ورود / عضویت
برای ورود یا ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی کند. داستان «متری شش و نیم» داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است... (تماشای این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی‌شود)

معرفی کامل فیلم

نظر شما چیست؟

عکس‌های فیلم متری شیش و نیم

نقدهای کوتاه متری شیش و نیم

هدی مقدسی
ساختن چنین فیلم‌هایی با رویکردی رئالیسم محض آنقدرها به مذاق مخاطب ایرانی خوش نمی‌آید، اما انتخاب موضوعی واقعی، با رویدادهایی واقع‌گرایانه و اضافه کردن ملودرام سینمایی نئورئالیسمی می‌سازد که تمام عناصر، واقعی جلوی دوربین چیده شده‌اند و پذیرفتن تلخی و رنج ادم‌های واقعی مقابل دوربین با چاشنی درامی پلیسی همراه می‌شود.استفاده از نابازیگرانی که واقعا درگیر اعتیاد هستند و چیدمان درستشان مقابل دوربین -که قدرت مدیریت کارگردان جوان را بیشتر و بیشتر به رخ می‌کشد- واقعه را بهتر و ملموس‌تر نشانمان می‌دهد.
آرش پارساپور
شروع کوبنده فیلم، نوید بخش دیدن یک فیلم سینمایی قوی است اما متاسفانه چنین نیست. فیلم جدید سعید روستایی بازهم به معضل اعتیاد نگاه می‌کند ولی این بارنه در قالب یک داستان خانوادگی بلکه در قالب یک فیلم درام کمی تا قسمتی پلیسی. سعید روستایی از منظر فنی در فیلم خود هیچ چیزی کم نگذاشته، او بهترین قاب‌های تصویر را برای به تصویر کشیدن داستانش انتخاب می‌کند. فیلمبرداری و تدوین فیلم بی نقص صورت گرفته و موسیقی هم که برای تک تک صحنه‌ها انتخاب و خلق شده حال و هوای آن سکانس را دوچندان می‌کند. در واقع باید گفت که فیلم جدید سعید روستایی اگر این تیم بازیگری قوی را نداشت در حد یک فیلم ضعیف تلقی می‌شود اما با وجود بازیگران قوی، فیلمساز توانسته مشکلات شدید فیلمنامه بی‌محتوا و کاراکترهای مقوایی خود را لاپوشانی کند
محمدرضا مقدسیان
«متری شیش و‌نیم» بهانه‌ای‌ست برای به رخ کشیدن توان سعید روستایی در کارگردانی و تسلط او در سر و شکل دادن به سکانس‌های بزرگ، پرزحمت و البته دشوار سینمایی. سعید روستایی در «متری شیش و نیم» از منظر کارگردانی تلاش در ساخت یک فیلم پلیسی در حد استانداردهای جهانی دارد و در بخش فیلمنامه‌نویسی در تلاش‌ست یک دوقطبی پلیس خاکستری و خلافکار دوست‌داشتنی را سر و شکل دهد، که در اولی تا حد خوبی موفق بوده و در دیگری نمی‌توان قضاوتش کرد. ورنه در مرحله اجرا و بازی دوقطبی نوید محمدزاده و پیمان معادی را نمی‌توان به خاطر نسپرد.دو قطبی‌ای که اگر جرح و‌تعدیل‌های نسخه فعلی در کار نبود بهتر و دقیق هم به چشم می‌آمد.
علی نعیمی
متری شش و نیم را به جرات می توان محصول هوش و پشتکار و مردم شناسی فیلمساز دانست. تقابل خیر و شر در متری شش و نیم آنقدر جذاب است و آنقدر مخاطب را در مواجهه با شخصیت های اصلی دچار قضاوت می کند که می توان تا آخرین لحظه حتی برای ناصر خاکزاد دلسوزی کرد و با او همراه شد. ناصر خاکزاد با بازی خوب و درخشان نوید محمدزاده یکی از ماندگارترین شخصیت های سینمایی است که تا امروز در سینمای ایران خلق شده است. ابعاد این ظرافت در شخصیت پردازی آنقدر جذاب و گیرا است که مجال مفصل تری را می طلبد تا بتوان آن را بهتر تحلیل کرد. شخصیتی که در اوج جوانی عمیق است و در جهان پیرامون خود یک ضد قهرمان دوست داشتنی به حساب می آید.
