پوستر فیلم ردکارپت

فیلم‌ سینمایی |کمدی ، درام

ردکارپت (۱۳۹۲)

red carpet

۶.۳ /۱۰
امتیاز سلام سینما

از ۸۸۰ رای

منتقدان:

۴.۵

امتیاز دهید:

یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردانهای معروف جهان خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا میرساند.... شما که غریبه نیستی، من 38 سال از خدا عمر گرفتم، 13 سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه ،هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می‌کردم دیگه...

کارگردان: رضا عطاران

نویسنده: رضا عطاران

عکس‌های فیلم ردکارپت


رضا عطاران در فیلم «ردکارپت»
رضا عطاران و علی سرتیپی در فیلم «ردکارپت»
رضا عطاران در فیلم سینمایی «ردکارپت»
رضا عطاران در «ردکارپت»
رضا عطاران در نمایی از فیلم «ردکارپت»
رضا عطاران در نمایی از فیلم سینمایی «ردکارپت»
فیلم «ردکارپت»
رضا عطاران و جیم جارموش در فیلم «ردکارپت»

دیالوگ های به یاد ماندنی

یکی از بدبختی‌های کچل ها این هست که اگر توی جمع فقط اونا کراوات زده باشن، باز هم وقتی میخوان بهش اشاره کنن، میگن : اون یارو! کچله!
حالا این تو سرشون بخوره! اگه به شخص بغل دستیش کار داشته باشن، میگن: اون یارو که بغل کچله نشسته! عجب مکافاتی داریم ما کچلا!

