پوستر فیلم متری شیش و نیم

فیلم‌ سینمایی |درام ، اکشن ، جنایی

متری شیش و نیم (۱۳۹۶)

Just 6.5

۸.۴ /۱۰
امتیاز سلام سینما

از ۲۳۴۸ رای

منتقدان:

۶.۶

امتیاز دهید :

در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی کند. داستان «متری شش و نیم» داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است... (تماشای این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی‌شود)

کارگردان: سعید روستایی

نویسنده: سعید روستایی

ویدیوهای فیلم متری شیش و نیم


هومن بهمنش از تجربه پنج فیلمش در جشنواره می گوید
هومن بهمنش از تجربه پنج فیلمش ...
نشست خبری فیلم «متری شیش و نیم»
نشست خبری فیلم «متری شیش و ...
گیتی قاسمی: از بازی در «متری شش و نیم» پشیمانم
گیتی قاسمی: از بازی در «متری ...
مصاحبه با ایرج شهزادی، برنده سیمرغ بهترین صدابرداری برای متری شیش و نیم
مصاحبه با ایرج شهزادی، برنده ...
سکانسی از «متری شیش و نیم» با بازی نوید محمدزاده
سکانسی از «متری شیش و نیم» ...
اولین آنونس فیلم «متری شیش و نیم»
اولین آنونس فیلم «متری شیش ...
آنونس جدید «متری شیش و نیم»
آنونس جدید «متری شیش و ن ...
«متری شیش و نیم»
«متری شیش و نیم»
آنونس جدید «متری شیش و نیم»
آنونس جدید «متری شیش و ن ...
تیزر «متری شیش و نیم» بدون ممیزی!
تیزر «متری شیش و نیم» بدون ...
آنونس «متری شیش و نیم» همزمان با پخش خانگی
آنونس «متری شیش و نیم» همزمان ...

عکس‌های فیلم متری شیش و نیم


نوید محمدزاده و سعید روستایی در پشت صحنه فیلم «متری شیش و نیم»
نخستین تصویر از «متری شیش و نیم» سعید روستایی
نوید محمدزاده در فیلم «متری شیش و نیم»
پیمان معادی در فیلم «متری شیش و نیم»
فرهاد اصلانی و سعید روستایی در پشت صحنه فیلم «متری شیش و نیم»
سعید روستایی در پشت صحنه فیلم «متری شیش و نیم»
فرهاد اصلانی و سعید روستایی در پشت صحنه فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»
پوستر فیلم «متری شیش و نیم»