افشین علیار
«متری شش و نیم» برای مخاطب فیلمِ مهمی محسوب می‌شود، کارکردِ موضوعی این فیلم به عنوان یک اثر هشدار دهنده به جامعه می‌تواند دلیل مهم بودنِ فیلم باشد. فیلم دیر به پایان می‌رسد با اینکه می‌شد از پرتی نماها زد، سکانس ملاقات ناصر با خانواده‌اش ملموس نیست و برای فیلم زیادی است.
مدیسا مهراب پور
روستایی در«متری شش و نیم» سعی کرده قبل از هرچیز یک درام ماجراجویانه و سینمایی خلق کند که در ساختارش بسیار مرهون از تاریخ سینما است. «متری شش و نیم» برخلاف رسم کهن سینمای ایران از قانون به مجرم می‌رسد و قهرمان از چارچوب قانونیش صورتی مجرمانه و ضد قانون به‌خود می‌گیرد. این ایده البته در فیلم‌نامه روایت بسیار هوشمندانه‌تر است تا آن‌چه که در اجرای نهایی با آن مواجهیم.
محمود نامی
در یک جامعه از هر نظر سالم و بدون مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و ... اینگونه فیلم‌ها کوچکترین توجهی را جلب نخواهند کرد. صحنه‌های رقت انگیز فیلم «متری شیش و نیم»، امروزه نه تاثری را بر می‌انگیزد، نه اشکی بر چشم جاری می‌سازد، نه حسی برمی‌انگیزد و نه جریانی را خلق می‌کند، این همان زمین لغزنده‌ای است که سعید روستایی به آن توجه نکرده و بی‌مهابا در آن در حال جولان است.
یاسمن خلیلی فرد
«متری شیش و نیم» از برخی جهات نسبت به «ابد و یک روز» فیلم بهتری است و از برخی جهات نوعی پس رفت در کارنامه‌ی سعید روستایی به شمار می‌رود. «متری شیش و نیم» آنقدر حسن دارد که ایرادات مختصرش را پنهان می‌کنند. فیلم ریتم بسیار مناسبی دارد. فیلمساز در روایت‌پردازی کم نمی‌آورد و زنجیره علت و معلولی درام بسیار قدرتمند بنا شده است.
فرهاد ترابی
یک فیلم به شدت خوش ساخت، با یک فیلمنامه دقیق و پر از جزئیات است. قصه سعید روستائی و نوع روایت فیلم، نشان می‌دهد؛ که متری شیش و نیم، بر اساس تحقیقات میدانی دقیق و بررسی پرونده‌ای مختلف، شکل گرفته است. متری شیش و نیم، فیلمی است که با یک بار دیدن، نمی توان از کنارش عبور کرد.
ویدیوهای فیلم متری شیش و نیم
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
آنونس «متری شیش و نیم» همزمان با پخش خانگی
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
تیزر «متری شیش و نیم» بدون ممیزی!
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
آنونس جدید «متری شیش و نیم»
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
«متری شیش و نیم»
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
آنونس جدید «متری شیش و نیم»
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
اولین آنونس فیلم «متری شیش و نیم»
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
سکانسی از «متری شیش و نیم» با بازی نوید محمدزاده
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
مصاحبه با ایرج شهزادی، برنده سیمرغ بهترین صدابرداری ...
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
گیتی قاسمی: از بازی در «متری شش و نیم» پشیمانم
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
نشست خبری فیلم «متری شیش و نیم»
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
هومن بهمنش از تجربه پنج فیلمش در جشنواره می گوید
خبرهای مرتبط
میزان کل فروش سینماهای کشور در سال ۹۸ معادل ۲،۹۹۳،۴۳۷،۴۶۷،۰۰۰ ریال با متوسط بلیت ۱۱۳،۷۷۴ ریال و ۲۶،۳۱۰،۳۸۴ نفر تماشاگر بوده است.
