به فیلم رای بده:
ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دو راهی تصمیمگیری قرار می دهد.
ابراهیم نعمتیان نیز در اولین فیلم خود به سراغ مضمون«دروغ» و «پنهان کاری» رفته است و این به خودی خود ایرادی ندارد، اما آنچه جای پرسش دارد نحوه به کارگیری این عنصر در فیلم است و این که آیا اصلاً داستان فیلم کشش لازم برای تبدیل شدن به یک فیلم بلند را داشته است یا نه؟ تصمیمات شخصیت های اصلی فیلم تا چه حد ...
فیلم، به نحوی مبتدیانه، مشابه نقطه عطف دوم «درباره الی» را به نقطه عطف اول خود در قالب مرگ پیرمرد بدل میکند و بیآنکه درام و منطق روایی آن اقتضا کند، مواجهه کاراکترهایش در قبال موقعیت مرکزی «درباره الی»گونه را «جدایی نادر از سیمین»گونه و در شمایل دروغ و پنهانکاری و بازی دومینویی متهم کردن یکدیگر قرار ...
فیلمساز در چیدمان میزانسن ها و جایگاه ناظر بر ماجرا،نقاطی را انتخاب کرده که با کاراکترها ایجاد فاصله می کند...