پوستر فیلم محمد رسول الله(ص)

فیلم‌ سینمایی |بیوگرافی ، درام ، تاریخی

محمد رسول الله(ص) (۱۳۹۳)

Muhammad: The Messenger of God

۷.۲ /۱۰
امتیاز سلام سینما

از ۵۸۶۴ رای

منتقدان:

۳.۹

امتیاز دهید:

ابرهه یکی از فرماندهان سپاه حبشه که به فرمان پادشاه حبشه لشکرکشی می کند تا خانه خدا را از بین ببرد. ابرهه با چندین هزار نفر با اسب و فیل و تجهیزات به سمت مکه می آیند، اما به اراده خداوند در 3 کیلومتری مکه که حریم مکه محسوب می شود، فیل ها قدم از قدم بر نمی دارند و میلیون ها پرنده ابابیل(پرستوهای کوچک) در حالی که سنگ هایی در منقار خود دارند، که این سنگ ها، سنگ هایی از جهنم است بر سر لشکریان ابرهه فرو می ریزد و همه را از بین می برد. یک ماه بعد از حمله ابرهه، پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) به دنیا می آید و فیلم دوران جاهلیت و ظلم و ستمی که بر مردم می رود را به تصویر در می آورد و پیامبر که شاهد وقایع تلخ دوران جاهلیت است را تا سن 13 سالگی پیامبر تصدیق می کند.

عکس‌های فیلم محمد رسول الله(ص)


محسن تنابنده در فیلم «محمد رسول الله (ص)»
مینا ساداتی در فیلم «محمد رسول الله(ص)» مجید مجیدی
فیلم «محمد رسول الله (ص)» مجید مجیدی
مینا ساداتی در نقش حضرت آمنه، مادر پیامبر(ص)
«محمد رسول الله(ص)» فیلم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فجر
داریوش فرهنگ در فیلم «محمد رسول الله(ص)» مجید مجیدی
نام نوشت محمد رسول الله (ص)
شهرک سینمایی پیامبر اعظم(ص)

نقدهای فیلم محمد رسول الله(ص)

"عقب گردِ چهل ساله"


محمد رضوانی پور
امتیاز منتقد به فیلم / ۱۰
وقتی در تاریخ سینما تنها دو فیلم هستند که به بازنمایی زندگانی پیامبر اسلام(ص) اختصاص پیدا کرده‌اند، ذهن‌ها خواسته یا ناخواسته به سمت کشف اشتراکات و افتراقات آن‌ها سوق پیدا می‌کند. «رسالت» مصطفی عقاد در مقایسه با «محمد رسول‌الله» هنوز هم فیلم بهتری‌ست که منشا این برتری در وهله اول خود را در ساختار فیلم‌نامه نشان می‌دهد و نتیجتا در تصویر واضح‌تری که از پیامبر اسلام(ص) و اطرافیانش بدان وسیله ساخته می‌شود. چگونه؟ اولین محدودیتی که در ساخت فیلم‌های تاریخی و دینی در کشورهای اسلامی ایجاد می‌شود، حساسیت‌ها بر روی نحوه نمایش جسم پیامبران و امامان است. نمایش چهره ممنوع است، غالبا دیالوگ‌های انگشت‌شماری برای شخصیت در نظر گرفته می‌شود و فیلمساز مجبور است تا فاصله خود را با آن شخصیت آسمانی حفظ کند. اما قدر مسلم در این شرایط بار اصلی روایت داستان به دوش شخصیت‌های دیگر داستان نهاده می‌شود. هم یاران و نزدیکان پیامبر(ص) و هم دشمنان او یعنی مشرکان همه و همه باید به قدری خوب پرداخت شوند تا بتوانند بهانه‌ای باشند برای هرچه نزدیک‌تر کردن مخاطب به شخصیت اصلی که همان پیامبر(ص) است. البته نه آن مخاطب ایرانیِ مسلمانِ شیعه‌ای که از کودکی با معارف پیامبر(ص) پرورش یافته و با شنیدن حدیثی از جانب آن بزرگوار دچار انبساط روحی می‌شود بلکه منظور مخاطبی در مقیاس جهانی‌ست که ممکن است راجع به موضوع فیلم کاملا بی‌اطلاع و حتی بی‌تفاوت باشد. در فیلم «محمد رسول‌الله» این اغراق است که از همان ابتدا چاشنی پرداخت به اغلب شخصیت‌ها می‌شود در حالی ...
وقتی در تاریخ سینما تنها دو فیلم هستند که به بازنمایی زندگانی پیامبر اسلام(ص) اختصاص پیدا کرده‌اند، ذهن‌ها خواسته یا ناخواسته به سمت کشف اشتراکات و افتراقات آن‌ها سوق پیدا می‌کند. «رسالت» مصطفی عقاد در مقایسه با «محمد رسول‌الله» هنوز هم فیلم بهتری‌ست که منشا این برتری در وهله اول خود را در ساختار فیلم‌نامه نشان می‌دهد و نتیجتا در تصویر ...

کسی دیگر به پرده سینما شلیک نمی‌کند


۱. حدود یک قرن پیش، وقتی مردم برای تماشای فیلم «سرقت بزرگ قطار» (ادوین اس. پورتر) در سالن نشسته بودند، مردی در فیلم، مقابل دوربین و به طرف تماشاچیان گلوله‎‌ای شلیک می‌کند. عده‌ای می‌ترسند و شیون سر می‌دهند و عده‌ای هم که هفت‌تیر بر کمر بسته‌اند، به طرف پرده سینما شلیک می‌کنند. غافل از اینکه این پدیده، «سینما» نام دارد و آنچه روی پرده رخ می‌دهد، مجازی از واقعیت است و نه حقیقت. ۲. اولین و مهم‌ترین اشکال فیلم «محمد(ص)» (رسول‌الله)، عدم محوریت ِ حضرت «محمد(ص)» است. ظاهرا فیلم فقط درباره تاریخ اعراب، از زمان جاهلیت تا ١٢‌سالگی حضرت «محمد(ص)» است و «محمد(ص)» ...
۱. حدود یک قرن پیش، وقتی مردم برای تماشای فیلم «سرقت بزرگ قطار» (ادوین اس. پورتر) در سالن نشسته بودند، مردی در فیلم، مقابل دوربین و به طرف تماشاچیان گلوله‎‌ای شلیک می‌کند. عده‌ای می‌ترسند و شیون سر می‌دهند و عده‌ای هم که هفت‌تیر بر کمر بسته‌اند، به طرف پرده سینما شلیک می‌کنند. غافل از اینکه این پدیده، «سینما» نام دارد و آنچه روی ...