۰

نقدهای بلند فیلم ردکارپت

«ردکارپت» دومین تجربه کارگردانی «رضا عطاران» یک مستند اجتماعی در مورد یک هنرور سینما (رضا عطاران) است که به جشنواره فیلم کن می رود تا استیون اسپیلبرگ را ملاقات کند و از او بخواهد طرح اولیه ای را که برای یک فیلم نوشته است به وودی آلن بدهد! شخصیت اصلی ردکارپت فردی از طبقه متوسط جامعه است که چه خوشمان بیاید چه نه، بسیار شبیه به اکثریت افراد این طبقه است. فردی که برای بستن کمربند ایمنی باید به او تذکر داد، در خارج از کشور ایرانی بودن خود را کتمان می کند، به راحتی حتی بر روی فرش قرمز جشنواره آشغال می ریزد، بیشتر اوقات در رویا و توهم سیر می کند و عقایدش هنوز بین سنت و مدرنتیه دست و پا می زند... هرچند ردکارپت دارای موضوع جدید و جذابی است اما متاسفانه به علت عدم نگارش فیلمنامه ای مشخص، در سطح طرح اولیه باقی می ماند. کاملا مشخص است که تعدادی سکانس مستند گرفته شده و سپس چند سکانس نمایشی با دستپاچگی برای ارتباط بخش های مستند به فیلم اضافه شده است. اگر طنزنویسانی حرفه ای طرح اصلی را به خوبی پرداخت می کردند و همچنین هماهنگی بیشتری با مسئولین جشنواره کن برای ساخت این فیلم صورت می پذیرفت، قطعا یکی از بهترین فیلم های چند سال اخیر سینمای ایران را شاهد بودیم که با توجه به موضوعش می توانست در سطح جهانی نیز بدرخشد. در جایی از فیلم پوستر تبلیغاتی فیلم سرزمین شیرین فلفلی من (My Sweet Pepper Land) با بازی «گلشیفته فراهانی» برای چند ثانیه نشان داده می شود. اینکه سهم گلشیفته فراهانی از سینمای ایران در حد چند ثانیه با ترس و لرز نشان دادن پوستر فیلم او باشد جای تامل و تاسف دارد و در عین حال با پایانبندی شعاری فیلم که آخرین پناه هنروران سینما را جایی جز آغوش وطن نمی داند تا حدودی در تناقض قرار می گیرد... رضا ...ادامه مطلب
ژان پیر بودریار، اندیشمند فرانسوی که در جریان شورش‌های مه 65، استاد شاخص‌ترین دانشگاه جریان‌ساز، یعنی دانشگاه نان‌تر بود، براساس آنچه مشاهده و لمس کرد، مباحثی چون امر حاد واقعی، وانموده و کارکردی بودن را وارد فرهنگ انتقادی کرد. نگاه بودریار که همراه با بدبینی نسبت به جامعه مصرفی و رسانه بود، تلاش و تصدی رسانه‌ها در تحقق خواسته معترضان مه 68 را پوچ و بیهوده می‌دانست. رفتار رسانه همواره فرم مشخص و یکنواختی دارد. رسانه کاری جز شبیه‌سازی مخاطبان یا واکنش‌های شرکت‌کنندگان ندارد. بودریار بر آن بود تا به تخریب این شبیه‌سازی دست بزند. بودریار در کتاب «نظام ابژه‌ها» به نقد جامعه مصرفی می‌پردازد و به شیفتگی بشر در جستجوی فقدان سوبژکتیویته در یک ابژه اشاره می‌کند؛ فارغ از اینکه فرم و صورت یک شی ضرورتاً ...ادامه مطلب
نوشتن درباره فیلمنامه رد کارپت کمی غریب به نظر می‌رسد؛ چون قبل از هر چیز این پرسش به ذهن می‌آید که آیا اصولا فیلمنامه ای در کار بوده است و یا صرفا بر اساس یک طرح خیلی کلی، شاخ و برگ‌هایی بر حسب مواجهه‌های پیش‌بینی نشده و لطیفه هایی متداول به متن اولیه افزوده شده است و نامش را فیلمنامه نهاده‌اند. در رد کارپت، خط کلی درام درباره یک شیفته سینما است که متنی نوشته و می‌خواهد اسپیلبرگ بسازدش و از این رو عازم کن می‌شود تا آن را دست فیلمساز محبوبش برساند ولی موفق نمی‌شود. این درام دو پتانسیل دارد: یکی ماجراهایی که ناشی از غربت یک شخص در سرزمینی بیگانه است و خواه‌ناخواه رفتارهای معطوف به عدم شناختش به زبان و آداب و فرهنگ مردم آن سرزمین، ظرفیت‌هایی خنده‌آور را تولید می‌کند و دوم؛ اغراق‌هایی که در ذهنیت ...ادامه مطلب

نقدهای کوتاه فیلم ردکارپت


نویسنده

پوریا ذوالفقاری

رد کارپت همانی بود که فکرش را می­‌کردیم. حتی تصور حضور پرسونای دوست­‌داشتنی رضا عطاران در دل موقعیتی بکر و متفاوت مثل فستیوال کن، خنده دار است. رد کارپت نشانه‌ی هوش رضا عطاران است. او فیلمی ساخته که ساختنش تنها از او برمی­‌آید. طبیعتا برخی از سکانس­‌ها حاصل اتفاق­‌ها و برخوردهای لحظه­‌ای­‌اند و امکان برنامه‌­ریزی برای آن­‌ها وجود نداشته است. اما بخش‌­هایی هم بوده‌­اند که می­‌شد از پیش پرداخت درست‌­تری برای آن­‌ها داشت.

نویسنده

مهرزاد دانش

لُب کلام درباره رد کارپت را شاید بتوان در همین عبارات کوتاه خلاصه کرد: مجموعه‌ای نامرتب از پاره‌ای شوخی‌های اغلب بامزه اما پراکنده. شوخی‌های عطاران در چند وجه کلامی (شوخی با نوع گویش انگلیسی شخصیت اصلی)، موقعیتی (گرفتاری در خیل جمعیت مشتاقان ستاره‌های سینما)، مستندی (مواجهه واقعی و بی‌واسطه یا تیلدا سویینتن و جیم جارموش)و ... گسترش پیدا می‌کند، ولی ارتباط ارگانیکی بین این شوخی‌ها برقرار نمی‌شود و در خلأ‌‌ رها می‌شوند.

