پوستر فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

فیلم‌ سینمایی |درام ، فانتزی

اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)

Confessions of My Dangerous Mind

۶.۵ /۱۰
امتیاز سلام سینما

از ۸۱۲ رای

منتقدان:

۵.۸

امتیاز دهید :

فیلم در یک 24 ساعت می گذرد و داستان مردی است که در یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی آورد.

کارگردان: هومن سیدی

نویسنده: هومن سیدی

عکس‌های فیلم اعترافات ذهن خطرناک من


نگار جواهریان در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
چهره متفاوت سیامک صفری در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
سیامک صفری در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
گریم متفاوت سیامک صفری و نگار جواهریان و عباس غزالى در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
پوستر فیلم اعترافات ذهن خطرناک من هومن سیدی
نگار جواهریان و عباس غزالى در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
فیلم اعترافات ذهن خطرناک من با بازی سیامک صفری
رویا نونهالی در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

نقدهای بلند فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

سینمای ایران در ژانر اکشن و تریلر، ژانر فقیری به حساب می‌آید. یکی از معدود کسانی که شناسنامه‌اش را با مهر این نوع فیلم‌ها پر کرده است، هومن سیدی است. هومن سیدی شجاعت این را دارد که در نبود نرم‌افزار و سخت افزار کافی جلوه‌های ویژه و فیلمبرداری، دست به ساخت چنین فیلم‌هایی بزند. روزمه کاری وی را که بنگریم، روز به روز به قوی‌تر شدن این کارگردان، چه در حوزه فیلمنامه نویسی و چه در حوزه کارگردانی پی می‌بریم. از آفریقا به سیزده و از سیزده به اعترافات ذهن خطرناک من، گام‌های رو به جلوی ملموسی وجود دارند. سینما در سیر تکاملی خود، انواع و اقسام تغییرات را دیده است. از ابتدایش که بازیگوشی ترکیب چند عکس در کنار هم بود، تا پیشرفت آن و رسیدن به بحث‌های نظری پیرامون سوژه‌هایی که فیلم می‌شوند. مباحثه و مناظره بر روی واقع گرایانه بودن فیلمنامه‌ها تا حضور سینماهای غیررئال و سورئال. سینمای نوی فرانسه و متحول کردن تعاریف سینما، شکستن ساختار روایت، بازی با فرم و غیره. یکی از تقسیم‌بندی‌هایی که در سیر تحولات سینما ایجاد شد، تحول در مرزبندی‌های فیلمنامه نویسی است. فیلمهایی داریم که داستان ندارند و صرفا یک موقعیت را نشان می‌دهند. فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، یک فیلم موقعیت است. فیلمی که داستان برای تمام شدن ندارد، فیلمی که فقط می‌خواهد یک روز از داستان چندین روزه زندگی یک نفر را نشان دهد. فردی که در پنجمین روز از یک داستان کلی قرار دارد. پنجمین روز از روزهایی که برایش ساخته‌اند و همه روزها در یک تکرار و فراموشی قرار دارند. فیلمی پر از تنش و تصاویر خوب. فیلمبرداری خوب، بازی بدون نقص سیامک صفری، عباس غزالی و نگار جواهریان، موسیقی و انتخاب موسیقی عالی، گریم عالی، دکوپاژ بسیار خوب. همه این‌ها نشانه‌های امیدوار ...ادامه مطلب
«اعترافات ذهن خطرناك من» سومين فيلم سينمايي هومن سيدي يكي از متفاوت ترين فيلم هاي اين دوره از جشنواره است و تقريبا نسبت مستقيمي با دو فيلم قبلي اين كارگردان جوان ندارد. سيدي در اين فيلم سراغ سوژه اي رفته كه بيشتر يادآور داستان فيلم هاي فرنگي است و در سينماي ايران كمتر تجربه شده است. البته فيلم «سيزده» هم نشانه هايي از سينماي مدرن اروپا و آمريكا داشت و از فيلم بين بودن سازنده اش خبر مي داد، اما در اعترافات... اين ويژگي پررنگ تر شده و شكل تازه اي به خود گرفته است. داستان فيلم درباره مردي است كه در يك بيست وچهار ساعت پرالتهاب هيچ چيز به خاطر نمي آورد. نه از گذشته اش چيزي مي داند و نه آدم هاي اطرافش را مي شناسد. او در محاصره كساني قرار گرفته كه هر يك به نوعي مدعي آشنايي و نزديكي با او هستند، اما ...ادامه مطلب
ظاهر داستان اعترافات ذهن خطرناک من، حکایت مردی است که دچار فراموشی شده است و در مسیر مراوده با اشخاصی که خود را همسر، کارگزار، فرزند، طرف معامله و...معرفی می کنند، به تدریج به این نتیجه می رسد که همگی دروغ می گویند و بنای اصلی، بر ردگیری اجناس قاچاقی است که نزد او مخفی شده است. ناکامی اطرافیان مرد در یافتن اجناس، آن ها را وا می دارد هر روز او را با تزریق مواد دچار فراموشی کنند تا از فردا صبح دوباره، مسیر را برای یافتن اجناس از سر گیرند. اگر قرار صرف بر این داستان ظاهری باشد، با فیلمی آکنده از چاله های داستانی و سستی دراماتیک مواجه هستیم. نفس نقشه اطرافیان مرد برای دسترسی به اجناس، با تکیه بر بیهوش و فراموش سازی مرد، بیش از آن که به یک موقعیت توطئه آمیز نزدیک باشد، وضعیتی مضحک و فانتزی ...ادامه مطلب

