آدرس ایمیل نادرست است

نمایش کلمه عبور نمی‌تواند خالی باشد

بازیابی کلمه عبور

نام نمی‌تواند خالی باشد

نام خانوادگی نمی‌تواند خالی باشد

آدرس ایمیل نمی‌تواند خالی باشد

نمایش رمز عبور نمی‌تواند خالی باشد

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا دستورات لازم جهت تغییر رمز حساب کاربری شما از طریق ایمیل برای شما ارسال گردد.

Error message here!

بازگشت به لاگین

بستن
2016-11-05 17:58:19
رای کاربران
10 / 4.38
342 رای
رای منتقدان
10 / 4.33
6 رای

سلام بمبئی

قربان محمدپور

داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.


قانونی بخرید و دانلود کنید


نظرهای منتشر شده (115 نظر)

شما می‌بایست نام خود را وارد نمایید.

شما می بایست یک ایمیل صحیح وارد نمایید.

شما می‌بایست یک متن وارد نمایید.

خطر لو رفتن داستان
سلام
25 خرداد 96 | 03:37
سلام

نظر همه شما ها متین و محترم . فیلم یه چیزیه در زندگی عادی اتفاق میفته ولی اینا دارن بازیش میکنن. اینجور داستان یعنی برا هیچکی پیش نیومده . مسلما پیش اومده . شما برای کسی که عاشقش هستید ارزش نمیذارید و باهاش صمیمی حرف نمیزنید ؟ این فیلم کاملا به واقعیت شبیه بود و یکی از بهترین سینمایی هایی تاحالا به عمرم دیدم هستش

پاسخ
مهدی
07 خرداد 96 | 01:45
مهدی

فوقالعاده مضخرف بی محتوا و چرت و پرت
فقط ده دقیقه اولشو دیدم ...حیف همون ده دقیقه
لطفا با ساخت این هجو ها شعور مردم رو زیر سوال نبرید

پاسخ
شکوفه
05 خرداد 96 | 01:30
شکوفه

گلزار سینما رو ببوسه بزاره کنار خیلی سنگین تره.....

پاسخ
سارا
22 اردیبهشت 96 | 13:18
سارا

احتمالا الان هندیا میگن چرا اسم ما بد درفته ایران که با این فیلم داغونش ترکونده از افتضاحی!! واقعا واسه کارگردانش متاسفم که بخاطره پول ابروی سینمایی ایران رو حراج کرد، والا الان خوده سینماگران هند مسیر فیلم سازیشون رو تغییر دادن انوقت کارگردان این فیلم با این کپی برداری ضعیفش گند زده به هرچی فیلم هندی! اونایی که تعریف میکنن نوش جونشون همین مزخرفات و ببینید و واسه خودتون حال کنید!!

پاسخ
E.Z
30 فروردین 96 | 22:50
E.Z

امیدوارم این طور فیلما در تاریخ سینما هیچوقت تکرار نشه

پاسخ
پروفسور .
30 فروردین 96 | 05:19

حالا گذشته از شوخی نقدو این جور چیزا یه بارو ببینید. باز یه جا پرسیدن بگیم دیدیمش (منتقدین محترم هم یه کم کوتاه بیان)

پاسخ
shakiba
21 فروردین 96 | 16:40
shakiba

بهترین فیلم تو عمرم بود مخصوصا با بازی آقای گلزار دیگه حرف نداره

پاسخ
پانیذ نورفر
04 فروردین 96 | 16:13

عالی ترین فیلمی بود که دیدم.

پاسخ
M
04 فروردین 96 | 15:54
M

قبول دارم که فیلم سطح پایینی بود اما برای سرگرم شدن خوبه.
انقدر هم نباید نقدش کنید، نظرات و علایق مردم بسیار متفاوت هستند.

پاسخ
Tamaras Saaty
02 فروردین 96 | 23:45

به نظر من کسایی که این فیلم رو دوس ندارن و محمدرضا رو هم دوس ندارن لطفا نظر ندن.
اگه اینو دوس دارین برین ببینین؛ اگه دوس هم ندارین بشینین تو خونه هاتون و توهین نکنین.

پاسخ
ن
21 اسفند 95 | 13:45
ن

ازبدترین فیلمایی که دیدم از این گلزارم بدم میاد بابازی مصنوعی همیشگیش بهادری هم که ......

پاسخ
صادق
11 اسفند 95 | 21:28
صادق

اگه دو ساعت روی مبل خونتون بشینین فقط دماغتون رو بخارونین به خدا کمتر از دیدن این فیلم وقتتون هدر میره!!!
افتضاح کامل!!!

پاسخ
.
02 اسفند 95 | 01:11
.

چرا این فیلم [...] از سینماهای اصفهان برش نمیدارن؟چندوقته منتظریم بریم یه فیلم درست و حسابی ببینیم..همش سلام بمبئی..اه اه حالم بد میشه سر در سینماها میبینمش..مگه اصفهان کلا چندتا سینما داره؟!!

پاسخ
دهه هشتادی❤
22 بهمن 95 | 17:43
دهه هشتادی❤

من الان میخوام برم بنظرتون خوبه یا نرم؟

پاسخ
سینا
04 بهمن 95 | 13:27
سینا

از فیلم فروشنده بسیار با ارزش تر و دیدنی تر بود!

پاسخ
الهه
01 بهمن 95 | 20:31
الهه

عالی بود خیلی پایان غم انگیزی داشت ولی ته عاشقی بود

پاسخ
پوریا
29 دی 95 | 16:56
پوریا

عالی بود

پاسخ
روژین کاظمی
25 دی 95 | 12:32

واقعا فیلم بدی بود...

پاسخ
سارا
25 دی 95 | 02:34
سارا

باور نمی کنم چنین فیلمی رو بعضیا فیلم خوب می دونن!!

پاسخ
محمد خاتمی
20 دی 95 | 15:34

یک فیلم برای پر کردن یک عصر جمعه با خانواده کلا به دیدنش می ارزه

پاسخ
احمد
18 دی 95 | 15:01
احمد

فقط برام جالب هست یک کسی هیچ گونه سابقه هنری نداره یک دفعه توی یک فیلم بلاکباستر ایرانی نقش میگیره . اینو میگن ضابطه یا رابطه ؟؟؟

پاسخ
17 دی 95 | 01:59
کاربر مهمان

سریال های ترکیه ای شرف داشت ب این فیلم هندی ضعیف و بی سر و ته که آخرشم واقعا به بدترین شکل ممکن تموم کردن.

پاسخ
16 دی 95 | 23:59
کاربر مهمان

برای دو ساعت راحت فیلم ببینید و لذت ببرید. نه گره داستانی داره نه اوج و فرود ولی سرگرم کننده ست. من پشیمون نیستم. به جو منفی دیگران اهمیت ندید.