نویسنده

محسن شرف الدین

تماشای این فیلم عطاران من را به یاد اثر قبلی او؛ خوابم میاد انداخت. همان فرمول بیست دقیقه خنده گرفتن از مخاطب و بعد رها کردنش در دنیای بلاتکلیف شخصیت اصلی. تفاوت ردکارپت با اثر قبلی فیلمساز در اینجاست که توانسته از سوژه جذابی که انتخاب کرده با کمترین تلاش و برنامه، حادثه و اتفاق بگیرد و به نفع پیام کلی فیلمش استفاده کند. عطاران فیلمساز، هنوز با حد انتظار مخاطب پیگیرش فاصله دارد.

نظرهای منتشر شده فیلم ردکارپت

۳ سال پیش

۲۰ تیر ۱۳۹۸

7 از 10
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام .این فیلم به نظر من یک موج جدید در سینمای ایران هست وبدلیل نو بودن ایده ایرادهایی داره .من مطمعنم که آقای عطاران دارند تجربه میکنند و در آینده این فیلم توسط خوده آقای عطاران تبدیل به یک ژاندر جدید خواهد شد .این فیلم به نظر من تبدیل به مادر ژاندری خواهد شد که من نامش رو ژاندر چمدانی میزارم .بیننده ای که برای آقای عطاران به سینما میره دیدن تلخی های جامعه در لفافه شوخی های خواص خود آقای عطاران رو میخواد که این فیلم اونهارو داشت و به نظر من بیننده خواص داره و همون بیننده خواص رو راضی میکرد و حرف این فیلم رو هم همون بیننده خواص میفهمه . لطفا تهت تأثیر نقد بی رحمانه آقای فراستی قرار نگیرید چراکه ایشون مطمعن هستم حتی از اسپیلبرگ هم ایرادهایی خواهد گرفت در صورت دیدن فیلم های ایشون .رضا عطاران عزیز لطفا تجربه کن فیلم بساز خط خطی کن اشتباه کن تا به ایده نهایی خودت برسی که مطمعنم میرسی چراکه افکار نو داری و مخاطب خواص تو کم کم تبدیل به مخاطب عام خواهد شد به امید آن روز ما دوستت داریم
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۳ آبان ۱۳۹۵

اسم این فیلم نیست اسمش دیدن خوش گذارانی رضا عطاران ..کاش نمیدیدم پشیمونم
۸
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

موضوع جالبی بود اما بیشتر مستند بود می تونست بیشتر روی فیلمنامه کار بشه تا کار بهتری رو شاهد باشیم.
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۱۴ شهریور ۱۳۹۴

تو این دنیای تکراری سینمای تکراری ایرانی، این فیلم واقعا ایده جذابی بود؛ بیاید قبول کنیم که خیلی درهم و گسسته بود ولی اینو هم بفهمیم که اولین ایده ها همیشه خیلی کارها برای کامل تر شدن دارن
۵
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۴ تیر ۱۳۹۴

اصلا فیلم نبود .... آقای عطاران هم مثل خیلی ها از علاقه مردم به خودش استفاده بیجا میکنه که از سفر کردن خودش هم فیلم میسازه
۳
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۸ تیر ۱۳۹۴

من دوس داشتم فیلمو، در مورد موضوع فیلم فقط میشه گفت واقعی اما اندوهناک
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲ فروردین ۱۳۹۴

من کارهایی رضا عطاران را خیلی دوست دارم ولی از این یکی سر درمیاریم. فکر کنم ایشان می خواستن زندگی یک بازیگر بدبخت را توضیح بدن.ولی آخر خیلی بد تمام شد باورم نمی شد که اینقدر بد توم شد چون رضا عطاران همیشه فیلم کمدی می ساخت نه کمدی اجتماعی . به هر حال بد نبود با این که چیزید درست ازش نفهمیدن.
۳
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۹ اسفند ۱۳۹۳