نقدهای کوتاه فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

شاهين شجري كهن


هومن سيدي با ساخت اعترافات... نشان مي دهد كه اولاترسي از آزمودن مسيرهاي تازه و رفتن سراغ سوژه هاي سخت و نامعمول ندارد و ثانيا كارگردان جاه طلب و كمال گرايي است كه دنبال جايگاه خودش در سينماي ايران مي گردد و تا به نقطه دلخواهش نرسد، دست بردار نيست. در شرايطي كه ويترين سينماي ايران پر شده از فيلم هاي مشابه و آثار اجتماعي و تلخ به سبك اصغر فرهادي، فيلمي مثل اعترافات... با مايه هاي دراماتيك جديدش و با ساختار بصري فكرشده و پرجزيياتش يك پيشنهاد قابل تامل و البته اورجينال است.

فرید مسجدی


فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، یک فیلم موقعیت است. فیلمی که داستان برای تمام شدن ندارد، فیلمی که فقط می‌خواهد یک روز از داستان چندین روزه زندگی یک نفر را نشان دهد. فردی که در پنجمین روز از یک داستان کلی قرار دارد. پنجمین روز از روزهایی که برایش ساخته‌اند و همه روزها در یک تکرار و فراموشی قرار دارند. فیلمی پر از تنش و تصاویر خوب. فیلمبرداری خوب، بازی بدون نقص سیامک صفری، عباس غزالی و نگار جواهریان، موسیقی و انتخاب موسیقی عالی، گریم عالی، دکوپاژ بسیار خوب.

نظرهای منتشر شده فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

۴ سال پیش

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

6 از 10
۰
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

۵ تیر ۱۳۹۶

سلام بنده صاحب نظر نیستم در خصوص سینما سواد حقیر هم در حد نوشتن و خواندن هست هم قدر باید گفت که فیلم رو هر شخص با هر میزان توان برداشت اولیه میتونه دیده باشه ابن سینا کتاب ما بعد الطبیعه ارسطو رو چهل بار خوند و در مرتبه چهلم تونست درک کنه اون کتاب رو این مهم نه دلیل بر نفهم بودن ابن سینا شد و نه بر بیهوده بودن کتاب ارسطو با تشکر از صاحب نظران محترم و توانا
۲
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

۱۶ خرداد ۱۳۹۶

واقعا از هومن سیدی ساختن فیلمی به این پوچی بعیدبود این سینما نیست ضدسینماست درفرهنگ اجتماعی ما جای نداره
۰
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

من که تا آخر فیلم رو دیدم و لذت بردم، واقعا سوژه بکری بود و جایزه ای هم که فکر کنم برای طراحی گریم برنده شد انصافاً حقش بود هومن سیدی، باز رو سفیدمون کردی گل پسر
۲
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۴ اسفند ۱۳۹۵

توی خانواده ما که امکان نداره بحث از فیلم های مزخرف بشه و نام این فیلم وسط نیاد! اصلا واسمون تبدیل شده به یه نماد!
۱
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۲ بهمن ۱۳۹۵

