به فیلم رای بده:
هیچ فکری و هیچ حرفی در دنیا ارزش جنگیدن را ندارد...
کاش به فیلمنامهها دقتی بیشتر کنیم تا ایدههای خوب بسادگی از دست نروند.
طرح داستان روان و بديع است و گرچه مانند بيشتر فيلم هاي اين روزهاي سينماي ايران زيرشاخه اي از سينماي اجتماعيست اما داستاني پرفراز و نشيب دارد و علاوه بر نمايش حال حاضر زندگي شخصيت هايش گذري نيز به گذشته ي آنها مي کند و به تمام جوانب زندگي آنها سرک مي کشد تا ترکيب کاملي را پيش روي مخاطب بگذارد، اما فيلمنامه ...
کوچه بی نام براساس یک الگوی از پیش تعیین شده شکل گرفته است. دو خانواده جنوب شهری. پدر و مادری مذهبی و سنتی. دختری جلف و به اصطلاح امروزی. که نوع لباس پوشیدن و رفتارهای اجتماعی اش، در تضاد با پدر و مادر قرار گرفته، و همواره با آن ها درگیر است. دختر حتما دوست پسر دارد و ناخن هایش را هم لاک می زند. یک خواهر ...
سينماي درام اجتماعي متكي به يك فيلمنامه ششدانگ است. بازيهاي خوب و يا فيلمبرداري عالي كمكي به فيلم نميكنند اگر كاراكترها در اين ژانر پرداخت نشده باشند و نقطه عطفي نتوان براي آنها متصور بود. كوچه بينام متاسفانه فيلمنامهي بدي دارد. حيف موضوع و تركيب بازيگران و فيلمبرداري فيلم كه قرباني فيلمنامه نيمبند ...
"کوچه بی نام" فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر چهار جایزه را در کارنامه اش ثبت نمود این روزها بر روی پرده ی سینماهای کشور به اکران درآمده است. کوچه ی بی نام فیلمی است اجتماعی که از معضلات به وجود آمده در بطن دو خانواده جنوب شهری سخن می گوید، دو خانواده ای ...