محمدص فیلمی شیعی ایرانی است؟


فیلم مستند 3 ساعت و10 دقیقه ای معرفی شیعه را که اخیرا ساختم ، در محضریکی از رهبران فرهنگی جامعه و مسئول بلند پایه ای در نظام و کشورعزیزمان به نمایش گذاشته شد. در دقایق ابتدایی این مستند(جذاب بنا به قول کارشناسان ) به دلیل سندیت ، صحنه ای کوتاه ازیک فیلم خارجی را انتخاب کردم ، ایشان فرمودند :  در فیلم معرفی شیعه از تصاویری که مال ما باشد استفاده کنیم ،  فیلمی که همه اش توسط ما ساخته شده و شیعی ایرانی باشد . محصولات فرهنگی، هنری، اقتصادی، علمی  زمانی جزو افتخارات یک ملت محسوب می شود که توسط این کشور تولید شده باشد . ضمنا مقتصیات هم باید سبک سنگین شوند ، مثلا یک فعالیت کلیدی بی همانند ، که هنرمندان ایرانی ، توانایی اجرایی آن را ندارند ، بله قابل ...
فیلم مستند 3 ساعت و10 دقیقه ای معرفی شیعه را که اخیرا ساختم ، در محضریکی از رهبران فرهنگی جامعه و مسئول بلند پایه ای در نظام و کشورعزیزمان به نمایش گذاشته شد. در دقایق ابتدایی این مستند(جذاب بنا به قول کارشناسان ) به دلیل سندیت ، صحنه ای کوتاه ازیک فیلم خارجی را انتخاب کردم ، ایشان فرمودند :  در فیلم معرفی شیعه از تصاویری که مال ما باشد استفاده کنیم ،  فیلمی که همه اش توسط ما ساخته شده و ...

خبرهای مرتبط با فیلم محمد رسول الله(ص)

نظرهای منتشر شده فیلم محمد رسول الله(ص)

یک سال پیش

February 14, 2021

بی نظیرترین فیلم سینمایی و تاریخی، فقط همین فیلم فاخر و فوق العاده محمد رسول الله هست این فیلم افتخار ایران و تمام جهان اسلامه حتی باگذشت چندسال از ساخت و پخش فیلم باز هم معرفی و تبلیغ این فیلم خالی از لطف نیست لطفا رسانه باشید....
۱
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۲ سال پیش

November 21, 2020

سلام ، دلایل عدم موفقیت فیلم محمد ص ساخته آقای مجیدی عبارتند از : ضعف فیلمنامه ناهماهنگی عوامل تولید محدودیت های مذهبی شروع فیلم با ماجرای اصحاب فیل کافی بود تا شکست فیلم رقم بخورد در حقیقت آغاز بد فیلم اجازه خلق اثری ماندگار را از آقای مجیدی که توانایی خود را در کارگردانی اثبات کرده اند سلب کرد. از آنجا که امکان پرداختن به برخی مقاطع از زندگی پیامبر بدلیل اختلافات مذهبی وجود نداشت بهتر بود فیلم با سالهای پایانی زندگی پیامبر آغاز میشد و فیلم بصورت فلش بک و با نمایش بخشهای جذابتر و حداقل یکی از جنگها ساخته میشد. آقای مجیدی اگر به فیلم حضرت سلیمان آقای بحرانی و ضعف های آن توجه میکردند شاید سراغ عوامل خارجی نمی رفتند و با استفاده از دوستان داخلی و ایجاد هماهنگی بیشتر در بدنه' تولید اثر جذابتری خلق میکردند ممنون.
۱
۱
پاسخ
گزارش تخلف

یک سال پیش

February 14, 2021

فیلم رسول تابحال و قطعا بدون رقیب و مبالغه بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران و حتی اسلامه، بعضی ها به خاطر مسائل شخصی و شاید دشمنی با پیامبر و یا بازیگران فیلم نقد های واقعا غیرمنصفانه و غیرمنطقی رو گفتن خدا هدایتشون کنه، اما واقعا این فیلم مظلوم واقع شد....
۱
۱
گزارش تخلف

۲ سال پیش

November 13, 2020

سلام این فیلم بسیار بسیار زیبا، فوق العاده و تأثیرگذار بود از تمام عوامل و بازیگران عزیز این فیلم تشکر فراوان میکنم، إن شاء الله موفق و عاقبت بخیر باشید
۱
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

December 4, 2019

فیلم با تیکه بر داستان های قرانی ساخته شده اما بی ذوقی عوامل تولید باعث شده که اون جوری که باید نتونه حق مطلبو ادا کنه . مخاطب از ابتدای فیلم دچار گمراهی هست تا تقریبا اواخر فیلم. قویا میگم که این فیلم و داستان هزار برابر بهتر از این میتونست بهتر باشه‌. غیراز دو سه قسمت که معجزاتو پوشش میده محتوای گنگ و نامفهومی داره که واقعا برای یک جامعه اسلامی بعیده و کم کاری و کم لطفی عواملو میرسونه. بشدت ضغیف
۱
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

