاملا نو و خلاقانه بود و حس لطیفی تماش به من داد
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ترانه
۳ سال پیش
واي خدا اين چه فيلمي بود اخه؟افتضااااااااااااااح.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فرزانه
۳ سال پیش
عالی بود خیلی قشنگ و جذاب بود لهجه کرمانیش قشنگترش کرده بود شاید برای غیر کرمانیها چندان جذاب نباشه ولی منکه خیلی خوشم اومد بابای فیلم مثل تمام باباهای کرمانی بود فقط قسمتهایی که خیالپردازی میکرد داستان شیرین فیلم رو خراب کرده بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
kamran
۳ سال پیش
Lovely movie The consciousness level of this movie is high. wish all people were able to undrestand it. The deeper movie's message is not even about environmental issues, it is about spiritual human behavior. As Rumi said life is an illusion and behind all wrongnesses and rightnesses, there is a field. I will meet you there. ❤️
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمود
۳ سال پیش
نمیدونم چرا، ولی این فیلم یه جور عجیبی حال آدم رو خوب می کرد..!!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نیما
۳ سال پیش
این فیلمو باید به هر ایرانی 100 بار تو ماه نشون داد بلکه محیط زیست ما درس بشه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بیننده
۳ سال پیش
فیلمی که به زبان ساده، انسان رو متوجه آفرینش و خلقت میکنه، و اینکه ما چقدر داریم با پیروی کورکورانه از سبک زندگی غربی، به خودمون و طبیعت آسیبهای جبران ناپذیری وارد میکنیم. به این فیلمها باید جایزه تعلق بگیره، نه فیلمهای خشونت باری که باز به تقلید از هالیوود در ایران رواج پیدا کرده و جامعه را به تباهی و فساد میکشونه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بیننده
۳ سال پیش
یکی از بهترین فیلمها از هر لحاظ. باید همه جای دنیا نشان داده بشه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
mrr
۳ سال پیش
هر وقت از شما نظر خواستن که چرا نازنین بیاتی و سحر قریشی و میلاد کی مرام و ....به چه دلیل انتخاب میشن بیا نظر بده. نازنین بیاتی خیلی هم خوب بازی میکنه. شما برید دربندو نگاه کنید بیاید ببینم چی میگید. ضمنا نازنین بیاتی سومین زن پولساز سینمای ایران هست تو سال گذشته. با هر سرچ کوچیکی قابل دسترسیه این موضوع. بعد شما میای اینجا اظهار فضل میفرمایی؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
gyu
۳ سال پیش
با عرض پوزش نازنین بیاتی خیلی هم با احساس و واقعی بازی میکنه. ضمنا رخ دیوانه فیلم خوبی بود. چه با نازنین بیاتی چه بی اون. ضمنا میشه بگید نازنین بیاتی چی کار کرده که فیلم رخ دیوانه رو خراب کردن؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عطیه
۳ سال پیش
هیچ وقت از دیدن یه فیلم اینقدر به وجد نیومده بودم. واقعا ارزش دیدن داره. هم بخاطره بازی هنرمندانه دو شخصیت اصلی داستان و هم بخاطره ارزش و اهمیت حفظ مسائل زیست محیطی. فیلم فوق العاده تاثیر گزار و بی نظیری بود. از آقای تبریزی بخاطره بها و ارزش دادن به محیط زیست تشکر و قدردانی ویژه میکنم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمدرضا پناهی
