می توان مثل مسعود فراستی مدام علم مخالفت با هر فیلمی را برافراشت و هر اثر جدیدی در سینمای ایران را مقوایی و بی روح و مبتذل نامید و به کارگردان ها تاخت, که سینما نمی دانند و کمدی نمی شناسند و...این نوع نگاه به سینما از آن آدمی است که نمی تواند از سینما لذت ببرد وهمچون جراحی به جان یک اثر می افتد ؛تا آن را سلاخی کند.نگاه منتقدی که سینما را عاشقانه دوست دارد و از نشستن جلو پرده نقره ای لذت می برد و احساس نمی کند وقت و پول خود را دور انداخته, نگاه استاد سخن سعدی است:
«هر گلی نو که در جهان آید.................ما به عشقش هزار دستانیم»
البته پرواضح است که سعدی می فرماید هرگلی نو,یعنی فیلم باید اول فیلم بودن خود را ثابت کند و بعد ما چون هزاردستان عاشق و شیدایش شویم. ایران برگر مسعود جعفری جوزانی در ...
می توان مثل مسعود فراستی مدام علم مخالفت با هر فیلمی را برافراشت و هر اثر جدیدی در سینمای ایران را مقوایی و بی روح و مبتذل نامید و به کارگردان ها تاخت, که سینما نمی دانند و کمدی نمی شناسند و...این نوع نگاه به سینما از آن آدمی است که نمی تواند از سینما لذت ببرد وهمچون جراحی به جان یک اثر می افتد ؛تا آن را سلاخی کند.نگاه منتقدی که سینما را عاشقانه دوست دارد و از نشستن جلو پرده نقره ای لذت می برد و احساس ...