۱۰ / ۸.۴۳
۲۳۴۷ رای
۱۰ / ۶.۶۲
۲۱ رای

متری شیش و نیم (1396)

درام - اکشن - جنایی

به فیلم رای بده:

کارگردان: سعید روستایی

خلاصه فیلم:

در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی کند. داستان «متری شش و نیم» داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است... (تماشای این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی‌شود)

عکس‌های فیلم متری شیش و نیم

نقدهای کوتاه فیلم متری شیش و نیم

یاسمن خلیلی فرد
«متری شیش و نیم» از برخی جهات نسبت به «ابد و یک روز» فیلم بهتری است و از برخی جهات نوعی پس رفت در کارنامه‌ی سعید روستایی به شمار می‌رود. «متری شیش و نیم» آنقدر حسن دارد که ایرادات مختصرش را پنهان می‌کنند. فیلم ریتم بسیار مناسبی دارد. فیلمساز در روایت‌پردازی کم نمی‌آورد و زنجیره علت و معلولی درام بسیار قدرتمند بنا شده است.
فرهاد ترابی
یک فیلم به شدت خوش ساخت، با یک فیلمنامه دقیق و پر از جزئیات است. قصه سعید روستائی و نوع روایت فیلم، نشان می‌دهد؛ که متری شیش و نیم، بر اساس تحقیقات میدانی دقیق و بررسی پرونده‌ای مختلف، شکل گرفته است. متری شیش و نیم، فیلمی است که با یک بار دیدن، نمی توان از کنارش عبور کرد.

نقدهای بلند فیلم متری شیش و نیم

هدی مقدسی

سینمای اجتماعی از آن ژانرهایی‌ست که در ایران بسیار پرطرفدارتر از گونه‌های دیگر جلو می‌رود و مخاطبش را نگه ‌می‌دارد،شاید از آنجا که درگیری‌های زندگی روزمره آنقدر بیشمارند که دیدن و مطرح شدنشان روی پرده سینما جذاب‌تر از فلسفه‌های ذهنی، یا همهمه‌های عاشقانه است

آرش پارساپور

  «سعید روستایی» بعد از ساخت فیلم ابد و یک روز توانست اسم و رسمی در سینمای کشورمان برای خود بیافریند. روستایی توانست با ساخت اولین فیلم خود در مقام کارگردان (پیش از این او در سینما نقش دستیار کارگردان را برعهده داشت) ثابت کند که هم سینما را بلد است و هم فیلمنامه نویس قهاری است. فیلم ابد و یک روز تبدیل ...

افشین علیار

متری شش و نیم قطعا از ابدویک روز عقب تر است، اما برای مخاطب و جامعه فیلم مهمی محسوب می شود.

محمود نامی

کفن، متری شیش و نیم - نگاتیو کیلوئی چند

محسن باقری

این تقلیل گرایی و غریب گویی و خلاصه کردن همه چیز در دوربین، کنشی به شدت ضعیف از منتقد می سازد و شکنندگی نقدهایش را نوید می دهد. مثلا دوربینی که به سرعت در حال تِرَکینگ و تعقیب و گریز است؛ کات به زاویه دیدی از جلو میخورد و خط فرضی را می شِکَنَد؛ و لحن متضاد با دوربین ایستایی پیدا میکند، که نظاره گر است. ...

یاسمن خلیلی فرد

«متری شیش و نیم» از برخی جهات نسبت به «ابد و یک روز» فیلم بهتری است و از برخی جهات نوعی پسرفت در کارنامه ی سعید روستایی به شمار می رود.

فرهاد ترابی

متری شیش و نیم، ساخته سعید روستایی،یک فیلم به شدت خوش ساخت، با یک فیلمنامه دقیق و پر از جزئیات است؛ که این جزئیات دقیقا برای ساخت کلیت قصه و تبعیت از یکی بود، یکی نبود آن، شکل گرفته است..

هادی کریمی راد

به نظر می آید درگیری بیش از حد سعید روستایی در حاشیه ها و نیز غرق شدن وی در آثاری از قبیل بریکینگ بد و شهر خدا و اصرارِ بیش از حد وی در به نمایش کشیدن اوضاع حاکم بر بازداشت گاه ها تا محاکم قضایی او را از هسته ی اصلی فیلمنامه ی خویش دور نموده است، تا بیش ترین ضربه از این سمت به فیلم وارد شود.