فیلم خوبی بود. به عنوان کسی که سالها خارج ایران زندگی کرده می تونم بگم حس و حالش رو خوب درک کردم. جالبه که ظاهرا شخضیت رضا عطاران حتی فاقد نام هست در این فیلم (اگر اشتباه نکنم).. کلا نکات فیلم نادیده گرفته شده. واقعا برام عجیبه چنین فیلمی این همه نظر مخالف داره وقتی برای فیلمهای بی معنی و بی ارزش دیگه هیاهوی بی خود می شه. فکر کنم بیشتر فرار از واقعیته.. و مردم عادت کردند برند سینما تخمه بشکنند و فیلم طنز ببینند و والسلام. این فیلم واقعا تلخ بود ولی واقعیت بود..
۳
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۳ اسفند ۱۳۹۳

مزخرف ....
۶
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۵ بهمن ۱۳۹۳

سلام کسی میتونه اسم اهنگه رپی که تو فیلم بود بگه به من اولش اینجوری بود میریمو میریمو میریمو میریم به اخرش که میرسیم دیگه خیلی پیریم ممنون میشم بگید
۸
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۲ بهمن ۱۳۹۳

جالب بود..خاص بود مثه خود عطاران
۴
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۱ بهمن ۱۳۹۳

به نظر من فيلم خوبی بود. ازاين همه نقد منفی تعجب کردم.
۵
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲ بهمن ۱۳۹۳

فیلم عالی بود
۵
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲ بهمن ۱۳۹۳

هاى رضا عطاران پينك پانتر ١٣ سال زحمتت اين بود؟ والا من چيزى حاليم نشد
۵
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۷ دی ۱۳۹۳

من دیدم چرت وپرت نیست ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد درکل فیلم بدی نیست ببینید
۴
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۶ دی ۱۳۹۳

فیلم قشنگی بودورضا عطاران می خواست در فیلمش به ما بفهماند ما هم می توانیم در کشور خود پیشرفت بیشتری کنیم واگر ما از اول چیز زیادی را بخواهیم که کمتر درباره اش اطلاع داریم نمی توانیم خوب اون چیزی که تو خیال خود در سر داریم را به بینیم ولازم نیست برای خود را به دردسر بیندازیم که نتوانیم به جای اولمان برگردیم ولی اگر بازیگران بیشتری در فیلم بود ودیالوگ بیشتری ما شاهد بودیم فیلم جذاب تر می شد[...]
۲
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۳ دی ۱۳۹۳

خیلی قشنگ بود.دوستان خواهشااشتباه برداشت نکنید.منظورفیلم این بودکه هیچ جای دنیابرای ماایرانیان بهترازایران نیست اون پسرایرانی که درخارج زندگی می کرددزدشده بودوعطاران هم فقط چندروزرفت واون بلاسرش اومد.عاشق اون صحن ی آخرم که پرچم ایران روروخودش کشیده بودکه ازش دربرابرسرمامحافظت می کرد.
۱۱
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۳ دی ۱۳۹۳

بیشتر شبیه مستند بود تا فیلم،ما که چیزی نفهمیدیم
۳
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۲ دی ۱۳۹۳

در کل فیلم خوبی بود ، ولی داستانش خیلی میتونست جذابتر و مهیج تر باشه
۴
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۲ دی ۱۳۹۳