پاسخ
16 دی 95 | 13:17
کاربر مهمان

نيمدونم چرا همه با فيلمهاي سرگرم كننده مخالفن همه فيلمها كه نبايد هنري باشن، بنظرم اين فيلم، فيلم سرگرم كننده خوبي بود

پاسخ
فدا
14 دی 95 | 13:00
فدا

یکی از آشغال ترین های سینمای ایران

پاسخ
مهدی
14 دی 95 | 12:47
مهدی

با فاصله زیاد آشغال ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بود...

پاسخ
آریا
14 دی 95 | 10:42
آریا

امیدوارم این فیلم سطحی و مزخرف نتونه رکورد فروش "فروشنده" را بزنه. اون وقته که باید به حال مردم کشورمون افسوس خورد به خاطر سلیقه شون.

پاسخ
نيكا
13 دی 95 | 22:40
نيكا

خيلي چرت بود. فيلم هندي واقعي

پاسخ
هدي
13 دی 95 | 18:22
هدي

اين كساني كه به اين فيلم امتياز خوب ميدن واقعا چي فكر ميكنن

پاسخ
مینا اردهالی
12 دی 95 | 02:35
مینا اردهالی

نمی تونم افسوسم رو بابت پول و وقتی که برای دیدن این فیلم گذاشتم مطرح کنم؛ خیلی برای خودم متاسفم.

پاسخ
سلماز
11 دی 95 | 02:20
سلماز

نمی دونم چی می شه گفت؟ چرا باید سینمامون به این مسیر بره؟

پاسخ
احسان اطمینان
11 دی 95 | 00:17

فيلمي تجاري علي رقم زحمات ساخت متاسفانه زحمتي براي استفاده بهترازلوكيشن ها احساس نميشد قاب بندي فوق العاده ضعيف واستفاده تبليغي ازبازيگران مخصوصا بنيامين واتمام فيلم واتمام سريع بي سروته درپايان فيلم باسوالات باقي مانده طنزگونه

پاسخ
حسن
10 دی 95 | 11:30
حسن

حیف که این همه الکی داره فروش می کنه. واقعا متاسفم که سطح سلیقه مردم این همه افت داشته

پاسخ
خشایار
09 دی 95 | 17:32
خشایار

کسایی ک از فیلم دفاع میکنند قطعا از عوامل فیلم هستند... وگرنه اصن بحث کردنم در موردش خنده داره .

پاسخ
ali
08 دی 95 | 02:03
ali

واقعا افتضاح حالم گرفته شد حیف او تنقلات که واسه این فیلم خوردم

پاسخ
شهلا
07 دی 95 | 23:51
شهلا

بدترین فیلم روی اکران.

پاسخ
ahmad
06 دی 95 | 21:42
ahmad

فوق العاده آبکی.در حد فیلم فارسی یا هندی متوسط هم نبود.همه چیز فیلم مشکل داشت.

پاسخ
اميرمحمد
06 دی 95 | 11:34
اميرمحمد

گلزار تا چه سنى ميخواد نقش پسر دانشجو بازي كنه؟؟؟؟

پاسخ
گیتا
06 دی 95 | 01:00
گیتا

یک فاجعه سینمایی ........................ البته اگر بشه اسمشو سینما گذاشت

پاسخ
واله
05 دی 95 | 15:36
واله

خیلی بد بود این فیلم. بدترین فیلمی که می شد ساخته بشه اونم با صرف این همه هزینه

پاسخ
بابك اميري
05 دی 95 | 14:03
بابك اميري

اگه رقص هندي نبود كسي سينما نمي رفت و اگه رقص مختلط داشت ركورد فروش رو ميزد

پاسخ
کرشمه
04 دی 95 | 10:00
کرشمه

باورم نمی شه این سرمایه های کلان خرج ساخت چنین فیلم هایی میشه. دوستان منتقد هم ستایش می کنند این فیلم ها را. امثال آقایان فراستی و افخمی فقط بلدند از اصغر فرهادی ایراد بگیرند و به فیلمهای خوب سینمای ایران امتیازهای یک و دو بدهند.
فیلمی بسیار بی معنی و پوچ

پاسخ
عبدی
04 دی 95 | 04:17
عبدی

بنظر من که علیرغم علاقه مند بودن به سینمای معنا گرا تقریبا تمام فیلم فارسی ها را دیده ا م و اکثر فیلمهای روز دنیا را هم دنبال میکنم این فیلم بنوبه خودش نه تنها قابل تحمل بود بلکه از نگاه من تجربه جدیدی بود تجربه ای که نشان میده ما با همین بضاعت سینمایی در تعامل با دنیا میتوانیم فعال تر باشیم و دیده شویم و صد البته اشکالات مختلفی بر فیلم وارده که جای تردید نیست که میتوانست بهتره باشد. لذا فکر میکنم بعنوان اولین
تجربه اینچنینی قابل قبول بود . نهایتا اینکه اگر به هر دلیلی مردم به یک فیلم به تعبیری غیر هنری
اقبال نشان میدهند نباید بنظرم حساسیت بیش از حد نشان داد .سینمای ما نیاز به این تجربه ها دارد.

پاسخ
شوریده
04 دی 95 | 01:54
شوریده

از سالوادور صد مراتب بدتر بود. اصلاً باورم نمیشه فیلم هندی در این حد فاجعه مخلوط فیلمفارسی و فیلم هندی بود. شرمم اومد از پولی که برای بلیتش دادم. بازی بنیامین و گلزار فاجعه بود. افتضاح

پاسخ
عبدی
04 دی 95 | 01:39
عبدی

بنظر من که غلیرغم علاقه مند بودن به سینمای معنا گرا تقریبا تمام فیلم فارسی ها را دیدم و اکثر فیلمهای روز دنیا را هم دنبال میکنم این فیلم بنوبه خودش نه تنها قابل تحمل بود بلکه از نگاه من تجربه جدیدی بود تجربه ای که نشان میده ما با همین بضاعت سینمایی در تعامل با دنیا میتوانیم فعال تر باشیم و دیده شویم و صد البته اشکالات مختلفی بر فیلم وارده که جای تردید نیست که میتوانست بهتره باشد. لذا فکر میکنم بعنوان اولیت تجربه اینچنینی قابل قبول بود . نهایتا اینکه اگر به هر دلیلی مرد به یک فیلم بع تعبیری غیر هنری
اقبال نشان میدهند نباید بنظرم حساسیت بیش از حد نشان داد .سینمای ما نیاز به این تجربه ها دارد.