ویدیوهای فیلم متری شیش و نیم

Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
آنونس «متری شیش و نیم» همزمان با پخش خانگی
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
تیزر «متری شیش و نیم» بدون ممیزی!

خبرهای مرتبط با فیلم متری شیش و نیم

بازی ماندگار: پیمان معادی در متری شیش و نیم

از مجموعه نظرسنجی های سلام سینما درباره بازی های ماندگار و به یادماندنی از بازیگران سینمای ایران و جهان این بار به سراغ پیمان معادی در فیلم متری شیش و نیم رفته ایم.

داروغه زاده: ماجرای فیلم‌ های توقیفی به کجا رسید؟

ابراهیم داروغه‌ زاده معاون اسبق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفت‌ و گو با کیوان کثیریان به راز و رمز فیلم ‌های توقیفی در دوران مسئولیت اشاره کرد.

موفقیت متری شیش و نیم در جشنواره فیلم های پلیسی فرانسه

«متری شیش و نیم» برنده جوایز اصلی سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های پلیسی فرانسه شد.

درخشان ترین و غنی ترین دوره های جشنواره فیلم فجر

مرور هفت دوره به یادماندنی و درخشان تاریخ جشنواره فیلم فجر از نظر سینمایی. دوره هایی که بیشترین تعداد فیلم های ماندگار و مهم را در خود جا داده اند.

سردسته های مافیایی سینمای ایران

مروری بر سردسته های مافیا(گانگستر) در فیلم های ایرانی/ مردانی که هرکدام در قالبی متفاوت ریاست یک تشکیلات مافیایی را برعهده داشتند، مانند نوید محمدزاده در متری شیش و نیم