February 11, 2018

danger iconخطر لو رفتن داستان
مخاطبان فیلم محمد رسول ا...(ص) فقط شیعه نیست...بلکه سنی ها ، مسیحیان و همچنین کلیمیان را دعوت به آشنایی با دوران کودکی حضرت محمد(ص) میکند... دوران کودکی فردی که منجی خطابش می کنند . چه در انجیل، عهد قدیم و عهد جدید..در زمانی مردمانیکه نام محمد (ص) را بر روی پرچم های سیاه و گاه سفید و سبزشان حک می کنند و لبیک یا رسول ا... می نویسند و خونخواری می کنند مسلما نسل نوجوان و جوان غیر مسلمان هرگاه با اسم محمد مواجه می شود کلمه داعش و شمیشیر و ادم خواری به ذهنشان می رسد...حتما محمد کسی بوده که قومش را به سر بریدن ، خونریزی و...بشارت داده... من یک نوجوان هستم و تا این سنم که به ۲ دهه هم نرسیده می دانم که منشا رفتار های یک انسان بالغ به تربیت و دوران کودکی و نو جوانی او بر میگردد. دوران شکل گیری شخصیت .خانواده هم تاثیر به سزایی دارد.پس با این حساب فرض می کنند که حضرت محمد(ص)در دوران کودکی خویش هم حتما فرد شروری بوده ... وقتی که مهر و محبت پیامبر (ص)در دوران کودکی نسبت به بردگان و بی عدالتی به نمایش کشیده شود مسلما ان ایده ائولوژی غرب نسبت به دوران کودکی آن حضرت تا اندکی تغیر می کند... ان حضرت را به تمسخر میگیرند و فیلم هایی می سازند که او فردی ایست (اعوذ باللّه) نادان ، دیوانه ، جادوگر... و نور الی نور می شود وقتی که مردمشان ان فیلم را ببینند. البته همه اینطور نیستند ولی روی ضمیر ناخوداگاه اثر دارد: این فرد مسلمان است . پیرو محمد(ص) است . همان مردی که در فلان فیلم بود .عع پس این از همچین ادمی پیروی میکنه... اما افرادی هم هستند و مسلمان نیستند اما انقدر تعریف امام حسین (ع) را شنیدند که از او طلب حاجت می کنند... از وسیله های اشنایی اهل بیت و معصومانمان رسانه است. سریالی نظیر مختار ، آن صحنه که امام حسین (ع) خون گلوی حضرت علی اصغر(ص) را به سمت آسمان پرتاب می کند و بعد از آن لحظه باران می بارد ، دل هر کافری را آشوب می کند چه برسد به مسلمان... تا انجا که من میدانم این دومین فیلمی است در جهان که ساخته یک مسلمان است و به زندگی ان حضرت می پرداز و این کم لطفی ما مسلمانان را میرساند . من هنرمند نیستم. کارگردان نیستم. تحصیلات سینما و ... هم ندارم اما مسلمانم . به این فیلم افتخار میکنم . به گفته آقای مجیدی احتمال ساخت ۲ قسمت دیگر از این فیلم در دست بررسی است... می توانست بهتر از این چیزی که هست باشد.می توانست بدتر هم باشد. محتوی ان پر اهمیت تر از ظاهر ان است. هرکس هم در حد توان خودش برای ساخت این فیلم زحمت کشیده. ...خیلی خوب میشو که منتقدان عزیز بتوانند نظریات خود را در جهت بهبود سازی قسمت های بعد قرار دهند تا شاهد کیفت بالاتر از این ها باشیم... ود کلام آخرم: محبوبیت و موفقیت یک فیلم حداقل در ایران آن است که مورد تایید و حمایت مردم باشد نه حداقل جامعه.باید بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند ... حالا می خواهند ده ها میلیارد هزینه کنند اما فیلمی بسازند که مردم ان را نپسندند و مورد همایت حداقل باشند.این موفقیت نیست. این فیلم موفق بوده و خواهد بود چون مردم (حداقل در نسل من) ان را دوست دارند . به امید کسب موفقیت های بیشتر. یا علی
۰
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

February 5, 2018

یک روایت تاریخی عالی امیدوارم قسمت های بعدی اش از این هم بهتر باشه به نظرم لازمه که قسمت دوم و سومش زودتر ساخته بشه البته با تفکر و برنامه هوشمندانه تر تا دنیا پیامبر را با روایت ما بشسناسد تا روایت رسانه های دیگر ویا از رفتار خوارج زمان ما
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 27, 2018

عالی 9 از 10
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 16, 2018

بظرمن فیلم خوبی بود والا این فیلم بهتر ازلاک قرمز فالان باشد والا من فیلم سینمایی دیدم سرجمع ۱۰ دیقه بود اونم بابازیگر های معروف فقط موضوعش توهم بود اخه اونا فیلمه به نظرتون شما نمیدونید اینا چه سختی کشیدن تازه میشینید نظر میدید افتضاح بود واقعا که اینفیلم گذاشتن بچه هاتوم یاد بگیرن امام ها کی بودن چه دورانداشتن شما که به بچه هاتون یاد نمیدید احقال با این فیلما میفهمنا چی به چیه شما همون باید بزنید برای بچه هاتون کانل جمع ببینن به به چه چه کنیدواقعا که
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

October 21, 2017

سلام. امکان خرید و دانلود وجود نداره؟ برخی سایتها امکان دانلود دارن اما نمی دونم قانونیه یا نه
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

October 22, 2017

سلام خیر نسخه ارائه شده غیر قانونی و قاچاق هست و هنوز این فیلم بصورت رسمی وارد شبکه نمایش خانگی نشده است
۰
۰
گزارش تخلف

۵ سال پیش

May 23, 2017

یک فیلم فوق العاده ضعیف . اصلانگاهش نکنید که نگاه کرنش هم کفره . فقط فقط محمد رسول الله (ص) عربی و تمام
۱
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

December 17, 2016

در مجموع فیلم متوسطی بود ولی يه چیزی که منو متعجب کرد بازیگران این فیلم بودند که 90درصدشون تجربه کمی تو بازی فیلمهای تاریخی دارند با این پتانسیل در کشور و بازیگران بزرگ تا حدودی عجیب بود مثلا محسن طنابنده که تو سریال پایتخت درخشیده و مردم از اون تصویر متفاوتی دیده بودند در کل اگه چند بازیگر معروف جهانی در این فیلم ایفای نقش میکردند این فیلم میتونست در سطح جهانی بدرخشه
۰
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

November 24, 2016

فیلم خیلی قشنگی بود قطعا اگه این فیلم خارج از ایران ساخته میشد از نظر مالی خیلی خیلی بهتر از این میشد اما با توجه به شرایط اقتصادی و سینمای ایران همین فیلمم که ساخته شده جای خسته نباشید و خداقوت داره .من واقعا برای اونایی متاسفم که به جای تشکرو قدردانی از دست اندرکاران این فیلم نقاط منفیشو به زبون میارن .
۱۳
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