ده فیلم برتر سینمای ایران در سال 98 که توسط کاربران سایت سلام سینما انتخاب شدند و «متری شیش و نیم» سعید روستایی رتبه اول را کسب کرد.
ده فیلم پرفروش سینمای ایران در سال ۹۸ را مرور کرده ایم. «مطرب»، «متری شیش و نیم» و «تگزاس ۲» سه فیلم پرفروش در سالی که گذشت، هستند.
پژمان جمشیدی از میان بازیگران مرد و الناز شاکردوست از میان بازیگران زن، عنوان پرفروش ترین بازیگران سال ۱۳۹۸ را به دست آوردند.
نامزدهای بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

دانلود های پیشنهادی

نظرهای منتشرشده

حامد باتی
یک ماه پیش
در ابتدا شاید حتی در مورد این فیلم نظر دادن هم نیاز به در حد این فیلم بودن داشته باشد ولی من با سطحی پایین و فقط در حد یک بیننده فیلم معمولی که سالهاست عاشق فیلم و سینما هستم و پیگیر آن میتونم بگم که خدا آقای روستایی رو برای سینمای ما حفظ کنه و شانس بیاریم امثال ایشون هرچه زودتر به این سینما که 90% فیلم ها پوچ هستند و کمبود ایشون و آقای سیدی رو زیاد داره این سینما اضافه شوند. این فیلم و یا فیلم مغزهای زنگ زده همه چی دارند یا حداقل من بیننده معمولی رو سیراب می کنند،وقتی نوشته های فیلم میره بالا دلم میخواد دوباره و سه باره فیلم رو ببینم و دفعات بعدی که میبینم انگار بار اول دارم فیلم رو میبینم(ابد و یک روز و مغزهای زنگ زده رو شاید 8-9 بار دیدم)،اگه سینما رفتم و فیلم رو دیدم یا dvd خریدم فیلم رو دیدم خیالم راحته که هرچقدر پول دادم آش خوردم!نه مثل خیلی فیلم ها که دانلود رایگان هم تف سربالاست چ برسه برید 20هزار تومن بابت پول بلیط سینما بدید براشون! دست شما درد نکنه آقای روستایی ، شیر مادرت حلالت باشه و هرچه درآمد از فیلم هات داری هم! کاش بقیه کارگردان ها بیایند و ببینند فیلم یعنی چی؟ و هر مزخرفی رو تو سینما نیاورند به خورد ما ندهند کاش سالی 2-3 تا فیلم فقط اجازه اکران بگیره ولی مثل این فیلم باشه نه توهین به شعور مخاطب جالبه که این کارگردان 2 تا فیلم ساخته هر 2 درباره مشکلات اعتیاد،200 تا فیلم هم دراین باره بسازه به نظر من ایرادی نداره مهم اینه که من بیننده رو صندلی نتونم پلک بزنم نه مثل 90% فیلم های دیگه اگه وسط فیلم شما 1 دستشویی هم برید و برگردید چیزی رو از دست ندادید فیلمی که من رو ساعت ها به فکر فرو ببره علیرغم صحنه های دردآور و ناراحت کننده اش که حال من رو خراب کرده اون فیلم اسمش فیلم هست فیلمی که وقتی وقتی تیتراژ پایانی میره پاهات توان بلند شدن از صندلی رو نداره هنگ کردی غرق شدی تو فیلم فکر میکنی تو 1 دنیای دیگه ای اینقدر گیرایی فیلم بالا بوده اون فیلم اسمش فیلمه سپاس آقای روستایی که هستی و از این فیلم زیبا
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد پنهان
۳ ماه پیش
2 جای مهم فیلم که سانسور شد بود این بود که بازیگر نقش اول یعنی پیمان معادی به خاطر سختی کارش* زن او تصمیم میگیرد از او جدا شود ولی بخاطر بچه شان از هم جدا نمیشوند . و در اخر فیلم اگه یادتون باشه بعد از اینکه نویدمحمد زاده را اعدام می کنند نشون می دن که پیمان معادی داخل ماشینش است ... ولی لحظه ای سانسور می کنن بین همین سکانس ها است .در ان سکانس پیمان معادی از شغلش استفا می دهد و یه نفر دیگه جای او را می گیرد
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فاطمه بهرامی
۴ ماه پیش
فوق العاده ترین فیلمی که تا به حال دیدم اگه بدتون می یاد نگاهدنکنید اجباری نیست واقعا عاللللللللللییییییی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمدرضا مهدوی
۵ ماه پیش