۳ سال پیش
لیلی با من است به نظر من بهترین اثر آقای تبریزی میباشد . و قابل قبول...طعم شیرین خیالی یک فیلم مستند برای طبیعت و واقعا خیالی بیش برای ما ایرانیان نیس.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد اسماعیلی
۳ سال پیش
جالب بود!!!! با اینکه فیلمش اشکال داشت و منتقدا خیلی از مسائل رو واقعا درست گفتن ولی این فیلم یجور عجیبی حال آدمو خوب میکرد!!! دوسش داشتم دلنشین و احساس برانگیز بود!! مسئله محیط زیستم که خیلی خیلی مهمه و تو ایران اصلا بهش اهمیت داده نمیشه حتی اگه فیلمش بد باشه ولی همین یه نکته که به محیط زیست پرداخته بود که موضوع روز دنیاس خیلی عالی بود! دستشون درد نکنه!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فائزه امین الرعایائی
۳ سال پیش
بسیار فیلم دلنشینی بود. هرچند خاص بود و در ابتدا ارتباط برقرار کردن باهاش سخت اما متفاوت و بسیار مثبت بود. هیچ نکته منفی در فیلم ندیدم. به همه چیز دقیق و ظریف تو.جه شده شده بود. بسیار آموزنده بود. جدا از نکات زیست محیطی که تذکر هرروزه اش واجبه، رفتارهای خانوادگی، احترام به زن، رفتار دوستانه و بسیار صمیمانه و محترمانه بین پدر و دختر، نوع لباس ها که همگی سنتی و ایرانی و زیبا بودند، نمایش زندگی ایرانی و اصالت یک خانواده اصیل و نمایش جنبه های مختلفش از نوع مبل ها و شیرینی و شکل آشپزخونه و گل ها و غیره همه عالی بودند. واقعا از دیدنش لذت بردم. متشکرم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه
۳ سال پیش
من یه گیاه شناسم. فیلم واقعاً عالیییییییییییییییییییییییییی بود. ممنون آقای کمال تبریزی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محي
۳ سال پیش
فيلم عجيبي بود. در طول تماشا دچار احساسات گوناگوني شدم، از پشيموني انتخاب گذراندن شب آخر هفته ام با چنين فيلمي گرفته، تا تعجب درباره ذهن ساده نويسنده، انتخاب بازيگر، روند داستان، اينكه شايد منم بايد راجع به استفاده از دستمال كاغذي تجديد نظر كنم، پايان عجيب معناگرا و در آخر چيزي كه همه ي اين احساساتو عجيب تر مي كنه، حسه به شدت عجيب آخر فيلمه كه با رايحه آهنگ پاياني يه حاله عجيب به آدم ميده. يه حال خوبه عجيب. با نظرات عاطفه، عليرضا و پيمان هم موافقم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهرام
۳ سال پیش
با نظر اقای فراستی موافقم..... البته لهجه کرمانی فیلم شیرینتر کرده...
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
میثم
۳ سال پیش
بسیار عالی بود, جای تعجب داشت فیلمی در رابطه با اینده زمین تو ایران ساخته شه.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا
۳ سال پیش
من یکی از افرادی هستم که بسیار دغدغه محیط زیست را دارم و تا بحال هرگز فیلمسازی را تا به این حد متعهد به این موضوع که یکی از مباحث روز رسانه های کشورهای پیشرفته است ندیدم. امیدوارم توسط افراد زیادی دیده بشه و توصیه های بسیار مهم اون جدی گرفته بشه. بینهایت از آقای تبریزی که یکی از متعهد ترین سینماگران این روزگار به مسایل اجتماعی هستند ممنونم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ليلا
۳ سال پیش
فيلم خوب فيلميه كه حال آدمو خوب كنه. اين فيلم حالمو خوب كرد، البته صرف نظر از بازي نازنين. موسيقي پاياني عالي بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مينا