November 8, 2016

فیلم متوسطی بود تقریبا قشنگ و تاثیر گذار بود ولی خیلی طولانی و کسل کننده بود ولی فیلم مذهبی هست و من آن را دوستندارم
۷
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

November 8, 2016

فیلم ضعیف! از آقای مجیدی نا امید شدم همین! واقعا فکر میکردم با هزینه ای که شده حداقل حداقل فیلمی در حد سریال مختارنامه باشه! ولی فوق العاده ضعیف بود به خصوص تصویر برداری!
۵
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

October 8, 2016

سلام دوستان. من سایت سلام سینما رو تازه کشف کردم. راستش من هیچوقت وقت و هزینه برای فیلمهای مذهبی اون هم از این نوع نمیدم. این فیلم و سریالی مثل مختار هزینه سرسام آور داشته و لعنت به اونایی که این پول اینچنینی خرج میکنن. محمدرسوللله رو ندیدم ولی هربار که نختار رو میبینم بدجور حرصم میگیره که چرا؟؟ واقعا چرا باید هزینه اینچنینی بشه و این در صورتیه که یه فیلم ملی تاریخی درست حسابی نداشتیم. اگرم بوده در حد تاتر بوده. بگذریم. مجید مجید این فیلم رو حتما به دستور حکومت ساختن و وقتی اونقدر ها عاشق نبودن پس طبیعتا خوب از کار در نمیاد. البته گفتم ندیدمش ولی دوستی ایشون رو با اصغر فرهادی مقایسه کردن که به نظرم چنین مقایسه ای درست نیست
۵
۱۹
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

July 27, 2016

حیف پول - حیف هزینه که برای این فیلم کردند
۶
۱۸
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

June 10, 2016

افتضاح بود منكه وسطاي فيلم اومدم بيرون
۹
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

May 25, 2016

اگر بدون در نظر گرفتن هزینه فیلم بخوام نظر بدم فیلم متوسط رو به خوب بود ولی اگر با احتساب هزینه بسیار بد با این هزینه میشد خیلی خیلی بهتر ساخت
۹
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

May 2, 2016

فقط وفقط فیلم محمد رسول الله، مصطفی عقاد بهترین فیلم پیامبر (ص)است ودیگر هیچ.........
۷
۱۲
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

March 10, 2016

فیلم محمد رسول الله هالیوود با بازی بی نظیر آنتونی کویین با اون تنظیم آهنگ بی نظیر و ماندگار و لحظات زیبا از حضور دوربین در مقابل پیامبر و حس حضورش رو بارها دیدم و هنوز هم برام تازگی داره نه از جلوه های ویژه انچنانی خبری هست نه از اغراق و .... همون سادگی و روایت صادقانه از پیامبر به دل می نشست هالیوود اگه بخواد بسازه رقیب نداره
۱۶
۶
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

March 10, 2016

هالیوود 50 سال پیش فیلم بسیار بسیار بسیار قوی تر ، واقعی تر آموزنده تر و جهانی تر از این فیلم ضعیف که بزور جلوه های ویژه سرپاست ساخته چرا نباید ازش تعریف کرد؟؟؟ سینمای ایران فرسنگها با هالیوود فاصله داره از هرررررر نظر ربطی هم به دین و ملیت و .... ما نداره
۱۵
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

March 9, 2016

یعنی تو کل این مملکت اینهمه داره حیف و میل میشه چون تو قطعه ی باورهای شما نبوده باید بکوبیدش ، یعنی نباید یه کم حتی یه کم هم شده برای دینمون حرف بزنیم و فقط بگیم که اینم چون اومده پیغمبرو نشون داده پس محکوم به توهینه و هزار تا چیز دیگه ، اون وقت اینهمه توهین میکنند تو فیلم های هالیوودی هم به ایرانی بودنمون و هم به اسلامی بودنمون هممون حسرت دیدنش رو داریم ، برای چی ؟ اینهمه نهیب میزنیم به یه نفر یه بار هم نهیب بزنیم به اونهایی که میخوان تو پازل دشمن کار کنند ، به این همه مدیری که زنازادگی رو دارند تو فیلم های تحت حمایتشون ترویج میدهند.
۱۵
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

March 1, 2016

با آنتی تز موافقم کاملاااااااااااااااااااا
۱۰
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 28, 2016

به نظرم کمی درباره این فیلم پارتی بازی صورت گرفته هااااا .... خب نهنگ عنبرم اگه از تابستون تا الان می موند بیشتر از این فیلم فروش میکرد. اونم با کمکهایی که به فروش فیلم میشه، از جمله بردن بچه مدرسه ای ها به سانسهای صبح این فیلم و دعوت کارمندان ادارات دولتی و... به نظرم این جور فروش هنر نمیخواد
۱۴
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 29, 2018

یه فیلم طنز با محتوی پوچ رو با یه فیلم تاریخی با محتوی غنی مذهبی مقایسه کردن نشان از سطح فکر پایین نظر دهنده است.
۰
۰
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 28, 2016

بزرگترین حیف و میل بیت المال در تاریخ سینمای ایران. در حالی که خیلی از بزرگان سینما مثل ناصر تقوایی لنگ دو سه میلیارد تومن برای فیلم ساختن هستند در تبعیضی اشکار 120 میلیارد تومن به مجیدی میدن تا فیلمی بسازه که 66 سال پیش یعنی دهه 50 میلادی و زمانی که مجیدی حتی به وجود نیومده بود بیست تا فیلم تاریخی از این بهتر توی هالیوود ساخته شده
۲۷
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 27, 2016

یعنی اکران این فیلم هنوز ادامه داره؟ خب هر فیلم دیگه ای هم انقدر بمونه رو پرده پرفروش میشه. هنر نکرده والا
۱۸
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 25, 2016

برام عجیبه کارگردانی که با هزینه کم و با استفاده از نابازیگران در فیلم های قبلی اش شاهکار خلق کرده چرا نتوانسته با وجود این همه امکانات و هزینه فیلم قابل قبولی خلق کنه واقعا این سینما چرا اینجوری شده کاش کارگردانی رو به استاد فرهادی می دادند
۱۳
۶
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 29, 2018

هنر اصغر فرهادی فقط در سیاه نمایی اجتماعی ایران است.
۰
۰
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 23, 2016