بهترین فیلم سینمایی ایرانی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Mohamad mirzaali
۶ ماه پیش
تبریک میگم به تهیه کننده.و کارگردان. وکلیه دست اندر کاران این فیلم زیبا .و واقعی .این است واقعیت این جامعه.و غیر واقعی بودن نقش ماموران هم بود .بقول معروف این چیزا فقط واسه تو فیلم هاست
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali shahnori
۷ ماه پیش
عالی عالی عالی بود چقدر این پیمای معادی خوبه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهنام زنگی ابادی
۸ ماه پیش
فیلمنامه قوی انتخاب بازیگران توانمند و تیم قدرتمند باعث شده که این فیلم در زمره بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار بگیره و افسوس بدلیل سانسور قسمت هایی از اندیشه نویسنده .
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
احسان پشت مشهدی
۱۰ ماه پیش
https://fararu.com/fa/news/414590
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۱۰ ماه پیش
آخه چی بگم عالی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا ایمانی
۱۰ ماه پیش
فیلمنامه خطی و ضعیف
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آتنا اصغریان
۱۰ ماه پیش
یک فیلم قوی،پرکشش و با بازی خوب نوید محمد زاده و نقش آفرینی قوی پیمان معادی عزیز بسیار بسیار بسیار توصیه میکنم ببینید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۱۰ ماه پیش
بسیار عالی و بی نظیر
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Helia Parsayi
۱۰ ماه پیش
چه قدر نوید در بازیگری حرفه ای هست : )
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۱۰ ماه پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۱۰ ماه پیش
یکی از بهترین فیلم هایی که تاحالا دیدم.....عالی بود و خارق العاده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی علا قه بند
یک سال پیش
سلام فیلم بدی که ساختید ایرو هرچه مرده بریده فیلم توی قبرستون پرنشه حیف اون ادم گداشنه جلوی رحمان 1400گرفت فیلم سطع رباله ازد کرد وای وای افسوس جلوی متر شش نم نتونست بگیرند افسوس مو تا سفم برای ادم لجباز یک دنده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
محشر بود و با بازی های درخشان پیمان معادی و نوید محمدزاده 👍👍👍👍👍
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهجت کردستانی
یک سال پیش
جناب روستایی همه کارهاشون زیبا و عالی .من متری شیش و نیم اول بدون سانسور رو دوست داشتم تمام حرفهای ناصر و دیگر عزیزان تا دو روز تو افکار م تحلیل میشد و شاهکار بود .ولی سانسورها و ضبط مجدد بعضی سکانس ها حس و حال اولی را نداد بهم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین
یک سال پیش
8 از 10
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
فیلم متری شیش و نیم را میتوان دومین قسمت از مجموعه کارهای سعید روستایی در واکاوی و آسیب شناسی اعتیاد دانست. معضلی که با چشم نکته‌بین فیلم‌ساز، گرچه معلول جامعه است اما متاسفانه مواد مخدر، بدون در نظر گرفتن انسانی که به آن مبتلاست دیده می‌شود و این تقابل و نگاه حذفی اگر به زنده به گور شدنِ مبتلا هم منجر شود غریب نیست! (سکانس اول فیلم) فیلم متری شیش و نیم، بر خلاف ظاهر دزد و پلیسی‌اش، یک اثر ارزش‌مدار و یک‌سویه نسبت به معضل اعتیاد محسوب نمی‌شود و حتی به نظر نگارنده، بخش اعظم لبه تیز منتقد فیلم متوجه دستگاه پلیس و قوه قضائیه به عنوان قوای بازدارنده اعتیاد است و پلیسِ داستان را به عنوان شخصیتی