نقدهای بلند فیلم متری شیش و نیم

   سعید روستایی پس از ساخت فیلم سینمایی " ابد و یک روز " در سال 1394 این بار نیز در فیلم جدیدش به سراغ همان موضوع (مواد مخدر) رفته و از منظری دیگر به این ماجرا نگاه کرده است. روستایی که در کار قبلی خود موفق بود در این فیلم " متری شیش و نیم " نیز همچنان شاهد کار خوب وی هستیم، گرچه ضعف های متعددی در متری شیش و نیم وجود دارد که البته زمانی می توان ضعف های این کارگردان در این فیلم اشاره کرد که نسخه کامل فیلم را دیده باشیم نه نسخه سانسور شده آن، هر چند (سانسور و ممیزی) موضوع داغ این روزهای سینمای ایران شده است و در فروش بسیاری از فیلم ها تاثیر گذاشته است. اما هنوز متوجه این نکته نشده ایم که چگونه می شود فیلمی که بیست دقیقه از آن سانسور می شود، می تواند به راحتی اجازه اکران بگیرد و متن و فیلمنامه را دستخوش تغییر قرار دهد و یا حتی در نتیجه گیری و پایان بندی فیلم نیز تاثیر گذار باشد. فیلم از همان ابتدا بر محور دیالوگ گویی پیش می رود تا مخاطب از بین بازجویی ها رمز گشایی کند و موضوع را حدس بزند، کاری که سعید روستایی در آن (دیالوگ نویسی) تبحر خاصی دارد. با توجه به دیالوگ های متن فیلمنامه ابد و یک روز و متری شیش و نیم به این مهم پی می بریم. در فیلم سینمایی " ابد و یک روز " سکوت محسن (نوید محمد زاده) و ناگهان شکستن سکوت وی برای جلوگیری از ازدواج اجباری سمیه (پری ناز ایزدیار) و تکرار همان کار البته به گونه ای دیگر در فیلم " متری شیش و نیم " شکستن سکوت و آخرین اعتراف های ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) اعدامی که فقط در آخرین لحظات زندگی دیدار معشوق را طلب می کند هر چند برای لحظه ای کوتاه این ها همه خصوصیات کاری سعید روستایی و نوید محمدزاده را نشان می دهد، سعید روستایی می نویسد و نوید محمدزاده ...ادامه مطلب
   در فیلم متری شیش و نیم با گذر از تماتیک معضل اعتیاد، با موتیف های روائی دیگری همچون آدم فروشی و تزویر شخصیت های مثبت و منفی فیلم و فرهنگ رشوه دهی و رشوه گیری مواجهیم. موتیف های روائی فوق همچون جهانی کلاستروفوبیک شخصیت های فیلم را در خود فرو می برد و دغدغه ی حیات فردیشان را دچار مسئله می کند. جهان روائی زیر متن تفکر فیلمساز، همچون نورافکنی موشکافانه است در دل تاریکی های بی شمار جهانی که می آفریند. در این میان اما کودکانی هستند که ناخواسته در این منجلاب تاریک در حال دست و پا زدنند و مقتدرانه تن به واقعیت مذموم آدم فروشی نمی دهند. سوژه هائی قربانی که از طرف ایدئولوژی غالب کاپیتالیستی احضار می شوند.  در بحث تماتیک کودکان، شخصیت نوید که در فیلم ابد و یک روز آشکار ...ادامه مطلب
سرنوشت ایرانی هایزنبرگ برای نوشتن و قضاوت راجع به فیلم خوش‌ساخت سعید روستایی، یک بار دیدن و گفتن بی انصافیست، ریتم بالای فیلم و قصه پر تنشش اجازه تحلیل بیشتر را می‌گیرد و بی‌شک این نوشته در حد یک یادداشت تا زمان بازبینی دوباره فیلم باقی خواهد ماند. حالا و بعد از «ابد و یک روز» جنجالی سعید روستایی، با دیدن «متری شیش و نیم» می‌توان مدعی بود که با یکی از بهترین کارگردانهای ایران روبرو هستیم،کسی که سینما را خوب می‌شناسد و مهمتر از آن دغدغه دارد. سینمای اجتماعی از آن ژانرهایی‌ست که در ایران بسیار پرطرفدارتر از گونه‌های دیگر جلو می‌رود و مخاطبش را نگه ‌می‌دارد،شاید از آنجا که درگیری‌های زندگی روزمره آنقدر بیشمارند که دیدن و مطرح شدنشان روی پرده سینما جذاب‌تر از فلسفه‌های ذهنی، ...ادامه مطلب

نقدهای کوتاه فیلم متری شیش و نیم

هدی مقدسی


ساختن چنین فیلم‌هایی با رویکردی رئالیسم محض آنقدرها به مذاق مخاطب ایرانی خوش نمی‌آید، اما انتخاب موضوعی واقعی، با رویدادهایی واقع‌گرایانه و اضافه کردن ملودرام سینمایی نئورئالیسمی می‌سازد که تمام عناصر، واقعی جلوی دوربین چیده شده‌اند و پذیرفتن تلخی و رنج ادم‌های واقعی مقابل دوربین با چاشنی درامی پلیسی همراه می‌شود.استفاده از نابازیگرانی که واقعا درگیر اعتیاد هستند و چیدمان درستشان مقابل دوربین -که قدرت مدیریت کارگردان جوان را بیشتر و بیشتر به رخ می‌کشد- واقعه را بهتر و ملموس‌تر نشانمان می‌دهد.