حسین رستمی جون خودت چرت و پرت نگو
۴
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

February 18, 2016

هم حق بقیه فیلمها خورد هم حق مردم ایران با بودجه بیت المال
۱۸
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 29, 2018

این نوع نظر دادن یا از سر عقده است یا از سر تعالیم فیلم های توهمی ایرانی
۰
۰
گزارش تخلف

۶ سال پیش

January 13, 2016

این فیلم ماندگار از سطح سینمای ایران بسیار بالاتر است اما دچار ضعف هایی است که اصلا از کسی مثل اقای مجیدی توقع نمی رفت برای نمونه: فیلم بعد از آنکه در صحنه های جنگ ابرهه به اوج خود می رسد تا آخر یکنواخت و خسته کننده است یعنی بیش از دو سوم فیلم.2- صداگزاری های ضعیف و نامناسب است. انتخاب بازیگر می توانست خیلی بهتر از این باشد حلیمه یک زن بیابان نشین است چرا نباید رنگ پوست و و نوع نژاد عرب صحرا نشین را تداعی کند؟ همینطور حضر آمنه در حد کمتر .دخترکان زیباروی تهرانی رو با لباس عرب پوشاندن نمی توان به جای حلیمه و امنه جا زد!! فیلم متشتت است بعضی پیام هایی که خواسته اند داخل فیلم بگنجانند نچسب شده است مخصوصا قسمتی که مرد عرب می خواهد دخترش را زنده به گور کند بیشتر کمدی است تا صحنه ای دراماتیک..صحنه پر آب شستن میوه ها انسان را به یاد شمال ایران می اندازد..
۱۵
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

January 11, 2016

فقط تو سینما ی ایران پروژه به این عظیمی رو میدن به یه کارگرادانی که توی ساخنتن سینمای مستقل تخصص داره فیلمو نابود کردن
۲۴
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

January 4, 2016

من دلایل خودم رو آوردم ولی شما بودی که داشتی دلایل من رو مساتمالی میکردی و به یک چیز های دیگه ربط میدادی اتفاقا شما بودی که برای انتقاد هایتان دلیل نیاوردی و فقط گفتی که فیلمنانه ضعیفه و بازیگری هم از فلان کس تا فلانی ضعیفه نصف حرف های دیگتون هم که داشتین فقط تکرار می کردین. من با این دلایل که به نظرم درست و منطقی هستش. من با همین استدلال ها لا اقل خودم رو قانع کردم. در ضمن من ژست روشنفکری نمی گیرم چون اولا روشنفکر به معنای واقعی کلمه هستم. ثانیا تو ایران روشنفکری شده کسی که برون هیچ چارچوبی فقط از این و اون انتقاد میکنه و حاضر نیست حقایق رو بشنوه و توقع داره دیگران از اون انتقاد نکنن ولی در اصل روشن فکری تنها انتقاد کردن و به چالش کشوندن نیست بلکه با استدلال و فکر به یک نتیجه برسیم. ولی ما ها فقط همون انتقادشو فهمیدیم. بهتره این بحث رو ادامه ندیم چون فقط وقت ارزشمند هر دو تامون داره گرفته میشه و این بحث به هیچ جایی ختم نمیشه
۱۶
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

January 3, 2016

بله حق با شماست اقا سيامك.شما كه ژس روشنفكرنمايي ميگيري و سرتو مثل كبك تو برف ميكني و تظاهر ميكني كه همه چيز خوبه رو واقعا نميشه از خواب بيدار كرد.حق كاملا با شماست. اخه مرد مومن نه تنها من بلكه كل ملت دارن ميگن فيلم ضعيفه اونهم با علت.منتقدين و كارشناساي داخلي هم كه فيلمو كوبوندن.هيچ جشنواره اي هم اين فيلمو حساب نكرد اونوقت تو داري كوركورانه و به خاطر يكسري تعصبهاي الكي همينطوري و سرخود از فيلم دفاع ميكني و در برابر هر كي كه به فيلم انتفاد كنه قد الم ميكني و بهش ميگي خواب زده ي بي خبري كه خودش رو به خواب زده.با جوابي كه متقاعدكننده است حرفت رو بزن و دليل بيار نه اينكه ضعفهاي فيلم رو ماستمالي كني و خوب جلوه بدي.اگه بحث دينداريه من تو درجه ي خوبييم.پس منم دلم ميخواست اين فيلم خوب از اب دربياد ولي نيومد.ديگه لازم نيست الكي دفاع كنم.
۱۵
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

January 3, 2016

کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه وسلام
۱۳
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

January 1, 2016

اقا سيامك تو چرا الكي ميزني به جاده خاكي؟؟؟؟من دارم ميگم فيلم ضعيفه و همينطور هم هست.درضمن من فيلمو كامل ديدم و هيچ عقده ي سياسي و مذهبي رو هم روش خالي نميكنم.اين فيلم يه اثر تحريفي بدون مدرك و پر از عيب و ايرادات و نقص فنيه.اصلا چه لزومي داره كه فقط تا 13 سالگي پيامبر رو نشون بدن؟؟؟؟؟چرا با يك فيلمنامه ي منسجمتر و حرفه اي تر زندگي پيامبر رو انگونه كه بود نشون ندادن؟؟؟؟؟و فقط اين فيلم بر مبناي فانتزي و شعاري بودن ساختن؟؟؟؟؟اين خجالت اوره كه زندگي پيامبر رو اينقدر مصنوعي و فانتزي به دنيا معرفي كنيم.اصلا وقتي كه قسمت اولش اينقدر افتضاح بود قسمتهاي بعديش چقدر فاجعه از اب درمياد؟؟؟؟؟؟؟؟هيچ جشنواره اي كه تو دنيا اين فيلمو راه ندادن؟در مورد بازيهاي فيلم هم بايد بگم افتضاح بودن.از مهدي پاكدل بگير تا بازيگر نقش پيامبر با اون صداي مضحكش.تنها بازيگري كه بازيش كمي درخور بود شخصيت امنه بود.مجيد مجيدي يك موقعيت بزرگو نابود كرد.بعدش شما اصلا شخصيت پردازي فيلم boyhood رو با اين فيلم مقايسه نكن.چون عوامل فيلم محمد در هر زمينه اي گند زدن به فيلم.اين دست فيلمها واسه ي هاليوود عددي نيست.واقعا ما خيلي خودمونو دست بالا گرفتيم فكر كرديم اين فيلمو همه ي دنيا قبول ميكنن.هنوز سينماي ايران به اون سطح نرسيده كه بخواد بين المللي بشه.ره هزار ساله رو نميشه با اصراف 120 ميليارد تومن واسه ي رنگ و نورپاشي يك شبه طي كرد.
۱۸
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 31, 2015