خاکستری بازنمایی می‌کند! در حقیقت کارگردان فیلم نه تصویری قهرمانانه از پلیس ارائه می دهد- با وجودی که در نهایت و در ظاهر مسلط است- و نه مجرم و معتاد را در قامت ضدقهرمان ترسیم می کند. معرفت پلیس از یک معتاد به هیچ‌ روی انسان محور نیست و تنها متوجه خود مواد است. صحنه جالب اسکن از حسن دلیری در فرودگاه از تمام بدن مجرم به جز چشم و سر او که نمادی از ذهن و روانش است، به خوبی این نگاه را نشان می‌دهد. فیلم با زیرکی، آسیب‌های روانی و فرهنگی مشترکی را که ناشی از بی‌عدالتی‌های اجتماعی‌اند، در هر دو قشر پلیس و مجرم به تصویر می‌کشد. خشونت، آدم‌فروشی، کوته‌بینی و عقده‌‌هایی که بر روی دیگری خالی می‌شود، تقریباً به طور یکسان در رفتار پلیس‌ها و مجرمین فیلم به چشم می آید و تنها به آن سبب که گروهی از این آسیب دیدگان، در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند و گروهی در لباس نیروی انتظامی؛ خطی فرضی برای صف‌آرایی و ارزش‌گذاریِ خام خوب و بد در اذهان اکثریت افراد جامعه ترسیم شده است! در صحنه‌ای که پلیس داستان قصد دارد همکار خود را بازداشت کند، سرازیر شدن زندانیان از در باز زندان و تماشای بگو مگو و درگیری پلیس‌ها، چند لحظه میدان بازی زندانیان و زندانبانان را عوض کرد تا با کارکرد این خط بین‌الاذهانی چالشی کند و درد و نقص مشترک به تصویر کشیده شود. در سکانس معنادار دیگری از فیلم، محیط بازداشتگاهی انبوه از جمعیت و بدون تهویه نمایش داده می‌شود که مظهر بی‌عدالتی‌است، ناصر خاکزاد عصیان می‌کند و پس از یاس از رسیدگی عادلانه به حقوقش، از توالت روی سر خود آب می‌گیرد(مثل روی آوردن به اعتیاد از سرِ استیصال). خودزنی توسط دیگر محرومین از عدالت هم شکل می‌گیرد و ناصر خاکزاد آب توالت را بر سر همه می‌گیرد و ساقی می‌شود! روایتی‌مجمل از عمق فاجعه در واقعیت. پلیسِ خاکستری(صمد)، بارها برای رسیدن به مقاصد اطلاعاتی و پیشبرد کارش از خشونت، تهدید و شکنجه‌های روانی، استنطاق و ابزار کردن بچه ها سود می‌جوید، رعایت شئون خانواده و حقوق اولیه را نسبت به آنها روا نمی‌دارد و از توهین و نسبت دادن القاب تحقیر کننده به آنان باکی ندارد. به سادگی و بدون مبنای حقوقی تهدید به فرستادن درماندگان از لای این پرونده به پرونده‌های سنگین با نظر شخصی می‌کند، و در این قدرت‌نمایی از قربانی کردن همکار پایین دستش هم ابایی ندارد و حتی از فرزند کشته شده وی هم برای اعتراف‌گیری‌ از ناصر خاکزاد سوءاستفاده می‌کند. وضع دکتر ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاضی داستان هم از پلیس بهتر نیست و به دفعات نشان دادند که برایشان مرگ و زندگی معتاد علی‌السویه و غرور و سرنوشت یک پسر بچه دوازده ساله بی‌معناست. نکته‌ مهم دیگری که در این اثر تاکید زیادی بر آن شده، نگاه تک بعدی و غیر هوشمندانه قوانین حاکم است که با الگوریتم‌های سطحی، ساده‌ و فشلی که نسبت به مسئله اعتیاد دارد، حتی قوه و ابزار تشخیص دیو از معصوم (پدر معلول زندانی و پسر بی گناه دوازده ساله‌اش) و دزد از پلیس(ادعای دروغین ناصر نسبت به دزدی جنس توسط پیمان معادی) راندارد! منطق قاضی تنها به حذف یک به یک مجرمین از صندلی دادگاه، برای کنترل قیمت جنس و بازار عرضه و تقاضا قد می‌دهد! و همان‌طور که می‌گوید گوشش از ریشه درد قربانیان پر است و بوی متهم را با اسپری می‌پوشاند! اعتیاد یک مسئله انسانی است، معتاد بیماریست که در تنگنای بی‌عدالتی، پیش تر با شروع مصرف مواد خود را کشته و حالا دستگاه مبارزه با مواد مخدر، (که به مبارزه با معتاد تبدیل شده) مرده را زنده