نقد فیلم های ایرانی
«ساز‌های ناکوک» با اصول سینمایی

افشین علیار

نقد فیلم سازهای ناکوک, «ساز‌های ناکوک» با اصول سینمایی

پایمال کردن مردانگی زیر ژست زنانه

افشین علیار

نقد فیلم روزهای نارنجی, Orange Days, پایمال کردن مردانگی زیر ژست زنانه

آیا در واقعیت جهان با تو می‌رقصد؟!

ادهم شایان

نقد فیلم جهان با من برقص, Dance with me!, آیا در واقعیت جهان با تو می‌رقصد؟!

به تایلند خوش آمدید

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم لتیان, Latyan, به تایلند خوش آمدید

از آغاز «تا ابد» سست و نابلد

افشین علیار

نقد فیلم تا ابد, از آغاز «تا ابد» سست و نابلد

نسل تفریق را چه به حفظ جدول ضرب؟

حامد مظفری

نقد فیلم هایلایت, Highlight, نسل تفریق را چه به حفظ جدول ضرب؟

سینمای ساده

عباس مدحجی

نقد فیلم کیارستمی و عصای گمشده, Kiarosatmi and His Missing Cane, سینمای ساده

بحران در گذشته‌ای فراموش‌نشدنی

افشین علیار

نقد فیلم دوئت, DUET, بحران در گذشته‌ای فراموش‌نشدنی

وجهی کمتر دیده شده از دفاع مقدس

افشین علیار

نقد فیلم آبادان یازده 60, abadan 1160, وجهی کمتر دیده شده از دفاع مقدس

«گیلدا» فیلم سینمایی یا نمایش رادیویی!

افشین علیار

نقد فیلم گیلدا, Gilda, «گیلدا» فیلم سینمایی یا نمایش رادیویی!

نقد فیلم های خارجی
دوئل

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم ناخودآگاه, Unhinged, دوئل

ناقص و فراموش‌شدنی

تئو باگبی

نقد فیلم دزد صادق, Honest Thief, ناقص و فراموش‌شدنی

نقبی بر «TENET»

زهره نبی زاده

نقد فیلم تنت, Tenet, نقبی بر «TENET»

قربانیان خدا

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم همیشه شیطان, The Devil All the Time, قربانیان خدا

زامبی خود ما هستیم

مانولا دارگیس

نقد فیلم قطار بوسان 2: شبه جزیره, Train to Busan 2: Peninsula, زامبی خود ما هستیم

زنی تحت تأثیر -قرار می‌دهد-

امیرحسین بهروز

نقد فیلم خاکستر خالص ترین سفید است, Ash Is Purest White, زنی تحت تأثیر -قرار می‌دهد-

پتینسونِ نفرت‌انگیز

پیتر بردشاو

نقد فیلم همیشه شیطان, The Devil All the Time, پتینسونِ نفرت‌انگیز

برای هم کافی باشید

ای.او اسکات

نقد فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند, Bill & Ted Face the Music, برای هم کافی باشید

توجیه گری یک ذهن جنایت کار

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم شکستگی, Fractured, توجیه گری یک ذهن جنایت کار

آینده دست خود ما است

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم انولا هولمز, Enola Holmes, آینده دست خود ما است

پربازدیدترین نقدها
"ما با مرگ می رقصیم!"

"ما با مرگ می رقصیم!"

نقد فیلم جهان با من برقص, Dance with me!, "ما با مرگ می رقصیم!"

نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

نقد فیلم 23 نفر, The 23, نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

شک و شرم

شک و شرم

نقد فیلم شکار, the hunt, شک و شرم

فوران ابتذال

فوران ابتذال

نقد فیلم شاه کش, Kingslayer, فوران ابتذال

سکوت مطلق

سکوت مطلق

نقد فیلم جن زیبا, Beautiful Jinn, سکوت مطلق

سرنوشت گمشده

سرنوشت گمشده

نقد فیلم ماجرای نیمروز 2: رد خون, سرنوشت گمشده

عالی یا افتضاح؟

عالی یا افتضاح؟

نقد فیلم هجوم, Invasion, عالی یا افتضاح؟

چگونه بودن؟! مسئله این است!

چگونه بودن؟! مسئله این است!

نقد فیلم همبستگی, Coherence, چگونه بودن؟! مسئله این است!

رازهای پردردسر

رازهای پردردسر

نقد فیلم هزارتو, Labyrinth, رازهای پردردسر

همه چیز از یک سوراخ شروع شد

همه چیز از یک سوراخ شروع شد

نقد فیلم زیر نظر, Under The Supervision, همه چیز از یک سوراخ شروع شد

پربازدیدترین مقالات
موسیقی، روح سینما

موسیقی، روح سینما

در اینجا به معرفی برترین آهنگسازان معاصر سینما میپردازیم، همچنین سبک ها پروژه ها و اطلاعاتی راجع به موسیقی ...

فیلم پلتفرم

فیلم پلتفرم

نشانه ها...

تلاش کردیم مخاطبان اصلی فیلم مستند را افزایش دهیم

تلاش کردیم مخاطبان اصلی فیلم مستند را افزایش دهیم

مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می گوید تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا از راه های مختلف، ...

تصویر-مکان-فیلم(جلسه هفدهم)

تصویر-مکان-فیلم(جلسه هفدهم)

فصل سوم  مبحث امروز  فیلم-مکان-تصویر (جلسه هفدهم ) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی رنگ ...

توسعه دیپلماسی در جشنواره جهانی فیلم فجر

توسعه دیپلماسی در جشنواره جهانی فیلم فجر

   جشنواره جهانی فیلم فجر به مدت 9 روز با حضور بیش از 350 سینماگر از 78 کشور دنیا در تهران برگزار شد، ...