آدرس ایمیل نادرست است

نمایش کلمه عبور نمی‌تواند خالی باشد

بازیابی کلمه عبور

نام نمی‌تواند خالی باشد

نام خانوادگی نمی‌تواند خالی باشد

آدرس ایمیل نمی‌تواند خالی باشد

نمایش رمز عبور نمی‌تواند خالی باشد

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا دستورات لازم جهت تغییر رمز حساب کاربری شما از طریق ایمیل برای شما ارسال گردد.

Error message here!

بازگشت به لاگین

بستن
2016-10-29 12:21:34
رای کاربران
10 / 6.66
282 رای
رای منتقدان
10 / 3.60
5 رای

ایتالیا ایتالیا

کاوه صباغ زاده

من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.


نظر منتقدین


نیما حسنی نسب

فیلم سرحال و گرم است، اما نامنسجم. موقعیت‌های جذاب به اندازة کافی دارد، اما مشکلاتی هم دارد که از این جذابیت کم کرده است. پراکنده و کمی شلوغ و گاهی آشفته می‌شود. فیلم‌نامة باهوش و فکر شده‌اش را گاه و بی‌گاه با درددل و گلایه و انتقاد صنفی به خطر می‌اندازد. فیلم‌ساز موقعیت خوب مرکزی و رابطة زوج اصلی را رها می‌کند تا به مشکلاتی برسد که سرِ راه ساخت فیلمش کشیده (کدام فیلم‌سازی برای فیلم اولش سختی نکشیده و مشکل نداشته؟). برگ برندة فیلم بازی درجه‌یک و چشم‌گیر سارا بهرامی‌ است و تدوین که حس و حال اغلب موقعیت‌ها و سکانس‌ها را رعایت کرده است.

کیوان کثیریان

فیلمی که حالش خوب است و یکی پشت دوربینش نشسته که به نظر می آید می داند چه می خواهد و دارد چه می کند را باید قدر دانست. وسط امواج منفی سهمگین این روزها و این سال‌ها، حال خوب یک فیلم در سینمای ما کیمیاست. "ایتالیاایتالیا"، فیلم خوبی است. یک قصه ساده با موقعیت های جذاب و یک قالب نوآورانه کافی است که با یک فیلم دیدنی طرف باشید. سال گذشته هم نوشتم که سارا بهرامی پدیده بازیگری امروز ماست. تسلط بر حس و ارائه توامان و به اندازه حس های متفاوت، چهره انعطاف پذیر و سمپاتیک و درک بالای موقعیت از جمله نکات عمده بازی بهرامی است.

محمدرضا مقدسيان

اثر تازه كاوه صباغ‌زاده فيلمي سرخوشانه و شوخ و شنگ است كه با آغازي سريع و تازه كه مخاطب را مجاب به همراهي مي‌كند، در ميانه دچار افتي محسوس مي‌شود و در پايان به طرزي كليشه‌اي و نه چندان غير قابل پيش‌بيني به پايان مي‌رسد.

قانونی بخرید و دانلود کنید


نظرهای منتشر شده (59 نظر)

شما می‌بایست نام خود را وارد نمایید.

شما می بایست یک ایمیل صحیح وارد نمایید.

شما می‌بایست یک متن وارد نمایید.

خطر لو رفتن داستان
امیرحسین
1 روز پیش | 15:08

فبلم خیلی خوبی تدوین و طراحی صحنه اش خوب بود
بازی حامد کمیلی خیلی به دلم نشست
واز همه مهمتر موسیقی هایی که پخش می شود خیلی جذاب و فوق العاده بود

پاسخ
سعیده
2 روز پیش | 15:54
سعیده

عااااااااااااااااااااااااالی بود

پاسخ
حسين ادانگ
2 روز پیش | 13:10

فیلمی بدون داستان قابل اعتنا و مفهوم خاص و تنها دیالوگ محور بود ولی فرم فیلم نو و جذاب بود و تماشای آن برای یک بار دلنشین بود. نمره : 5 از 10

پاسخ
دنیا
2 روز پیش | 00:32
دنیا

فیلم صفر و صدی بود. درست مثل رگ خواب. بعضیا خیلی خیلی بدشون اومده و در مقابل بعضیا شیفته ش شدن. این قضیه مصداق بارز "هامون" هم هست که این فیلم با الهام از "هامون" ساخته شده. اگر فیلمهای هنری و خاص تر رو می پسندید از دست ندیدش.