نظرهای منتشر شده فیلم متری شیش و نیم

50 نظر

محمد امین خدابخشی
۴ ماه پیش
فیلم خیلی فوق العاده ای بود من تاحالا فیلمی به این زیبایی ندیدم خصوصاً بازی نوید محمدزاده را خیلی دوست داشتم اصلا این آقا نوید محمدزاده یک اعجوبه است
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Ramin Askari
۵ ماه پیش
واقعا دمشون گرم، عالی بود عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
پویان طحان
یک سال پیش
فیلمی تقریبا بد که بی خودی آقای فراستی عزیز می آید بی خودی این فیلم را باد می کند و هرجور تعریفی بهش می بندد -که اینکار از ایشان بعید بود-
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حامد باتی
یک سال پیش
در ابتدا شاید حتی در مورد این فیلم نظر دادن هم نیاز به در حد این فیلم بودن داشته باشد ولی من با سطحی پایین و فقط در حد یک بیننده فیلم معمولی که سالهاست عاشق فیلم و سینما هستم و پیگیر آن میتونم بگم که خدا آقای روستایی رو برای سینمای ما حفظ کنه و شانس بیاریم امثال ایشون هرچه زودتر به این سینما که 90% فیلم ها پوچ هستند و کمبود ایشون و آقای سیدی رو زیاد داره این سینما اضافه شوند. این فیلم و یا فیلم مغزهای زنگ زده همه چی دارند یا حداقل من بیننده معمولی رو سیراب می کنند،وقتی نوشته های فیلم میره بالا دلم میخواد دوباره و سه باره فیلم رو ببینم و دفعات بعدی که میبینم انگار بار اول دارم فیلم رو میبینم(ابد و یک روز و مغزهای زنگ زده رو شاید 8-9 بار دیدم)،اگه سینما رفتم و فیلم رو دیدم یا dvd خریدم فیلم رو دیدم خیالم راحته که هرچقدر پول دادم آش خوردم!نه مثل خیلی فیلم ها که دانلود رایگان هم تف سربالاست چ برسه برید 20هزار تومن بابت پول بلیط سینما بدید براشون! دست شما درد نکنه آقای روستایی ، شیر مادرت حلالت باشه و هرچه درآمد از فیلم هات داری هم! کاش بقیه کارگردان ها بیایند و ببینند فیلم یعنی چی؟ و هر مزخرفی رو تو سینما نیاورند به خورد ما ندهند کاش سالی 2-3 تا فیلم فقط اجازه اکران بگیره ولی مثل این فیلم باشه نه توهین به شعور مخاطب جالبه که این کارگردان 2 تا فیلم ساخته هر 2 درباره مشکلات اعتیاد،200 تا فیلم هم دراین باره بسازه به نظر من ایرادی نداره مهم اینه که من بیننده رو صندلی نتونم پلک بزنم نه مثل 90% فیلم های دیگه اگه وسط فیلم شما 1 دستشویی هم برید و برگردید چیزی رو از دست ندادید فیلمی که من رو ساعت ها به فکر فرو ببره علیرغم صحنه های دردآور و ناراحت کننده اش که حال من رو خراب کرده اون فیلم اسمش فیلم هست فیلمی که وقتی وقتی تیتراژ پایانی میره پاهات توان بلند شدن از صندلی رو نداره هنگ کردی غرق شدی تو فیلم فکر میکنی تو 1 دنیای دیگه ای اینقدر گیرایی فیلم بالا بوده اون فیلم اسمش فیلمه سپاس آقای روستایی که هستی و از این فیلم زیبا
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمد پنهان
یک سال پیش
2 جای مهم فیلم که سانسور شد بود این بود که بازیگر نقش اول یعنی پیمان معادی به خاطر سختی کارش* زن او تصمیم میگیرد از او جدا شود ولی بخاطر بچه شان از هم جدا نمیشوند . و در اخر فیلم اگه یادتون باشه بعد از اینکه نویدمحمد زاده را اعدام می کنند نشون می دن که پیمان معادی داخل ماشینش است ... ولی لحظه ای سانسور می کنن بین همین سکانس ها است .در ان سکانس پیمان معادی از شغلش استفا می دهد و یه نفر دیگه جای او را می گیرد
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
فاطمه بهرامی
یک سال پیش
فوق العاده ترین فیلمی که تا به حال دیدم اگه بدتون می یاد نگاهدنکنید اجباری نیست واقعا عاللللللللللییییییی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمدرضا مهدوی
۲ سال پیش
بهترین فیلم سینمایی ایرانی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Mohamad mirzaali
۲ سال پیش
تبریک میگم به تهیه کننده.و کارگردان. وکلیه دست اندر کاران این فیلم زیبا .و واقعی .این است واقعیت این جامعه.و غیر واقعی بودن نقش ماموران هم بود .بقول معروف این چیزا فقط واسه تو فیلم هاست
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
ali shahnori
۲ سال پیش
عالی عالی عالی بود چقدر این پیمای معادی خوبه
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهنام زنگی ابادی
۲ سال پیش
فیلمنامه قوی انتخاب بازیگران توانمند و تیم قدرتمند باعث شده که این فیلم در زمره بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار بگیره و افسوس بدلیل سانسور قسمت هایی از اندیشه نویسنده .