مزخرفففففففففففففففففف واقعا چه احمقی میگه این فیلم خوب بود حیففففففففففف وقتم برای این فیلم
۰
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۱ بهمن ۱۳۹۵

فیلم در حد اعلاء و در حدی که دست هر کسی ب بهش نخواهد رسید ، مزخرف بود بعد از دیدن فیلم حالت تهوع گرفتم و اینکه چرا وقت گذاشتم و این فیلم چرت رو دیدم خیلی از دوستان ، به قول حضرت حافظ ، چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند خیلی از دوستان چون هیچ چیزی از فیلم نفهمیدن ، فیلم رو ستایش کردن متاسف شدم برای آینده سینمای ایران
۰
۶
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۳ بهمن ۱۳۹۵

مخلوط بدمزه ای بود از Memento نولان، Crash کراننبرگ، یه کوچولو Sin City!! و کلا پز تارانتیویی! با کلی اضافه گویی و شخصیت های بی دلیل و پرت (مؤکدا بابک حمیدیان و خود سیدی) که بزرگ ترین مشکلش اینه که تو روایت قصه ش کم میاره و سعی می کنه این کم آوردن رو با فرم پر کنه که خب طبیعتا فرم درنمیاد. البته و صد البته که بازی عالی و پر از جزئیات سیامک صفری بدون شک مثبت ترین نکته فیلم بود و تمام
۴
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۷ دی ۱۳۹۵

عالی.. یه فیلم کامل تبریک و خسته نباشید به هومن سیدی و بقیه عوامل
۹
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۶ دی ۱۳۹۵

متفاوت بود من خیلی خوشم اومد بازی سیامک صفری عباس غزالی و به خصوص نگار جواهریان که همیشه نقش مثبت داشته خیلی منو مجذوب کرد....البته فیلم به سلیقه ربط داره...
۱۰
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۸ آذر ۱۳۹۵

راستش من اول که این فیلم و دیدم برام عجیب و بی سر و ته بود بعد که نقدشو خوندم و درباره اسید اطلاعات پیدا کردم واقعا نظرم تغییر کرد . بی نهایت ممنونم از اقای سیدی که به این موضوع پرداختن . به نظرم باید اگاهی دادن راجب اینجور مواد بالاتر بره بخصوص برای خانواده هایی که نو جوان و جوان دارن
۵
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۸ آذر ۱۳۹۵

فیلم چرندی بود خیلی، اگه فهمیدین به منم بگین لطفا
۳
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۶ آذر ۱۳۹۵

فیلم سینمایی یعنی سرگرم کردن مخاطب بعلاوه بار معنایی و مفهومی ، بنده از این فیلم چیزی جز مضرات مواد مخدر دستگیرم نشد که البته همینو دوستان میتونن به شکل یه پیام بازرگانی به ملت نشون بدن، این فیلم به هیچ وجه سرگرم کننده نیست، نمیدونم چرا بعضی از دوستان از فیلم تعریف کردن؟؟؟دوستان لطف کنید جذابیت های این فیلمو برای بقیه شرح بدن تا ما هم متوجه بشیم چی به چیه، البته صدابرداری، فیلم برداری و... خوب بودن اما ...
۴
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲ آذر ۱۳۹۵

فيلم باحال بود مخصوصاً براي من كه با اين نوع از اعتياد تا حدودي آشنا هستم! هومن سيدي خيلي خوبه و فك كنم خودشم اهل حالِ كه اين احوال رو خوب درمياره!
۵
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱ آذر ۱۳۹۵

اول خواستم بزنم جلو اما ناگهان جالب شد.
۷
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۶ آبان ۱۳۹۵

دوباره گویی شُلی از memento نولان.
۱
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۶ آبان ۱۳۹۵

هر سبکی از فیلم مخاطب های خاص خودشو داره مثل موزیک که یکی سنتی گوش میده یکی رپ یکی پاپ و...با تمام احترامی که قائلم واقعا فیلم کسل کننده و خسته کننده ای بود
۴
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۵ آبان ۱۳۹۵

خیلی خوبی هومن ...
۵
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۹ آبان ۱۳۹۵