پاسخ
دنیا
2 روز پیش | 00:32
دنیا

فیلم صفر و صدی بود. درست مثل رگ خواب. بعضیا خیلی خیلی بدشون اومده و در مقابل بعضیا شیفته ش شدن. این قضیه مصداق بارز "هامون" هم هست که این فیلم با الهام از "هامون" ساخته شده. اگر فیلمهای هنری و خاص تر رو می پسندید از دست ندیدش.

پاسخ
لیلی
22 مهر 96 | 20:55

قشششششنگ...بازیای متفاوت و خوب... حتما پیشنهاد میکنم سرحالتون میاره

پاسخ
کاملیا
22 مهر 96 | 16:25
کاملیا

متوسط بود به نظر من

پاسخ
پریا
22 مهر 96 | 12:39
پریا

اگر وقت و پول اضافی برای هدر دادن دارید این فیلم را ببینید. این فیلم هیچ چیزی به شما نمی دهد نه ذهن تان درگیرش می شود نه سرگرم می شوید نه حرفی برای گفتن داره که به شما بزند. به نظرم این فیلم یکساعت و نیم از وقت بینده را کاملا هدر می دهد. متاسفانه فیلم ضعیفی بود . حتی صحنه های درامش خوب نبود. صحنه های شادش هم جالب نبود. واقعا بد بود. من باید از کارگردان بپرسم شما تا حالا فیلم کمدی دیدید البته باید در جواب بگویم فکر نکنم چون توی هیچ کدام از سکانس های فیلم مورد کمدی من ندیدم . بیخودی بخاطر فروش رفتن فیلم بی رنگ و لعابتان مهر کمدی روی آن نزنید چون با اینکار آقای کارگردان امتیاز خودتان را پایین می آورید.

پاسخ
یگانه
21 مهر 96 | 21:14
یگانه

من دقیقه 25 فیلم به خاطر خواهرم که 10سالشه از سالن خارج شدم. ابتدای فیلم دیالوگ های شخصیت های زن ومرد فیلم ورفتارشون اصلا مناسب افراد زیر 14 سال نبود. ممکنه فیلم برای بزرگسالان جذاب باشه. اما توصیه میکنم برای دیدن فیلم با افراد زیر 14 سال نرین.

پاسخ
م.ب
21 مهر 96 | 15:33
م.ب

بانی تبلیغات این فیلم واقعا در حق این فیلم ظلم کرده وگرنه فروش این فیلم خیلی بیشتر از اینها میشد. فیلمنامه از فیلم «نگار» که اون همه تو بوق و کرنا کردن خیلی قوی‌تره و حرف بیشتری برای گفتن داره. عبارت فیلم کمدی و فانتزی و موزیکال برای این فیلم اصلا مناسب نیست و باعث میشه مخاطب اشتباه پای این فیلم بشینه؛ خانواده با بچه کوچیک به هوای فیلم کمدی میان در حالیکه علیرغ موجود سکانس‌های نسبتا کمدی این فیلم اصلا مناسب مخاطب خردسال نیست.
در کل فیلم خیلی خوبیه و ما خیلی باهاش ارتباط با قرارکردیم ولی ازبابتتبلیغات ضعیف و بازاری که براش شده متاسف شدیم.

پاسخ

نمیدونم چرا وقتی نه فیلمنلمه خوبه و کارگردان میدونه کار خوبی از اب در نمیاد بازم میرن مسازن. خوب برادر من نساز و یکم صبر کن تا با فیلم بهتری شروع کنی. متاسفانه تا وقتی با پول مردم و بیت المال فیلم ها ساخته بشه نتیجش همینه که می بینیم.
خدا پدر یوتیوب رابیامرزه که حداقل کارگردان فیلم تونسته بود دو سوم فیلم رو از کلیپ های با کیفیت گیف این سایت فیلتر شده دانلود کنه و تو فیلمش بچپونه.
بجای کمیلی هم سامان گلریزو میذاشتند حداقل از شیوه اشپزیش یه چیزی یاد می گرفتیم. اخه نجف دریا بندری که یه مترجم درجه یک هست رو اینقدر پایین آورده که بتونه فیلنامه ضعیف رو با این توجیهات، منطقی جلوه بده.

