نقد فیلم های ایرانی
مردم اندر حسرت پایان خوش ! *

احسان آجورلو

نقد فیلم سرخ پوست, The Warden, مردم اندر حسرت پایان خوش ! *

خنثی، پراکنده گو، بی منطق و فاقد اصالت قوع!

کاوه قادری

نقد فیلم کار کثیف, خنثی، پراکنده گو، بی منطق و فاقد اصالت قوع!

رنجِ بي‌زبان

مسعود ریاحی

نقد فیلم حیوان, AniMal, رنجِ بي‌زبان

حالا زهرمار هم که نه…

مدیسا مهراب پور

نقد فیلم زهرمار, حالا زهرمار هم که نه…

وقتی توهم عقیده ،عشق را ترور کرد

فرهاد ترابی

نقد فیلم شبی که ماه کامل شد, Night of the Full Moon, وقتی توهم عقیده ،عشق را ترور کرد

تجملِ بی مورد

یاسمن خلیلی فرد

نقد فیلم ما همه با هم هستیم, we are together, تجملِ بی مورد

زایش

یاسمن خلیلی فرد

نقد فیلم به دنیا آمدن, Being born, زایش

همه فرزندان من *

احسان آجورلو

نقد فیلم آشغال های دوست داشتنی, همه فرزندان من *

لرزاننده دکور هواپیما

هدی مقدسی

نقد فیلم ما همه با هم هستیم, we are together, لرزاننده دکور هواپیما

اما همه راه‌ها به پول‌های پشت پرده ختم می‌شود

مدیسا مهراب پور

نقد فیلم ما همه با هم هستیم, we are together, اما همه راه‌ها به پول‌های پشت پرده ختم می‌شود

نقد فیلم های خارجی
یک نمونه موفق در ژانر تریلر

جیمز براردینلی

نقد فیلم جزیره شاتر, Shutter Island, یک نمونه موفق در ژانر تریلر

هیجان انگیز و دلخراش

راجر مور

نقد فیلم خزیدن, Crawl, هیجان انگیز و دلخراش

آکوافینا در یک درام خانوادگی می درخشد.

بنجامین لی

نقد فیلم خداحافظی, The Farewell, آکوافینا در یک درام خانوادگی می درخشد.

پیش داورانه با پایانی عجیب

پیتر بردشاو

نقد فیلم عطر: داستان یک قاتل, Perfume: The Story of a Murderer, پیش داورانه با پایانی عجیب

یک کمدی دبیرستانی جذاب و شیرین

ای.او اسکات

نقد فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه, Spider-Man: Far From Home, یک کمدی دبیرستانی جذاب و شیرین

بیشتر از اینکه ترسناک باشد دلهره آور است

جان دفوره

نقد فیلم میدسامر, Midsommar, بیشتر از اینکه ترسناک باشد دلهره آور است

گاهی مرگ بهترین انتخابه

آرش پارساپور

نقد فیلم قبرستان حیوانات خانگی, Pet Sematary, گاهی مرگ بهترین انتخابه

گستاخانه ، تکراری و بی ارزش

درک اسمیت

نقد فیلم بازی بچگانه, Child's Play, گستاخانه ، تکراری و بی ارزش

«کفرناحوم» مرزی بین سیاهی و واقعیت

محمدرضا چاوشی

نقد فیلم کفرناحوم, Capernaum, «کفرناحوم» مرزی بین سیاهی و واقعیت

نقش آفرینی بسیار خوب رایان گاسلینگ و میشل ویلیامز

پیتر بردشاو

نقد فیلم ولنتاین غمگین, Blue Valentine, نقش آفرینی بسیار خوب رایان گاسلینگ و میشل ویلیامز

پربازدیدترین نقدها
پربازدیدترین مقالات
«رامبد خان» و تئوری«هر که هر کجا خواست زایمان کند»

«رامبد خان» و تئوری«هر که هر کجا خواست زایمان کند»

از منظر حقوقی فضایی که تعمدا در منظر عموم قرار داشته باشد، حریم خصوصی نیست و حتی اگر برملا شدن چنین ...

تصویر-مکان-فیلم(جلسه هجدهم)

تصویر-مکان-فیلم(جلسه هجدهم)

فصل سوم  مبحث امروز  فیلم-مکان-تصویر (جلسه هجدهم ) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی ادامه ...

توقیفی های تاریخ سینما

توقیفی های تاریخ سینما

فیلمهایی که رنگ پرده را ندیدن .. "قسمت اول"

گونه های فیلم (جلسه پنجم)

گونه های فیلم (جلسه پنجم)

فصل چهارم  مبحث امروز  گونه های فیلم (جلسه پنجم) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی فیلم ...

گونه های فیلم (جلسه هفتم)

گونه های فیلم (جلسه هفتم)

فصل چهارم  مبحث امروز  گونه های فیلم (جلسه هفتم) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی گونه ...