فیلم داستان مردیه که تو سینمای ایران داره کار می کنه و عشق سینماست اما میزان مهارتش و اینکه آیا حقش بوده به جاهای بالاتر برسه یا نه واضح نیست. ظاهرا بازیگر دست چندمی بوده که مهارت بالایی نداشته و فقط جو زده و عشق سینماست.این شخصیت موضوع جالبی برای یه فیلم به نظر نمی یاد. شوقش برای حضور تو جشنواره کن با تحویل نگرفتن اونا و به حساب نیاوردنش کور میشه اما واقعا عمق ماجرا اینه؟ یا این برداشتی عوام و سطحی نگرانه از کن هست؟ اسپیلبرگ کارگردان فراماسون و از افراد حاشیه دار در مسائل سینما و سیاست است که انتخاب عوام گونه او برای دیدار کارگردانی بزرگ عامل این سفر شده. کن جشنواره ای سیاسی است که سعی میکنند آن را کاملا علمی جلوه دهند اما حقیقت گونه ای دیگر است. مگر کارهای خوب دیگری بدون ضدیت با اهداف کشورمان نیست که لیاقت حضور در کن را داشته باشد که به جدایی نادر از سیمین جایزه دادند که اختناق و فضای نامناسبی را از ایران برای رشد و ترقی نشان داد که همین هم شد عامل برنده شدنش. و در فیلم گذشته که اگر نقدهای منصفانه آن را بخوانید واقعا جایی برای ساخت یک ایرانی به عنوان کارگردانش نبود. حالا این جشنواره که بیشتر شوی بازیگران هالیوودی است و بازیگرانش برای مشهور شدن در هر فیلم غیر اخلاقی ای بازی میکنند جمع شده اند و این جشنواره برای یک ایرانی عوام مهم شده است. گلشیفته فراهانی ای که بازی در فیلم غیر اخلاقی رو برای نشون دادن واقعیت دنیا بلا اشکال می دونه در پوسترهای کن دیده میشه که آری او از ایران رفت ولی در کن دیده شده و مشهور است در جهان. این دیدگاه عوام است. ولی آیا گلشیفته حق دارد برای نشان دادن واقعیت ها از حقیقت انسانی خویش بگذرد و خود را عرضه کند؟ در تابلوهای جشنواره کن زن و مردی است که خوابیده اند و در حال بوسه به هم! که بارها از نزدیک و دور به تصویر درآمده است. و ترس عطاران از دیدن تابلوی زن نیمه برهنه آیا نشان از اعتقاد عمیق او بود به ندیدن صحنه های غیر اخلاقی یا باور عوامانه او در ایران که وای زن لخت رو نبین بده. این کارا زشته. که به نظر دومی درست است چون او اعتقادی ندارد که به راحتی مزاحم زن دیگری می شود (هرچند خارجی) و به او متلک می پراند. او نمونه ی عوام ایران است (منظور از عوام طبقه ای است از قشر مردم که اعتقاد و زندگیشان عادت است و سنت) نه قشر مردمی که فکر دارند و زندگیشان بر مبنای اعتقاد قلبی و حقیقت است.
۶
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۲ دی ۱۳۹۳

باز هم متفاوت و طالب مخاطب خاص.عالییییییییییییی بود
۱۲
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۲ دی ۱۳۹۳

من از اول که موضوع فیلم را خواندم متوجه شدم که فیلم خوبی نیست بیشتر زیر پوست شهر در فرانسه بود و اینجاش خوب بود که جوانها ببینند که زندگی در غرب آنقدر هم به نظر میرسد فانتزی نمیتونه باشه مگر پول فراوان داشته باشید یا تحصیل کرده باشید بسا کیفیت زندگی در ایران خودمان بالاتر باشد ولی هم زمان فیلم میخواست به بیننده برسونه که این رد کارپت که میبینید بیشتر تبلیغاته و شما کجا اسپیلبرگ کجا و ریشه خودتان را فراموش نکنید شما در چند قدمی او هستید ولی نیستید و یک سیاهی لشگر بیشتر نیستید که این را هر آدم عاقلی میداند چه بسا ما در ایران هم برای دیدن خود ایشان شانس چندانی نداریم گرچه مثلا در صحنه ای که اسپیلبرگ رد میشد کافی بود که اون طرفدار دربدر اسپیلبرگ با تمام وجود فریاد بزند و او را صدا کند و انوقت ببیند که آیا شنیده میشود یا خیر نه با صدای ضعیف در آن همهمه در کل فیلم جالبی نبود و از کارهای ضعیف بازیگری عطاران بود مثل خوابم میاد یا اسب حیوان نجیبی است عطاران هنرپیشه خیلی خوب و خلاقی است ولی فیلمهاش یا خیلی خوبن یا اصلا خوب نیستند مثل این فیلم ؟ به عطاران توصیه میکنم که برای کارگردانی بیشتر فیلمهی طنز کار کنه که تخصصش است یک فرد موفق قرار نیست تو هر زمنیه ای موفق باشد بعدم هر کشوری سبک سیاق زندگی خودش را دارد و هر شهری مناطق کثیف و تمیزی دارد
۳
۱۲
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۸ دی ۱۳۹۳