پاسخ
روناک رها
19 مهر 96 | 23:18

اگر وقت و پول اضافه برای هدر دادن دارید این فیلم و ببینید. این فیلم هیچ چیزی به شما نمیده نه ذهن تون درگیرش میشه نه سرگرم میشید نه حرفی برلی گفتن داره که بهتون بزنه. شاید تو یه سری از سکانس ها بخندید اما در کل حال تون و خوب نمیکنه و در انتها هم پایان باز یا بهتر بگم پایان وِل تموم میشه و شما درحالی که دارید میگید خب که چی مثلا سالن سینما رو ترک میکنید. هیچ منطقی پشت رفتارهای شخصیت زن فیلم نیست و اصلا نقش یه زن بچه مرده و افسرده رو خوب اجرا نمیکنه. بازی سارا بهزامی بد نیست خیلی هم خوبه اما شخصیت پردازی کاراکتر برفا کاملا افتضاحه. اصلا درکش نمیکنی و باهاش همراه نمیشی. این کاراکتر کاملا آنرماله گاهی شاد از ته دل و گاهی بداخلاق و پاچه گیر حتی به دلیلی که اصلا مشخص نیست مهربونی های پدرشوهرش و به پای دلسوزی میذاره و مخاطب مدام از خودش میپرسه اینکه یه نفر دوستت داشته باشه و بهت احترام بذاره چه ربطی به دلسوزی داره. با عرض احترام به نظر تمام بینندگانی که فیلم و دوست داشتن من خودم و مخاطب عام نمیدونم چون خیلی فیلم میبینم در ژانرهای متفاوت و در سبک های مختلف و خیلی از فیلم هایی که مورد پسند مخاطبین خاص بوده رو دوست داشتم اما به نظرم این فیلم یکساعت و نیم از وقت من رو کاملا هدر داد.

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
صنم طاهریان
18 مهر 96 | 02:43

فیلمیه که شاید مخاطبین عام تر خوششون نیاد ولی برای مخاطبین خاص بدون شک عالی و خوشایند هست. من که لذت بردم

پاسخ
ثنا
17 مهر 96 | 10:31
ثنا

نبینید چون ضعف زیاد داره- خود دانید - کارگردان دلایل کافی و خوب برای یکسری کارهای عجیب بازیگراش نداشت -

پاسخ
پروین
16 مهر 96 | 11:44
پروین

در این وانفسای فیلم های اجتماعی مفلوک و غم زده، ساختن چنین فیلمایی هرچند با اشکال جای تشویق داره

پاسخ
تانیا
16 مهر 96 | 01:19
تانیا

خوبیش متفاوت بودنش بود و این که شبیه فیلم دیگه ای نبود. بازی سارا بهرامی خیلی خیلی خوب بود. اما سنش بیشتر از 30 سال می زنه و این از گاف های فیلمساز بود که شاید باید سن کاراکتر رو می برد بالا و یا این که بازیگرشو عوض می کرد

پاسخ
سپیده
15 مهر 96 | 14:26
سپیده

من این فیلمو دوست داشتم به نظرم جذاب و تاثیرگذار بود توی زندگی مشترک شرایطی پیش می یاد که باید بتونی مدیریتش کنی وگرنه حتی یه اتفاق کوچیک اگه به موقع دست به کار نشی می تونی زندگی رو ازهم بپاشونه! دوستانی که فکر می کنم از دست دادن بچع قانع کننده نیست درک درستی از این شرایط ندارن و کلا یه مادر بعد از همچین تجربه تلخی طول می کشه که همون آدم قبلی بشه. نقش همسر در این شرایط خیلی کمک کننده است که نادر نسبت به این موضوع خنثی عمل کرد و نتونست تسکین دهنده باشه

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
شقایق
15 مهر 96 | 02:21
شقایق

دوستش داشتم

پاسخ
سپیده سراجیان
14 مهر 96 | 14:47

بعضی جاها زیادی لوس میشد ولی باز حداقل خنده دار بود و داستان نسبتا خوبی هم داشت که میشد بعد فیلم راجبش بحث کرد

پاسخ
حسین
14 مهر 96 | 13:59
حسین

متاسفانه فیلم ضعیفی بود . حتی صحنه های درامشم خوب نبود. صحنه های شادشم جالب نبود. واقعا بد بود.