دوست عزیز شما متاسفانه درست متن من رو نخوندید و متوجه آن نشدید من خودم دارم میگم از معجزه بیش از حد استفاده کردن و شخصیت ساموئل ساختگی هستش بعد شما دارین یک جوری میگین انگار که من یک چیز دیگه گفتم از جملات آخرتون معلوم میشه که شما فیلم رو ندیدید و فقط اومدید مثل بقیه عقده های سیاسی مذهبی تون رو سر این فیلم خالی کنید. واقعا منظورتون از گریم و لباس بد یا بازی بد چیه؟!!!!! پس بازی آقای شجاع نوری چی بود؟! واقعا هر کسی که از بازی فوق العاده و بی نظیر آقای شجاع نوری ایراد بگیره معلوم هستش که از یک لحاظ دیگر مشکل دارد. من قصد مقایسه Mason و حضرت محمد (ص) رو نداشتم از لحاظ فرم اون هم در فیلم مقاسشون کردم. خودتون هم دارید میگید روال زندگی و بزرگ شدن پس یعنی قطعا نیومدا همه ی 12 سال زندگیش رو نشون بدن و پرش زمانی بین مقاطع مختلف داشت. فیلم محمد رسول الله هم دارد از تولد تا حدودا 13 سالگی پیامبر گرامی اسلام رو به تصویر میکشه و بزرگ شدن ایشون رو نشون میده پس اینهم پرش زمانی داره . من از این لحاظ مقایشون کردم . از این نوع فیلم ها هم در سینما زیاد است. باز هم میگم بیشترین ضربه رو استفاده از فلاش بک و گنجاندن داستان تحریم 3 ساله مسلمانان زد.
۱۵
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 28, 2015

اقاي سيامك اگه واقعا تاريخ زندگي پيامبر اينقدر كمه خوب به راحتي ميتونستن تا مراحل بعدي زندگي پيامبر رو نشون بدن و پر محتوا ترش كنن.چرا اينكارو نكردن و حالا سوداي دنباله ساختن به سرشون زده؟؟؟مگه فيلم حضرت محمد اسپايدرمنه كه ميخوان براش دنبباله بسازن؟؟؟كجاي دنيا فيلماي بيوگرافي چند قسمتي ان و دنباله دارن؟؟؟؟؟؟؟داداش اين فيلم در خدمت هيچ ايده و طرحي نيست.خيلي از معجزاتش بدون سند و مدركه.ازفرمايشات قران هيچ استفاده اي نشده فقط يه جا اونم موقع حمله ي سپاه ابرهه.فيلم boyhood داشت روال زندگي و بزرگ شدن يه پسر نوجوون امريكايي رو نشون ميداد و اصلا فيلم biopic هم نيست بلكه دراماي مقطعيه.الان مقايسه ي فيلم پسر بچگي و محمد چه نكته اي داره؟؟؟؟اين دو فيلم چه ربطي به هم دارن؟؟؟؟؟تو داري زندگي اسطوره ي اسلام رو با زندگي ميسن پسر بچگي مقايسه ميكني؟؟؟ الان شخصيت ساموئل واقعا وجود داشته؟؟؟؟؟؟؟يا اون سكانس شكافتن دريا و بيرون ريختن ماهي؟؟؟؟؟؟من اصلا كاري با حرف منتقدين ندارم اينا همه نظرات خودمه.اين فيلم اصلا در سطح بين المللي نيست و فقط زرق و برق داره ولي در عين حال بسيار پوچه.تو اين فيلم رو با يه قسمت سريال مختار نامه مقايسه كن.ببين چقدر با هم فرق دارن.هم از لحاظ گفتار و بيان هم از لحاظ فيلمنامه هم از لحاظ لباسها و گريم و مهمتر از همه بازي بازيگرها.الان اين همه عوامل فني دنيا رو تو اين فيلم گرد اوري كردن كه چي بشه؟؟؟؟؟؟بحث الان اينجاست كه مجيدي مرد اين كار نبود و لقمه ي بزرگتر از دهنش برداشت [...].
۱۶
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 27, 2015

کاملا واضح و آشکار بود که این فیلم همان ابتدا برای رقابت از اسکار کنار گذاشته می شود. برای ما این جور فیلمها با پروداکشن عظیم و هزینه بالا و عوامل خارجی و تصاویر اعجازانگیز عجیب و تازه ست. هالیوود سالهاست داره همچین فیلمهایی تولید میکنه و کم هزینه ترین فیلماشون از پرهزینه ترین فیلمهای ایرانی هزینه بیشتری می برن. دستمزد مریل استریپ و انجلینا جولی اندازه کل یه فیلم ماست. ما هستیم که جوگیر می شیم و میخوایم چنین فیلمی به اسکار بره و برنده هم بشه. برای آکادمی تازگی نداره. به نظرم فیلمی مدرن تر و اجتماعی تر (مثل جدایی) که اتفاقاً امسال کم هم از این فیلما نداشتیم (مثل قصه ها یا خانه دختر)، یا فیلم هنری و جالبی مثل ماهی و گربه قطعا شانس بیشتری برای نامزدی داشتن. ایشالا سال دیگه «فروشنده» آقای فرهادی.
۱۵
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 27, 2015