فيلم خيلي خوبي بود كاش اين فيلما ١٠-١٥ سال پيش تو ايران ساخته ميشد كه الان اينهمه آدمي كه از مصرف مواد مخدر تعطيل شدن افتادن تو تيمارستان كمتر بودن خوبه اين فيلمارو ببينن مردم تا بفهمن دقيقاً آخر اعتياد به چه ضايگيه عقل و شخصيت و عذاب روح روان مثل فرهاد در فيلم اعترافات ذهن مريض من ميشن ببينن چه سياهو سفيد ميشن عين اين فيلم خدايي فيلم بي نقص بود همه چيش متفاوت بود كشش خوبي داشت
۸
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۸ آبان ۱۳۹۵

افتضاح بود
۳
۳
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۶ آبان ۱۳۹۵

خسته کننده بود
۳
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۳ آبان ۱۳۹۵

به نظر من یکی از دلایل اصلی که خیلی از تماشاگرانی که فیلم و با داستانی ضعیف وگیج کننده وصف کردن ، شناخت نداشتن به مسئله اسید هستش.
۱۰
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱ آبان ۱۳۹۵

هومن سیدی فوق العاده هستی ، سطح توقعم از سینمای ایران با این فیلما میره بالا. موسیقی ، فیلمبرداری ، کارگردانی و بازی ها نامبر وان بودند حیف این فیلمو تو سینما ندیدم.
۶
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۴ مهر ۱۳۹۵

فیلم گیج بود البته باید می بود. بر خلاف موسیقی و فرم که پیچیدگی داشت محتوا ساده بود و سطحی. بازی خوب بازیگران به خصوص سیامک صفری نقطه قوت فیلم بود. نقد اقای فراستی مودبانه نیست.
۵
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۴ مهر ۱۳۹۵

هر فیلمی یک آغاز و انتهایی دارد. چه فیلمی که زمان و مکان سرش نشود چه فیلمی که وسط فوت مادر هم خنده داشته باشد. این فیلم با توهم ساختن یک فیلم متفاوت آشغال بزرگی را تحویل بیننده داد
۲
۶
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۴ مهر ۱۳۹۵

من تعجبم چطور به این فیلم مجوز ساخت دادن . سیطده سال است فیلم میبینم آن هم حرفه ای نه مبتدی. هر شب دو فیلم از سینماهای متفاوت هم دیده ام از لهستان تا فرانسه و غیره. این فیلم هیچ چیزی نداشت نه سر نه ته نه داستان نه بازی نه میزانسن نه هیچی . در مجموع هیچ
۱
۸
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۲ مهر ۱۳۹۵

این فیلم هیچی جز بازی فوق العاده زیبای سیامک صفری نداشت
۲
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۲ مهر ۱۳۹۵

به نظر من به طور کلی فیلم جذاب و گیرایی بود!از همان ابتدا بیننده را تا پایِ داستان مینشاند!امّا ایده ی فیلم (فراموشی روزانه) از فیلم زیبایِ هالیوودیِ mementoگرفته شده بود و حتا قسمت اول و پایان فیلم که یکی در نظر گرفته شده بود درست همانند آن فیلم بود!
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۰ مهر ۱۳۹۵

متاسفانه هنوز این فیلم ندیدم، بعدا میبینم انشاالله که گفته بیشتر دوستان درسته و فیلم خیییلی خوبی باشه، معذرت میخوام! چراسلام سینماهیچ حرفی ازفیلم:حس خوبه زندگی نذاشته؟! من خیییلی تعجب کردم
۱
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۹ مهر ۱۳۹۵

امتیاز از 100 61
۰
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۹ مهر ۱۳۹۵

عباس غزالي و سيامك صفري عيار بالايي داشتند در اين فيلم. فيلم تقلا و تلاشي ست براي ارائه‌ي تعريفي از نگاه ديگر در سينماي خسته‌ي ايران و اين ستوده ست. اين سبك و سياق از ساخته‌هاي سينمايي هم طبعن خوشايند بسياري از بينده‌هايي كه صرف تفنن يا سرگرمي سينما براشون مطرحه نيست. هومن سيدي از همون فيلم آفريقا كه گرته‌برداري‌هايي از فيلم B13 بود نشون داده كه داره به دنبال معياري مختص خودش براي تغيير زاويه ديد و نوع روايت مي گرده و به گمانم گام‌هاش رو به جلو بوده. استفاده‌ي به جا از همين امكانات محدود و فقير تكنيكي سينماي ايران رو هم بايد در نظر داشت و بهش درود فرستاد. كافيه تا دوستان سري به امارات بزنن تا بفهمن استوديوهاي مدرن كه كنار گوش ما هستند رتبه‌هاي جهاني دارند و چه حيف كه اين امكانات و تجهيزات در اختيار سينماگرهاي ما نيست. به هر تقدير فيلم قابل ستايش و ارجمنده و البته متفاوت.
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۷ مهر ۱۳۹۵