پاسخ
کیمیا
14 مهر 96 | 02:23
کیمیا

خیلی خاص و متفاوت بود به خصوص جاهایی که رجوع می شد به "هامون"... ولی خب شاید مخاطب عام نتونه چنین فیلم خاصی رو درک کنه.

پاسخ
ایمی
13 مهر 96 | 20:44
ایمی

با سلام. این فیلم رو پنج شنبه ۱۳ مهر ۹۶ دیدم. فیلم رو جذاب ارزیابی میکنم. تا ۲۰ دقیقه ابتدایی داستان انگار با یه فیلم ساده و دم دستی رو به رو هستیم. ابراز علاقه های دم دستی و ... . اما این پایان ماجرا نبود. ازدواج کمیلی و بهرامی آغاز ماجراست. روایت تلخ به بن بست رسیدن عشق بین دو نفر که هدیگه رو دوس دارن. کارگردان خیلی هوشمندانه این تلخی ها رو با آهنگ ها و سکانس های با نمک قابل تحمل میکنه. اما به نظرم عشق هم یک جنبه این فیلمه. توضیحات اضافه شاید باعث لو رفتن روایت داستان بشه. پس فقط به چند نکته به صورت کلی اشاره میکنم. حامد کمیلی در فیلم کارهایی رو انجام میده که بهش علاقه داره. حتی تو سفارت هم پیشنهاد کار داشت . ولی دوس نداشت بره و معلم خصوصی شد که از قضا یکی از شاگرداش بچه کوچکی بود. علاقش و فدای موقعیت شغلی مناسب نکرد. در فیلم میبینیم آرامشش بیشتره. تو دعواها کوتاه میاد و اثری از خودخواهی و لجبازی درش دیده نمیشه. بر عکس برفا (سارا بهرامی)که دچار استیصال و درماندگیه. حامد کمیلی (نادر) در جایی از فیلم میگه موتور وسپا رو فروختم و تیبا خریدیم. همون تیبا هم زیر پای برفا هست همیشه. نادر چیزی نمیخاد. با خوندن و تدریس و نوشتن و اشپزی دلخوشه و همین ازش یه ادم با ثبات ساخته. چون شرایط خودشو پذیرفته. فهمیده که نوشتن و دوست داره. مرگ بچشو پذیرفته. پذیرفته باید هوای زنشو داشته باشه. حتی زمانی هم که با هم به شدت دعوا میکنن،گله گذاری نداره به برفا. ولی برفا مستاصل و درمانده س. مرگ بچه تنها بهانه ای بوده تا برفا بروز پیدا کنه و لایه های پنهان دختر شاد نمایان بشه. فیلم رو قابل تحسین میدونم. تلخی روایت عشقی که به فرسایش میرسه با روایتی کاملا ملموس در حضور موزیک های شاد و صحنه های بانمک، کمی شیرین میشه. ولی بعد از فیلم یقه تماشاگر رو میگیره. فیلم ایتالیا ایتالیا فیلمی درخور توجه است. اینکه یه بازنگری از خودمون و شرایطمون داشته باشیم.

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
سینا ت
13 مهر 96 | 15:40

فیلم خیلی ویژه ای نبود
بعضی ثسمت هاش خوب و جالب بود
پایان تلخ ولی باورپذیر داشت
بازی سارا بهرامی عالی بود

پاسخ
بیتا
27 بهمن 95 | 10:42
بیتا

بهترین فیلم جشنواره با بازی درخشان سارا بهرامی و تدوین عالی و موسیقی درخشان. شما رو می بره به فضای فیلمای ایتالیایی دهه هفتاد میلادی

پاسخ
سین
24 بهمن 95 | 09:35
سین

بهرامی خوب نیس. فیلمم متوسط, کاملا.