شما هم مثل بقیه متاسفانه دارید کورکورانه حرف های مزخرف منتقدان بی سواد رو تکرار می کنید. فرق منتقدان (البته بعضی) با منتقدان خارجی اینه که خارجی ها برای منفعت، سودجویی یا ژست گرفتن و صد البته بدون مطالعه حرفی رو نمی زنن و حرف یک آدم شاخص در سینما رو برای بزرگ نمایی خودشون تکرار نمی کنن و با عقل و بینش خودشون حرف می زنن و مسایل سیاسی و مذهبی رو درگیر نمی کنن. الان همه میگن فیلمنامه ولی هیچ کی نمی دونه کجای فیلمنامه چون فقط دارن یک چیزی میگن یا اگر هم بپرسی میگن چرا داستان خطی نیست. چرا کسی از فیلم محمد رسول الله قبلی که پرش زمانی در تاریخ اسلام داشت یا اصلا فیلم های دیگر مثل Boyhood که چند مقطع زمانی یک نفر رو بررسی میکنه یا بسیاری از فیلم های دیگر که همینگونه بین مقاطع مختلف یک نفر جهش دارن یا اصطلاحا حالت زندگی نامه ای( biographical) یا coming-of-age دارن ایراد نمی گیره ولی از این فیلم ایراد میگرن؟!!! بله بزرگترین ضربه ای که به فیلمنامه وارد شد، بیان کردن دوران تحریم مسلمانان در شعب ابی طالب بود که شخصیت های مهمی رو وارد داستان کرد که به آنها پرداخته نشد (مثل حمزه و ابوسفیان) و از فلاش بک استفاده کرد یا مثلا اشکال دیگری که به نظرم خیلی تاثیر نداشت استفاده ی بیش از حد معجزه بود و شاید اگر از زندگی معمولی پیامبر در کودکی بیشتر نشان میداد بهتر بود. نکته ی دیگر اینکه به فرض فیلمنامه بخاطر نداشتن روایت خطی اشکال داشته باشد. شما اگر کمی از پیامبر اسلام مطالعه داشتید میفهمید که واقعا حق با آنهاست چون در تاریخ زندگی پیامبر در کودکی بسیار پراکنده و کم است. یعنی هر کتاب تاریخی بخوانید شاید بیشتر از 15 یا 20 صفحه از زندگی پیامبر در کودکی نوشته نشده است و همین باعث شد برای ایجاد نظم بیشتر مجبور شوند شخصیت ساموئل را ایجاد کنند که داستان را به هم متصل کند. حال ممکن است بگویند چرا از خلاقیت خودشون برای پر کردن حفره های داستان استفاده نکردند؟ خب بالاخره اگر بخواهند خودشان چیزی اضافه کنند تاریخشناسان و روحانیون اعتراض کنند و میگویند تاریخ را تحریف کردند و اگر هم نکنند که الان داریم می بینیم. ساختن فیلم تاریخی- مذهبی درباره ی اسلام آنهم در کشور های اسلامی به این راحتی ها نیست که هر کارگردانی بخواهد هر تعریف و تحریفی که خواست در فیلمش ایجاد کند و کسی ایراد نگیرد.
۱۸
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 26, 2015

جناب سيامك خان فيلم محمد رسول الله تو كشور خودمون هم بازخوردهاي مثبتي نگرفت و تو هيچ جشنواره اي جايي باز نكرد.براي چي انتظار داشتي به اسكار بره؟؟؟؟؟؟؟؟اسكار هم يه جشنوارست مثل بقيه ي جشنواره ها.الان فيلم ميليونر زاغه نشين كه عالي بود كل جوايز سال رو درو كرده خب معلوم بود اسكار رو هم ميگيره.اون فيلمايي هم كه نام بردي همشون نامزد اسكار شدن ولي برنده نشدن.اون فيلمايي هم كه تو اسكار برنده ميشن فيلماي بسيار زيبا و خوش ساختي اند.ممكنه بهترين نباشن ولي بسيار با ارزشن و از نظر داوراي اكادمي اسكار با ارزشتر از بقيه ي فيلمان.اسكار هيچ ربطي به منتقدين هم نداره.بيشتر مواقع انتخابهاي منتقدين و اسكار در مغايرته.بعدشم فيلم محمد رسول الله واقعا به غير از رنگ و نورپاشي چي داشت؟؟؟نه فيلمنامه ي خوب...نه شخصيت پردازي خوب...نه كارگرداني خوب....نه دكوپاژ مناسب.....نه بازي خوب بازيگران فيلم....هيچي!!!!![...]يك فيلم كسل كننده كه هيچ پيامي القا نميكنه و مطمئنم داوراي اسكار اصلا فيلمو تا اخر نگاه نكردن از بس كه اين فيلم ملال اور بود.
۱۶
۱۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 25, 2015

بله این فیلم در قد و قواره اسکار نبود چون اسکار از سال 2008 به با انتخاب هایی که داشت نشون داد چقدر بی ارزش شده و الان تنها داره قدمت و شهرت 88 ساله خودش رو به یدک میکشه. مثلا سالی که شاهکار The Dark Knight وجود داشت فیلم Slumdog Millionaire انتخاب شد یا سال 2012 و.... نکته ی دوم اینکه نصف بیشتر شاهکار های ماندگار تاریخ سینما اصلا تو اسکار آدم حساب نشدن مگه 2001 استنلی کوبریک نبود یا Shawshank Redemption یا citizen kane یا reservoir dogsکه منتقد ها اون موقع از فیلم بدشون اومد ولی رفته رفته با گذشت زمان ابراز پشیمانی کردن فیلم محمد رسول الله یکی از اون فیلم هاست که الان تحویلش نمی گیرن ولی چند دهه بعد به غلط کردن میوفتن
۲۳
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 25, 2015

اتفاقا اقا سيامك از همون موقع كه فيلم واسه ي رقابتهاي اسكار انتخاب شد داد همه رو در اوورد.چون اصلا اين فيلم در قد و قواره ي اسكار نبود.همه ي ما ميدونيم اين فيلم چقدر ضعيف و بد ساخته شد و نامزد نشدن اين فيلم اتفق همچين غير قابل پيشبيني هم نبود.اتفقا موافقان و طرفداران اين فيلم هستن كه الان صداشون در اومده و مثل بچه ها گريه ميكنن و نميخوان شكستشون رو قبول كنن و همش اسكار رو متهم ميكنن.يكي هم نيست بهشون بگه اگه اسكار رو قبول نداشتين چرا از اول فيلمو فرستادين؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۴
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 24, 2015