به تمام دوستانی که نظر منفی در مورد این فیلم دارند باید یادآور شد که فیلم های عطاران رو با نمادهای تصویری ساخت خودش ببینید عطاران سبک خودش رو میسازه، از نماد های خودش استفاده میکنه و بیان داستانی خودش رو داره که البته مبدع همشون نیست و شاید غریب بودنشون به خاطر بدیع بودنشونه
۱۲
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۸ آذر ۱۳۹۳

فیلمهای عطاران همیشه قشنگن. اما اگه این فیلم و چند تا فیلم اخرش کمی ضعیف هستن دلیلش تغیر سبک عطاران نسبت به فیلمای قبلترشه. ضمن احترام به نظر کسایی که ناراضی هستن باید بگم که دقیقا خصوصیات اکثر ایرانی ها رو به نمایش گذاشته جوری میگید ابروی ایرانی ها رو برده که انگار تو جامعه نیستید و این فیلم واقعیت تلخ جامعه ماست و به ما میفهمونه این رفتارا چقد زشت هستن بس به جای انکار واقعیت و دروغ گفتن که این خصوصیات ایرانی که تو فیلم هست اشتباهه بهتره هممون خودمونو اصلاح کنیم تا جامعمون چهره زشتش که عطاران به خوبی و در قالب فیلمش به نمایش گذاشته رو تغییر بدیم.
۹
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱ آذر ۱۳۹۳

اونجا كه به خانوم فرانسوي ميكه من ايرانيم،خانومه ميكه اوء ايران اتم،واقعان از اين كه ايرانيم تاسف ميخورم
۷
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۷ مهر ۱۳۹۳

به نظر من ادما باید بههم احترام بزارن فردی که توی کار فیلم ساختنه همه مردم انتظاراتشون بیشتره از اون فرد همه فیلمای را عظران که نباید بهترین باشه بقیه فیلماش خیلی خوبه پس سعی کنید به حرفیی که میزنیم فکر کنیم امیدوارم منطورمو فهمیده باشین همین مرسی از رضا عطران دوستون دارم هواررتا
۴
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۳ مهر ۱۳۹۳

واقعاً بد بود فيلم نه سر داشت نه اخر فقط سرجمع فيلم اشغالو خسته كننده اي بود من خودم تهيه كننده وگارگردانم واقعاً فيلم نامه ي چرتي بود از رضا عطاران انتظار نداشتم
۹
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۳

از رضا عطاران انتظار زبیش تری داشتم واقعا چرت بود
۶
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲ مهر ۱۳۹۳

به اسم رضا عطاران رفتم و این فیلم رو دیدم.وسط سینما دیگه داشت سرم درد میگیفت.خسته کننده و هیچ موضوع خاصی نداشت.نه اجتماعی بود نه طنز و نه هیچ چیز دیگه...از اول تا اخر فیلم فقط سیگار میکشید.فقط فهمیدم که عطاران این فیلم رو ساخته تا خرج سفرش در بیاد.
۵
۱۰
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۳۱ شهریور ۱۳۹۳

عسل جون دوست دارم
۳
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۳۰ شهریور ۱۳۹۳

والا من فیلم رو ندیدم ولی با این همه انتقاد نمیدونم قراره با چی مواجه بشم ولی بازم من از اقای عطاران و طنزاشون خیلی خوشم میاد و خسته نباشید میگم بهشون
۷
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۹ شهریور ۱۳۹۳