پاسخ
امید عباس آبادی
22 بهمن 95 | 19:19

فیلم سرحال و پر از حس و حال خوب یه کم طولانیه و یه کمی هم از خط اصلی داستان خارج میشه

پاسخ
بردیا ولی نعمتی
22 بهمن 95 | 06:57

از آنجایی که فیلم "ایتالیا ایتالیا" آخرین فیلمی بود که در جشنواره امسال دیدم حسابی به دلم نشست و از تماشای فیلم خوشنود بودم. بعد از این همه فیلمِ آه و ناله و بدبختی و مرگ و میر و خانه و کوچه‌ی خاکی، حس و حال و فضای مثبت و کمدی بجای این فیلم نفس تماشاگران را تازه خواهد کرد (هر چند که به رسم دیگر فیلمهای جشنواره در این فیلم نیز دو عنصر "سیگار" و "مرگ" نقش مهمی را ایفا می‌کنند!)
شاید قضاوت در مورد "ایتالیا ایتالیا" در این شرایط و نسبت به فیلمهای سیاه جشنواره قضاوت درستی نباشد اما لااقل شرایط به گونه‌ای چیده شده که به نفع فیلم خوب "ایتالیا ایتالیا" تمام می‌شود!
کارگردانی قابل قبول، انتخاب چند موسیقی درست ایتالیایی که شنیدنش در سالنهای سینما برایمان تازگیِ شیرینی خواهد داشت، داستان و فیلمنامه‌ای نچندان پیچیده و در آخر بازیگریِ قدرتمند دو ستاره‌ی فیلم. حامد کمیلی در این فیلم قطعا یکی از بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ایِ خود را انجام داده است، و اما برگ برنده‌ی فیلم که بی‌شک حضور فوق العاده خوب و درجه یک سارا بهرامی است، بهرامی قبل از این نیز در فیلمهای سینمایی و البته صحنه‌ی تئاتر قدرت بازیگری خود را نمایان کرده بود اما در فیلم "ایتالیا ایتالیا" ثابت کرد که نام سارا بهرامی می‌تواند به راحتی در بین 5 سوپراستار زن سینمای کشور قرار بگیرد.
نکته جالب توجه و جدید در فیلم که می‌توان بسته به سلیقه آن را منفی یا مثبت دانست مربوط به این قضیه است که در طول روند فیلم جای شخصیت زن و مرد داستان (طبق عادت دیگر فیلمهای داخلی) به خوبی تغییر می‌کند و اینبار زن است که شب خسته از سر کار به خانه برمی‌گردد و این مرد است که در خانه غذا درست می‌کند و اکثرا در مرافعه کوتاه می‌آید. شاید بتوان فیلمنامه‌ی اثر و همچنین پایان بندی فیلم را دو نکته‌ی منفی فیلم دانست اما با توجه به فیلم اولی بودن اثر و همچنین تم سرخوشانه و متفاوت فیلم و البته حضور چند کلیپ با موسیقیِ ایتالیایی (که بسیاری این بخشها را موزیک ویدئوهای نامربوط با فیلم می‌دانند!) که با تم اثر همخوانی خوبی دارد و در فیلمی با این ژانر انتخاب درستی را رقم زده، می‌توان فیلم "ایتالیا ایتالیا" را به لیست عناوین مهم و قابل ملاحظه سال اضافه کند. در کنار این موارد باید اشاره کرد که "ایتالیا ایتالیا" در جوهره‌ی خود موارد آموزنده‌ای را به روشی درست برای مخاطب فراهم کرده که این مورد باز هم ارزش فیلم را بالاتر برده است.
"ایتالیا ایتالیا" فیلم متفاوت و سرخوشانه‌ی امسال است که در حد و اندازه‌ی خود حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

در صندوق آرای مردمی:
اصلا نپسندیدم() –نپسندیدم() –میانه() –پسندیدم(*) –خیلی پسندیدم()

پاسخ
امیر هبوط
22 بهمن 95 | 00:04

فیلم سبک خاص و جدیدی داره ، من خیلی دوست داشتم

پاسخ
سعید
21 بهمن 95 | 23:45
سعید

در یک جمله این فیلم خوب را میشود توصیه کرد!...{{بیا و ببین و بخند و لذت ببر فقط شاید با پایان خیلی حال نکنی اونم شاید!...}}