پاسخ
عسل
03 دی 95 | 13:38
عسل

به نظر من شاید فیلم ی جاهاییش دارای نقص هایی بود اما در کل برای سینمای عقب افتاده ی ایران حرکتی رو به جلو محسوب میشد...بالاخره یک کارگردان بادلو جرات پیدا شد که سنت هایی رو بشکنه و صحنه هایی رو تو فیلم بیاره که هیچکدوم از ما فکرشم نمیکردیم که تو سینمای کشورمون ببینیم....فکر میکنم تا به حال تو سینمای جهانم فیلمی ساخته نشده که بی عیب باشه....در ضمن دین و مذهب با شادی و عشق و خوش بودن ادما منافاتی نداره....در کل نظر مثبتی نسبت به فیلم دارم و برای بار دوم هم رفتم سینما دیدمش

پاسخ
بنی
29 آذر 95 | 13:43
بنی

زیباترین فیلمی ک تا ب الان دیدم حتمن باید بدبختیه مردمو نشون بدن ک ملت بپسندن بعد این فیلم عاشق خواهین شد من ک فردا برای بار دوم سینما آزادی میبینمش

پاسخ
فرید رحیمی
28 آذر 95 | 23:08
فرید رحیمی

اصلا اسم فیلم رو نمیشه روش گذاشت چون فیلمی تشکیل نشده به نظر من. عشق بین علی و دختره که اصلا معلوم نیست از کجا اومد بقیه ی ماجرا هم ب شدت هندی و بدون منطق بود بازی بازیگران افتضاح بود و فیلمنامه نداشت. هرکس چهارتا فیلم خوب دیده باشه اسم اینو اصلا فیلم نمیگذاره. لطفا نبینید تا کارگردانهامون مجبور بشن واسه پول درآوردن به جای همچین فاجعه ای واقعا فیلم بسازن فیلم هایی مثل ابد و یک روز فروشنده نهنگ عنبر و ...

پاسخ
کاوه رحیمی
26 آذر 95 | 21:06

فیلم به معنی واقعی هندی بود، البته با رقص و آواز مردها! انگار کارگردان تمام سعی و تلاششو گذاشته برای اینکه سریعتر برسه به گیشه. یه تعلیق ناپخته و خنده دار، حتی سعی نکرده بود که گریم ده سال بعد و قبل آقای گلزار و کمی واقعی کنه، روند به وجود اومدن عشقی که انقدر فرهاد و شیرین وار بود اصلا مشخص نیست، کار کردن دانشجوی پزشکی تو یه رستوران و پرداخت هزینه دانشگاه و زندگی و ارسال برای مادر اون هم تو کشوری که اسمش هنده و ۱ میلیارد گرسنه داره!!
هیچ نکته ای که نشان از هنر، تکنیک ساخت و تدوین و کارگردانی ویژه واسه این فیلم پر ادعا بود، ندیدم. جز یه فیلم هندی از مد افتاده .
ممنون

پاسخ
ایرج
24 آذر 95 | 21:16
ایرج

انقدرها هم که میگن این فیلم ضعیف نیست. تجربه ای جدید بود بلاخره... میشه تحملش کرد

پاسخ
سبحان کبیریان
23 آذر 95 | 22:54

بابا برید ببینید با خونوادتون سرگرم میشید بهتون خوش میگذره . به نظرم سینما هم فروشنده میخواد هم سلام بمبئی

پاسخ
هيلاري
22 آذر 95 | 03:17
هيلاري

به جان خودم "سالوادور" از اين فيلم بهتر بود. متاسفم براي سينمايي كه اين جور فيلما فيلم پرفروششن و منتقد مملكت از سعيد روستايي و نرگس ابيار و فرهادي انتقاد مي كنه و اونها رو تخريب شخصيتي مي كنه. اگه دست امثال اقايان فراستي بود قطعا اين فيلمو مي فرستاد اسكار ...:(

پاسخ
nika
21 آذر 95 | 18:28
nika

این فیلم اگه فیلم خوبی بودازنابازیگرها استفاده نمیشد حتی بازیگرزن هندی هم دیا میرزا نابازیگره چون آرشیوفیلم هاشون روببینید هیچ کارموفقی نداشتن بنیامین وزنشم ک کلا تومصنوعی بودن وضعیف بودن فیلم نقش خیلی بزرگی داشتن واقعا ممنون ازحضورشون شمابهتره همون دنیا دیگه مثه تونداره رو بخونی

پاسخ
حمید رضا
20 آذر 95 | 11:56
حمید رضا

از همه شما خواهش میکنم این فیلم تجاری را نرید ببینید. چون روی افرادی که اصلا بازیگر نیستن سرمایه گذاری شده

پاسخ
مریمی
20 آذر 95 | 11:32
مریمی

یکی از مشکلاتی که وجود دارد در ایران و در تفکر ایرانی جا خوش کرده اینه که دنبال منافع هر چیز و
بعدا مقایسه ان با استاندارد ها هستیم . در واقع دوست داریم انتقاد کنیم زیاد غر میزنیم اهل حرف هستیم و اهل عمل نیستیم
خوب اگه من برم تو یه دهات خر سواری چه مزایایی دارد
ایا وقتم را هدر دادم حیف پول نیست که دادم و خر سوار شده میزاشتم رو پولام وام میگرفتم
اسیب شناسی این طرز فکر با جامعه شناسا
خوب فیلمی درست شده قرار هم نیست هم سطح فیلم فروشنده باشه . من هر دو فیلم فروشنده و هم فیلم سلام بمبی رو دیدم هر کدوم یه حس خاصی داره . فیلم ضعف هایی داره بدون شک . ولی وق
تی میری فلافل میخوری با وقتی میری کباب چنچه میخوری هر کدوم یه حسی داره . سعی کنید حس ها را درک کنید شاد باشید کمتر انتقاد کنید

پاسخ
نوا بانو
19 آذر 95 | 21:20
نوا بانو

یکی از دوستان عزیز از فیلمهای قدیمی کلاسیک و نوستالژی بدتعریف کردن بایدخدمت ایشون عرض کنم که ما الان یعنی تو صدا و سیما خیییلی سریال های اش دهنسوز داریم آیا؟! همان چند سریال خوبی هم که داریم امثال قلب یخی،شاهگوش شهرزاد و صدالبته شاهکاره دندون طلا همهههه اینهارومدیون شبکه های نمایش خانگی هستیم... پوزش بابت رک بودن

پاسخ
نوا بانو
19 آذر 95 | 21:10
نوا  بانو

احتمالا خیییلی از دوستان....دارن و همه میدونیم که فیلمهاش چه با دوبله چه زبان اصلی س*آ*ن*س*و*ر یا ممیزی نداره چندشبکه هم هستن که سریالهای هندی دوبله فارسی یا عربی پخش میکنن اگر دیده باشید محتوای سریالهای هندی با فیلمهای سینمایی شون میشه گفت خیلی فرق داره. حالا من این فیلم هنوز قسمت نشده ببینم اماازاون فیلمها و سریالهای هندی که دیدم این موضوع رومتوجه شدم