آرش پارساپور


شروع کوبنده فیلم، نوید بخش دیدن یک فیلم سینمایی قوی است اما متاسفانه چنین نیست. فیلم جدید سعید روستایی بازهم به معضل اعتیاد نگاه می‌کند ولی این بارنه در قالب یک داستان خانوادگی بلکه در قالب یک فیلم درام کمی تا قسمتی پلیسی. سعید روستایی از منظر فنی در فیلم خود هیچ چیزی کم نگذاشته، او بهترین قاب‌های تصویر را برای به تصویر کشیدن داستانش انتخاب می‌کند. فیلمبرداری و تدوین فیلم بی نقص صورت گرفته و موسیقی هم که برای تک تک صحنه‌ها انتخاب و خلق شده حال و هوای آن سکانس را دوچندان می‌کند. در واقع باید گفت که فیلم جدید سعید روستایی اگر این تیم بازیگری قوی را نداشت در حد یک فیلم ضعیف تلقی می‌شود اما با وجود بازیگران قوی، فیلمساز توانسته مشکلات شدید فیلمنامه بی‌محتوا و کاراکترهای مقوایی خود را لاپوشانی کند

خبرهای مرتبط با فیلم متری شیش و نیم

نظرهای منتشر شده فیلم متری شیش و نیم

۵ ماه پیش

۹ خرداد ۱۴۰۰

فیلم خیلی فوق العاده ای بود من تاحالا فیلمی به این زیبایی ندیدم خصوصاً بازی نوید محمدزاده را خیلی دوست داشتم اصلا این آقا نوید محمدزاده یک اعجوبه است
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۷ ماه پیش

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

واقعا دمشون گرم، عالی بود عالی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

یک سال پیش

۴ شهریور ۱۳۹۹

فیلمی تقریبا بد که بی خودی آقای فراستی عزیز می آید بی خودی این فیلم را باد می کند و هرجور تعریفی بهش می بندد -که اینکار از ایشان بعید بود-
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

یک سال پیش

۱۵ تیر ۱۳۹۹

در ابتدا شاید حتی در مورد این فیلم نظر دادن هم نیاز به در حد این فیلم بودن داشته باشد ولی من با سطحی پایین و فقط در حد یک بیننده فیلم معمولی که سالهاست عاشق فیلم و سینما هستم و پیگیر آن میتونم بگم که خدا آقای روستایی رو برای سینمای ما حفظ کنه و شانس بیاریم امثال ایشون هرچه زودتر به این سینما که 90% فیلم ها پوچ هستند و کمبود ایشون و آقای سیدی رو زیاد داره این سینما اضافه شوند. این فیلم و یا فیلم مغزهای زنگ زده همه چی دارند یا حداقل من بیننده معمولی رو سیراب می کنند،وقتی نوشته های فیلم میره بالا دلم میخواد دوباره و سه باره فیلم رو ببینم و دفعات بعدی که میبینم انگار بار اول دارم فیلم رو میبینم(ابد و یک روز و مغزهای زنگ زده رو شاید 8-9 بار دیدم)،اگه سینما رفتم و فیلم رو دیدم یا dvd خریدم فیلم رو دیدم خیالم راحته که هرچقدر پول دادم آش خوردم!نه مثل خیلی فیلم ها که دانلود رایگان هم تف سربالاست چ برسه برید 20هزار تومن بابت پول بلیط سینما بدید براشون! دست شما درد نکنه آقای روستایی ، شیر مادرت حلالت باشه و هرچه درآمد از فیلم هات داری هم! کاش بقیه کارگردان ها بیایند و ببینند فیلم یعنی چی؟ و هر مزخرفی رو تو سینما نیاورند به خورد ما ندهند کاش سالی 2-3 تا فیلم فقط اجازه اکران بگیره ولی مثل این فیلم باشه نه توهین به شعور مخاطب جالبه که این کارگردان 2 تا فیلم ساخته هر 2 درباره مشکلات اعتیاد،200 تا فیلم هم دراین باره بسازه به نظر من ایرادی نداره مهم اینه که من بیننده رو صندلی نتونم پلک بزنم نه مثل 90% فیلم های دیگه اگه وسط فیلم شما 1 دستشویی هم برید و برگردید چیزی رو از دست ندادید فیلمی که من رو ساعت ها به فکر فرو ببره علیرغم صحنه های دردآور و ناراحت کننده اش که حال من رو خراب کرده اون فیلم اسمش فیلم هست فیلمی که وقتی وقتی تیتراژ پایانی میره پاهات توان بلند شدن از صندلی رو نداره هنگ کردی غرق شدی تو فیلم فکر میکنی تو 1 دنیای دیگه ای اینقدر گیرایی فیلم بالا بوده اون فیلم اسمش فیلمه سپاس آقای روستایی که هستی و از این فیلم زیبا
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