پاسخ
یاشار آگاه
20 بهمن 95 | 10:41

ایتالیا اینالیت فیلمی خوش ساخت هستش که با بازیگوشی های فرمی در روایتش مخاطب رو به شدت به هیجان میاره . داستان جذاب فیلم در کنار بازی های خوب بازیگران مخصوصا سارا بهرامی تماشاگر رو تا انتها به دنبال خود می کشونه . ایتالیا ایتالیا در کنار خفگی ، یکی از بهترین و جسورانه ترین فیلمهای امسال ( در ساختار و فرم ) که متاسفانه به حق خودش اصلا نرسید .

پاسخ
پدرام شیردل
19 بهمن 95 | 08:02

خوشمزه مثل غذاهای ایتالیایی... لذت بردم، از فیلمی که از ریتم نیفتاد و دلنشین بود. بازی خیلی خوب سارا بهرامی... بدون شعار و با درونمایه طنز و همچنین با کمک موسیقی های بجا، صباغ زاده اوج و فرود رابطه عاشقانه رو به تصویر کشید و پایان خوبی هم برای رقم زد.

پاسخ
حامد
17 بهمن 95 | 16:38
حامد

انصافا فیلم اصلا خوبی نبود. وجود دانش اقباشاوی و سارا بهرامی که دوسشون دارم هم تاثیری نداشت. بازی حامد کمیلی بهتر از سارا بهرامی بود. بر عکس دیگران که ادعا میکنند سارا بهرامی چه کاری کرده و عجیب و غریب.
ایده اولیه ش خوب بود, فیلمبرداریش خوب بود, موزیک های انتخابی بد نبودن، اصلاح رنگ کار خیلی خوب بود برای این فضا، طراحی لباس و گریم خیلی خوب بود. ولی فیلم بالذات بد بود. فیلم فقط به اندازه 10 دقیقه حس خوب داشت. بقیه ش دور ریختنی بود به جرات.

پاسخ
shakib
17 بهمن 95 | 13:17
shakib

فیلم جالب و قابل توجهی بود.

پاسخ
shakib
17 بهمن 95 | 13:17
shakib

فیلم جالب و قابل توجهی بود.

پاسخ
shakib
17 بهمن 95 | 13:17
shakib

فیلم جالب و قابل توجهی بود.

پاسخ
17 بهمن 95 | 11:46
کاربر مهمان

ایتالیا ایتالیا فیلمی است که جدا از بازیگوشی روایی و ساختاری از این جهت برای من جذاب بود که بعد از مدتها در یک فیلم ایرانی رابطه ی پر فراز و نشیب یک زوج جوان را با گستردگی قابل توجه ای می بینیم و درک میکنیم. شیمی زوج کمیلی و بهرامی هر کدام با خصوصیتهای خودشان به خوبی در آمده بود. اما به نطر من گره فیلمنامه (مرگ جنین در هنگام زایمان) برای از هم پاشیدن رابطه این زوج جوان و سرحال که فرصت دیگری برای بچه دار شدن دارند چندان قانع کننده نبود. افسوس دیگر فیلم برای من این بود که ای کاش به شخصیت برفا بیشتر نزدیک می شدیم چون کاراکتری جذاب تری از شخصیت نادر بودبه خصوص در قسمتهای میانی فیلم.. اما مهمترین ایراد فیلم ناشی از عدم توازن بین انواع و اقسام انباشتهایی روایی و ساختاری است گویی کارگردان برای اولین و آخرین بار فرصت پیدا کرده فیلم بسازد و میخواهد تمام ایده های ذهنی اش را در فیلمنامه بگنجاند.و در نهایت شاهد یک جور شلختگی و گم کردن اندازه در روایت هستیم و برخی محورهای روایی اضافی هستند(مثل آمدن پدر نادر) و یا برخی به درستی بسط پیدا نمیکنند( مثل دلبستگی نادر به ایتالیا که در اواسط فیلم برای مدتی رها میشود.) یا برخی زیاد از حد کش مییاند( ایده اعتراف در تاریکی اگرچه جذابترین ایده روایت است و در پایان تاثیر قابل توجه ای دارد اما میتوانست در فواصل مختلف فیلم موجزتر باشد) اما در مجموع سکانس های جذاب در فیلم به اندازه ای هست که فیلم را به ورطه ی عقیم ماندن نیاندازد و با فیلمی سرحال و گرمی طرفیم. البته بزرگترین نقطه قوت فیلم از نطر من بازی خیره کننده سارا بهرامی در نقش برفا است اگر داورها منصف باشند مطمئنا سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در دستان بهرامی قرار میگیرد.