سانسوووووووووووووور!!!!!!!!!!!!!!
۲
۰
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۵ مهر ۱۳۹۵

اتفاقا من فیلمشو خیلی دوست داشتم و همش به این فکر می کردم که چطور یه همچین چیزی به ذهن نویسنده میرسه و نویسنده انقدر خوب اونو روی کاغذ میاره،هومن سیدی یه بار دیگه با این فیلم ثابت کرد که بهترینه آقای فراستی شما بگو چه فیلمی خوبه ما همونو ببینیم تجربه ثابت کرده هر فیلمی که فراستی گفته بده یعنی خوبه نمونس هم همین فروشنده فرهادی
۷
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۳۰ خرداد ۱۳۹۵

فراستی میشه یه فیلمی که ازش خوشت میاد رو بزاری ما هم ببینیم تو به این میگی بد خوب به چی میگی
۱۱
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۱۸ خرداد ۱۳۹۵

فیلم های هومن سیدی فوق العاده ان کسانی هم که میگن بده هیچ درکی از سینما ندارن
۱۱
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

کسی اطلاع نداره این فیلم کی به شبکه نمایش خانگی میاد ؟
۸
۲
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

خیلی بد
۵
۱۲
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۳۰ فروردین ۱۳۹۵

وای خیلی فیلمش رو مخ بود!
۱۱
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۱۱ دی ۱۳۹۴

رویا نونهالی خیلی قشنگ نقشِ دیوونه رو بازی کرده بود، حقش سیمرغ بلورین بود.
۱۲
۵
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۶ دی ۱۳۹۴

مدت ها از شروع اکران این فیلم میگذره اما هنوز این فیلم روی پرده ی سینمای بابل نیامده. خیلی در رسیدگی به سینمای شهرستان ها ضعیف عمل می کنید اما به سینمای تهران برعکس به شدت رسیدگی میشه چرا؟ همین روند پیشرفت نمیشه توی شهرستان ها هم باشه؟ اگه سینمای دوم شهر ما را یعنی سینما انقلاب را که بهترین سینمای شمال کشور بود را خراب نمی کردید الان دغدغه ی این را نداشتیم که کی این فیلم از روی پرده می رود تا فیلم بعدی بیاید.
۱۳
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۱۵ آذر ۱۳۹۴

داستان و صحنه ها وادارت میکرد دنبال کنی ، حوصله کنی ، توی مغزت شروع کنی به کلنجار رفتن با خودت، بعضی کاراکتر ها باعث میشدن دنبال ما به ازای اون ها خارج از فیلم بگردی ، دکوپاژ ، صدا، نور ، گریم، castingو فیلمبرداری و فیلمنامه عالی بود... این سبک پرداختن به مسائل اجتماعی ، این سبک ساختن فیلم جرات میخواد وقتی مخاطب ها عادت داده شدن توی سینمای ما به دیدن بیش از یک دهه اثار سطح پایین...الان سینمای جهان دیگه ستاره محور نیست بلکه به سمتی رفته تا همه عوامل که باعث روی پرده رفتن یک فیلم میشن مهم باشند و تاثیر گذار برای ایجاد یک خروجی موفق که همون پسندیده شدن از دید مخاطبان سینماست. شاید آقای سیدی در ایجاد این موج جدید در این نوع دست تنها باشند و همین شاید یکم کار رو براشون سخت کنه. مخاطبان امروز سینما به خصوص نسل جوان و نوجوان حال حاضر سلیقه هاشون نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده اون هم به دلیل دیدن فیلم های موفق به روز سینمای دنبا که در حد بسیار بالایی از کیفیت به سر میبرند.... خوبه به جای نقدهای نخ نمای بدون پشتوانه علمی و صرفا جهت کوبیدن چیزی که از اون ذره ای متجه نشدیم یا ازش فاصله بگیریم و بگذاریم کسانی که متوجه شدن یا علم " به روز شده ای " در این زمینه دارن صحبت کنن یا حداقل بپرسیم و پیگیری کنیم و ببینیم و مطالعه کنیم و ... تا شاید بتونیم نقد منصفانه تر و دقیق تری رو در صورت نیاز ارائه بدیم. این فیلم عاری از ایراد نبود ولی در مقابل بسیاری از فیلم های مشابه و البته تکراری از این دست حرف های بیشتری برای گفتن داشت.... به امید سربلندی تمام عزیزان
۱۶
۶
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۱۰ آذر ۱۳۹۴