یک سال پیش

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

danger iconخطر لو رفتن داستان
2 جای مهم فیلم که سانسور شد بود این بود که بازیگر نقش اول یعنی پیمان معادی به خاطر سختی کارش* زن او تصمیم میگیرد از او جدا شود ولی بخاطر بچه شان از هم جدا نمیشوند . و در اخر فیلم اگه یادتون باشه بعد از اینکه نویدمحمد زاده را اعدام می کنند نشون می دن که پیمان معادی داخل ماشینش است ... ولی لحظه ای سانسور می کنن بین همین سکانس ها است .در ان سکانس پیمان معادی از شغلش استفا می دهد و یه نفر دیگه جای او را می گیرد
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۷ فروردین ۱۳۹۹

فوق العاده ترین فیلمی که تا به حال دیدم اگه بدتون می یاد نگاهدنکنید اجباری نیست واقعا عاللللللللللییییییی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۳ اسفند ۱۳۹۸

بهترین فیلم سینمایی ایرانی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۵ بهمن ۱۳۹۸

تبریک میگم به تهیه کننده.و کارگردان. وکلیه دست اندر کاران این فیلم زیبا .و واقعی .این است واقعیت این جامعه.و غیر واقعی بودن نقش ماموران هم بود .بقول معروف این چیزا فقط واسه تو فیلم هاست
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۰ دی ۱۳۹۸

عالی عالی عالی بود چقدر این پیمای معادی خوبه
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۳ آذر ۱۳۹۸

فیلمنامه قوی انتخاب بازیگران توانمند و تیم قدرتمند باعث شده که این فیلم در زمره بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار بگیره و افسوس بدلیل سانسور قسمت هایی از اندیشه نویسنده .
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۰ مهر ۱۳۹۸

https://fararu.com/fa/news/414590
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۷ مهر ۱۳۹۸

آخه چی بگم عالی بود
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۱ مهر ۱۳۹۸

فیلمنامه خطی و ضعیف
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۰ مهر ۱۳۹۸

یک فیلم قوی،پرکشش و با بازی خوب نوید محمد زاده و نقش آفرینی قوی پیمان معادی عزیز بسیار بسیار بسیار توصیه میکنم ببینید
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ مهر ۱۳۹۸

بسیار عالی و بی نظیر
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ مهر ۱۳۹۸

چه قدر نوید در بازیگری حرفه ای هست : )
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۸ شهریور ۱۳۹۸

عالی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۸ شهریور ۱۳۹۸

یکی از بهترین فیلم هایی که تاحالا دیدم.....عالی بود و خارق العاده
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۸

danger iconخطر لو رفتن داستان
سلام فیلم بدی که ساختید ایرو هرچه مرده بریده فیلم توی قبرستون پرنشه حیف اون ادم گداشنه جلوی رحمان 1400گرفت فیلم سطع رباله ازد کرد وای وای افسوس جلوی متر شش نم نتونست بگیرند افسوس مو تا سفم برای ادم لجباز یک دنده
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ مهر ۱۳۹۸

ههههه
۰
۰
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۸

محشر بود و با بازی های درخشان پیمان معادی و نوید محمدزاده 👍👍👍👍👍
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۲ شهریور ۱۳۹۸

danger iconخطر لو رفتن داستان
جناب روستایی همه کارهاشون زیبا و عالی .من متری شیش و نیم اول بدون سانسور رو دوست داشتم تمام حرفهای ناصر و دیگر عزیزان تا دو روز تو افکار م تحلیل میشد و شاهکار بود .ولی سانسورها و ضبط مجدد بعضی سکانس ها حس و حال اولی را نداد بهم.
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۹ شهریور ۱۳۹۸