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
احسان پشت مشهدی
۲ سال پیش
https://fararu.com/fa/news/414590
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
آخه چی بگم عالی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا ایمانی
۲ سال پیش
فیلمنامه خطی و ضعیف
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آتنا اصغریان
۲ سال پیش
یک فیلم قوی،پرکشش و با بازی خوب نوید محمد زاده و نقش آفرینی قوی پیمان معادی عزیز بسیار بسیار بسیار توصیه میکنم ببینید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
بسیار عالی و بی نظیر
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Helia Parsayi
۲ سال پیش
چه قدر نوید در بازیگری حرفه ای هست : )
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
یکی از بهترین فیلم هایی که تاحالا دیدم.....عالی بود و خارق العاده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی علا قه بند
۲ سال پیش
سلام فیلم بدی که ساختید ایرو هرچه مرده بریده فیلم توی قبرستون پرنشه حیف اون ادم گداشنه جلوی رحمان 1400گرفت فیلم سطع رباله ازد کرد وای وای افسوس جلوی متر شش نم نتونست بگیرند افسوس مو تا سفم برای ادم لجباز یک دنده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
محشر بود و با بازی های درخشان پیمان معادی و نوید محمدزاده 👍👍👍👍👍
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهجت کردستانی
۲ سال پیش
جناب روستایی همه کارهاشون زیبا و عالی .من متری شیش و نیم اول بدون سانسور رو دوست داشتم تمام حرفهای ناصر و دیگر عزیزان تا دو روز تو افکار م تحلیل میشد و شاهکار بود .ولی سانسورها و ضبط مجدد بعضی سکانس ها حس و حال اولی را نداد بهم.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین
۲ سال پیش
8 از 10
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
فیلم متری شیش و نیم را میتوان دومین قسمت از مجموعه کارهای سعید روستایی در واکاوی و آسیب شناسی اعتیاد دانست. معضلی که با چشم نکته‌بین فیلم‌ساز، گرچه معلول جامعه است اما متاسفانه مواد مخدر، بدون در نظر گرفتن انسانی که به آن مبتلاست دیده می‌شود و این تقابل و نگاه حذفی اگر به زنده به گور شدنِ مبتلا هم منجر شود غریب نیست! (سکانس اول فیلم) فیلم متری شیش و نیم، بر خلاف ظاهر دزد و پلیسی‌اش، یک اثر ارزش‌مدار و یک‌سویه نسبت به معضل اعتیاد محسوب نمی‌شود و حتی به نظر نگارنده، بخش اعظم لبه تیز منتقد فیلم متوجه دستگاه پلیس و قوه قضائیه به عنوان قوای بازدارنده اعتیاد است و پلیسِ داستان را به عنوان شخصیتی خاکستری بازنمایی می‌کند! در حقیقت کارگردان فیلم نه تصویری قهرمانانه از پلیس ارائه می دهد- با وجودی که در نهایت و در ظاهر مسلط است- و نه مجرم و معتاد را در قامت ضدقهرمان ترسیم می کند. معرفت پلیس از یک معتاد به هیچ‌ روی انسان محور نیست و تنها متوجه خود مواد است. صحنه جالب اسکن از حسن دلیری در فرودگاه از تمام بدن مجرم به جز چشم و سر او که نمادی از ذهن و روانش است، به خوبی این نگاه را نشان می‌دهد. فیلم با زیرکی، آسیب‌های روانی و فرهنگی مشترکی را که ناشی از بی‌عدالتی‌های اجتماعی‌اند، در هر دو قشر پلیس و مجرم به تصویر می‌کشد. خشونت، آدم‌فروشی، کوته‌بینی و عقده‌‌هایی که بر روی دیگری خالی می‌شود، تقریباً به طور یکسان در رفتار پلیس‌ها و مجرمین فیلم به چشم می آید و تنها به آن سبب که گروهی از این آسیب دیدگان، در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند و گروهی در لباس نیروی انتظامی؛ خطی فرضی برای صف‌آرایی و ارزش‌گذاریِ خام خوب و بد در اذهان اکثریت افراد جامعه ترسیم شده است! در صحنه‌ای که پلیس داستان قصد دارد همکار خود را بازداشت کند، سرازیر شدن زندانیان از در باز زندان و تماشای بگو مگو و درگیری پلیس‌ها، چند لحظه میدان بازی زندانیان و زندانبانان را عوض کرد تا با کارکرد این خط بین‌الاذهانی چالشی کند و درد و نقص مشترک به تصویر کشیده شود. در سکانس معنادار دیگری از فیلم، محیط بازداشتگاهی انبوه از جمعیت و بدون تهویه نمایش داده می‌شود که مظهر بی‌عدالتی‌است، ناصر خاکزاد عصیان می‌کند و پس از یاس از رسیدگی عادلانه به حقوقش، از توالت روی سر خود آب می‌گیرد(مثل روی آوردن به