پاسخ
نوا بانو
19 آذر 95 | 20:02
نوا بانو

من فکرکنم تنهابافیلم،سریالهای صداوسیمامشکلدارم(مخصوصا کیمیا)...امابقیه فیلم‌هارودوستدارم چه:شهرزادباشه یادندونطلا....چه الی باشه چه جدایی_چه اژدها باشه یا البالو_ابدویکروز وفروشنده......سلام بمبئی ههههمممممهههه رو مثل فیلمهای خوب خارجی دوستدارم بگذریم..... همه عوامل خسته نباشن داداش بنیامین امیدوارم دفعه بعد شما رو تو فیلم سریالهای نمایش خانگی مثل:قلب یخی یا عشق تعطیل نیست! یا شهرزادودندونطلا و....امثال هم ببینم... راستی دسته داداش احسان و داداش محسن روهم بگیر بیار سینما یا نمایش خانگی آرزو به دلمون موند

پاسخ
لیلا
19 آذر 95 | 17:37
لیلا

این فیلم فوق العاده بود من و همه ادمایی که تو سینما بودیم لحظه هايي از فیلم شاد شاد بودیم وسکانس هايي از فیلم غمگین و ناراحت این یعنی با فیلم کاملا ارتباط برقرار کردیم من از همه هموطنانم خواهشمندم از این اثر و هر فیلم دیگه یی که اینجوری براشون زحمت کشیدن حمایت کنید واقعا حيفه این اثر نادیده گرفته بشه بزارین کارگردانای خوب کشورماتشویق شن من عاشق این فیلمم جزو بهتریناست هزاربارم ببینم سیر نمی شم

پاسخ
...
19 آذر 95 | 17:05
...

متاسفانه فقط رقص هندی کم داشت

پاسخ
محمد
19 آذر 95 | 16:24
محمد

نمی دونم چرا این همه نظر بد؟؟؟؟؟؟
هم داستان و فیلمنامه و هم بازیگران عالی بودند
حتما این فیلم رو ببینید من که جزو 3 تا فیلم برتر عمرم بود

پاسخ
من
18 آذر 95 | 21:13
من

دلیل فروش بیشترش توروزاول نسبت به فروشنده سالن های خیلی بیشترشه.فروشنده افتتاحش ساعت شیش ونیم بود.خیلی سالن هاش کم بود.این فیلم65سالن داشت وسالن های فیلم های دیگه روهم دارن میدن بهش

پاسخ
بيننده
18 آذر 95 | 21:10
بيننده

فيلم از نظر سينماي هند هم عقب است.واقعا شوخي بود سواد كارگردان پايين و فيلمنامه(كه ندارد) فاجعه است.

پاسخ
سینا
18 آذر 95 | 20:21
سینا

این فیلم به هیچ وجه در جایگاهی نیست که بشه اسمشو فیلم گذاشت و به شدت مضخرف اگه از سناریو هم صرف نظر کنیم حتی به بازیه بازیگرها هم نمیشه دل خوش کرد و به شدت افتضاح هستند
اقای گلزار فقط یک مدل هستند و به هیچ وجه بازیگر نیستن و دلیلش هم اینه که تو این کشور صنعت مدلینگ وجود نداره و ایشون برای دیده شدن مجبورن بازیگر به حساب بیان
بنیامین هم میشه گفت فاجعه بود تو این فیلم امیدوارم کلا دیگه به فکر بازیگری نیوفتن
به نظرم ساخت یه فیلم مثلا عشقی با هندی ها کاملا فکر اشتباهی بوده اونم با قوانین و ضوابطی که مجبورن تو فیلم رعایت کنن و باعث میشه از ارزشه نداشته ی فیلم به شدت کاسته هم بشه
بهتر بود برای بین المللی شدن به سراغ یه فیلم مشترک اکشن با هند میرفتن تا یه چیزایی هم به سینمای ما که فقط حول محور دیالوگ و یه فضای بسته میچرخه اضافه بشه

پاسخ
سارا
18 آذر 95 | 18:56
سارا

درضمن باید بگم من به شدت با حرفهای آقای پرهام موافقم . حرفاشون کاملا درسته. حرفاشون رو باید با آب طلا نوشت.
باز تو دهه های گذشته تک و توک فیلم ایرانی به نسبه معقول ساخته میشد. ولی یه 10سالیه یا بیشتر که سینمای ایران تا میتونه فیلم تاریخ گذشته و پول دور ریز میده بیرون و به شعور مخاطب توهین میکنه. چه بر سر سینمای تازه جوانه زده ایران اومده که جوانه نزده داره خشک میشه!!!!
بازیگرای امروز پرکار سینمای ما اکثرا بازیگر نیستن .
بازیگری قیافه نمی خواد ، استعداد میخواد مثل خیلی از مشاغل دیگه . وقتی خمیرمایه نباشه فایده نداره!!!!!!!!!!
درضمن جامعه ما کلا داره با سرعت هرچه تمام تر به سمت سطحی شدن پیش میره

پاسخ
سارا
18 آذر 95 | 18:45
سارا

از نام بازیگرها میشه حدس زد چه فیلم سطح پایینی از اب دراومده. یه بازیگر فیلمهای درجه 3 +چندتا نابازیگر
پولمو خرج یه فیلم دیگه میکنم اگه پیدا کنم که برای مخاطب قرن21 ساخته شده باشه .

پاسخ
علی ثروتی
17 آذر 95 | 21:48

بسیار زیبا بود و عاشقانه به تمام معنا ولی غمگین مخصوص آخرین سکانس وقتی که بعد چندین چند سال همو میبینن و میفهمه سران داره و دست تد دست اون میمیره یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه بود که دیده بودم فیلمنامه بسیار قوی داشت وکارگردانی عالی وهمچنین بازی های خوبی از سوپر استار های هندی و ایرانی و از جمله آقا ی بنیامین بهادری و آقای گلزار و از همه زیبا تر خانوم دایا میرزا که بسیار زیبا درخشید و امیدوار م همکاری های فراوانی بین سینمای بالیوود سینمای ایران این فیلم استقبال بسیار چشمگیری داشته و امیدوارم دو برابر بفروشه و مطمئن ام که 10 برابر هم میشه فروشش و به همه توصیه می کنم که حتما این فیلم فوق العاده را ببینید و اگر از دست بدهند از کقشون بد رفته بیرون واقعا عالی بود

پاسخ
حامد
17 آذر 95 | 16:51
حامد

در این ژانر من در آوردی ، سیاه و اجتماعی که همه فیلم ها مثله هم هستند و همش در مورد فلاکت هستن ، این یک فیلم ملودرام ، ماجرایی ، کمدی ، موزیکال هست . که در سطح سینمای ایران ارزش دیدن رو داره .