فیلم بسیار قشنگی بود حتما برین ببینین
۱۴
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۷ آذر ۱۳۹۴

من به خاطر تعریف های دوستان که خیلی از این فیلم تعریف کردن رفتم فیلم رو دیدم. ولی واقعا پشیمون شدم. حیف از وقتی که گذاشتم. به زور تحمل کردم تا آخر بشینم و فیلم رو ببینم . به این امید که یه اتفاق خوبی بیوفته که از فیلم خوشم بیاد. نمیدونم اینایی که خیلی از این فیلم تعریف کردن از چه چیز این فیلم خوششون اومده. الان چند ساله که فیلم های خیلی کمی به دلم میشینه. هر بار هم توبه میکنم که دیگه سینما نرم و پول و وقتم رو هدر ندم .ولی باز توبه ام رو میشکنم به امید اینکه شاید فیلم خوبی باشه. این بار هم گول تعریف های دوستان رو خوردم ولی واقعا متاسف شدم .
۷
۲۳
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۶ آذر ۱۳۹۴

نونهالی تو این فیلم عالی بود.
۱۴
۷
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۱ آذر ۱۳۹۴

بنده تحصیلات آکادمیک سینمایی ندارم ولی بواسطه فیلم های سینمایی متعددی که در سال میبینم به خودم اجازه میدم که در مورد این اثر اظهار نظر کنم. اکثر اثاری که در سینمای ایران با موضوعات اجتماعی اکران میشه به اعتقاد من تنها لوکیشن و دیالوگها تغییر میکنه و مخاطب همه ساله با حجم انبوهی از فیلمنامه های تکراری روبرو میشه که یکی از دلایل کاهش تماشاگر و شکست گیشه در سالهای اخیر همین ضعف فیلمنامه ها و تکراری بودن موضوع و محتوا است. در مورد کار آقای سیدی نه تنها بازی خیره کننده آقای صفری منو میخ کوب کرد بلکه فیلنامه پرمغز و البته گیج کننده در بعضی از دیالوگ ها و سکانسها که جای نقد داره من رو به نوشتن این متن واداشت که سینمای ایران به کارگردانها و نویسندگانی جسور همچون هومن سیدی نیاز داره. تو این چند سال اخیر یادم نمیاد فیلمی رو دوبار دیده باشم ولی فیلم اعترافات ذهن خطرناک من رو دو بار دیدم و چون سری قبل در روند داستان و تحلیل آن سردرگم بودم به دیالوگها بیشتر دقت کردم و دیدم که واقعا کار تحسین برانگیزی است.
۱۵
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۲۹ آبان ۱۳۹۴

یک حسی بهم میگه فیلم جدید هومن سیدی یعنی " خشم و هیاهو " بدترین فیلمشه . اصولا تجربه نشون داده حسم هیچوقت اشتباه نمیکنه . شاید یکی از دلایلش بازی طناز طباطبایی در این فیلمه با اون بازی های بد و اگزجره و بی در و پیکرش شاید هم داستان فیلمش اما هرچی که هست اصلا حس خوبی ندارم نسبت به این فیلم !
۳
۳۴
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۲۶ آبان ۱۳۹۴

چرا انقدر فیلمای ایرانی خشن شدن؟
۴
۹
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۲۰ آبان ۱۳۹۴

فیلم عالیییییی بود حرف نداشت [...]
۱۱
۴
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۹ آبان ۱۳۹۴

مسخره ترین و بی محتواترین فیلمی بود که در کل زندگیم دیدم، نیمی از تماشاگران اواسط فیلم سالن سینما را ترک کردند. حیف پول بلیطی که دادم
۸
۲۷
پاسخ
گزارش تخلف

۶ سال پیش

۸ آبان ۱۳۹۴

اوه اوه [...]. فیلم خیلی جالبه، فراستی با خودشم مشکل داره.
۱۴
۶
پاسخ
گزارش تخلف