اعتیاد از سرِ استیصال). خودزنی توسط دیگر محرومین از عدالت هم شکل می‌گیرد و ناصر خاکزاد آب توالت را بر سر همه می‌گیرد و ساقی می‌شود! روایتی‌مجمل از عمق فاجعه در واقعیت. پلیسِ خاکستری(صمد)، بارها برای رسیدن به مقاصد اطلاعاتی و پیشبرد کارش از خشونت، تهدید و شکنجه‌های روانی، استنطاق و ابزار کردن بچه ها سود می‌جوید، رعایت شئون خانواده و حقوق اولیه را نسبت به آنها روا نمی‌دارد و از توهین و نسبت دادن القاب تحقیر کننده به آنان باکی ندارد. به سادگی و بدون مبنای حقوقی تهدید به فرستادن درماندگان از لای این پرونده به پرونده‌های سنگین با نظر شخصی می‌کند، و در این قدرت‌نمایی از قربانی کردن همکار پایین دستش هم ابایی ندارد و حتی از فرزند کشته شده وی هم برای اعتراف‌گیری‌ از ناصر خاکزاد سوءاستفاده می‌کند. وضع دکتر ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاضی داستان هم از پلیس بهتر نیست و به دفعات نشان دادند که برایشان مرگ و زندگی معتاد علی‌السویه و غرور و سرنوشت یک پسر بچه دوازده ساله بی‌معناست. نکته‌ مهم دیگری که در این اثر تاکید زیادی بر آن شده، نگاه تک بعدی و غیر هوشمندانه قوانین حاکم است که با الگوریتم‌های سطحی، ساده‌ و فشلی که نسبت به مسئله اعتیاد دارد، حتی قوه و ابزار تشخیص دیو از معصوم (پدر معلول زندانی و پسر بی گناه دوازده ساله‌اش) و دزد از پلیس(ادعای دروغین ناصر نسبت به دزدی جنس توسط پیمان معادی) راندارد! منطق قاضی تنها به حذف یک به یک مجرمین از صندلی دادگاه، برای کنترل قیمت جنس و بازار عرضه و تقاضا قد می‌دهد! و همان‌طور که می‌گوید گوشش از ریشه درد قربانیان پر است و بوی متهم را با اسپری می‌پوشاند! اعتیاد یک مسئله انسانی است، معتاد بیماریست که در تنگنای بی‌عدالتی، پیش تر با شروع مصرف مواد خود را کشته و حالا دستگاه مبارزه با مواد مخدر، (که به مبارزه با معتاد تبدیل شده) مرده را زنده و خودش دوباره او را می‌کشد تا کارکرد خود را ثابت کند! بدون آنکه چگونگی رخنه اعتیاد به ذهن‌های آسیب‌دیده برایش اهمیت داشته باشد. گویا فیلمساز، ناصر خاکزاد را محصول کابوس خانه‌ نم‌زده‌ی کوچه باریکه و مرگ رویاهایش - که سعی می‌کرد این حفره‌ را با بالانس‌های برادرزاده‌اش و تحصیلات عالیه خواهرزاده‌هایش پُر کند- می‌داند. عاقبت؛ در سکانس تاثیرگذار پایانی، تصور بازگشت خانواده‌اش به همان خانه‌‌ی کوچه باریکه، همزمان با طناب دار که جسمش را کشت، روان و رویاهایش را نیز به کام مرگ کشاند. این اثر دعوتی بود از مخاطبان و مسئولان برای جور دیگر نگاه کردن به این معضل اجتماعی. فیلمی با مضامین آسیب‌شناسانه و اجتماعی امتیاز من: ۸ ۷ شهریور ۹۸ آیلو
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
majid o2
۲ سال پیش
خوبی فیلمنامه های آقای روستایی دقیقا به اینه که دیالوگ ها کلیشه ای نیستن و حالت پاسکاری داره ضمنا فیلمای ایرونی دارن به سمتی می رن ک فیلم ها به تئاتر تبدیل میشه بع نظر من این فیلم عالی بود و خودم دو بار دیدمش
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
علی ابوابی
۲ سال پیش
عااااااااااااااااااااااااااااالی بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
خیلی باحال
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
برفا رستگار
۲ سال پیش
مدت هاست دارم فکر میکنم مردم ما یعنی تا این حد ندید پدید و سطحی نگر و عقده ای و کم درک هستند که به فیلم معمولی ای مثل متری۶/۵ بگن عااالی و درجه یک و شاهکار....😔😔😔😔😔😔😔😔 مرگ بر این نگاه.... فیلم خیلی معمولی و متوسط بود در مرحله ی اول فیلم دو لحن داشت..... لحن اول پلیسی و ماجراجویی پیش از یافتن خاکزاد بودو خدایی استاندارد و خوب بود و لحن دوم روایتی پرکشش و خسته کننده😧😧😧 از زندگی خاکزاد بود و روایت کلیشه ای خوبایی که به دلیل نداری بد میشن....😐😐😐 قبل از ورود خاکزاد مقدمات فیلم مارا برای دیدن یک ضد قهرمان واقعی اماده کرده بود ولی با امدن او .... هعی ادم دردشو به کی بگه.... همه چی خراب میشه...... سناریو ی فیلم خیبی معمولیه 🤔🤔🤔🤔و کلیشه ای..... کارگردانی بدک نیست ... در کل از ابد و یک روز پرشعار و پر ادا بهتر بووود... فیلم یک پلیس و قعرمان دوستداشتنی با بازی درجه یک پیمان معادی عزیزم😍😍😍😍دارد و نوید جان😍😍😍 هم گرچه خاکزاد تصور ما نیست ولی خووووب است. درکل لطفا انقدر از روی بی دانشی حرف نزنید این فیلم معمولی است... لیاقت سینمای ما بیشتر است...😔😔😔😔