۳ سال پیش
وقتي يك فيلم ميخواهد در مورد موضوعي مثل محيط زيست باشه ساختنش و پيام رسانيش ظرافت و مهارت ميخواد كه به نظر من اين فيلم شرايطش رو داشت. زيبا بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali nori
۳ سال پیش
خیلی فیلم زیبا و دلنشینی بود مخصوصا آخراش
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حمید
۳ سال پیش
خیلی خوب بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی
۳ سال پیش
همین که تو فیلم نازنین بیاتی هستش فیلم خوبیه من با بقیه کار ندارم ولی دوبازیگر اصلی فیلم خیلی خوب هستن داستان فیلم هم خیلی شاید قوی نباشه ولی سرگرم کنندس
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محسن
۴ سال پیش
منم موافقم نازنین بیاتی دقیقا مثل سحر قریشی و میلاد کی مرام و کلا بازیگرهایی هست که مشخص نیست به چه علت انتخاب می شوند ولی واقعا به شدت مصنوعی و بی احساس بازی می کنند. فیلم خیلی شعاری بود یعنی به قول دوستم فقط کم مونده بود بابابرقی بیاد وسط فیلم بگه مصرف بی رویه کار خیلی بدیه. درسته که باید فرهنگسازی حفظ محیط زیست بشه ولی این راهش نیست.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
همشهری
۴ سال پیش
فیلمی خیالی برای شیرین البته-بازی حسینی مثل همیشه خوب در عوض نازنین بیاتی مثل همیشه بد-متفاوت تقریبا-دارای یکی -دو -پلان باحال خواستگاری و حمام برادر شیرین که با ظرافت خاصی که مختص کمال خان تبریزی ست ساخته شده-البته دقیق باید دید....در کل سوزه های این چنینی در کشور ما خیالی ست-در اخر ارزش وقت گذاشتن داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مریم
۴ سال پیش
فیلم فوق العاده زیبایی بود. بلکه یادمون نره نه تنها نسبت به زمین و محیط زیست که نسبت به همه ی ارزش های انسانی و اخلاقی در حال فراموشی مسئولیم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مينا
۴ سال پیش
بد نبود ولى موضوع خيلى خاصى نداشت٠بهترين فيلم رخ ديوانه بوده تا الان
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
زهرا
۴ سال پیش
اتفاقا بازی نازنین بیاتی نه تنها در این فیلم بلکه در همه فیلم هاش خیلی خوب بوده.اقا یاسر اگه اطلاعاتتون در مورد ایشون زیاد باشه باید بدونید که تو اولین فیلم خودش نقش اصلی بازی کرده و نامزدسیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ياسر
۴ سال پیش
جداي از شعاري بودن و بازي مثل هميشه بد نازنين بياتي زياد فيلم بدي نيست. نازنين بياتي رخ ديوانه رو هم خراب كرد. من نمي دونم به چه علت از ايشون استفاده ميشه وقتي اينقدر مصنوعي و بي حس و يخ بازي مي كنند ؟
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نوشین
۴ سال پیش
چقدر بعضیا بی رحمانه قضاوت می کنن! درسته یکم انیمیشن هاش زیاد بود و گاهی وقت ها هم بی مزه! اما فیلم قشنگی بود. من که احساس و حال خوبی داشتم بعد از دیدنش. در ضمن چقدر خوب که این فیلم ها ساخته بشه و تلنگری بشه برامون. اگر یکمی هم تاثیر داشته باشه خیلی خوبه. بازی خانوم بیاتی هم اونقدرا بد نبود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مصطفا
۴ سال پیش
