به فیلم رای بده:
زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!
˝خشم و هیاهو˝ ملودرامی ساده و معمولی به نظر میرسد که فاقد شور و تبوتاب یک عاشقانه جنایی است.
سینمای کشورمان در طول تاریخ، به دفعات شاهد نمایش فیلم هائی با موضوع جنایت و مکافات و بعد از پیروزی انقلاب، قصاص بوده است. این نوع سینما دارای برخی مولفه های خاص و ظریف است که عدم توجه به آنها، کل اثر را تحت تاثیرخود قرارمی دهد. کارگردانانی که قصد ساخت فیلم در این زمینه را دارند، دقیقاً روی ...
ژانر جنايي و معمايي در سينماي ايران هر از گاهي بروز و ظهور دارد. و عمدتا هم با شكست مطلق روبرو شده است.
«خشم و هیاهو» برخلاف فیلم قبلی هومن سیدی فیلمِ گیشه است. این به معنای بد یا عامه پسند بودن فیلم نیست بلکه به معنای آن است که سیدی این بار می کوشد تا برخلاف فیلم های قبلی خود فضای متفاوتی را تجربه کند که علاوه بر درخشش در جشنواره ها، بتواند مخاطبین عام سینما را نیز راضی نگاه دارد و در این امر تا حد زیادی ...
تناقض بین تصویر و مونولوگ های اعتراف گونه زن به نوبه خود به شدت خلاقانه و مبتکرانه صورت گرفته است. مونولوگ زن "ساعت 4 بود که رفتم به سمت خونه و در رو باز کردم" با تصویر درب منزلی که کاملا تخیل وار باز می شود و رنگ و نور مایل به خاکستری به کمک ساخت این فضای تخیلی آمده و رنگ و مات شدن تصویر کاملا حس تخیل ...
خشم و هیاهو را باید یک فیلم ساخته شده به سبک کمیک بوک های فانتزی دانست که نه تنها در خلق موقعیت شکست خورده است بلکه در ساخت شخصیت هم عقیم مانده و اجازه همذات پنداری را هم از مخاطب میگیرد.
نگاهی به فیلم خشم و هیاهو ساخته هومن سیدی خشم و هیاهوی یک بازی نفرت انگیزعاشقانه کامل حسینی آغاز فیلم، مانند ابد و یک روز وشاید بهتر از آن یک راست و بدون مقدمه می رود سراغ فاجعه. اما ظاهرا نمی دانیم از همان پنجره اتاقک تنگ و تار مصاحبه گر سفارتخانه یک کشور خارجی قابل دیدن هست یا نیست و تا ...
خشم و هیاهو برای هومن سیدی حرکت رو به جلو محسوب می شود زیرا این فیلم استانداردهای لازم برای نگارش فیلمنامه جنایی و معماگونه و فرم گرایی در خلق میزانسن را در بردارد