بد نبود.ولی برای کودکان بد آموزی دارد.بهتر است زیز 12 سال این فیلم را ببینند.
۶
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۸ شهریور ۱۳۹۳

حیف پول حیف وقت افتضاح بود اصلا سر و ته نداشت آخرش هم نفمیدیم چه شد
۸
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۷ شهریور ۱۳۹۳

man a film kh khosham umad ama kh dlm mikhas bdonam spansere ki bode
۳
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۵ شهریور ۱۳۹۳

با وجود این که بعد از تمام شدن فیلم اکثر جمعیت حاضر در سینما از فیلم بسیار ناراضی بودن ولی به نظر من فیلم خیلی خوبی بود حرف های زیادی برای گفتن داشت من که خیلی خوشم امد
۱۳
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۲۱ شهریور ۱۳۹۳

واقعااااااااااااااااااااااا چرت
۷
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۹ شهریور ۱۳۹۳

اصلا تمام فیلم های عطاران مزخرف و چرت و پرت و دقت کردین تو همه ی فیلم هاش افتابه هست مثل فیلم تلخ و شیرین
۵
۲۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۹ شهریور ۱۳۹۳

خدمت شما عرض شود كه؛ اره ،محتواي اين فيلم هم كليشه اي بود و هم اقتباسي وشايد به كفته ي خيلي ها اپن اند/اما اين فيلم تونست بيان كنه كه هر جا هستي هركس هستي وهرجوري كه هستي اغوش وطن به روت بازه و همجنين كه ما ايراني ها هر جا هستيم و هر كي هستيم به فكر تلكه كردن ديگران و .... و درآخر ،شايد ميخواست بگ با اين حال ي مرامي هم داريم كه واسه طرف ي جيزي بزاريم
۶
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۷ شهریور ۱۳۹۳

من به فکر این نبدوم که فیلم خوبه یا بده به این فکر میکردم که اقا عطاران یه هنرمند نمونه است عاشقتم اقا عطاران
۱۲
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۶ شهریور ۱۳۹۳

به نظر من این فیلم خیلی خیلی بی سرو ته بود و یک پیام کلیشه ای داشت این که اگر می خواهید آدم بزرگی شوید در کشور خود بشوید ولی خیلی قدیمی بود همچین وقتی از شخصیت اصلی فیلم دزدی شد هر آدم بی سوادی می توانست حدس بزند که دوستش از او دزدی می کند این فیلم برای ی سری آدم ها بود ولی مفهومش هم گفتم که کلیشه ای بود درکل زیاد خوب نبود ی جوارایی مزخرف بود:-/
۸
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۵ شهریور ۱۳۹۳

به عطاران خسته نباشید میگم. وکاراشو قبول دارم.از بقیه هم میخوام درست نقد کنند .بد وبیراه ننویسن. من فیلمو ندیدم و نخواهم دید چون با رسانه و سینمای ایران کاملا مخالفم.همیشه وقتی میخوان ی باور و فرهنگ غلط رو تو جامعه به تصویر بکشن دقیقا تبلیغش میکنن.........و اون فرهنگ غلط بعد از به تصویر کشیدن صد چندان برابر میشه....که یا بلد نیستید مشکل حل کنید یا دستی پشت پرده است. با تشکر.......به امید روزهای خوب سینما
۸
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۲ شهریور ۱۳۹۳

البته فیلم سلیقه ای هست ولی طبقه حساس ایشون هم به غایت مزخرف بود ... من دوستامو دعوت کردم رفتیم فیلمو دیدیم بعد از فیلم از دوستام عذرخواهی کردم که باعث شدم رفتیم اون فیلمو دیدیم. دلیلش هم اینه که وقتی یه کارگردان فیلم پرمحتوا و با مفهوم بسازه باید بره[...] فیلمهای بی معنی و کلیشه ای رایج می شن. ولی در مورد اینکه هموطنان می گن ایرانی هارو دزد و ... نشون داد یه عرضی دارم بیایید صادق باشیم مگه آوازه دزدی و اختلاس های کلان ایرانیها تو دنیا دنیا نپیچیده؟ بیایید واقع بین باشیم ... کارگردان نمی تونه فلان حاج آقا و ... رو در حال اختلاس و دزدی نشون بده خوب میاد از یه فرد عادی استفاده می کنه ... متعصب نباشیم هر کس حق داره نظرشو بگه چرا به بد و بیراه می گین ؟!
۶
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۲ شهریور ۱۳۹۳