پاسخ
حامد پریدار
17 بهمن 95 | 07:19

یه فیلم متفاوت و نوآورانه که کمتر تو سینمای ما پیدا میشه... با بازی عالی حامد کمیلی و سارا بهرامی که ارزش وقتی که براش میزاری رو داره

پاسخ
محمدرضا
17 بهمن 95 | 00:53
محمدرضا

فیلمساز یه ایده داره برای ساخت یک فیلم با قصه ای خیلی ساده در فرمی فانتزی ولی به شدت سردرگمه...و هیچ انسجامی نداره...این موضوع میتونه از تدوین کار به راحتی فهمید...سکانس های تکراری با موضوعات تکراری...تایم کار واقعا بیهوده بالاست...همچنین اشاره روشنفکرانانه به آثار ادبی سینما و ادبیات جهان و ایران و استفاده از عوامل سینمایی نمیتونه نه تنها نتونسته برای فیلم حسن باشه بلکه تبدیل به نقطه ضعف شده...تنها نکته مثبت فیلم بازی بسیار بسیار خوب سارا بهرامی هست...به شدت مسلط و فوق العاده ظاهر شده بود

پاسخ
محمدرضا
17 بهمن 95 | 00:53
محمدرضا

فیلمساز یه ایده داره برای ساخت یک فیلم با قصه ای خیلی ساده در فرمی فانتزی ولی به شدت سردرگمه...و هیچ انسجامی نداره...این موضوع میتونه از تدوین کار به راحتی فهمید...سکانس های تکراری با موضوعات تکراری...تایم کار واقعا بیهوده بالاست...همچنین اشاره روشنفکرانانه به آثار ادبی سینما و ادبیات جهان و ایران و استفاده از عوامل سینمایی نمیتونه نه تنها نتونسته برای فیلم حسن باشه بلکه تبدیل به نقطه ضعف شده...تنها نکته مثبت فیلم بازی بسیار بسیار خوب سارا بهرامی هست...به شدت مسلط و فوق العاده ظاهر شده بود

پاسخ
حسام
17 بهمن 95 | 00:40
حسام

پرت و پلا ترین فیلم ایرانی. بعد از فیلم احساس میکردم به شعور من تماشاگر توهین شده. همه چیز تو این فیلم رو هواست از رویای ایتالیا تا عشق، از بجه دار سدن تا روابط زناشویی و حتی طلاق بی دلیل. واقعا متاسفم که برخی از دوستان فمر میکنن یمقدار فیلم شلوغ و بعم ریخته باشه سبک جدید تو ساخت فیلم ایرانی ایجاد سده. تنها نقطه مثبت فیلم بازی خوب بازیگران بخصوص خانم بهرامی بود. دیدن این بظاهر فیلم رو بهیچوجه توصیه نمیکنم.

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
هادی طالبی
17 بهمن 95 | 00:09

فیلم خیلی خوب..حس خوبی داشت..پندهای خوبی برا زندگی های مشترک داشت..من خبلی دوست داشتم

پاسخ
فاطمه رمضانپور
16 بهمن 95 | 23:25

فیلم خوبی بود با بازی خوب سارا بهرامی.