8 از 10
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۸ شهریور ۱۳۹۸

فیلم متری شیش و نیم را میتوان دومین قسمت از مجموعه کارهای سعید روستایی در واکاوی و آسیب شناسی اعتیاد دانست. معضلی که با چشم نکته‌بین فیلم‌ساز، گرچه معلول جامعه است اما متاسفانه مواد مخدر، بدون در نظر گرفتن انسانی که به آن مبتلاست دیده می‌شود و این تقابل و نگاه حذفی اگر به زنده به گور شدنِ مبتلا هم منجر شود غریب نیست! (سکانس اول فیلم) فیلم متری شیش و نیم، بر خلاف ظاهر دزد و پلیسی‌اش، یک اثر ارزش‌مدار و یک‌سویه نسبت به معضل اعتیاد محسوب نمی‌شود و حتی به نظر نگارنده، بخش اعظم لبه تیز منتقد فیلم متوجه دستگاه پلیس و قوه قضائیه به عنوان قوای بازدارنده اعتیاد است و پلیسِ داستان را به عنوان شخصیتی خاکستری بازنمایی می‌کند! در حقیقت کارگردان فیلم نه تصویری قهرمانانه از پلیس ارائه می دهد- با وجودی که در نهایت و در ظاهر مسلط است- و نه مجرم و معتاد را در قامت ضدقهرمان ترسیم می کند. معرفت پلیس از یک معتاد به هیچ‌ روی انسان محور نیست و تنها متوجه خود مواد است. صحنه جالب اسکن از حسن دلیری در فرودگاه از تمام بدن مجرم به جز چشم و سر او که نمادی از ذهن و روانش است، به خوبی این نگاه را نشان می‌دهد. فیلم با زیرکی، آسیب‌های روانی و فرهنگی مشترکی را که ناشی از بی‌عدالتی‌های اجتماعی‌اند، در هر دو قشر پلیس و مجرم به تصویر می‌کشد. خشونت، آدم‌فروشی، کوته‌بینی و عقده‌‌هایی که بر روی دیگری خالی می‌شود، تقریباً به طور یکسان در رفتار پلیس‌ها و مجرمین فیلم به چشم می آید و تنها به آن سبب که گروهی از این آسیب دیدگان، در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند و گروهی در لباس نیروی انتظامی؛ خطی فرضی برای صف‌آرایی و ارزش‌گذاریِ خام خوب و بد در اذهان اکثریت افراد جامعه ترسیم شده است! در صحنه‌ای که پلیس داستان قصد دارد همکار خود را بازداشت کند، سرازیر شدن زندانیان از در باز زندان و تماشای بگو مگو و درگیری پلیس‌ها، چند لحظه میدان بازی زندانیان و زندانبانان را عوض کرد تا با کارکرد این خط بین‌الاذهانی چالشی کند و درد و نقص مشترک به تصویر کشیده شود. در سکانس معنادار دیگری از فیلم، محیط بازداشتگاهی انبوه از جمعیت و بدون تهویه نمایش داده می‌شود که مظهر بی‌عدالتی‌است، ناصر خاکزاد عصیان می‌کند و پس از یاس از رسیدگی عادلانه به حقوقش، از توالت روی سر خود آب می‌گیرد(مثل روی آوردن به اعتیاد از سرِ استیصال). خودزنی توسط دیگر محرومین از عدالت هم شکل می‌گیرد و ناصر خاکزاد آب توالت را بر سر همه می‌گیرد و ساقی می‌شود! روایتی‌مجمل از عمق فاجعه در واقعیت. پلیسِ خاکستری(صمد)، بارها برای رسیدن به مقاصد اطلاعاتی و پیشبرد کارش از خشونت، تهدید و شکنجه‌های روانی، استنطاق و ابزار کردن بچه ها سود می‌جوید، رعایت شئون خانواده و حقوق اولیه را نسبت به آنها روا نمی‌دارد و از توهین و نسبت دادن القاب تحقیر کننده به آنان باکی ندارد. به سادگی و بدون مبنای حقوقی تهدید به فرستادن درماندگان از لای این پرونده به پرونده‌های سنگین با نظر شخصی می‌کند، و در این قدرت‌نمایی از قربانی کردن همکار پایین دستش هم ابایی ندارد و حتی از فرزند کشته شده وی هم برای اعتراف‌گیری‌ از ناصر خاکزاد سوءاستفاده می‌کند. وضع دکتر ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاضی داستان هم از پلیس بهتر نیست و به دفعات نشان دادند که برایشان مرگ و زندگی معتاد علی‌السویه و غرور و سرنوشت یک پسر بچه دوازده ساله بی‌معناست. نکته‌ مهم دیگری که در این اثر تاکید زیادی بر آن شده، نگاه تک بعدی و غیر هوشمندانه قوانین حاکم است که با الگوریتم‌های سطحی، ساده‌ و فشلی که نسبت به مسئله اعتیاد دارد، حتی قوه و ابزار تشخیص دیو از معصوم (پدر معلول زندانی و پسر بی گناه دوازده ساله‌اش) و دزد از پلیس(ادعای دروغین ناصر نسبت به دزدی جنس توسط پیمان معادی) راندارد! منطق قاضی تنها به حذف یک به یک مجرمین از صندلی دادگاه، برای کنترل قیمت جنس و بازار عرضه و تقاضا قد می‌دهد! و همان‌طور که می‌گوید گوشش از ریشه درد قربانیان پر است و بوی متهم را با اسپری می‌پوشاند! اعتیاد یک مسئله انسانی است، معتاد بیماریست که در تنگنای بی‌عدالتی، پیش تر با شروع مصرف مواد خود را کشته و حالا دستگاه مبارزه با مواد مخدر، (که به مبارزه با معتاد تبدیل شده) مرده را زنده و خودش دوباره او را می‌کشد تا کارکرد خود را ثابت کند! بدون آنکه چگونگی رخنه اعتیاد به ذهن‌های آسیب‌دیده برایش اهمیت داشته باشد. گویا فیلمساز، ناصر خاکزاد را محصول کابوس خانه‌ نم‌زده‌ی کوچه باریکه و مرگ رویاهایش - که سعی می‌کرد این حفره‌ را با بالانس‌های برادرزاده‌اش و تحصیلات عالیه خواهرزاده‌هایش پُر کند- می‌داند. عاقبت؛ در سکانس تاثیرگذار پایانی، تصور بازگشت خانواده‌اش به همان خانه‌‌ی کوچه باریکه، همزمان با طناب دار که جسمش را کشت، روان و رویاهایش را نیز به کام مرگ کشاند. این اثر دعوتی بود از مخاطبان و مسئولان برای جور دیگر نگاه کردن به این معضل اجتماعی. فیلمی با مضامین آسیب‌شناسانه و اجتماعی امتیاز من: ۸ ۷ شهریور ۹۸ آیلو
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۶ تیر ۱۳۹۸

