به فیلم رای بده:
شکوفه و پیمان زوج جوانی هستند که مرتکب دزدی شدهاند و به بندر انزلی میروند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.
«بوفالو» به عنوان دومین و تازه ترین اثر کاوه سجادی حسینی، سوای جملات قصار و حدیث نفس های خطابه گونه و بی پیش زمینه و بدون پشتوانه ی دراماتیک اش، می کوشد نابلدی اش در تبدیل ایده ی حداکثر نیم بندی اش به فیلم بلند سینمایی در قالب تبدیل مرداب به مثابه یک شخصیت و بیان این درونمایه ی تأویلی خودساخته که «مرداب، ...
نام غیرمتعارف فیلم کاوه سجادی حسینی اشارهای نمادین دارد به موضوع قصه فیلمش. بوفالو البته در فرهنگ ایرانی جایگاهی ندارد و بومی ایران نیست اما در فرهنگ جهانی میگویند که اشاره مستقیم به بوفالو همانا خودخواهی بیش از اندازه این حیوان است. هرچه باشد کارگردان بوفالو در فیلمش خواسته همین زیادهخواهی و طمع ...