پاسخ
سارا صالحی
17 آذر 95 | 09:42

میتونست خیلی بهتر باشه، ولی حالا یه دفعه شو میشه دید

پاسخ
فاطیما
17 آذر 95 | 04:15
فاطیما

من دوست دارم بدونم فراستی نظر و دیدگاهش درمورد این فیلم چیه؟؟؟با فیلمهایی که در نیامدن و مقوا هستند و ماقبل بدهستند کاملا آشنا شدیم الان من میخوام بدونم این فیلم ماقبل چیه؟اگر قرار جنسش رو تشخیص بدیم ,کاغذ باطله ست یا کاغذ کاهی یا....من اصلا نرفتم این فیلمو ببینم تو نمایش خانگی هم بیاد نمیگیرم حتی حاضر نیستم دانلودش کنم گلزار که کلا بلفعل و بلقوه آخر هندی بازیه,بنیامین هم که اگر این دنیا دیگه مثل تو ندار و نمیتونه بیاره و...بقیه داستان رو ازش بگیرند حتی خواننده هم نیست چه برسه به بازیگری ...اینو تو کنسرتش میخونه,رو سنگ قبر زنش نوشته,واسه زن دومش هم تو فیلم میخونه !!!!!!!!!!!!!!سینمای ما دست کیا افتاده!!!!!

پاسخ
پرهام
17 آذر 95 | 02:15
پرهام

اگر روزگاری لمپن ها و رجاله ها چماق به دست بودند و با سبیلی کلفت و لنگی بر دست خود را می نمایاندند در روزگار ما آن لمپن ها در قالب سلام بمبئی و من سالوادور نیستم و آهنگ های بی معنا با ریتم هایی کامپیوتری و سحر قریشی و محمدرضا گلزار مشخص می شوند...من نه جامعه شناس هستم و نه متخصص فرهنگ و هنر...ولی به خودم حق می دهم بپرسم چرا ما به سمتی رفتیم که سوپر استارمان گلزار باشد و سحر قریشی...چرا به سمت و سویی کشیده شدیم که رپ ها و پاپ هایی غالبا بی معنا و بی سر و ته ، موسیقی مورد علاقه نسل جوان باشد و چرا فیلم های پرفروشمان سلام بمبئی شد و سالوادور...همین چند هفته پیش بود که خبر رکورد فروشنده دل های علاقمندان جدی سینما را شادمان کرد...با ساده لوحی تمام انگاشته می شد که دیگر مردم به آن سطح از درک هنری و فرهنگی رسیده باشند که سراغ فیلم های سخیف و بی مایه نروند و فرهادی و آثارش محبوب دل ایرانی ها شده باشد اما درست چند روز بعد خبری دنیای سینما را به لرزه درآورد:سلام بمبئی در روز اول ۵۰۰ میلیون فروخت...شاید اگر بیشتر دقت شود غمی عمیق جای آن شادی را بگیرد وقتی پی می بریم که علت فروش فروشنده نه پیام عمیق و انسانی آن بود و نه هنر و فن بالای فرهادی که شاید تمام دلیل فروش بالای فروشنده کسب افتخاراتش در کن بود ...چرا پس از گذر سال ها از دوره فیلم های فارسی و ظهور و بروز کارگردانانی همچون مرحوم کیارستمی، رخشان بنی اعتماد، مجید مجیدی و ناصر تقوایی و تحسین دنیا از سینمای ایران، هنوز فیلم فارسی هرچند در شکل و قالبی نو جای خود را میان مردم این سرزمین دارد؟ ولی اگر خوب به اطرافمان نگاه کنیم شاید خیلی پاسخ به این سوال دشوار نباشد...کشوری که یکی از پایین ترین آمار سرانه کتاب خوانی در دنیا را دارد...کشوری که مردمانش در دنیا با فحش در فضای مجازی شناخته می شوند...کشوری که بیشتر محتوای فضای مجازی اش مطالب زرد و خاله زنکی باشد و مردمش به دنبال مسائلی از این قبیل که کدام زوج هنری از هم جدا شده اند یا شاخ ها اینستا یا دابسمش های لوده باشند ..‌کشوری که مردمش به جای توجه به مفاخر ملی شان و بالا بردن درک و سواد خویش از خود و جامعه و تاریخشان، توجه و حواسشان به آن ور آبی ها یا آخرین مدل لباس و مو و ماشین باشد، کشوری که سال هاست مردمانش دیگر به موسیقی اصیل گوش نمی دهند و با خویشتن خویش قهرند...اتفاقاتی از این قبیل نباید مایه تعجب شود...سخن آخر این که در شرایطی که سال هاست اکثرمان به جای توجه به معانی بالای فرهنگی و هنری به دنبال لودگی و لمپنیسم هستیم، قطعا فیلم پرفروشمان فیلمی در حد و اندازه فیلم های فارسی آبگوشتی می شود و سوپر استارمان محمدرضا گلزار...
پ.ن : مایه تاسفه ولی باید اعتراف کنم که خودم هم به اصرار دوستان جز عاملین این جنایت فرهنگی و هنری بودم و به تماشای این نمودار عقب افتادگی فرهنگی مان نشستم..

پاسخ
فرهاد
16 آذر 95 | 17:30
فرهاد

هر چی باشه از فروشنده ی اصغر فرهادی خیلی بهتره.

پاسخ
علیرضا
16 آذر 95 | 15:59
علیرضا

اینهمه جر و بحث سر چیه واقعا یسری انگار بیکارن کلا دنبال سوژن , من خودم طرفدار فیلم خوب هم ابد و دوس داشتم هم فروشنده اما دلیل نمیشه سلام بمبئ رو نبینم یا بیام بااونا مقایسه کنم.ینی سینمای ما فقط ابد میخواد؟؟؟ هیچ فیلم دیگه ای نمیخواد؟؟؟ فقط ابد؟؟؟ تنوع ژانر مهمترین دلیل رونق سینما درکنار فیلمای خوبه , بنظرم این فیلم ارزش یکبار دیدن رو داره بخاطر هیجان داخل فیلم یا ضرباهنگ بدون افتش موزیکای جالب هندیش , همش که نمیشه بری ابد ببینی یوقتام دوس داری فقط سرگرم شی بنظرم فیلم متفاوت و نوعیه از یکسری جهات من ساعاتی پیش دیدم
, در اخر دوستان التماس تفکر

پاسخ
رضا
16 آذر 95 | 14:46
رضا

نقد جالبی بود
نقد بنده را هم بخوانید
[...]

...........
سلام سینما: در صورت نیاز با عضویت در سایت می توانید نقدتان را در سایت بازنشر کنید

پاسخ
raha
16 آذر 95 | 14:40
raha

آخه بنیامین توبازی بلدی ک خودت کمی زنتم اوردی داخل فیلم ینی فقط رفتیم من وهمسرم به بازیای ضعیف و[...]وحرفای بیخودشون بخندیم نسازید آقابااین همه فیلم خوبی ک ازسینماایران دیدیم حیفه بخدا بابازی های ضعیف وداستان وفیلمنامه بد متاسفم

پاسخ
پوریا فرخی
16 آذر 95 | 12:23

ببینید چطور رسانه و تبلیغات شما رو فریب دادن. چطور این فیلم رکورد فروش نخستش از فروشنده بیشتر هست؟ چرا؟؟؟؟ مگه میشه؟ افتضاح بود. افتضاح. حیف از لقب فیلم فارسی

پاسخ
..
16 آذر 95 | 01:19
..