و خودش دوباره او را می‌کشد تا کارکرد خود را ثابت کند! بدون آنکه چگونگی رخنه اعتیاد به ذهن‌های آسیب‌دیده برایش اهمیت داشته باشد. گویا فیلمساز، ناصر خاکزاد را محصول کابوس خانه‌ نم‌زده‌ی کوچه باریکه و مرگ رویاهایش - که سعی می‌کرد این حفره‌ را با بالانس‌های برادرزاده‌اش و تحصیلات عالیه خواهرزاده‌هایش پُر کند- می‌داند. عاقبت؛ در سکانس تاثیرگذار پایانی، تصور بازگشت خانواده‌اش به همان خانه‌‌ی کوچه باریکه، همزمان با طناب دار که جسمش را کشت، روان و رویاهایش را نیز به کام مرگ کشاند. این اثر دعوتی بود از مخاطبان و مسئولان برای جور دیگر نگاه کردن به این معضل اجتماعی. فیلمی با مضامین آسیب‌شناسانه و اجتماعی امتیاز من: ۸ ۷ شهریور ۹۸ آیلو
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
majid o2
یک سال پیش
خوبی فیلمنامه های آقای روستایی دقیقا به اینه که دیالوگ ها کلیشه ای نیستن و حالت پاسکاری داره ضمنا فیلمای ایرونی دارن به سمتی می رن ک فیلم ها به تئاتر تبدیل میشه بع نظر من این فیلم عالی بود و خودم دو بار دیدمش
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی ابوابی
یک سال پیش
عااااااااااااااااااااااااااااالی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
خیلی باحال
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
برفا رستگار
یک سال پیش
مدت هاست دارم فکر میکنم مردم ما یعنی تا این حد ندید پدید و سطحی نگر و عقده ای و کم درک هستند که به فیلم معمولی ای مثل متری۶/۵ بگن عااالی و درجه یک و شاهکار....😔😔😔😔😔😔😔😔 مرگ بر این نگاه.... فیلم خیلی معمولی و متوسط بود در مرحله ی اول فیلم دو لحن داشت..... لحن اول پلیسی و ماجراجویی پیش از یافتن خاکزاد بودو خدایی استاندارد و خوب بود و لحن دوم روایتی پرکشش و خسته کننده😧😧😧 از زندگی خاکزاد بود و روایت کلیشه ای خوبایی که به دلیل نداری بد میشن....😐😐😐 قبل از ورود خاکزاد مقدمات فیلم مارا برای دیدن یک ضد قهرمان واقعی اماده کرده بود ولی با امدن او .... هعی ادم دردشو به کی بگه.... همه چی خراب میشه...... سناریو ی فیلم خیبی معمولیه 🤔🤔🤔🤔و کلیشه ای..... کارگردانی بدک نیست ... در کل از ابد و یک روز پرشعار و پر ادا بهتر بووود... فیلم یک پلیس و قعرمان دوستداشتنی با بازی درجه یک پیمان معادی عزیزم😍😍😍😍دارد و نوید جان😍😍😍 هم گرچه خاکزاد تصور ما نیست ولی خووووب است. درکل لطفا انقدر از روی بی دانشی حرف نزنید این فیلم معمولی است... لیاقت سینمای ما بیشتر است...😔😔😔😔
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
بی نظیر در یک کلام
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شایان حریری
یک سال پیش
از نظر من فیلم داستان خاصی نداشت اما تصاویر خیلی قشنگ کنار هم قرار گرفته بود و مارو نگه داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
میلاد جاوید
یک سال پیش
فوق العاده بود فوق العاده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیما کیوانی
یک سال پیش
عااااالی حتمن دوباره میبینمش👍
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
ندیدم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
alireza mhm
یک سال پیش
فیلمش واقعا معرکه بود پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنین
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
فیلم بسیار عالی بود و بسیار آموزنده بود حتما این فیلم را بروید ببینید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
zahra shahab
یک سال پیش
طزربزddggs<eg