هان چی شده حالا که فیلم تو اسکار شرکت نکرده مخالفان فیلم صداشون دراومده پس چرا قبلش مثل الان انتقاد نمی کردین بخاطر یه عده ای که عقده های سیاسی و مذهبیشون رو سر این فیلم خالی میکنن شدیم جهان سوم و وضع سینمای ما الان اینطوریه دیگه اونم از منتقدها که دیگه ......
۱۳
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 23, 2015

در یک کلام افتضاح بود / یعنی حیف وقت و پول / تام و جری پخش میکردن بهتر از این بود / این فیلم یعنی دزدی یعنی چاپیدن ملت / هیچی برای گفتن نداره / وسظ فیلم ملت میرفتن بیرون
۱۰
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 19, 2015

مجیدی ثابت کرد افتضاح ترین کارگردان نمای تاریخ سینمای ایران هست. ۱۲۰ میلیارد هزینه بنیاد مستظعفان، به زور و تبلیغ ۱۰ ملیارد فروش .... هر هفته سفر به آلمان واسه تدوین فیلم ... به گفته رییس شرکت نور تابان، مجیدی واسه صدای کار ۵۰۰ هزار دلار به یه استودیو تو مونیخ پول داده (بهترین استودیو های دنیا حد اکثر با ۴۰ هزار دلار این کار رو انجام میدن) وای خدای من .... هیچ جشنواره ای هم راه ندادند این افتضاح رو (جز مونترال با پارتی و پول)
۱۱
۱۰
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 16, 2015

اخه رها خانم كجاي اين فيلم خوب بود؟؟؟؟؟اوني كه شعار ميده شمايين كه سرتونو كردين تو برف و نميخواين حقيقت رو قبول كنين.چطور اقاي مجيدي به خودش اجازه داده پيامبر رو اينگونه وهم اميز و فانتزي به دنيا معرفي كنه.فيلم يك حسرت بزرگه.به نظر من فرستادن اين فيلم به اسكار براي كسب جايزه نيست بلكه براي دو چيزه: 1-اگه اين فيلم نامزد نشد و برنده نشد كه اين احتمال خيلي بالاست و خيلي طبيعي هم هست بهانه ي خوبي ميشه كه امريكا و غرب رو به اسلام ستيزي متهم كنن 2-و اگه به احتمال 1 هزارم درصد نامزد شد و به احتمال 1 ميلينيوم درصد برنده شد كه اگه اين اتفاق بيافته خيلي غير طبيعيه هي شعار بدن كه نور فهم اسلام در اونها رخنه كرده و توبه كردن و..... -
۱۱
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 15, 2015

به قول آقای فراستی این فیلم برآمده از فرهنگ مسلما نان نیست
۱۳
۱۰
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 15, 2015

خواهش می کنم اینقدر شعارندین که فیلم بدی بود خیلی هم عالی بود ما باید به تمام دستندرکاران این فیلم خسته نباشید بگیم واقعا افتخار می کنم که یه مسلمونم
۱۸
۱۷
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 13, 2015

متاسفانه « محمد رسول الله ( ص ) » علی رغم انتظارات بسیار بالایی که از آن می رفت ( که به نظر طبیعی هم می رسید ) ، ابدا نمی تواند نماینده ای شایسته از طرف سینمای ایران برای جهانیان باشد. فیلم قطعا یک سر و گردن از تمامی ساخته های ایرانی بالاتر است اما زمانی که صحبت از ارائه بین المللی یک فیلم به میان می آید، متوجه می شویم که سینمای ایران هنوز نتوانسته به استانداردهای تولید یک اثر بیگ پروداکشن در سطح جهانی نزدیک شود. زندگی حضرت رسول اکرم بی شک فرصت های بی نظیری در اختیار مجید مجیدی برای پرداخت و ساخت آن با بهترین کیفیت ممکن قرار داد اما ضعف دانش بین المللی کارگردانی سبب شده تا این فرصت بی نظیر تا از دست برود.« محمد رسول الله ( ص ) » بیشتر شبیه چند تکه کلیپ مذهبی است که به یکدیگر متصل شده اند و تشکیل یک فیلم واحد را داده اند. برای رقابت در عرصه بین المللی قطعا به چیزی بیشتر از عوامل فنی نیاز است و آن یک فیلمنامه حرفه ای به همراه کارگردانی بین المللی می باشد.کارگردانی که شاخصه های ساخت یک اثر سینمایی پر هزینه بین المللی را بداند و با زبان بین المللی سینما اثرش را به جهانیان ارائه نماید.
۸
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۷ سال پیش

December 13, 2015

ببخشيد اقا برادر مگه اصغر فرهادي چشه؟؟؟؟؟چرا خائنه؟؟بد كرده اسكار گرفته واسه ي اين سينماي نفرين شده؟؟؟حتما ميخواين به فيلماي فرهادي انگ سياه نمايي و دروغ بزنين.اقاي تمامي اين حرفا حرفاي خودت نيست چون 4 تا ادم به اصطلاح روشنفكر و محقق و سخنران و عينا بعضي كارگردانان به خاطر حسادت بيش از حد دارن فيلماي فرهادي رو ميكوبونن و هي عليهش بيانيه ميدن و شما هم جوگير ميشي و حرف اينا رو مثل طوطي تكرار كني.بله وقتي از فيلم جدايي داستان حضرت فاطمه رو در ميارن و داستان فيلمو به داستان ايشون ربط ميدن شما بايد از اين حرفا بزني.اين رو يادتون باشه كه اصغر فرهادي چه خوشتون بياد چه خوشتون نياد يكي از مستعدترين فيلمسازان سينماي ايرانه كه در سطح جهان بسيار مطرحه و بازيگراي بزرگ دنيا هم خيلي علاقه دارن باهاش كار كنن.من با توجه به فيلمايي كه از اقاي مجيدي ديده بودم اتنظار داشتم اين فيلم بسيار كيفيت باشه ولي متاسفانه اينجور نيست.كسي ذره اي سواد سينمايي داشته باشه ميفهمه اين فيلم چه حسرت بزرگيه.شما هم خواهشا به عقل و منطق خودتون تكيه بزنين و به واسطه ي حرف 4 تا ادم حسود و بخيل واسه ي خودتون دشمن خيالي نتراشين.
۷
۳
پاسخ
گزارش تخلف