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
بی نظیر در یک کلام
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شایان حریری
۲ سال پیش
از نظر من فیلم داستان خاصی نداشت اما تصاویر خیلی قشنگ کنار هم قرار گرفته بود و مارو نگه داشت
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
میلاد جاوید
۲ سال پیش
فوق العاده بود فوق العاده
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شیما کیوانی
۲ سال پیش
عااااالی حتمن دوباره میبینمش👍
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
ندیدم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
alireza mhm
۲ سال پیش
فیلمش واقعا معرکه بود پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنین
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
فیلم بسیار عالی بود و بسیار آموزنده بود حتما این فیلم را بروید ببینید
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
zahra shahab
۲ سال پیش
طزربزddggs<eg
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
یک موضوع درجه یک بایک فیلمنامه وبازی قویی ودرجه یک این مثلث طلایی(سعید روستایی.نویدمحمد زاده وپیمان معادی) برای بار نخست نیز کار ابدویک روز راردی پرده بردن که ان هم نیز بااستقبال قابل توجهی مقابل شد وکاردوم ان گروه که همان متری شش ونیم باشد بهتر ازسریه قبل
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
user-5403
۲ سال پیش
عالی عالی عالی.بازی پیمان معادی بی نظیر بود
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Soli Babaeie
۲ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
دکتر امیدرضا رحمتیان
۲ سال پیش
عالی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمانه شاعری
۲ سال پیش
عالی لذت بردم
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
بهرام محمدیان
۲ سال پیش
فیلم خوبی بود بسیار ملموس برای بعضی از منطقه های شهرهایمان
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
محمّدرضا آذرافشان
۲ سال پیش
کلاً تو فیلمهای ایرانی درد رو خوب میشناسن و بیان میکنن ولی درمانشو خیر! تو این فیلم هم درد رو قشنگ و به زیبایی نشون میده کارگردان ولی درمان چی پس؟؟ آیا با اعدام و دستگیری چنا خرده فروش مشکل حل میشه؟؟؟ راه حل رو باید در فرهنگ سازی جستجو کرد، تمام کشورهای پیشرفته 30% از درآمد ناخالصشون رو به فرهنگ سازی اختصاص میدن، تو ایران این مبلغ 0.3% هستش!!! جوونای تحصیل کرده بیکار، افزایش جمیعیت بدون بنا نهادن زیرساخت و کلی ایراد و مشکل دیگه که خودتون خوب میدونید همه و همه باعث میشه اذهان عمومی به سمت کسب درآمد از راه خلاف سوریده بشه! مشکل خیلی اساسیه و متاسفانه مسئولین خوابن... به امید یک روز خوب ♥ در مورد فیلم فقط یک جمله میگم: موزیک تیتراژ پایانیش روحمو نوازش کرد ^_^ شخصا 2 بار دیدمش و برنامه دارم برای بار سوم هم ببینمش، به شدت منتظر عرضه در شبکه خانگی هستم و امیدوارم که سانسور نشه -_-
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سام براهویی
۲ سال پیش
فیلم خیلی خوبی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
بی نظیر
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صدرا ...
۲ سال پیش
بسیار عالی ولی نه به اندازه ابد و یک روز به نظرم حق پیمان معادی ضایع شد که با این بازی سیمرغ نگرفت.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
رضا نیکخواه
۲ سال پیش
نمیشه گفت فیلم خوبی نبود ولی مطمئنا از مغزهای کوچک زنگ زده یک پله پایین تر بود.
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
Guest User
۲ سال پیش
عهلی
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
آرمان مسعودی
۲ سال پیش
نسخه جشنواره رو سانسور کردن ... نسخه اکران خصوصی شرکت نفت در اسفند ماه سانسور بیشتری اعمال شد ... حالا تو اکران عمومی هم بازم سانسور شد ... سخ بار سانسور ... اونم برای سکانس هایی که هیچ مشکلی نداشتن و اصلا نیاز به سانسور نبوده متاسفام
خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سمن ف
۲ سال پیش
از مقدمش بگم؟از كف كردنمون بگم از هيجانش؟از عشقش؟از كجاش بگم ك ظلم نكرده باشم همش نقطه قوت بود دست مريزاد واقعاااا و هزار آفرين ب پيمان معادي
خطر لو رفتن داستان
پاسخ