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
یک موضوع درجه یک بایک فیلمنامه وبازی قویی ودرجه یک این مثلث طلایی(سعید روستایی.نویدمحمد زاده وپیمان معادی) برای بار نخست نیز کار ابدویک روز راردی پرده بردن که ان هم نیز بااستقبال قابل توجهی مقابل شد وکاردوم ان گروه که همان متری شش ونیم باشد بهتر ازسریه قبل
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
user-5403
یک سال پیش
عالی عالی عالی.بازی پیمان معادی بی نظیر بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Soli Babaeie
یک سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
دکتر امیدرضا رحمتیان
یک سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه شاعری
یک سال پیش
عالی لذت بردم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهرام محمدیان
یک سال پیش
فیلم خوبی بود بسیار ملموس برای بعضی از منطقه های شهرهایمان
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمّدرضا آذرافشان
یک سال پیش
کلاً تو فیلمهای ایرانی درد رو خوب میشناسن و بیان میکنن ولی درمانشو خیر! تو این فیلم هم درد رو قشنگ و به زیبایی نشون میده کارگردان ولی درمان چی پس؟؟ آیا با اعدام و دستگیری چنا خرده فروش مشکل حل میشه؟؟؟ راه حل رو باید در فرهنگ سازی جستجو کرد، تمام کشورهای پیشرفته 30% از درآمد ناخالصشون رو به فرهنگ سازی اختصاص میدن، تو ایران این مبلغ 0.3% هستش!!! جوونای تحصیل کرده بیکار، افزایش جمیعیت بدون بنا نهادن زیرساخت و کلی ایراد و مشکل دیگه که خودتون خوب میدونید همه و همه باعث میشه اذهان عمومی به سمت کسب درآمد از راه خلاف سوریده بشه! مشکل خیلی اساسیه و متاسفانه مسئولین خوابن... به امید یک روز خوب ♥ در مورد فیلم فقط یک جمله میگم: موزیک تیتراژ پایانیش روحمو نوازش کرد ^_^ شخصا 2 بار دیدمش و برنامه دارم برای بار سوم هم ببینمش، به شدت منتظر عرضه در شبکه خانگی هستم و امیدوارم که سانسور نشه -_-
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سام براهویی
یک سال پیش
فیلم خیلی خوبی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
بی نظیر
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صدرا ...
یک سال پیش
بسیار عالی ولی نه به اندازه ابد و یک روز به نظرم حق پیمان معادی ضایع شد که با این بازی سیمرغ نگرفت.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا نیکخواه
یک سال پیش
نمیشه گفت فیلم خوبی نبود ولی مطمئنا از مغزهای کوچک زنگ زده یک پله پایین تر بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
عهلی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آرمان مسعودی
یک سال پیش
نسخه جشنواره رو سانسور کردن ... نسخه اکران خصوصی شرکت نفت در اسفند ماه سانسور بیشتری اعمال شد ... حالا تو اکران عمومی هم بازم سانسور شد ... سخ بار سانسور ... اونم برای سکانس هایی که هیچ مشکلی نداشتن و اصلا نیاز به سانسور نبوده متاسفام
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمن ف
یک سال پیش
از مقدمش بگم؟از كف كردنمون بگم از هيجانش؟از عشقش؟از كجاش بگم ك ظلم نكرده باشم همش نقطه قوت بود دست مريزاد واقعاااا و هزار آفرين ب پيمان معادي
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سیدعلی موسوی
یک سال پیش
بعضی جاهاش در نیومده بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
چرت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
یک سال پیش
خوب بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