من رفتم سینما از شانس ما سالن های دیگه فیلم ها شروع شده بود و ناچار رفتیم واسه دیدن همین نمی دونم چیه خیال . ولی واقعا فیلم مضخرفی بود وووووووووووویع کاش تام و جری پخش می کردن. در کل من تو مدت پخش فیلم چون پیشنهاد خودمم بود ناچار مجبور به خرید کلی تنقلات واسه هیئت همراه شدم که نکنه از فیلم گله کنن.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
م ع
۴ سال پیش
من فیلم مارمولک، لیلی با من است، جدایی نادر و سیمین رو بارها دیدم. و هر بار با لذتی بیشتر دوباره میبینمشون. ولی این فیلم رو از همون دقایق اول میخواستم ترک کنم همونجایی که یهو تصاویر کارتونی شد و داشت تخیلات شیرین رو نشون میداد و آزاردهنده تر که این تکنیک استفاده از کارتون بارها تو فیلم اتفاق افتاد. کارتونهایی که خیلی بیمزه و بیمعنا بود برام.دیالوگهای لوس و اعصاب خوردکنی که شهاب حسینی داشت. یه فیلم کاملا تبلیغاتی که میخواد به زور مفهوم حفاظت از محیط زیست رو تو مختون فرو کنه.و یه داستان مسخره عشق و عاشقی رو هم چپوندن وسط فیلم.خیلی "مستقیم" بیشتر وقت فیلم میاد توضیح میده که پلاستیک زیاد چیز بدیه و آب باید کم مصرف شه و ماشینتونو باید مرتب سرویس کنید ... آخه این هنر نیست واقعا.من خوشم نمیاد که اونم انقدر مستقیم از رو صندلی سینما این پیام ها رو بگیرم. نیت خوبیه ولی هنر نیست. یه فرم بدین به بییننده ها ببینین چند نفرشون بعد از دیدن این فیلم میرن همون کارایی که تو فیلم تبلیغشو کردین رو انجام بدن.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عاطفه
۴ سال پیش
به نظرم در رابطه با محیط زیست که فاجعه کنونی زمان ما و خصوصا کشور ماست فیلم بسیار خوبی بود. فقط باید یکم واقع بینانه تر می کردن! تو دانشگاه های ما کسی شال نمی پوشه! در کل فیلم خوبی بود!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیما
۴ سال پیش
از آقای تبریزی واقعا بعید بود چنین فیلمی بسازد بسیار ضعیف بود معنی فیلم چی بود دلم که پول بلیطی که دادم سوخت. مجله به جایش می خریدم بهتر می بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
نیکی
۴ سال پیش
فیلم مستند به نظرم درباره محیط زیست بسیار جذاب تر این فیلم سینمایی هست . بازی بسیار ضعیف . موضوع نه چندان جذاب . فیلم به کل تبلیغاتی .... واقعا واقعا بد بود . همه توی سینما منتظر بودند تموم بشه و درا باز بشه . اخرای فیلم صدای اه چرا تموم نمیشه کل سالنو گرفته بود . من و همسرم نیم ساعت اصن به خواب کامل رفتیم . چون بلیط ایران برگر گیرمون نیومد گفتیم بریم اینو ببینیم چون کمال تبریزی کارگردان مطرحی بود و اینطور چیزی انتظار نمیرفت . دوستان به هبچ وجه وقت خودتونو تلف نکنید با این فیلم . ....واقعا پشیمونم ... حیف وقت خوابم !!!
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ایمان
۴ سال پیش
این فیلم بیش از حد به سمت شعارزدگی رفت و همینطور بازی بسیار ضعیف نازنین بیاتی از نقاط ضعف فیلم بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
هانیه
۴ سال پیش
نمیدونم چرا همه انتقاد میکنیم ازز این فیلم از بس فیلمای مزخرف و بی سرو ته دیدیم اینا مسخره به نظر میاد من واقعا از این فیلم لذت بردم چون باید فرهنگ سازی بشه به قول یکی از این دوستان باید 50 سال پیش پخش میشد تا همین امروزم هرشب اکران میشد .