اکثر شهرا کنسرت برگزار نمیشه
بلیطش گرونه

خب مردم با ۶تومن میرن چارتا اهنگ و رقص ببینن.
ایراد از مردم نیس.کمبود جای دیگس

فقط من نفهمیدم:دارم نفس نمیکشم یعنی چی؟!!!!

پاسخ
امین م
16 آذر 95 | 01:13

خوب تابلوئه که فیلم ضعیفه بحث کردن نداره :))

پاسخ
..
16 آذر 95 | 01:13
..

من فیلمو با دوتا دختر نوجوون دیدم.انتخاب فیلم به عهده اونا بود.از قبلم میدونستم با یه فیلم تجاری طرفم.

در یک کلام فیلم هندی بود.
اخرش که دیگه روی فیلم هندیا رو هم کم کرد از بس ابکی بود.یعنی هلاک اون رویا بودم که یهو بوجود اومد و اون یاروءه که بال بال میزد با کاریشنا عروسی کنه بعد اخر فیلم میگه نههه باش عروسی نکرده و دختره این یکی رو زاییده.خخخخ

داستان نداشت
پیچیدگی نداشت
بازی ها معمولی
یه چیزای ضایعیم چپونده بودن تو فیلم که بگن ما فرهنگ ایرانی اسلامی نشون دادیم.مثلا رو قبر دختره دیوان حافظ گذاشتن!!
مامان گلزار که البته انقد پیر بود انگار مامان بزرگش بود زنگ میزنه میگه نماز یادت نره!
چای شهرزادو کجای دلم بذارم!!

ولی یه چیزی رو رک بگم ماها تفریح نداریم.شادی نداریم.مملکت همش شده غم و غصه.بخوای دست دوتا کم سن رو بگیری ببری تفریح هیچ جایی نیس.
انقد عقده ای شدیم به هوای دوتا اهنگ و ژانگولر بازی میریم سینما.

من ابد و یک روز و فروشنده و اینا رو دیدم.میدونم یک صدم این فیلما هوش و خلاقیت برای سلام بمبءی و امثالش استفاده نشده ولی تشنه یه کم شادی سراغ ۵۰کیلو البالو و سلام بمبءی و .. میریم

پاسخ
سمیرا شهبازی
15 آذر 95 | 21:29

واقعا نفس حیف شد :(

پاسخ
مینا گودرزی
15 آذر 95 | 18:24
مینا گودرزی

ارزش یه بار دیدنو داشت ولی موضوعش تکراری بود اقای گلزارم یه دور هندی میرقصید عالی میشد

پاسخ
ایلگار
15 آذر 95 | 11:52
ایلگار

من تقریبا با تمام عزیزانی که به این فیلم انتقاد منفی دارند کاملا و صد در صد موافقم . اما چند نکته باید خدمت دوستان عرض کنم :
1- سنما در حال حاضر یکی از ارزانترین و در دسترس ترین تفریح جوانان ایرانی هست با 20 هزار تومان و احیانا یه پاپ کورن و دو تا آب معدنی (10 هزار تومان) می توانند دو ساعت وقت خودشان را بگذرانند . مخصوصا تو فصل سرما که امکان استفاده از فضای سبز هم کمتر هست .
2- وجود چهره هایی نظیر محمد رضا گلزار و بنیامین بهادری که حتی الفبای بازیگری هم بلد نیستند و به واسطه محبوبتشان نزد مردم باعث جذب شدن مردم به سالن سینما می شوند . (حتی از عهده یه گریه کردن هم بر نیومدن )
3- در نهایت مقایسه فروش این فیلم با فیلم زیبایی مثل فروشنده اصلا و ابدا مقایسه درستی نیست . ما در فیلم فروشنده شاهد حضور مردم برای دیدن یک شاهکار دیگر از فرهادی بودیم اما نکاتی که در بالا عرض کردم فقط و فقط دلیل دیدن این فیلم به شدت سطحی بوده
در آخر باید بگم من به شخصه فقط دلم برای فیلم نفس می سوزه که اکرانش دقیقا همزمان شد با این فیلم و مطمئن هستم مردم زیادی از دیدن این فیلم زیبا محروم خواهند شد .

پاسخ
مینا
15 آذر 95 | 08:54
مینا

من هنوز فیلمو ندیدم ولی برام جای تعجب که میگن بد بود آخه چرا بد بود چون مثل ابدویک روز اشکت تو سنما در نیومد مثل لاک قرمز اعصاب خرد کن و افسرده آور نبود بعد یه فیلم مثل 50 کیلو آلبالو چون سرگرم کننده س یا این فیلم که هرچی باشه یه فضای جدیدی فیلم بدی شد بعد فیلم بادیگارد با اون قصه بی مزه فیلم خوبیه چون توش از برند پرویز پرستویی استفاده شده بیاد یکم شاد زندگی کنیم از دیدن فیلم های سراسر غم و اندوه لذت نبریم

پاسخ
من
15 آذر 95 | 08:08
من

سلام یه سوال
چه عجله ای دارین قبل از اینکه در مورد فیلم اطلاعاتی کسب کنین شتابزده میرین برای دیدنش
خب یه جورایی هم سرتون کلاه میره دیگه و اون هم طبیعی ه .
الان دیگه با این همه ابزار برای کسب اطلاعات واقعا متاسفم فیلمی که به این اندازه ضعیف بوده ، رکوردشکنی داره میکنه و این تنها نشانگر یک حقیقت هستش
و اون اینکه
ما هنوز فرهنگ سینما رفتن و انتخاب فیلم رو نداریم و به تبع اون فرهنگ خیلی چیزهای دیگه و فقط ادای خیلی چیزها رو درمیاریم! هی ی

پاسخ
binam
15 آذر 95 | 00:59
binam

با توجه به تبلیغا آدم انتظار یک فیلم شاد داشت هرچند آبکی
اما آخر غم و غصه بود این فیلم
این یعنی دروغ و همین آدمو به هم میریزه

پاسخ
امید
14 آذر 95 | 22:51
امید

دوستانی که میگن برای سینمای ایران متاسفن باید بگم برآیند سینمای ایران هرگز این فیلم نیست و در تمام دنیا هم فیلم ها خوب و متوسط و ضعیف دارن خوشبختانه برآیند سالانه سینمای ایران در این سه سال مثبت بوده ... ولی سلام بمبیی تو حداقل 4 سال اخیر ضعیف ترین فیلم سینمای ایران بوده...

پاسخ
علی فرح بخش
14 آذر 95 | 16:52
علی فرح بخش

با سلام
دیدن هزار باره شاهکاری مثل ابد و یک روز به دیدن نیم باره ی این فیلم آبکی می چربه.