خوبی فیلمنامه های آقای روستایی دقیقا به اینه که دیالوگ ها کلیشه ای نیستن و حالت پاسکاری داره ضمنا فیلمای ایرونی دارن به سمتی می رن ک فیلم ها به تئاتر تبدیل میشه بع نظر من این فیلم عالی بود و خودم دو بار دیدمش
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۹ تیر ۱۳۹۸

danger iconخطر لو رفتن داستان
عااااااااااااااااااااااااااااالی بود
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ تیر ۱۳۹۸

خیلی باحال
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲ تیر ۱۳۹۸

مدت هاست دارم فکر میکنم مردم ما یعنی تا این حد ندید پدید و سطحی نگر و عقده ای و کم درک هستند که به فیلم معمولی ای مثل متری۶/۵ بگن عااالی و درجه یک و شاهکار....😔😔😔😔😔😔😔😔 مرگ بر این نگاه.... فیلم خیلی معمولی و متوسط بود در مرحله ی اول فیلم دو لحن داشت..... لحن اول پلیسی و ماجراجویی پیش از یافتن خاکزاد بودو خدایی استاندارد و خوب بود و لحن دوم روایتی پرکشش و خسته کننده😧😧😧 از زندگی خاکزاد بود و روایت کلیشه ای خوبایی که به دلیل نداری بد میشن....😐😐😐 قبل از ورود خاکزاد مقدمات فیلم مارا برای دیدن یک ضد قهرمان واقعی اماده کرده بود ولی با امدن او .... هعی ادم دردشو به کی بگه.... همه چی خراب میشه...... سناریو ی فیلم خیبی معمولیه 🤔🤔🤔🤔و کلیشه ای..... کارگردانی بدک نیست ... در کل از ابد و یک روز پرشعار و پر ادا بهتر بووود... فیلم یک پلیس و قعرمان دوستداشتنی با بازی درجه یک پیمان معادی عزیزم😍😍😍😍دارد و نوید جان😍😍😍 هم گرچه خاکزاد تصور ما نیست ولی خووووب است. درکل لطفا انقدر از روی بی دانشی حرف نزنید این فیلم معمولی است... لیاقت سینمای ما بیشتر است...😔😔😔😔
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۱ مرداد ۱۳۹۸