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مریم
۴ سال پیش
واقعا وقتی این فیلمو دیدم از شهاب حسینی متنفر شدم خیلی فیلم لوس و بدی بود واقعا 100 دقیقه عمرم الکی تلف شد نصف مردم تو سینما خوابیده بودن چقدر موضوع مسخره ای داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
احسان
۴ سال پیش
فیلم بسیار ضعیفی بود یعنی باورم نمیشد کمال تبریزی ساخته باشه. شهاب بازیش خوب بود ولی نقشش زیاد جالب نبود وگرنه در توانایی شهاب حسینی شکی نیست اما نازنین بیاتی مثل همیشه بد بود . بازی مصنوعی و ابتدایی و مخاطب آزار
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
كاوه
۴ سال پیش
اين فيلم بيشتر برداشت و تبليغ بسيار سطحي از محيط زيست و فرهنگ يه شهر در ايران بود البه مطالعات درستي روي فرهنگ مردم كرمان داشت مثلا دختر دوست بودن افراطي خانواده هاي كرماني و سوء ظن داشتن كرماني ها به مردمان غير بومي كه افرادي كه كرمان و كرماني ها رو هم بشناسند خصوصيات اين هموطنان روخوب نميدونن،ديگر موضوع لحجه كرماني بود كه بازيگراول زن فيلم به ابتذال كشيده بود،جا داشت از بازيگر حرفه اي تر يا فردي بومي استفاده مي شد.حتي بعضي جاها يزدي و كرموني و مشهدي قاطي ميشد!استفاده از لحجه كرماني هرچند شيرين براي مدت زمان يك فيلم خسته كننده بود،با اين انتخاب هادر كل بيشتر يه فيلم چندش آور بود تا آموزنده . بايد كارگرداناني مثل كمال تبريزي اين شأن رو براي خودشون قائل باشن كه فيلم با موضوع سفارشي نسازن.به هر حال يه فيلم فاجعه مثل اين هم نميتونه كمال تبريزي رو براحتي زير سؤال ببره
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آرشام
۴ سال پیش
فیلم خوبی بود محیط زیست هم موضوع خوبیه شهاب و بیاتی هم خوب بودن
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
مهتاب
۴ سال پیش
عالی بود بیاتی هم خوب بازی میکنه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بنده خدا
۴ سال پیش
نازنین بیاتی بازی خیلی خوبی داشت اصلا من 4 تا فیلم که بیاتی بازی کرده دیدم از بهترین فیلم ها بوده یکی دربند که پدیده فجر شد یکی فرشته ها باهم می آیند ویکی هم این فیلم وچهارمی رخ دیوانه که بهترین فیلم ساله
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیما
۴ سال پیش
با نظر شهاب موافقم. نازنین بیاتی در کنار میلاد کی مرام فجایع سینمای این روزهای ما هستند. و اما طعم شیرین خیال. راستش اگر اسم یک کارگردان جوان تر و کم تجربه تر پای کار بود می شد گفت فیلم مناسبیه ولی با توجه به پیشینه و سوابق کمال تبریزی به نظرم کار ضعیفی بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
لطفی
۴ سال پیش
کارهای اقای تبریزی در سینما و شبکه نمایش خانگی سقوط کرده است . در این فیلم فقط بازی خانم نازنین بیاتی به چشم می خورد.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سميه
۴ سال پیش
بهترين فبلمي كه ديدم واقعا ممنونم از اقاي تبريزي كه موضوع به اين مهمي را در غالب داستان عاشقانه مطرح كردند دل عالم اميدوارم ه روز همه متوجه بشن چقدر مراقب تو بودن مهمه....
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شهاب
۴ سال پیش
فیلم در مجموع بد نیست ولی به نظر من دو ایراد اساسی دارد. یک اینکه بیش از حد به سمت شعارزدگی و آموزشی بودن رفته و دوم بازی بسیار بسیار بسیار بد و تصنعی نازنین بیاتی که براستی بنده درک نمی کنم ایشان در عین ناتوانی و فقدان مهارت بازیگری به چه علت در سینمای ایران و در این نقش های مهم و کلیدی حضور دارند..
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
عاطفه
۴ سال پیش
به نظر منم فیلم هنری نبود، اولشم زد تو ذوقم. بخصوص با انیمیشن مانندش. ولی در کل احساس رضایت کردم. هپی اندم نبود صرفا. چون آخرش به هم نرسیدن، بلکه چون شیرین خیال استاد رو داشت، همون یعنی عشق. نمیگم عای بود یا افتضاح. خوب بود. من حس خوبی دارم از دیدنش. چند تا از فیلمای خوب سینمای ایران و جهان رو هم دیدم. به نظرم این فیلمو اگر تو سینما ندیدی، تو خونه بگیرید ببینید. ارزش یه بار دیدنو داره.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