پاسخ
مونا پيروز
16 بهمن 95 | 21:35

متفاوت،جذاب،خلاقانه!( البته نمیدونم شاید فردا یکی کشف کنه که از یه فیلم هالیوودی کپی برداری شدهD: )
یه نکته خوبش هم این بود که پیام های اخلاقی و آموزنده اش رو داد نمیزد خیلی ظریف توی فیلمنامه گنجونده بودن
امتیاز:۷ از ۱۰

پاسخ
رضا
16 بهمن 95 | 18:51
رضا

یه فیلم خلاقانه و سرحال که حسابی حال آدم رو خوب میکنه / بازی دو بازیگر اصلی فیلم واقعا درخشان هست/ نوع تدوین و استفاده از اون تصاویر خاص از ایتالیا هم به جذابیت فیلم اضافه میکنه / داستان سر راست و غیر تکراری داره / موسیقی های استفاده شده در فیلم هم به نظرم بسیار فوق العاده و به جاست / به نظرم تنها اشکال فیلم ده دقیقه پایانیش هست که قانع کننده نیست و میتونست خیلی بهتر از اینا تموم بشه / در کل پیشنها میکنم حتما فیلم رو ببیند/

پاسخ
هدي
16 بهمن 95 | 02:32
هدي

سارا بهرامي مي تونه نامزد سيمرغ بلورين امسال باشه

پاسخ
كوپال
16 بهمن 95 | 01:29
كوپال

خوشحالم كه تكراري نبود

پاسخ
سروناز
15 بهمن 95 | 21:57
سروناز

من نمیدونم چرا انقد کارگردان از تمام زوایای پای اقای کمیلی فیلم گرفته بود...شب خواب کف پای حامد کمیلی رو دیدم

پاسخ
بهار
15 بهمن 95 | 06:07
بهار

برداشتهای تکراری روی صحنه شام واقعا رو نرو آدم میرفت نحوه دیالوگ گفتن آقا کمیلی خیلی بهتر شده و این برای ایشان پیشرفت خوبی هست در کل با تمام احترامی که برای نظر افرادی که از این فیلم تعریف میکنند جزو 10 تا فیلم اول جشنواره هم نیست

پاسخ
آتش
15 بهمن 95 | 02:26
آتش

یکی از بهترین فیلمای امسال. یاد فیلم "هامون" هم گرامی.

پاسخ
معین کاف
15 بهمن 95 | 02:16

فيلم باهوش، دقيق و خوبه. همچين چيزى تو سينماى ايران نداشتيم ولى اونور منو ياد blue valentine انداخت.
از معدود خوب هاى جشنواره تا الان.

پاسخ
لیلی
14 بهمن 95 | 01:50
لیلی

حال خوبی داشت

پاسخ
عسل شیوا
13 بهمن 95 | 01:35

سرگرم كننده ، هوشمندانه ساخته شده !

پاسخ
محمد حسین قاسمی
12 بهمن 95 | 15:24

فیلم دارای ایده های درخشانیه که نظیرشو تو سینمای ایران زیاد نداریم، ولی فیلم مقداری شلخته اس، یه سری از صحنه ها اضافی‌ان و میتونن حذف بشن، یه چیزایی هم باید به فیلم اضافه بشه، به شخصه اینکه جنسیت بچه بخواد انقد مهم باشه رو نفهمیدم، همچنین اینکه از دست رفتن بچه بخواد اینجوری داستان رو تحت تاثیر قرار بده
اینکه حامد کمیلی عاشق ایتالیا بود هم تاثیری تو داستان نداشت و از یه جایی به بعد دیگه بهش پرداخته نشد، اینکه به دفعه اون بخواد رویای ایتالیاشو ول کنه و ازدواج کنه هم برام باورپذیر نبود.

خطر لو رفتن داستان
پاسخ
حسین خامی
12 بهمن 95 | 01:48

اگرچه خیلی بهتر از اینها می تونست باشه ولی باز هم سبک فانتزی و متفاوت حاکم بر فیلم جالب و در خور توجه بود

پاسخ
میعاد
11 بهمن 95 | 23:14

فوق العاده

پاسخ
فرزاد
11 بهمن 95 | 21:18
فرزاد

فیلم متوسط خاصی است که مانندش در سینمایی ایران کم است بازی خانم سارا بهرامی زیباشناسی همچنین حامد کمیلی فقط آخر فیلم رو هواست

پاسخ
آرمین عشقی
11 بهمن 95 | 21:13

ببخشید من این فیلمو ندیدم چطوره؟؟؟

پاسخ
یاسمن خلیلی فرد
11 بهمن 95 | 02:11

فیلمی خلاقانه و بسیار متفاوت.

پاسخ
rd
10 بهمن 95 | 22:38
rd

:|

پاسخ