زر نزن بابا.همیشه مخالفت میکنین تا بگن خیلی حالیتونه ولی قد گاو نمیفهمی
۰
۰
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲ تیر ۱۳۹۸

بی نظیر در یک کلام
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۳۰ خرداد ۱۳۹۸

از نظر من فیلم داستان خاصی نداشت اما تصاویر خیلی قشنگ کنار هم قرار گرفته بود و مارو نگه داشت
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۰ خرداد ۱۳۹۸

فوق العاده بود فوق العاده
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۹ خرداد ۱۳۹۸

عااااالی حتمن دوباره میبینمش👍
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ خرداد ۱۳۹۸

ندیدم
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۴ خرداد ۱۳۹۸

فیلمش واقعا معرکه بود پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنین
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

فیلم بسیار عالی بود و بسیار آموزنده بود حتما این فیلم را بروید ببینید
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

طزربزddggs<eg
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

یک موضوع درجه یک بایک فیلمنامه وبازی قویی ودرجه یک این مثلث طلایی(سعید روستایی.نویدمحمد زاده وپیمان معادی) برای بار نخست نیز کار ابدویک روز راردی پرده بردن که ان هم نیز بااستقبال قابل توجهی مقابل شد وکاردوم ان گروه که همان متری شش ونیم باشد بهتر ازسریه قبل
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

عالی عالی عالی.بازی پیمان معادی بی نظیر بود
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

عالی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

عالی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

عالی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

عالی لذت بردم
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

فیلم خوبی بود بسیار ملموس برای بعضی از منطقه های شهرهایمان
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

کلاً تو فیلمهای ایرانی درد رو خوب میشناسن و بیان میکنن ولی درمانشو خیر! تو این فیلم هم درد رو قشنگ و به زیبایی نشون میده کارگردان ولی درمان چی پس؟؟ آیا با اعدام و دستگیری چنا خرده فروش مشکل حل میشه؟؟؟ راه حل رو باید در فرهنگ سازی جستجو کرد، تمام کشورهای پیشرفته 30% از درآمد ناخالصشون رو به فرهنگ سازی اختصاص میدن، تو ایران این مبلغ 0.3% هستش!!! جوونای تحصیل کرده بیکار، افزایش جمیعیت بدون بنا نهادن زیرساخت و کلی ایراد و مشکل دیگه که خودتون خوب میدونید همه و همه باعث میشه اذهان عمومی به سمت کسب درآمد از راه خلاف سوریده بشه! مشکل خیلی اساسیه و متاسفانه مسئولین خوابن... به امید یک روز خوب ♥ در مورد فیلم فقط یک جمله میگم: موزیک تیتراژ پایانیش روحمو نوازش کرد ^_^ شخصا 2 بار دیدمش و برنامه دارم برای بار سوم هم ببینمش، به شدت منتظر عرضه در شبکه خانگی هستم و امیدوارم که سانسور نشه -_-
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

۲۳ خرداد ۱۳۹۸

به امید یک روز خوب
۰
۰
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

فیلم خیلی خوبی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

بی نظیر
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۳۱ فروردین ۱۳۹۸

بسیار عالی ولی نه به اندازه ابد و یک روز به نظرم حق پیمان معادی ضایع شد که با این بازی سیمرغ نگرفت.
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۲۸ فروردین ۱۳۹۸

نمیشه گفت فیلم خوبی نبود ولی مطمئنا از مغزهای کوچک زنگ زده یک پله پایین تر بود.
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۲۷ فروردین ۱۳۹۸

عهلی
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۲۵ فروردین ۱۳۹۸

نسخه جشنواره رو سانسور کردن ... نسخه اکران خصوصی شرکت نفت در اسفند ماه سانسور بیشتری اعمال شد ... حالا تو اکران عمومی هم بازم سانسور شد ... سخ بار سانسور ... اونم برای سکانس هایی که هیچ مشکلی نداشتن و اصلا نیاز به سانسور نبوده متاسفام
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

۲۱ فروردین ۱۳۹۸

از مقدمش بگم؟از كف كردنمون بگم از هيجانش؟از عشقش؟از كجاش بگم ك ظلم نكرده باشم همش نقطه قوت بود دست مريزاد واقعاااا و هزار آفرين ب پيمان معادي
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف