نقد فیلم های ایرانی
پاشش با دِبی بالای وایتکس بر پیکره سلبریتی‌های متصل به «ستاره چیز مرب ...

حامد مظفری

نقد فیلم یلدا, پاشش با دِبی بالای وایتکس بر پیکره سلبریتی‌های متصل به «ستاره چیز مربع»!!

بورژواهای آنارشیست

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم شیطان وجود ندارد, There Is No Evil, بورژواهای آنارشیست

همه فیلم‌تان را ادا برداشته!

محمدعلی محمدپور

نقد فیلم مسخره باز, Maskhare Baz, همه فیلم‌تان را ادا برداشته!

پسرکشی؛ پرکشش ، پرگره و غافلگیر کننده

حامد مظفری

نقد فیلم پسرکشی, filicide, پسرکشی؛ پرکشش ، پرگره و غافلگیر کننده

پسرکشی فاصله جبر تا اختیار

روح الله حسینی

یادداشتی بر فیلم پسرکشی, filicide, پسرکشی فاصله جبر تا اختیار

انکار جنسیت

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم خانه پدری, انکار جنسیت

همراهانِ بی راه

امیرحسین بهروز

نقد فیلم هندی و هرمز, همراهانِ بی راه

کلاف سردرگم «پسرکشی»!

افشین علیار

نقد فیلم پسرکشی, filicide, کلاف سردرگم «پسرکشی»!

خواستنی که انگار توانستن از کار درنیامده است

مجتبی گلستانی

نقد فیلم جهان با من برقص, Dance with me!, خواستنی که انگار توانستن از کار درنیامده است

مردی که گفت نه

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم غلامرضا تختی, مردی که گفت نه

نقد فیلم های خارجی
خرده‌ایده‌هایی که رفیق نیمه‌راه داستان هستند!

کاوه قادری

نقد فیلم نغمه های عرب, Arab Blues, خرده‌ایده‌هایی که رفیق نیمه‌راه داستان هستند!

داستانی جذاب درباره‌ی موسیقی

جاستین چانگ

نقد فیلم نت بالا, The High Note, داستانی جذاب درباره‌ی موسیقی

ترکیبی مناسب از فانتزی و اکشن

جیمز براردینلی

نقد فیلم نگهبانانی از دیرباز, The Old Guard, ترکیبی مناسب از فانتزی و اکشن

ادای احترامی غم‌انگیز به قربانیان جنگی

پیتر بردشاو

نقد فیلم سگ تازی, Greyhound, ادای احترامی غم‌انگیز به قربانیان جنگی

وجدان مزاحم

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم باید می رفتی, You Should Have Left, وجدان مزاحم

غیرماندگار اما دوست داشتنی

برایان لوری

نقد فیلم پسران بد تا ابد, Bad Boys for Life, غیرماندگار اما دوست داشتنی

نامه‌ای سرگشاده به ویل فرل

بری هرتز

نقد فیلم مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش, Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga, نامه‌ای سرگشاده به ویل فرل

ریچی در طراحی مد بهتر از فیلم‌سازی است

جاستین چانگ

نقد فیلم آقایان, The Gentlemen, ریچی در طراحی مد بهتر از فیلم‌سازی است

شکستن تابو

علی رفیعی وردنجانی

نقد فیلم کاپون, Capone, شکستن تابو

اسرار گنج دره جنی

آرش پارساپور

نقد فیلم آرتمیس فاول, Artemis Fowl, اسرار گنج دره جنی

پربازدیدترین نقدها
"ما با مرگ می رقصیم!"

"ما با مرگ می رقصیم!"

نقد فیلم جهان با من برقص, Dance with me!, "ما با مرگ می رقصیم!"

سکوت مطلق

سکوت مطلق

نقد فیلم جن زیبا, Beautiful Jinn, سکوت مطلق

فوران ابتذال

فوران ابتذال

نقد فیلم شاه کش, فوران ابتذال

نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

نقد فیلم 23 نفر, نگاهی به فیلم ۲۳ نفر

سرنوشت گمشده

سرنوشت گمشده

نقد فیلم ماجرای نیمروز 2: رد خون, سرنوشت گمشده

شک و شرم

شک و شرم

نقد فیلم شکار, the hunt, شک و شرم

عالی یا افتضاح؟

عالی یا افتضاح؟

نقد فیلم هجوم, Invasion, عالی یا افتضاح؟

رازهای پردردسر

رازهای پردردسر

نقد فیلم هزارتو, Hezartoo, رازهای پردردسر

از لحاظ روشنفکری پیروز و از لحاظ اخلاقی صادق / نقدی بر فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری

از لحاظ روشنفکری پیروز و از لحاظ اخلاقی صادق / نقدی بر فیلم «خانه پدری» ...

نقد فیلم خانه پدری, از لحاظ روشنفکری پیروز و از لحاظ اخلاقی صادق / نقدی بر فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش ...

همه چیز از یک سوراخ شروع شد

همه چیز از یک سوراخ شروع شد

نقد فیلم زیر نظر, Under The Supervision, همه چیز از یک سوراخ شروع شد

پربازدیدترین مقالات
آخرین نفس های سینمای ایران

آخرین نفس های سینمای ایران

فریدون جیرانی آشکارا از سریال هایی مثل دل ساخته منوچهر هادی و همگناه و مطرب ساخته مصطفی کیایی دفاع می ...

برسد به دست لیلا حاتمی

برسد به دست لیلا حاتمی

برسد به دست لیلا حاتمی تازه ترین رمان سعید محسنی است . رمانی که سعی در متفاوت بودن دارد و برای اثبات ...

همیشه هم پای یک مرد درمیان نیست!

همیشه هم پای یک مرد درمیان نیست!

تاثیر انکارنشدنی کارگردان‌های زن بر تاریخ صنعت فیلم‌سازی جهان

گونه های فیلم (جلسه اول)

گونه های فیلم (جلسه اول)

فصل چهارم  مبحث امروز  گونه های فیلم (جلسه اول) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی تا اینجا ...

تصویر-مکان-فیلم(جلسه یازدهم)

تصویر-مکان-فیلم(جلسه یازدهم)

فصل سوم  مبحث امروز  فیلم-مکان-تصویر (جلسه یازدهم) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی از ...