البته فیلم سلیقه ای هست ولی طبقه حساس ایشون هم به غایت مزخرف بود ... من دوستامو دعوت کردم رفتیم فیلمو دیدیم بعد از فیلم از دوستام عذرخواهی کردم که باعث شدم رفتیم اون فیلمو دیدیم. دلیلش هم اینه که وقتی یه کارگردان فیلم پرمحتوا و با مفهوم بسازه باید[...] فیلمهای بی معنی و کلیشه ای رایج می شن. ولی در مورد اینکه هموطنان می گن ایرانی هارو دزد و ... نشون داد یه عرضی دارم بیایید صادق باشیم مگه آوازه دزدی و اختلاس های کلان ایرانیها تو دنیا دنیا نپیچیده؟ بیایید واقع بین باشیم ... کارگردان نمی تونه فلان حاج آقا و ... رو در حال اختلاس و دزدی نشون بده خوب میاد از یه فرد عادی استفاده می کنه ... متعصب نباشیم هر کس حق داره نظرشو بگه چرا به بد و بیراه می گین ؟!
۴
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۱ شهریور ۱۳۹۳

واقعا نمیدونم چی بگم همه چیش خوب بود ولی واقعا نفهمیدم اخرش چی شد؟
۵
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۱۰ شهریور ۱۳۹۳

سلام من به شخصه رفتم و فیلم رو دیدم به نظرم فیلمی نبود که بشه از نظر طنز بهش نگاه کرد یه جاهایش خنده داشت ولی در کل فیلم طنزی نبود من به نظرات دیگران توهین نمی کنم واین نظر شخصی من بود من دختر خودم را نبردم چون به نظرم سینما آن هم فیلم سینمایی به درد بچه ها نمی‌خورد.
۳
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۹ شهریور ۱۳۹۳

فیلمی که مردم را به سینما کشانده چه دکوپاژ داشته باشد و چه نداشته باشد پس کارش را درست انجام داده . لطفا حسودی نکنید عطاران در سینمای ایران تک است . این فیلم شاید مستند داستانی بود ولی فیلمی بود که مردم رضایت داشتند . شما اگر اعتراض دارید بروید بهترش را بسازید اگر لیاقت ساختن داشته باشید .
۸
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۷ شهریور ۱۳۹۳

فیلمی بدتر از این ندیده بودم. واقعا افتضاح بود
۵
۱۹
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۷ شهریور ۱۳۹۳

شما غیر از تیکه انداختن به قیلم ها ایرانی کار دیگه ندارید ....نظرات متفاوت هستش یکی خوش میاد یکی خوشش نمیاد کاملا متفاوت هست ولی دلیل به توهین فیلم نمیشه باید مشکل و نقطعه ضعف فیلم را بگید .........
۱۲
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

۶ شهریور ۱۳۹۳

اونایی که میگن وقتمونو حدر دادیم، حالا چقدر از وقتتون خوب اسفتاده میکنین که میگین وقتمونو حدر دادیم. فکر میکنین اگه این دو ساعت بهتون برگردنده بشه یه کشف مهم میکنین. من این فیلم رو ندیدم ولی هر چی باشه کامنت ها نشونه شعور مردم ماست. اگه از فیلم خوشتون نمیاد میتونید دلایلتون رو بیان کنید اما این نشانی بی فرهنگیه بعضی هاست که اخ و تف میکنن واسه فیلم.
۱۴
۳
پاسخ
گزارش تخلف