پاسخ
حامد
14 آذر 95 | 09:38
حامد

آخه یکی نیست به شما که از مزخرف بودن فیلم حرف میزنین بگه؛: شمایی که دنبال فیلم خوب و پر محتوایین چرا رفتین تماشای این فیلم؟ اونم تو روزهای اول اکران؟!!! بیلیط میگیرن میرن فیلمو میبینن؛ بعد هم میگن واقعا متاسفیم بخاطر رکورد فروشی که این فیلم زده! عمه من رفته سینما؟! شما رفتی دیگه! پس ادای روشنفکری و خاص بودن و دانشمند بودن رو درنیارین لطفا

پاسخ
نریمان
14 آذر 95 | 05:27
نریمان

فروش بالای این فیلم ملاک نیست چون همه میخوان برن ببینند ترکیب گلزار و بنیامین و بازیگرهای هندی چه آشی شله قلمکاری شده و وقتی از سینما میان بیرون یه عجب اشتباهی کردم اومدم خاصی تو چهره همه مشخصه....جالبه بنیامین بعدازفوت زنش بیشتر معروف شد وحالا به واسطه اون معروفیت با همسر تازه واردش بازیگرهم شدند و جالب تر اینکه همون شعری که روی سنگ قبر زنش نوشته""دنیادیگه مثل تونداره و...""توفیلم واسه زن جدیدش هم میخونه...عجب فیلم احساسی و تاثیر گذاری واقعا.....

پاسخ
سروش
13 آذر 95 | 15:43
سروش

واقعا برای سینمای ایران متاسفم که رکورد فروش روز اولش با این فیلم شکسته شد
حیفه اسم فیلم که روی این گذاشته بشه ...

پاسخ
صدرا
13 آذر 95 | 15:02
صدرا

فیلم بسیار سطحی بود با یه فیلم نامه ضعیف.به طوری که از اوسط فیلم دیگه کششی نداره. بازی ها افتضاح خصوصا اقای بهادری که به نظرم توانایی دیالوگ گفتن ندارن .تنها نقطه قوتش به نظرم اهنگاش بود

پاسخ
امیرحسین
13 آذر 95 | 13:00
امیرحسین

سلام و ادب خدمت هنر دوستان گرام
فیلم رو دیدم و واقعا برای خودم متاسفم که در راه کلاه برداری یه عده که اتفاقا اسمشون رو هنرمند و کارگردان گذاشتند قدم گذاشتم .
شما با یک عنوان دهن پر کن به سینما میری و حداقل از موضوع و کارکتر ها و میزان سن انتظار ملودرام عاشقانه داری در حالی که فقط اعصابت خورد میشه.
نکاتی رو خدمت دوتان خودم عرض میکنم..
1- ساختن فیلم با حال و هوای فیلم های هندی با تمپوی خاص نیاز به یکسری پیش نیاز ها داره از قبیل رقص و آواز های متعدد و... که همه میدونن نه اینکه چهار تا سبیل کلفت بیان مسخره بازی در بیارن شما اگه ضوابط مملکت اجازه نمیده لازم نیست فیلم با تمپوی هندی با بازیگر زن هندی بسازی
2- پایان افتضاحه فیلم که نه تنها به این ملودرام نمیگن بلکه کاملا ضد حس عاشقانه و ... هست مخاطب بعد از اون همه درگیری دوست داره زیبایی ببینه
ایرانی به اندازه کافی بدبختی دیده این فیلم ها چیه می سازید
3- کسانی که این فیلم رو با من سالوادور نیستم مقایسه میکنن و میگن مثل هم هستن واقعا بی انصافی میکنن اون فیلم یک کمدی کاملا متفاوت با ظوابط ما و پر از پیام های اجتماعی و سیاسی هست
در آخر #### اگه فیلمی و یا هر یک از مظاهر هنر حال شما رو خوب کرد بدرد می خوره و گرنه برای ذهن شما سم مطلق هست@#@@@

پاسخ
جهان
13 آذر 95 | 03:14
جهان

واقعا حیفه اسم این مزخرفو بگیم فیلم...خیلی چرت وپرت بود.

پاسخ
کاوه
13 آذر 95 | 03:04
کاوه

واقعا ارزش وقت گذاشتن نداشت،بسي فيلم مزخرفي بود يه فيلم هندي دسته هزارم با داستان بي سر و ته و البته محدوديت هاي فيلم هاي ايراني يه جاهايي از فيلم ادم مي خواد اوق بزنه از بس هي ميگن عاشقتم عاشمي دوستت دارم

پاسخ
امید
13 آذر 95 | 00:14
امید

سلام بمبیی فیلمی که سعی کرده با یک سری فرمول های تاریخ مصرف گذشته ملودرام اشک و آه داری بسازه اما تو همون استفاده از همین فرمول ها هم شکست میخوره ...
گلزار همچنان نشون میده بازی به شدت ضعیفی داره و سکانس پایانی فیلم هم بر این موضوع صحه میگذاره برای بیشتر پی بردن به ضعف بازی گلزار توجه کنید به دو صحنه ای که گلزار و کریشتا به تنهایی باید فیلم رو اداره کنن کریشتا بسیار موفقه اما گلزار فوق العاده ضعیف
سلام بمبیی ضعیف تر از اون چیزی هست که بخواید وقتتون رو براش تلف کنید

پاسخ
ايدا
12 آذر 95 | 23:58
ايدا

خدايي اصلا انتظار اين قيامة نداشتم خيلي خوب بود بازي گلزار مخصوصا گريه هاش از ته دل بود انگار (من اصلا طرفدار گلزار نيستم )
و واقعا سكانس اخر عالي بود بي نهايت إحساسي
واقعا نميدونم دگ از فيلم چه انتظاري دارين ؟؟ اونايي كه ميگن خوب نبود؟؟

پاسخ
میلاد
12 آذر 95 | 23:49
میلاد

امشب فیلم را در سینما قدس اصفهان پس از زمانی زیادی که در صف بودیم دیدیم و به نظر من فیلم خیلی خوبی بود و پیشنهاد میکنم که ببینید

پاسخ
هدي
12 آذر 95 | 23:46
هدي

يه فيلم سطح پااايين با بازي ضعيف گلزار و بنيامين
واقعا در تعجبم واسه فروش بالاش
اميدوارم سطح سينما ايران دوباره با اين جور فيلم ها پايين نياد

پاسخ
Ali
12 آذر 95 | 22:53
Ali

فاجعه تر از خود فیلم؛ شکستن رکورد ها توسط این فیلمه! اون موقعی که سالوادور عطاران رکورد زد دلم میخواست واسه سینما گریه کنم... دوباره همین وضعیت :(
گلزار یه بازیگر ضعیف + بنیامین که اصلا بازیگر نیست + بازیگرای هندی ناشناخته! دقیقا فاجعه اس!
تازه رکورد روز اول را هم شکست

پاسخ
علیرضا شایان
12 آذر 95 | 18:45
علیرضا شایان

سینما جای تفکر نه با عذرخواهی حماقت

پاسخ
سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار
12 آذر 95 | 17:09
سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار

به نظر من باید استقبال بشه از این فیلم که برای بار اول با سینمای هند ک هزار و پانصد سینما این فیلم رو در اکران می کنن.. بهرحال اولین فیلم مشترک بالیوود هست . مضمون فیلمهای هندی که کاملا مشخصه ...
خوب قضاوت کنیم و از فکر کارگردان و تهییه کننده استقبال کنیم و کوبنده نقدش نکنیم ..
ما همه فیلم ها رو می گیم بد

پاسخ
سينا
12 آذر 95 | 16:23
سينا

خيلي با فيلم حال كردم. يه فيلم كاملا ايراني با مضمون هندي مطابق انتظارمون.
اثري از وضعيت خراب جامعه ايران مانند اعتياد ، طلاق و ... يا متلكهاي سياسي مانند اينكه بايد اين شهررو خراب كرد يا آدما تدريجا گاو ميشند و ... توش نبود. بايد با سوپراستارامون حال كنيم. وقتي تو فيلم زحمت كشيده ميشه ، موسيقي خوب داره ، فيلمبرداري خوب داره و در كل حال آدمو گند نميزنه توش چرا بايد حال نكنيم؟ در شرايط اين روزهاي جامعه بيمار ما به اين فيلمها واقعا احتياج داريم. دمت گلزار و بنيامين گرم اگه سوپراستارن و دوست داشتني بدليل اينه كه دلنشينن و بودنشون افتخار سينماي ايرانه

پاسخ
مهسا
12 آذر 95 | 13:14
مهسا

فیلمامه ضعیف . بازیا افتضاح . صحنه هاش تکرارییییی جوری که تو هر فیلم درامی بوده و خسته کنندس . اقای بهادری من طرفدار صدای شمام.کنسرتتون اومدم و باز هم اگه اصفهان بزارین میام ولی بازیگر خوبی نیستین :|

پاسخ
الهه
12 آذر 95 | 11:50
الهه

تورو خدا پولتون رو واسه دیدن این فیلم حروم نکنین . خیلی فیلم ضعیفیه. مثل فیلمفارسیهای ضعیف قبل از انقلابه نه بازیاش خوبه نه کارگردانیش . داستانشم که کلیشه ایه.
ای کاش پولم رو حرام نمیکردم.

پاسخ
هما
12 آذر 95 | 11:28
هما

خیلی فیلم ضعیف و سطحی بود . حوصله ی هممون سر رفت آنقدر که مسخره بود . بازی های ضعیف. انگار داشتیم کلیپ هندی میدیدیم توصیه میکنم فیلم رو نبینین

پاسخ
arian
12 آذر 95 | 10:38
arian

واقعا قشنگ بود

پاسخ
حسین
12 آذر 95 | 02:10
حسین

اگر برای تماشای یک فیلم سرگرم کننده با یک داستان ساده و با ریتم مناسب هستین سلام بمبئی فیلم خوبیه و تماشاگرش رو بدون وجد آوردن اما راضی از سالن بیرون میفرسته
اما اگر از فیلم انتظار بیشتری دارین و یک مقدار نگاه جدی به فیلم داشته باشین و حتی اگر دنبال فیلم هندی هستین فیلم تماشگر رو ناراضی از سالن بیرون میکنه
من چون انتظارم خیلی پایین بود خوشحالم تو ذوقم نخورد حداقل با اطمینان از من سالوادور نیستم بهتر بود

پاسخ
تمنا امین
11 آذر 95 | 23:56
تمنا امین

یک فیلم کاملا معمولی،در حد تله فیلم،نه سینما،داستانی واقعا تکراری،فقط خوش آب و رنگ بود.

پاسخ
فیلم بین
11 آذر 95 | 23:16
فیلم بین

یک نگاه فقط به بازیگران این فیلم، می توان حدس زد که چقدر میتواند کیفیت پایینی داشته باشد. تصور اینکه آقای بهادری که اساسا دارای لحن خسته و ضعیف هست چگونه میتواند بازیگر باشد؟ قطعا فیلم خنده داری خواهد بود به دلیل بازی های ضعیف بازیگران. احتمالا آقای گلزار نویسنده و کارگردان و بازیگردان و انتخاب بازیگر و... فیلم هم هستن و در همه امور دخالت کرده. بی دلیل نیست این چند ساله سعی کرده با کارگردان های نه چندان بزرگ کار کند تا در همه مسائل اعمال نظر کنه که حاصلش یک اثر به تمام معنی ضعیف خواهد بود. گلزار میتوانست با ادامه روند فیلمهای جدی نظیر بوتیک به بازیگری حداقل متوسط تبدیل شود ولی راه خود را گم کرد و اسیر گیشه شد. قابل پیشبینی خواهد بود که این فیلم در گیشه ناموفق میشود زیرا تماشاگران به این درک رسیده اند که فیلم را برای بازیگر (صرفا برای چهره اش) نروند ولی موارد استثنا (رضا عطاران) به دلیل بازیگری بهتر وجود دارد.

پاسخ
ایمان
11 آذر 95 | 19:42
ایمان

دوستان پیشنهاد می کنم فیلم رو ببینید.خودم زیاد به فیلم امیدوار نبودم اما بعد از پایان فیلم فکر نمی کنم کسی ناراضی از سالن خارج شده باشه چون با اون چیزی که فکر می کنید فرق داره و بنظر من موسیقی این فیلم امتیاز بالایی می گیره.

پاسخ
سلام حاتمی
11 آذر 95 | 17:36
سلام حاتمی

فقط میتونم بگم یک فاجعه تو سینمای ایران اگه رخ میداد همین فیلم بود .

پاسخ
مهدی محمودی
11 آذر 95 | 16:34

دوستان بنظرتون این فیلم ارزش دیدن داره

پاسخ
حمید رضا
06 آذر 95 | 17:54
حمید رضا

از همه شما سینما دوستان خواهش میکنم فیلمی که فقط تهیه کننده برای بازیگران چهره و غیر حرفه ای سرمایه گذاری کرده را نبینید و حمایت نکنید تا تهیه کنندگان و کارگردانان بفهمند که ما مردم فیلمی که محتوا داشته باشه و بازیگر حرفه ای داشته باشه میبینیم و بلیت تهیه میکنیم، نه فیلم هایی که برای بازیگر چهره و خارجی سرمایه گذاری کرده.
باور کنید با این حرکت شما انقلاب بزرگی برای فیلمسازی بوجود میاد
ممنون

پاسخ
حسین
13 فروردین 95 | 01:15
حسین

احتمالا عید فطر اکران بشه

پاسخ
یسبسیب
01 اسفند 94 | 22:51
یسبسیب

کی و کجا اکران میشه ؟

پاسخ